waar wacht je op? gat in de markt man!!!!!quote:Op maandag 6 februari 2006 19:50 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik wacht tot het eerste bedrijf met een ludieke actie komt om WC papier met Koran teksten op de markt te brengen. Wedden dat geert die aanprijst op zijn site.![]()
![]()
![]()
![]()
Zodra ze er tegen kunnen, hoeft dat niet meer. (snapt iemand 'm...?)quote:Op maandag 6 februari 2006 19:50 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Van mij mogen ze overal in heel NL in bushokjes posters ophangen van die tekeningen. Die moslims moeten maar eens leren ergens mee om te kunnen gaan.
Ik wacht tot het eerste bedrijf met een ludieke actie komt om WC papier met Koran teksten op de markt te brengen. Wedden dat geert die aanprijst op zijn site.![]()
![]()
![]()
![]()
Bijna 20 delen (inclusief Denemarken)... is ook wel erg over de top.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:42 schreef MrBadGuy het volgende:
Dit topic staat in "Nieuws". De reden dat dit topic nog steeds loopt is omdat dit onderwerp nog steeds nieuws is, kijk maar op tv, lees de krant of kijk op een nieuwssite.
Heb ik al benadrukt dat atheïsten in de minderheid zijn.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:52 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Als WIJ als mensen allemaal die achterlijke religies zouden droppen zou het allemaal veel gezelliger worden. En dan is er geen WIJ en ZIJ meer.
Achterlijke middeleeuwste figuren met al die kut religies allemaal.![]()
Religies is so 1950.
De zelfkennis neemt wel toe!quote:Op maandag 6 februari 2006 19:48 schreef stukovich het volgende:
[..]
Tja, we kunnen tot 100 doorgaan. Jullie argumenten/meningen zijn nu wel duidelijk:
- Moslims zijn barbaren
- Wij doen te weinig
- Wij zijn begonnen
Wij zijn zandhazen
- Wij leven in zandbakken
- Wij zijn ongeschoold
- Wij zijn uit op totale mayhem
- Altijd weer het Midden-Oosten
- Wij weten niet wat vrijheid van meningsuiting is
- Wij doen dit al jaren
- Wij kunnen niet tegen humor
Wij wij wij wij wij
Wat denk jequote:Op maandag 6 februari 2006 19:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bijna 20 delen (inclusief Denemarken)... is ook wel erg over de top.
En zijn we er al uit,
www.deleukstethuis.nl/humorloosquote:
Ik zie mezelf als een voorstander van de publicatie van deze spotprenten, maar heb geen enkele moeite met het hebben van moslims als landgenoten. Mits ze accepteren dat in onze westerse wereld zulke prenten gepubliceerd kunnen en mogen worden.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:53 schreef stukovich het volgende:
Trouwens wil ik nog maar eens benadrukken dat ik met 'jullie', de voorstanders noem en met wij 'de tegenstanders'.
Wij blijven natuurlijk ten alle tijden Nederlands, alhoewel sommige users daar geen vrede mee hebben.
Iedereen houdt voet bij stuk (typ ik het nou goed...?), dus we kunnen nog wel even door.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bijna 20 delen (inclusief Denemarken)... is ook wel erg over de top.
En zijn we er al uit,
Tja ik heb alleen geen zin in boze moslims aan mijn deur die mijn hoofd op een speer zetten.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
waar wacht je op? gat in de markt man!!!!!
word rijk![]()
![]()
AK - 47, wij gaan ook met de tijd mee.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:56 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Tja ik heb alleen geen zin in boze moslims aan mijn deur die mijn hoofd op een speer zetten.![]()
Over 100 jaar zijn wij in de meerderheid. Dan zijn ze daar in die hutjes in de bergen ook misschien eens ontwikkeld.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:54 schreef stukovich het volgende:
[..]
Heb ik al benadrukt dat atheïsten in de minderheid zijn.
"Ja".
Ow okee.
Jij hebt tenminste een beetje humor.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:57 schreef stukovich het volgende:
[..]
AK - 47, wij gaan ook met de tijd mee.
Zie jij trouwens een oplossing voor het gedrag van de fanatici (niet dat het jouw verantwoordelijkheid is om iets te bedenken)?quote:
Ik wil een cartoon van Mohammed op het WC-papier. Kan ik die door mijn reet halenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:50 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Van mij mogen ze overal in heel NL in bushokjes posters ophangen van die tekeningen. Die moslims moeten maar eens leren ergens mee om te kunnen gaan.
![]()
![]()
![]()
Nee, dat is prostitutie en hoerenloperij.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Een boerka is HET bewijs dat mannen zwak zijn. Maar goed dat is een andere discussie.
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:01 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik wil een cartoon van Mohammed op het WC-papier. Kan ik die door mijn reet halen![]()
En de Volkskrant doet het puur om het geld. Extra krantjes verkopen.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
dat een krant ze laat zien (links of rechts) maakt me geen drol uit, dat zijn geen politieke partijen, dit mannetje doet het om er politiek een slaatje uit te slaan, zoveel mogelijk bange hollanders hun stemmetje winnen.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:02 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Nee, dat is prostitutie en hoerenloperij.
Dit heet nou wishfull thinking.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:00 schreef pfaf het volgende:
Wat Ironisch dat dé spotprent meteen weer 100% waarheid blijkt te zijn. En de islamitische wereld zich tot een karikatuur van zichzelf maakt.
Maar dat zal vast al tientalle keren zijn gezegd..
Jij bent verknipt.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:03 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
alle vrouwen zonder burka zijn hoeren. Moslima's met hoofddoeken zijn net als strippers. Veel te bloot man.
![]()
Wat zijn wij mannen dan wel nietquote:Op maandag 6 februari 2006 20:03 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
alle vrouwen zonder burka zijn hoeren. Moslima's met hoofddoeken zijn net als strippers. Veel te bloot man.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |