Das cheap, halen! Mits hij er nog een beetje goed uitziet that is >:Oquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Yes ideed.![]()
Net een mooi wit/blauwleren racepak gezien op marktplaats, 145 euro, alleen even ophalen in Tilburg.
![]()
quote:Vanwaar nu pas je aanmelding
maar wel een stukje knie.quote:ikookhier: Je Kwaak staat niet geheel op de foto...
De geschiedenis blijft zicht herhalenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:41 schreef Worldbeater het volgende:
Toch wel een hele aparte motor zo´en TL1000R door de hoek en uitvoering.![]()
![]()
[afbeelding]
Had ik al koppel gezegd?![]()
quote:
Stevie Wonderquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:28 schreef Worldbeater het volgende:
Al sprak ik gisteren iemand die het verschil tussen een Vmax en een TL1000R niet zag.![]()
Heeeeeeeel apart jah, vast heel lief ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:41 schreef Worldbeater het volgende:
Toch wel een hele aparte motor zo´en TL1000R door de hoek en uitvoering.![]()
![]()
<insert: Wack.gif>quote:Had ik al koppel gezegd?![]()
En ben je vandaag wezen kijken?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:13 schreef R2-D2 het volgende:
Blunder van R2-D2:
Vandaag zou ik met m'n broer naar Divmo gaan voor een Honda SP1
Hij wilde gisteren gaan ik zeg:"Nee, op maandag zijn alle motorwinkels dicht"![]()
[afbeelding]
![]()
We zijn wel geweest maar het was donkerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:17 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
En ben je vandaag wezen kijken?
Ik dacht dat alle motorwinkels dicht waren op maandagquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:17 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Vaak is dat wel zo R2-D2, dat motorzaken op maandag dicht zjin, dus zo gek was dat nog niet.![]()
ik moest meer aan Stinkie denkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:13 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Stevie Wonder![]()
[..]
Heeeeeeeel apart jah, vast heel lief ook![]()
Blauw/wit is much sexier![]()
[..]
<insert: Wack.gif>
![]()
![]()
Waarom moet ik bij deze Video aan Roderick482573049827309482 denken![]()
Blunder van R2-D2:
Hij wilde gisteren gaan ik zeg:"Nee, op maandag zijn alle motorwinkels dicht"![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik moest meer aan Stinkie denken![]()
Ik durf dat nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik moest meer aan Stinkie denken![]()
heb niet echt duidelijke foto's maar mischien deze foto2quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
post eens een duidelijke foto van jouw motorben er wel beetje benieuwd naar
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:13 schreef R2-D2 het volgende:
Blunder van R2-D2:
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:57 schreef ikookhier het volgende:
[..]
heb niet echt duidelijke foto's maar mischien deze foto2
Ik vond het wel sneu hoorquote:
Nice bikequote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:13 schreef R2-D2 het volgende:
Blunder van R2-D2:
[afbeelding]
![]()
Maar je wil het wel hequote:
Ik vind 'm errug mooiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:07 schreef RB het volgende:
[..]
Nice bikealleen jammer dat er honda op staat
![]()
Neuhquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik vond het wel sneu hoor![]()
Was dat overtuigend oO<
![]()
:^quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:07 schreef RB het volgende:
[..]
Nice bikealleen jammer dat er honda op staat
![]()
Laat je mij rijden, mag jij achteropquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik vind 'm errug mooi![]()
Alleen ben ik een beetje klein voor deze motor, kan net met m'n teentjes aan de grond...Elk stoplicht wordt dan een uitdaging
![]()
Die was vorig jaarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik vind 'm errug mooi![]()
Alleen ben ik een beetje klein voor deze motor, kan net met m'n teentjes aan de grond...Elk stoplicht wordt dan een uitdaging
![]()
[..]
Neuh![]()
Hoe was de demonstratie?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Laat je mij rijden, mag jij achterop![]()
quote:
Ik dacht januariquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
Die was vorig jaar
mazzel, want de training NA de demo brak mijn zwaard dus
Das mooi kut mien jong! Misschien iets met benzine toevoer ofzo? Carbs? Zeg ook maar wat, ben niet voor niets een techn00bquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:19 schreef Youssef het volgende:
Kutzooi, brommer trekt voor geen meter meer.Hele dag bezig geweest met cilinder, zuiger schoonmaken, nieuwe veertjes e.d. In elkaar gezet, doet ie nog niets.
![]()
Kost me dus weer geld, geen werk en misschien wel langs de shoppiques brengenEn laat ze me niet weer vertellen dat ik eerst een afspraak moet maken
![]()
![]()
Hoi![]()
Ja, maar dan ga ik mijn zware rijbewijs toch even halen? Keine problemequote:
Ik weet het alquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
Das mooi kut mien jong! Misschien iets met benzine toevoer ofzo? Carbs? Zeg ook maar wat, ben niet voor niets een techn00b![]()
Succes/sterkte ermeeoO<
Kwakkie 0-100 in 3.1 seconden.quote:Oh is het nou echt een brommer, of je kwakie?![]()
![]()
![]()
quote:
Gelukkig maar, anders was ik nog mijn Kawa-geilheid kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
Kwakkie 0-100 in 3.1 seconden.
No problems with that m8.
Mijn ouders en zus vonden hem niet erg mooiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ingevoerde Suzuki GSX-R 750
Mesa likes it!!![]()
quote:
Geef ze eens ongelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
Mijn ouders en zus vonden hem niet erg mooi![]()
Niet alleen Divmo is op maandag open, Ook Termaat (tot 6 uur)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
We zijn wel geweest maar het was donker![]()
[..]
Ik dacht dat alle motorwinkels dicht waren op maandag![]()
Als goedmakertje ga ik morgen eerder weg en gaan we samen naar Divmo en dit weekend waarschijnlijk naar Den Boschen dan zal ik zijn kaartje betalen
![]()
![]()
erg onderhoudend filmpje die eerstequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:36 schreef R2-D2 het volgende:
Eventjes een filmpje gekeken.
Hayabusa vs Kawasaki ZX-12R![]()
Duurt wel een beetje lang![]()
Zo'n filmpje blijft leuk![]()
![]()
Ja, ik denk er ook iedere keer aan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:15 schreef hicham het volgende:
Daar begin je nu ineens overHeb 'm al een tijdje hoor, die icon
Helemaal top, zo ziet'ie er uit. Op de foto althans.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
Das cheap, halen! Mits hij er nog een beetje goed uitziet that is >:O
Een vrouw.quote:
quote:Blauw/wit is much sexier![]()
Ik had precies hetzelfde gedaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:26 schreef R2-D2 het volgende:
Ik dacht dat alle motorwinkels dicht waren op maandag![]()
En de uitslag...quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
Helemaal top, zo ziet'ie er uit. Op de foto althans.![]()
You stupid womanquote:Een vrouw.![]()
Gelukkig ben ik niet de enige dan die er zo over dachtquote:[..]
Ik had precies hetzelfde gedaan.![]()
Motorcrosszaken zijn trouwens helemaal gek, sommigen houden wel 3 koopavonden iedere week.![]()
hmmm, waarom heb ik het gevoel dat dat op een of andere manier niet echt als compliment bedoelt is?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:13 schreef R2-D2 het volgende:
Waarom moet ik bij deze Video aan Roderick482573049827309482 denken![]()
Is wel een complimentquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:09 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hmmm, waarom heb ik het gevoel dat dat op een of andere manier niet echt als compliment bedoelt is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* R2-D2 gaat slapen![]()
![]()
intuition will take you further than logics will ever do
Hoe doe je dat linken tegenwoordig.quote:
quote:You stupid woman![]()
![]()
Volstrekt logisch, op maandag dicht en dinsdag open.quote:Gelukkig ben ik niet de enige dan die er zo over dacht![]()
Wie is gij?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:08 schreef Youssef het volgende:
Mijn icon is trouwens ook een knijpding![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Is wel een compliment![]()
Ik denk zelfs 's avonds aan je![]()
quote:en dat vind ik dan weer minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:* R2-D2 gaat slapen![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik je dat vertel moet ik je laten ombrengenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe doe je dat linken tegenwoordig.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welterusten
intuition will take you further than logics will ever do
Gave filmpjesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:36 schreef R2-D2 het volgende:
Eventjes een filmpje gekeken.
Hayabusa vs Kawasaki ZX-12R![]()
Duurt wel een beetje lang![]()
Zo'n filmpje blijft leuk![]()
![]()
Zien er beide goed uit jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Helemaal top, zo ziet'ie er uit. Op de foto althans.![]()
En anders ietsje meer uitgeven.![]()
Niet perse mooier, maar er zijn alternatieven.![]()
Bedoelde nog een andere, maar geen zin om die op te zoeken.
Maar ik heb in ieder geval 3 optie's al redelijk in de buurt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |