kwartje viel nu pas...quote:Op maandag 6 februari 2006 18:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Aha, al is zo'n spotprent van 5 maanden terug wel een mooie aanleiding om andere rekeningen te vereffenen
Wannabe pinda zal je bedoelenquote:
wordt over algemeen niet gedaan.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:18 schreef popolon het volgende:
Neemt iemand de AEL nog wel serieus ?
Wat een kleuters zeg.
Hehe, dan zal ik je posts lekker aan de lokale krant cadeau doenquote:Op maandag 6 februari 2006 18:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nog even en ik ga er lekker wonen.. wannabee pind ga ik mee akkoord
Lijkt me een hele goede les voor de hele niet-moslim wereld inderdaad.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:31 schreef Soul79 het volgende:
de Europeanen weten nu dat je geen Arabisch land hoeft binnen te vallen om toch de woede van de moslims over je heen te krijgen.
kan ik zelf ook hoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:35 schreef stukovich het volgende:
[..]
Hehe, dan zal ik je posts lekker aan de lokale krant cadeau doen![]()
Bende gij un egte brá banderquote:Op maandag 6 februari 2006 18:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
'n echte brabander en ook geen 'indo-bloed'![]()
wisten ze al sinds Rusdie maar goedquote:Op maandag 6 februari 2006 18:31 schreef Soul79 het volgende:
Europa: de Europeanen weten nu dat je geen Arabisch land hoeft binnen te vallen om toch de woede van de moslims over je heen te krijgen. Een paar lullige spotprenten zijn voldoende......
Mohammeds reputatiequote:Op maandag 6 februari 2006 18:38 schreef Mikrosoft het volgende:
Als moslims dan "broeders" zijn onder elkaar, waarom zijn er nu meer rellen dan toen Amerika Irak aanviel?
(Kom ik weer...)Ja, we leven ook in een volstrekt onnatuurlijk samenlevingsverband. De mens is gewend aan stammen, niet aan op elkaars lip zitten wachten tot er iemand iets irritants doet.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:36 schreef indahnesia.com het volgende:
Goh, als ik zo die beelden zie, dan lijkt het gewoon alsof de wereld gewoon te vol is of zo. Net alsof die mensen van gekkigheid niet weten wat ze moeten en dan maar gaan rellen of zo..
En die is belangrijker dan duizenden moslimbroeders die afgeslacht worden door een idioot?quote:
Europeanen zijn nogal hardleers.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wisten ze al sinds Rusdie maar goed
Ja, feitelijk is het correct. Bepaald gedrag kun je onderdrukken, maar het zal nooit verdwijnen. (Daarom willen mensen ook op vakantie, weg van de ene kudde, met een andere kudde)quote:Op maandag 6 februari 2006 18:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
(Kom ik weer...)Ja, we leven ook in een volstrekt onnatuurlijk samenlevingsverband. De mens is gewend aan stammen, niet aan op elkaars lip zitten wachten tot er iemand iets irritants doet.
Jager-verzamelaars gaan bij voorkeur eens per jaar op elkaars lip zitten en dan trouwen er wat met elkaar en je zingt wat liedjes. En dan is het terug naar 30 mensen maximaal.
je moest eens weten.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En die is belangrijker dan duizenden moslimbroeders die afgeslacht worden door een idioot?
Ik ben half Europeesquote:Op maandag 6 februari 2006 18:40 schreef Jalu het volgende:
[..]
Europeanen zijn nogal hardleers.Eigenlijk zijn wij Europeanen mensen met een heel positief mensbeeld; misschien wel een beetje te positief.
ze zijn niet bang voor europa, wel voor Amerikaquote:Op maandag 6 februari 2006 18:38 schreef Mikrosoft het volgende:
Als moslims dan "broeders" zijn onder elkaar, waarom zijn er nu meer rellen dan toen Amerika Irak aanviel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |