die vond ik juist zo fokking leukquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:05 schreef kree het volgende:
2 nieuwe tracks gemaakt door fok!kers toegevoegd op:
[FOK!] dedicated linux
er staan nu de volgende tracks op:ScreechLighting.Challenge.Gbx
Hoe kun je dan een toptijd zetten?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:10 schreef washandje het volgende:
In Sunrise kon je altijd terug naar het vorige checkpoint ipv naar het begin, maar dat is er uit gehaald (helaas imo)
Dat is wel een slim IDquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:06 schreef dekkered het volgende:
kunnen we niet beter een lijstje maken van wie onder wat voor naam speelt?
Ik mag hopen dat ie er komtquote:Op woensdag 8 februari 2006 08:53 schreef Danny het volgende:
is er al een track-bouw contestje hier op fok ?
aub ook [Fok!] voor je naam zetten voor iedereen die van fok af komtquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:14 schreef Miiso het volgende:
[..]
Dat is wel een slim ID
Ik speel hoe kan het ook anders onder de naam Miiso.nl
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:29 schreef kree het volgende:
[FOK!] dedicated linux
er staan nu de volgende tracks op:
Memories.Challenge.Gbx
Bumpy Heights.Challenge.Gbx
Speedy Curves.Challenge.Gbx
Stunts Aplenty _D.Challenge.Gbx
DamNation.Challenge.Gbx
ScreechLighting.Challenge.Gbx
Dutch Delight.Challenge.Gbx
Stadium.Challenge.Gbx
Through Corkscrew.Challenge.Gbx
Ivor No Clue.Challenge.Gbx
Sweet Dreams.Challenge.Gbx
[SupaCup.Challenge.Gbx
Typhoon.Challenge.Gbx
Island Style.Challenge.Gbx
Jumping GP 8.Challenge.Gbx
-32-RuleBritannia.Challenge.Gbx
Freedome.challenge.gbx
$i$s$b$f00tK1.Challenge.Gbx
Lin2.Challenge.Gbx
First Try.Challenge.Gbx
The Hole.Challenge.Gbx
Rerun.Challenge.Gbx
Birth Control.Challenge.Gbx
Carbon Era 01.Challenge.Gbx
Dark Playground.Challenge.Gbx
Optimal Craze.Challenge.Gbx
Duelality.Challenge.Gbx
Flying High.Challenge.Gbx
Thunderbolt.Challenge.Gbx
Moving power.Challenge.Gbx
Donder het op de Wiki, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:33 schreef ZigoSOS het volgende:
En dat straks allemaal netjes in de OP zetten
Maar als iedereen hier zn naam bijzet en dit in de OP gaat, is het nog veel handiger als je een naam moet opzoeken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:52 schreef Jordy-B het volgende:
Als iedereen nou gewoon z'n username op Fok! in de toelichting van z'n TM-profiel zet, dan zijn al die superinteressante lijstjes helemaal niet meer nodig...
Omdat ik me regelmatig afvraag wie wie is in die server, en me ook vaak afvraag wie er van fok is en wie niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:08 schreef Jordy-B het volgende:
En waarom zou je een naam moeten opzoeken?
nee je bent niet de enigstequote:Op woensdag 8 februari 2006 18:18 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Omdat ik me regelmatig afvraag wie wie is in die server, en me ook vaak afvraag wie er van fok is en wie niet.
En ik zal vast niet de enige zijn.
En als men dat in zijn/haar profiel zou zetten, kan je het gewoon in het spel bekijken... tijdens een race, enzo.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:18 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Omdat ik me regelmatig afvraag wie wie is in die server, en me ook vaak afvraag wie er van fok is en wie niet.
En ik zal vast niet de enige zijn.
krijg bestand niet gevonden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:42 schreef Maisnon het volgende:
Hij is klaar!
Ik weet niet hoe ik hem op de dedicated zou moeten krijgen, dus heb hem ff geupload naar mn webspace.
Als de admin van de server hem erop wil zetten
Hier kun je em vinden
Environ¤Shipoopi![]()
Hij staat op de server, dat ¤ heb ik uit de naam moeten verwijderen, want anders kan ik hem niet toevoegen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:46 schreef Maisnon het volgende:
ja ik weet waar het aan ligt, ik repareer het even. fok verandert het ¤ teken namelijk, dus ik zip hem onder een andere naam, en klaar is Huubke.
GEFIXT!
Danny - (FOK!)FOS4quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:41 schreef truStie het volgende:
Usericon van Maisnon
ZigoSOS - [Fok!]DaDaan
dekkered - [Fok!]kogelvoer
trance_fan - [Fok!]nalyubuites
-J-D- - [Fok!]-J-D-
ziggyziggyziggy - [Fok!] ziggyziggyziggy
freiss - freiss
Miiso - [Fok!]Miiso
Evil_Koekje - Evil_Koekje
WasQ - freek
Maisnon - OTMB:Mjack!
truStie - truStie