Das cheap, halen! Mits hij er nog een beetje goed uitziet that is >:Oquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Yes ideed.![]()
Net een mooi wit/blauwleren racepak gezien op marktplaats, 145 euro, alleen even ophalen in Tilburg.
![]()
quote:Vanwaar nu pas je aanmelding
maar wel een stukje knie.quote:ikookhier: Je Kwaak staat niet geheel op de foto...
De geschiedenis blijft zicht herhalenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:41 schreef Worldbeater het volgende:
Toch wel een hele aparte motor zo´en TL1000R door de hoek en uitvoering.![]()
![]()
[afbeelding]
Had ik al koppel gezegd?![]()
quote:
Stevie Wonderquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:28 schreef Worldbeater het volgende:
Al sprak ik gisteren iemand die het verschil tussen een Vmax en een TL1000R niet zag.![]()
Heeeeeeeel apart jah, vast heel lief ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:41 schreef Worldbeater het volgende:
Toch wel een hele aparte motor zo´en TL1000R door de hoek en uitvoering.![]()
![]()
<insert: Wack.gif>quote:Had ik al koppel gezegd?![]()
En ben je vandaag wezen kijken?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:13 schreef R2-D2 het volgende:
Blunder van R2-D2:
Vandaag zou ik met m'n broer naar Divmo gaan voor een Honda SP1
Hij wilde gisteren gaan ik zeg:"Nee, op maandag zijn alle motorwinkels dicht"![]()
[afbeelding]
![]()
We zijn wel geweest maar het was donkerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:17 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
En ben je vandaag wezen kijken?
Ik dacht dat alle motorwinkels dicht waren op maandagquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:17 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Vaak is dat wel zo R2-D2, dat motorzaken op maandag dicht zjin, dus zo gek was dat nog niet.![]()
ik moest meer aan Stinkie denkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:13 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Stevie Wonder![]()
[..]
Heeeeeeeel apart jah, vast heel lief ook![]()
Blauw/wit is much sexier![]()
[..]
<insert: Wack.gif>
![]()
![]()
Waarom moet ik bij deze Video aan Roderick482573049827309482 denken![]()
Blunder van R2-D2:
Hij wilde gisteren gaan ik zeg:"Nee, op maandag zijn alle motorwinkels dicht"![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik moest meer aan Stinkie denken![]()
Ik durf dat nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik moest meer aan Stinkie denken![]()
heb niet echt duidelijke foto's maar mischien deze foto2quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
post eens een duidelijke foto van jouw motorben er wel beetje benieuwd naar
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:13 schreef R2-D2 het volgende:
Blunder van R2-D2:
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:57 schreef ikookhier het volgende:
[..]
heb niet echt duidelijke foto's maar mischien deze foto2
Ik vond het wel sneu hoorquote:
Nice bikequote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:13 schreef R2-D2 het volgende:
Blunder van R2-D2:
[afbeelding]
![]()
Maar je wil het wel hequote:
Ik vind 'm errug mooiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:07 schreef RB het volgende:
[..]
Nice bikealleen jammer dat er honda op staat
![]()
Neuhquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik vond het wel sneu hoor![]()
Was dat overtuigend oO<
![]()
:^quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:07 schreef RB het volgende:
[..]
Nice bikealleen jammer dat er honda op staat
![]()
Laat je mij rijden, mag jij achteropquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik vind 'm errug mooi![]()
Alleen ben ik een beetje klein voor deze motor, kan net met m'n teentjes aan de grond...Elk stoplicht wordt dan een uitdaging
![]()
Die was vorig jaarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik vind 'm errug mooi![]()
Alleen ben ik een beetje klein voor deze motor, kan net met m'n teentjes aan de grond...Elk stoplicht wordt dan een uitdaging
![]()
[..]
Neuh![]()
Hoe was de demonstratie?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Laat je mij rijden, mag jij achterop![]()
quote:
Ik dacht januariquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
Die was vorig jaar
mazzel, want de training NA de demo brak mijn zwaard dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |