In mijn beleving is alles lekkerder dan die milf Parisquote:Op maandag 6 februari 2006 14:16 schreef 2609 het volgende:
hoe kan dat nou![]()
ze is niet echt lelijk ofzo maar het is ook geen paris hilton en toch ben ik verliefd op zij![]()
jij vind paris lekker?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:16 schreef 2609 het volgende:
hoe kan dat nou![]()
ze is niet echt lelijk ofzo maar het is ook geen paris hilton en toch ben ik verliefd op zij![]()
In dit geval dus een miwnlfquote:Op maandag 6 februari 2006 14:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
In mijn beleving is alles lekkerder dan die milf Paris![]()
parisquote:Op maandag 6 februari 2006 14:18 schreef Mudman het volgende:
PAris Hitlon vind je knap begrijp ik? Veel geluk ermee in ieder geval.
nog een feminist ookquote:Op maandag 6 februari 2006 14:18 schreef Jozzy het volgende:
op zij...?
Ik snap de tegenovergesteldheid niet tussen "niet lelijk" en "paris hilton".quote:Op maandag 6 februari 2006 14:16 schreef 2609 het volgende:
hoe kan dat nou![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:19 schreef Nawien het volgende:
Ik weet wel hoe dat kan.
Jij bent moeders mooiste ook niet en zodoende voel je je aangetrokken tot een ander gedrocht![]()
Maar dat geeft niet, want hieruit blijkt dat het pot en deksel verhaal echt klopt![]()
jahquote:Op maandag 6 februari 2006 14:19 schreef PsyCha het volgende:
Heb je zelf wel es in de spiegel gekeken dan?
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:16 schreef 2609 het volgende:
...maar het is ook geen paris hilton...
quote:
wat bedoel je daarmeequote:Op maandag 6 februari 2006 14:22 schreef Misanthropist het volgende:
het gaat om het totaalplaatje
Amen.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:22 schreef Quarks het volgende:
Paris Hilton:
Won’t go away. A head so empty, the rails of coke that sustain her must dissipate in clouds around her ears; this residual high the only explanation anyone would come within five feet of her. Brainless, her spinal cord defies physics, like an Indian rope trick. Her Carl’s Jr. commercial, while an uninspired approximation of eroticism, was still hotter than her actual "sex" tape, in which she only made noise when she wasn’t screwing—that’s not hot. Squints inexplicably for photo ops, suggesting even minimal focus is beyond her. Her continued success as a celebrity famous for nothing, despite the eerie resemblance she bears to the inbred banjoist from Deliverance and a lack of talent so profound that others become duller as they approach her, indicates that something is fundamentally wrong with humanity.
waarom datquote:Op maandag 6 februari 2006 14:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ga eens héél snel profi hulp zoeken![]()
hoe weet je nou of ik lelijk ben je hebt mn foto niet eensquote:Op maandag 6 februari 2006 14:27 schreef -En4Cer- het volgende:
Het feit dat je zelf ook lelijk bent maakt het toch wel iets makkelijker neem ik aan..
Zoiets voel je gewoonquote:Op maandag 6 februari 2006 14:28 schreef 2609 het volgende:
[..]
hoe weet je nou of ik lelijk ben je hebt mn foto niet eens![]()
van BINNEN.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:28 schreef 2609 het volgende:
[..]
Zo'n topic zegt mij genoegquote:Op maandag 6 februari 2006 14:28 schreef 2609 het volgende:
[..]
Tijd voor foto's, dunkt mijquote:
Mensenkennisquote:Op maandag 6 februari 2006 14:28 schreef 2609 het volgende:
[..]
quote:
3x raden waarom we jouw foto niet hebben...quote:Op maandag 6 februari 2006 14:28 schreef 2609 het volgende:
[..]
Misschien valt zij wel op je gouden tanden swa.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:16 schreef 2609 het volgende:
hoe kan dat nou![]()
ik heb geeneens goude tandenquote:Op maandag 6 februari 2006 14:35 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Misschien valt zij wel op je gouden tanden swa.![]()
erg grappig.........................................quote:
Voor een slotje?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:39 schreef 2609 het volgende:
[..]
erg grappig.........................................ga nou maar weg uit mn topic ik heb al topicreport gezet
Nu maak je me heel bang hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 14:39 schreef 2609 het volgende:
[..]
erg grappig.........................................ga nou maar weg uit mn topic ik heb al topicreport gezet
op je denkbeeldige vriend ofzoquote:Op maandag 6 februari 2006 14:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nu maak je me heel bang hoor![]()
Maar ik ga zo weg. Dalijk naar de stad. Wacht alleen nog ff op iemand![]()
toch niet op iemand die lelijk is hequote:Op maandag 6 februari 2006 14:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nu maak je me heel bang hoor![]()
Maar ik ga zo weg. Dalijk naar de stad. Wacht alleen nog ff op iemand![]()
foto's van die lelijke big.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:16 schreef 2609 het volgende:
hoe kan dat nou![]()
ze is niet echt lelijk ofzo maar het is ook geen paris hilton en toch ben ik verliefd op haar![]()
heb ik nietquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:42 schreef Laton het volgende:
[..]
toch niet op iemand die lelijk is he![]()
kijk die kop van jou manquote:Op maandag 6 februari 2006 14:44 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Nee ik wacht op een goede vriend. We gaan zo met zijn auto naar de stad. Hijs niet lelijk ofzo, iig niet erger dan 2609 ofzoiets![]()
Oh daar heb je wel foto's van begrijp ikquote:
Alsof ik em nog nooit heb gezienquote:
nee natuurlijk niet, ik bedoel uiteraard dat hoe 2604353252 er ook uitziet...hij van binnen duidelijk zo verrot is, dat hij nooit mooi zal kunnen zijn...geen wonder dus dat ie op zo;n inhoudsloze pindapot als hilton valt.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:46 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Oh daar heb je wel foto's van begrijp ik
jonge is te makkelijkquote:Op maandag 6 februari 2006 14:55 schreef Rekkie het volgende:
Man jij hebt toch zoveel geld dat je gewoon schoonheid koopt?
Boek gewoon ff met je homies in een m3 naar de stad en klaar is jij!
Als ze lelijker is dan Paris Hilton, dan kan het nooit, maar dan ook nooit goed zijn.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:16 schreef 2609 het volgende:
hoe kan dat nou![]()
ze is niet echt lelijk ofzo maar het is ook geen paris hilton en toch ben ik verliefd op haar![]()
als je echt van haar houdt , dan maak je het uit en gun je haar een leven met iemand die het wel waard is.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:58 schreef 2609 het volgende:
[..]
jonge is te makkelijk![]()
en normaal zijn ze altijd verliefd op mij of op mn geld maar nu is het een keer andersom![]()
Vraag je niet af hoe je op een lelijk meisje verliefd kunt worden, maar filosofeer hoe je een meisje waar je verliefd op bent lelijk kunt noemenquote:Op maandag 6 februari 2006 14:16 schreef 2609 het volgende:
hoe kan dat nou![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:57 schreef GertJanPeter het volgende:
Pak haar gewoon snoeihard anaal, kom klaar in haar aars, laat je lul meteen schoonlikken door haar tongetje, haal je lul overwacht uit haar mond en spuit je kwakkie in haar ogen......ga vliegensvlug met je vingers richting haar aars...stop er een vinger in en smeer de smurrie met een mooie horizontale beweging onder haar neus...Tada geniet van de show hoe je "geliefde" als een mexicaanse zombie de badkamer probeert te bereiken.....![]()
hoe kan ik het uitmaken als ik niet eens wat met haar hebquote:Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef Laton het volgende:
[..]
als je echt van haar houdt , dan maak je het uit en gun je haar een leven met iemand die het wel waard is.
jonge ze is niet echt lelijk ofzo maar ook niet zo lekker als bijvoorbeelt parisquote:Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vraag je niet af hoe je op een lelijk meisje verliefd kunt worden, maar filosofeer hoe je een meisje waar je verliefd op bent lelijk kunt noemen
zorg er dan voor dat je nooit iets met haar begint, jij afschuwelijk figuur.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:00 schreef 2609 het volgende:
[..]
hoe kan ik het uitmaken als ik niet eens wat met haar hebttdom
![]()
jij vast ook nie lekker als Paris ofzoquote:Op maandag 6 februari 2006 15:01 schreef 2609 het volgende:
[..]
jonge ze is niet echt lelijk ofzo maar ook niet zo lekker als bijvoorbeelt paris![]()
Dit topic is zo jammerquote:Op maandag 6 februari 2006 15:01 schreef 2609 het volgende:
[..]
jonge ze is niet echt lelijk ofzo maar ook niet zo lekker als bijvoorbeelt paris![]()
kwestie van realistisch blijvenquote:Op maandag 6 februari 2006 14:16 schreef 2609 het volgende:
hoe kan dat nou![]()
hoezo?quote:
IK BEN GEEN KLOON!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ts valt op Paris Hiltonquote:
foutquote:Op maandag 6 februari 2006 15:16 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Ts valt op Paris Hilton.
Paris Hilton is een lelijk wijf.
Ts valt op een lelijk wijf.
In meervoud: ts valt op lelijke wijven.
Voila, je antwoord.
Omdat de TS een wannabe is?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:15 schreef stijgende_ster het volgende:
Waarom scroll ik 2 pagina's in dit topic door en zie ik geen enkele foto?!
Omdat je totaal niet geloofwaardig bent:quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:01 schreef 2609 het volgende:
[..]
dus je wordt geplayed door een lelijk wief?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:00 schreef 2609 het volgende:
[..]
![]()
Ja ---> Mod --> Ban --> 2609quote:Op maandag 6 februari 2006 15:31 schreef Magistic het volgende:
Is het mogelijk om een filter aan te zetten zodat je geen topics van kloontjes zoals 2609 voorbij ziet komen?
jij had toch zelf ook over een gemiddeld meisje een topic geopendquote:Op maandag 6 februari 2006 15:43 schreef Relneger18 het volgende:
soort zoekt soort he..
is dat jouw verhaal?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:18 schreef De_Handelaar het volgende:
[..]
Omdat de TS een wannabe is?
Kerel doet alsof ie stoer is, maar intussen heeft ie geen enkele foto van zichzelf in zn fotoboek....
Dat soort types zijn meestal lelijk, maar worden elke ochtend snikkend wakker, teleurgesteld dat ze nog steeds de zelfde lelijkerd zijn als de avond ervoor.
Dan gaan ze een persoonlijkheid aanmeten op internet, in de hoop dat derden hun stoer gaan vinden... zodat ze toch nog een béétje positieve aandacht krijgen.
Maar daar trap ik mooi niet in .
Misschien is het een kloon van die Spy24 gast, die was ook zo triestquote:Op maandag 6 februari 2006 15:18 schreef De_Handelaar het volgende:
[..]
Omdat de TS een wannabe is?
Kerel doet alsof ie stoer is, maar intussen heeft ie geen enkele foto van zichzelf in zn fotoboek....
Dat soort types zijn meestal lelijk, maar worden elke ochtend snikkend wakker, teleurgesteld dat ze nog steeds de zelfde lelijkerd zijn als de avond ervoor.
Dan gaan ze een persoonlijkheid aanmeten op internet, in de hoop dat derden hun stoer gaan vinden... zodat ze toch nog een béétje positieve aandacht krijgen.
Maar daar trap ik mooi niet in .
die staan in zijn fotoboek...quote:Op maandag 6 februari 2006 15:53 schreef MiestOr het volgende:
nou komop kontkorst, waar blijven die foto's ?
ze wil niet omdat ze je te lelijk vindt?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:00 schreef 2609 het volgende:
[..]
![]()
Nee, daar krijg je een lamme arm van.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:16 schreef kloon000 het volgende:
Nee jij trek volle zalen.
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:16 schreef kloon000 het volgende:
[..]
Nee, daar krijg je een lamme arm van.
Anders quote je jezelfquote:Op maandag 6 februari 2006 16:16 schreef kloon000 het volgende:
[..]
Nee, daar krijg je een lamme arm van.
Je OP bewijst anders dat je zo oppervlakkig als de pest bent.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:33 schreef 2609 het volgende:
ah fuck jullie jonge! stelletje haters
Nee ik heb 10 bans aan mn ass ofzo, mijn originele account duurt nog wel ff voordat die geunbanned wordtquote:
kloon!quote:Op maandag 6 februari 2006 16:36 schreef De_Handelaar het volgende:
[..]
Nee ik heb 10 bans aan mn ass ofzo, mijn originele account duurt nog wel ff voordat die geunbanned wordt
ik ga echt geen plaatjes posten voor jullie sukkels hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 16:46 schreef iamredleader het volgende:
Ik zie nog steeds geen plaatjes!
Ach, TS is gewoon een aandachtshoer.
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:47 schreef Chowi het volgende:
Oh, dus ze is nog lelijker dan Paris H. Dat belooft wat.
Bij dat soort users heb ik altijd zoiets van "je moet wat, hè!"quote:Op maandag 6 februari 2006 16:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nog lelijker? Kan dat dan?
Ach, TS is nog steeds een aandachtshoer, vooral elke keer reageren op commentaar...![]()
Behalve op één van mij....quote:Op maandag 6 februari 2006 16:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nog lelijker? Kan dat dan?
Ach, TS is nog steeds een aandachtshoer, vooral elke keer reageren op commentaar...![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben je 't niet stiekem zelf zodat we anderen gaan beschuldigen?![]()
Wat is dit dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:51 schreef 2609 het volgende:
jonge daar ga ik echt niet op reageren gitarist wat een uit de lucht gegrepen onzin
Ja, inderdaad. Sommige mensen vragen er ook gewoon om, toch? Gewoon doorbaggeren, schelden, boos worden, persoonlijk worden, maakt allemaal niet uitquote:Op maandag 6 februari 2006 16:50 schreef Chowi het volgende:
Bij dat soort users heb ik altijd zoiets van "je moet wat, hè!"
jah maar niet op die post maar op die post voor mijnequote:Op maandag 6 februari 2006 16:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat is dit dan?...lijkt mij een reactie
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:53 schreef 2609 het volgende:
[..]
jah maar niet op die post maar op die post voor mijne
moet je je eigen posts eens lezen dat is pas onzinquote:Op maandag 6 februari 2006 16:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Sommige mensen vragen er ook gewoon om, toch? Gewoon doorbaggeren, schelden, boos worden, persoonlijk worden, maakt allemaal niet uit![]()
Ik moet eerlijk bekennen, hoe irritant 2609 ook is, het is wel geestig om de onzin die 'ie uitkraamt te lezenhet niveau
de zelfingenomenheid
![]()
ik kom soms niet meer bij.
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:54 schreef Rekkie het volgende:
Hierbij een foto van de lelijke vriendin in spe van 2609:
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:55 schreef 2609 het volgende:
moet je je eigen posts eens lezen dat is pas onzin![]()
en ze leefden nog lang en gelukkigquote:Op maandag 6 februari 2006 16:56 schreef Relneger18 het volgende:
mijn vriendin is ook paris hilton fan , en heeft ook het iq van een stoeprand, maar ze is wel lief
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:56 schreef Relneger18 het volgende:
mijn vriendin is ook paris hilton fan , en heeft ook het iq van een stoeprand, maar ze is wel lief
Ziet ze er ook zo uit?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:56 schreef Relneger18 het volgende:
DIe avatar va je, zijn dat nou sokpops waar bupatih zo vaak over heeft?quote:
yup, alleen het gezicht niet zo, maar ik heb een foto waar ze heel veel op paris lijkt alleen daar staat ze er niet echt mooi op.quote:
Nou maak je ons allen nieuwsgierig...quote:Op maandag 6 februari 2006 17:01 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
yup, alleen het gezicht niet zo, maar ik heb een foto waar ze heel veel op paris lijkt alleen daar staat ze er niet echt mooi op.
hoe kan ze nou op paris lijken als ze er niet mooi op staatquote:Op maandag 6 februari 2006 17:01 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
yup, alleen het gezicht niet zo, maar ik heb een foto waar ze heel veel op paris lijkt alleen daar staat ze er niet echt mooi op.
ik weet werkelijk waar niet waar je het over hebtquote:Op maandag 6 februari 2006 17:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
DIe avatar va je, zijn dat nou sokpops waar bupatih zo vaak over heeft?![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:04 schreef Laton het volgende:
ik weet werkelijk waar niet waar je het over hebt![]()
Ik vind haar er niet op lijkenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:05 schreef Relneger18 het volgende:
[afbeelding]
jah ze lijkt er wel op kwa houding, en haar , maar ze kijkt hier zo nijdig![]()
misschien vinden jullie haar er helemaal nie op lijken, maarja iedereen is anders
Halverwege heeft ze volgens mij een neus correctie gekregenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:04 schreef Quarks het volgende:
[afbeelding]
Het is verdomme net een robot.
helemaal nietquote:Op maandag 6 februari 2006 17:04 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, 2609, je zou nog een foto van jezelf plaatsen naar aanleiding van dat topic over het tankstation![]()
Ze doet me denken aan Donnavdh aka Mother-mother?quote:Op maandag 6 februari 2006 17:05 schreef Relneger18 het volgende:
[afbeelding]
jah ze lijkt er wel op kwa houding, en haar , maar ze kijkt hier zo nijdig![]()
misschien vinden jullie haar er helemaal nie op lijken, maarja iedereen is anders
maar ze komt wel in de buurt van parisquote:Op maandag 6 februari 2006 17:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan Donnavdh aka Mother-mother?
Ja beetje, alhoewel ik haar meer op donna vind lijken dan op paris, zal ff fobo van donna opzoekenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:10 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
maar ze komt wel in de buurt van paris
zonder pics van zowel jou als dat lelijke meisje kunnen we je niet helpen.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:14 schreef 2609 het volgende:
jongens ik weet dat jullie allemaal geilen op paris maar daar gaat dit topic niet over
dan kunnen we zo beoordelen of het terecht is dat je verliefd bent of juist nietquote:Op maandag 6 februari 2006 17:16 schreef 2609 het volgende:
ik weet niet waarom ik die zou moeten posten hoor?
jouw standaardquote:Op maandag 6 februari 2006 17:17 schreef 2609 het volgende:
en zo lelijk is ze niet maar wel als je mijn standaard hanteert
ahaaaaaaa, je hebt jezelf verradenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:17 schreef 2609 het volgende:
en zo lelijk is ze niet maar wel als je mijn standaard hanteert
jouw avatar is engquote:Op maandag 6 februari 2006 17:18 schreef vamos1 het volgende:
[..]
jouw standaard
is het meisje waar je op verliefd bent wel zwaarder dan 35kilo dan![]()
waar slaat dat opquote:Op maandag 6 februari 2006 17:18 schreef vamos1 het volgende:
[..]
jouw standaard
is het meisje waar je op verliefd bent wel zwaarder dan 35kilo dan![]()
dan kijk je alleen nog naar der tietenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:19 schreef Relneger18 het volgende:
ahaaaaaaa, je hebt jezelf verraden, je vind haar dus wel meevallen , maarja als je verliefd op een wijf wordt dan kijk je nie meer naar het uiterlijk...
jah misschien overdrijfde ik een beetjequote:
okéquote:Op maandag 6 februari 2006 17:22 schreef Relneger18 het volgende:
paris hilton heeft een lange neus
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:21 schreef vamos1 het volgende:
als je der swaffelt breekt ze der beenneus
Volgens mij wil hij niet eens dat we helpenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:16 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
zonder pics van zowel jou als dat lelijke meisje kunnen we je niet helpen.
dan had ik het wel in relaties en psychologie gedropt hequote:Op maandag 6 februari 2006 17:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij niet eens dat we helpen![]()
maar wtf klaag je danquote:Op maandag 6 februari 2006 17:25 schreef 2609 het volgende:
[..]
dan had ik het wel in relaties en psychologie gedropt he![]()
quote:
Hallo 2609 is een Kloontje,
en 2609 is al 5 jaar
2609 lust heel veel ijzen
en 2609 eet ze door mekaar
met 2609 zul je je niet vervelen
tussen reuzen, en kastelen
tussen eeuwen oude eiken
je moet zeker blijven
2609 heeft ook 4 broers dat zijn de reuzen Dan, Toen, Ooit en Nu
2609 is meestal reuze lief hoor
maar ook soms een beetje stout
.....
en er gaat vanalles fout
plezier en avonturen,
zo verveelt 2609 zich dus nooit
IN HET LAND VAN OOIT !
als je ergens over klaagt hoeven mensen tog niet meteen je ermee te helpenquote:
1. heb je vriendin?quote:Op maandag 6 februari 2006 17:29 schreef 2609 het volgende:
[..]
als je ergens over klaagt hoeven mensen tog niet meteen je ermee te helpen![]()
![]()
Ze is niet lelijk, maar jouw standaard is een anorexiaschijthoer van 35kilo, met een rotkop en geen tieten en nu je de leeftijd van 16 bereikt hebt en je te lang de hilton-pr0n-tape niet gezien hebt je eigen lichaam/geest zich begint te verzetten tegen de gruwelijke affectie jegens aandachtshoeren waarbij je een hand om de middel met gemak kunt sluiten..quote:Op maandag 6 februari 2006 14:16 schreef 2609 het volgende:
hoe kan dat nou![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:38 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk, maar jouw standaard is een anorexiaschijthoer van 35kilo, met een rotkop en geen tieten en nu je de leeftijd van 16 bereikt hebt en je te lang de hilton-pr0n-tape niet gezien hebt je eigen lichaam/geest zich begint te verzetten tegen de gruwelijke affectie jegens aandachtshoeren waarbij je een hand om de middel met gemak kunt sluiten..
opgelost.. slotje
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja beetje, alhoewel ik haar meer op donna vind lijken dan op paris, zal ff fobo van donna opzoeken
....
Nu na donna foto gezien te hebben vind ik het toch niet zo op haar lijken....
Ging jij niet je bezig houden met koken?quote:
ja moest toch ff zien waar je t nou over had, maargoed ik ga alquote:Op maandag 6 februari 2006 17:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ging jij niet je bezig houden met koken?![]()
Vort hup hup, voor je ook 35 kilo gaat wegen...![]()
ben al op zoek,.. zal wat meer zijn, maar heel veel zal het niet schelenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:43 schreef SolidasRock het volgende:
Ik wil bewijs aka feiten zien dat ze 35 kilo is![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:47 schreef donnahvh het volgende:
ja moest toch ff zien waar je t nou over had, maargoed ik ga al![]()
![]()
quote:Paris Hilton:
Charges: Won’t go away.
A head so empty, the rails of coke that sustain her must dissipate in clouds around her ears; this residual high the only explanation anyone would come within five feet of her.
Brainless, her spinal cord defies physics, like an Indian rope trick.
Her Carl’s Jr. commercial, while an uninspired approximation of eroticism, was still hotter than her actual "sex" tape, in which she only made noise when she wasn’t screwing—that’s not hot. Squints inexplicably for photo ops, suggesting even minimal focus is beyond her.
Her continued success as a celebrity famous for nothing, despite the eerie resemblance she bears to the inbred banjoist from Deliverance and a lack of talent so profound that others become duller as they approach her, indicates that something is fundamentally wrong with humanity.
Exhibit A: Somehow, everybody in America knew that this completely pointless person had lost her dog, and we are all diminished by the experience.
Sentence: Locked in a room with a high steel ceiling which lowers a centimeter per hour, until she either solves a Rubik’s cube or is crushed; whichever comes first.
dude dat lukt haar nooitquote:Op maandag 6 februari 2006 17:54 schreef Quarks het volgende:
Paris Hilton:
Charges: Won’t go away.
A head so empty, the rails of coke that sustain her must dissipate in clouds around her ears; this residual high the only explanation anyone would come within five feet of her.
Brainless, her spinal cord defies physics, like an Indian rope trick.
Her Carl’s Jr. commercial, while an uninspired approximation of eroticism, was still hotter than her actual "sex" tape, in which she only made noise when she wasn’t screwing—that’s not hot. Squints inexplicably for photo ops, suggesting even minimal focus is beyond her.
Her continued success as a celebrity famous for nothing, despite the eerie resemblance she bears to the inbred banjoist from Deliverance and a lack of talent so profound that others become duller as they approach her, indicates that something is fundamentally wrong with humanity.
Exhibit A: Somehow, everybody in America knew that this completely pointless person had lost her dog, and we are all diminished by the experience.
Sentence: Locked in a room with a high steel ceiling which lowers a centimeter per hour, until she either solves a Rubik’s cube or is crushed; whichever comes first.
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:38 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk, maar jouw standaard is een anorexiaschijthoer van 35kilo, met een rotkop en geen tieten en nu je de leeftijd van 16 bereikt hebt en je te lang de hilton-pr0n-tape niet gezien hebt je eigen lichaam/geest zich begint te verzetten tegen de gruwelijke affectie jegens aandachtshoeren waarbij je een hand om de middel met gemak kunt sluiten..
opgelost.. slotje
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:20 schreef 2609 het volgende:
[..]
jah misschien overdrijfde overdreef ik een beetje
quote:
quote:Sentence: Locked in a room with a high steel ceiling which lowers a centimeter per hour, until she either solves a Rubik’s cube or is crushed; whichever comes first.
bedankt ofzoquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
graag gedaan joh. Whehe 't is wel uitlachen hierzo![]()
erg hèquote:Op maandag 6 februari 2006 19:39 schreef Nawien het volgende:
Dan ben je ff een middagje weg en dan zie je dat die 2609 helemaal belachelijk wordt gemaakt![]()
2609: Wat heb je hierop te zeggen?![]()
![]()
![]()
![]()
weet jequote:Op maandag 6 februari 2006 19:39 schreef Nawien het volgende:
Dan ben je ff een middagje weg en dan zie je dat die 2609 helemaal belachelijk wordt gemaakt![]()
2609: Wat heb je hierop te zeggen?![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heb jij met haters? Wordt je zoveel gehaat ofzo? Wat de fuck heb je met hatersquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:20 schreef Laton het volgende:
TS, jij bent van binnen zo lelijk dat ik betwijfel of je schoonheid, zowel uiterlijk als innerlijk, bij een ander zou herkennen..
Aldus hemzelfquote:Op maandag 6 februari 2006 21:05 schreef 2609 het volgende:
nu is het 2609-bashen wel weer genoeg geweest hoor
nee manquote:Op maandag 6 februari 2006 21:06 schreef amornl87 het volgende:
ben je verliefd op ijsmeis
eensquote:Op maandag 6 februari 2006 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zeik niet en wees blij dat je überhaupt verliefd kan worden, ikzelf heb daar altijd grote moeite mee.
zij is lelijk hequote:
hij gaat ff wat pinda"s halen en komt dan weer terugquote:Op maandag 6 februari 2006 21:08 schreef Revelation het volgende:
Ga je haar nog pakken of blijf je hier een beetje lafjes rondhangen?
weet niet heb nog nooit fotos van haar gezienquote:
jonge weet het nog niet straks sta ik voor lul bij mn homies weet jequote:Op maandag 6 februari 2006 21:08 schreef Revelation het volgende:
Ga je haar nog pakken of blijf je hier een beetje lafjes rondhangen?
[heeft]naaktfotos[/inbezit]quote:Op maandag 6 februari 2006 21:10 schreef 2609 het volgende:
[..]
weet niet heb nog nooit fotos van haar gezien![]()
Behalve s´avonds met je pik in je handquote:Op maandag 6 februari 2006 21:10 schreef 2609 het volgende:
[..]
weet niet heb nog nooit fotos van haar gezien![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Behalve s´avonds met je pik in je hand![]()
Boeiend, gewoon lekker nemen!quote:Op maandag 6 februari 2006 21:10 schreef 2609 het volgende:
[..]
jonge weet het nog niet straks sta ik voor lul bij mn homies weet je
hij en zn homeboyquote:Op maandag 6 februari 2006 21:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Behalve s´avonds met je pik in je hand![]()
ik kan het natuurlijk wel geheim houdenquote:
ze beste homiequote:Op maandag 6 februari 2006 21:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hand in hand....kameraden...
Treintje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |