We wisten van niets. Was puur toevalquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 6 februari 2006 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
zeg ik van niet dan. Hetwas omdat die film tot in den treure herhaald wordt
Lost in Translation
Daar zijn we nog overin beraad, we hopen spoedig meer mededelingen tekunnen doen.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:35 schreef Breetai het volgende:
Word het nou dit topic of het andere?
maar dan wel zonder iedere keer dat Tieten! roepenquote:
juist niet, zie TT van Ynskequote:Op maandag 6 februari 2006 13:35 schreef Plato1980 het volgende:
Wel in het topic dat Ynske geopend heeft.![]()
Misschien ff t kijken waardquote:Op maandag 6 februari 2006 13:35 schreef Plato1980 het volgende:
Wel in het topic dat Ynske geopend heeft.![]()
Bij mij ook, ik plan nooit namelijkquote:Op maandag 6 februari 2006 13:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We wisten van niets. Was puur toeval
was te moeilijk om te spellenquote:
Er waren toen ik in Cambodja was ook Nederlanders die idd speciaal voor dat feest in die periode waren gegaanquote:Op maandag 6 februari 2006 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij ook, ik plan nooit namelijk
in januari dacht ik dat het wel leuk was om naar nz te gaan, blijkt er in die periode een feestdag te zijn
Toch maar eens op gaan letten.....
Tieten!1quote:Op maandag 6 februari 2006 13:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar dan wel zonder iedere keer dat Tieten! roepen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||||||| - |||||| . - |||||| > ||||||| -/ -- ||||||'( - .' \ .-' | | | / \ \ \ -- - | `---:.`.\ ____________._> \\_\\____ ,--.__ -- ,--"" / `- . |)_) '\ '\ / " | .-' / \ '\ ,/ \ .' '\ | | " " " \ / '\, / | " , =_____`-. .-'_________________,--"" - | " " /"/' /\>-' ( < \ " ",/ / - ( < |\_) \ ",",_/,-' |\_) -- -'-;.__:-' |
Geen naamtopics, ook niet voor kiwisquote:
ik ook!quote:Op maandag 6 februari 2006 13:42 schreef Breetai het volgende:
Ik ga maar eens verder met werk.
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:52 schreef Jumparound het volgende:
gvd, droom al het hele weekend dat ik een vriendin heb
Lekker kut wakker worden
Ja, zwaar irritant, zo kan ik ook wel aan mijn posts komen met Latouret syndroom uitingen..quote:Op maandag 6 februari 2006 13:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar dan wel zonder iedere keer dat Tieten! roepen
Tenzij het een ontzettend takkewijf was natuurlijk...quote:Op maandag 6 februari 2006 13:52 schreef Jumparound het volgende:
gvd, droom al het hele weekend dat ik een vriendin heb
Lekker kut wakker worden
Daar heb je een punt ja...quote:Op maandag 6 februari 2006 13:55 schreef Jumparound het volgende:
dan was het ook niet mn vriendin geweest natuurlijk
Ik heb juist een puntenslijper nodigquote:
Juist geen kutquote:Op maandag 6 februari 2006 13:59 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
..een punt hebben en dan kut wakker worden...![]()
quote:
Ergens in Dromenlandquote:Op maandag 6 februari 2006 14:06 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
ik was me ook al aan t afvragen waar die kut dan nu was
Ik vond die tegenstelling toch wel ironisch.. Je wordt kut wakker met een erectie.. (zal ie er wel op gelegen hebben...auwch..quote:
.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:11 schreef JoeyT het volgende:
En?
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:13 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik vond die tegenstelling toch wel ironisch.. Je wordt kut wakker met een erectie.. (zal ie er wel op gelegen hebben...auwch..)
Nee. Godver!quote:Op maandag 6 februari 2006 14:11 schreef JoeyT het volgende:
En?
Rustig maar... ben morgen bij jequote:Op maandag 6 februari 2006 14:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee. Godver!
Iedereen neukt zich te pletter, behalve ik!![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee. Godver!
wat doe jij met een nat kussen in je bed?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:15 schreef Jumparound het volgende:
ja, en ik werd wakker met hoofdpijn, mn kussen was opgedroogd
maar wel de enigstequote:Op maandag 6 februari 2006 14:17 schreef Jumparound het volgende:
hoho! je bent niet de enige mokster
Geen reden om jaloers te zijn... Je zou waarschijnlijk niet willen ruilenquote:Op maandag 6 februari 2006 14:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee. Godver!
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat doe jij met een nat kussen in je bed?
is dat zo?quote:
nou, kom eens om de hoek met die detailsquote:
mn kussen is zoooquote:Op maandag 6 februari 2006 14:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
nou, kom eens om de hoek met die details
jacksonquote:
Haiquote:
Klopt.... we spreken elkaar te weinig inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2006 14:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ah gelukkig!
Long time no see trouwens!
Heb ik ook geen tijd voor... daarom vraag ik aan mok wat we gaan etenquote:Op maandag 6 februari 2006 14:25 schreef Jumparound het volgende:
eten? er moet geneukt worden jackson...
geen tijd om te koken dus...
ohhh, dan heeft ze tijd zat om te kokenquote:Op maandag 6 februari 2006 14:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb ik ook geen tijd voor... daarom vraag ik aan mok wat we gaan eten
Ik moet helaas eerst werken dus voor 6uur kan ik er niet zijn helaasch
Hey! Jij snapt hetquote:Op maandag 6 februari 2006 14:26 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ohhh, dan heeft ze tijd zat om te koken
Ach... moet soms gebeuren hehquote:
Vrouwen die niet kokenquote:
Ik ben dol op koken, maar laat ik nou ook tot 6 uur moeten werken...quote:Op maandag 6 februari 2006 14:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb ik ook geen tijd voor... daarom vraag ik aan mok wat we gaan eten
Ik moet helaas eerst werken dus voor 6uur kan ik er niet zijn helaasch
ik kook niet graag, maar voor mijn man welquote:
Heh... jammer... nouja... anders neuken we alleen maarquote:Op maandag 6 februari 2006 14:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben dol op koken, maar laat ik nou ook tot 6 uur moeten werken...
dat schoonmaken is gewoon een moederkloekafwijkingquote:Op maandag 6 februari 2006 14:33 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik kook niet graag, maar voor mijn man wel![]()
zo kuis ik ook extra grondig als hij thuiskomt en zo. dan WIL ik gewoon kuisen![]()
trouwens, nog geen maand meer en het is zover, het komt wel héééééééél dichtbij![]()
ik zeg niet dat ik niet kookquote:
aha, nu moet ik ervandoor, ik zal me er deze avond eens mee bezighoudenquote:Op maandag 6 februari 2006 14:34 schreef Ynske het volgende:
dat schoonmaken is gewoon een moederkloekafwijking
je kunt nu wel weer de usericoonmanager gebruik
Ook goed!quote:Op maandag 6 februari 2006 14:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Heh... jammer... nouja... anders neuken we alleen maar
Mijn gedachte dwalen af...quote:
quote:
rustig rustig..je bent niet de enige..quote:Op maandag 6 februari 2006 14:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee. Godver!
Ach... Ik zit op mn werk. Het kan dus erger!quote:Op maandag 6 februari 2006 14:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Mijn gedachte dwalen af...
En dat op stage![]()
Dwalen jou gedachtes dan ook afquote:Op maandag 6 februari 2006 14:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ach... Ik zit op mn werk. Het kan dus erger!
Vertelquote:
daarquote:
quote:
frustiquote:
eh, ja..maar PPS heeft ook andere hobbies...quote:Op maandag 6 februari 2006 14:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Heh... jammer... nouja... anders neuken we alleen maar
nah eigenlijk om te slapenquote:
Zoals ?!quote:Op maandag 6 februari 2006 14:43 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
eh, ja..maar PPS heeft ook andere hobbies...
dat eerste is natuurlijk ook een heerlijke bezigheidquote:Op maandag 6 februari 2006 14:46 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Komt dat door de sex-talk?
of juist,omdat een vermoeiend onderwerp is?
Stil nou... ik moet me nog concentrerenquote:Op maandag 6 februari 2006 14:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat eerste is natuurlijk ook een heerlijke bezigheid
kunt natuurlijk je ook gaan vermaken met de blundertopics uit sexquote:Op maandag 6 februari 2006 14:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Stil nou... ik moet me nog concentreren
Tostiquote:
Kan allemaalquote:Op maandag 6 februari 2006 14:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
kunt natuurlijk je ook gaan vermaken met de blundertopics uit sex
En nix anders!quote:Op maandag 6 februari 2006 14:56 schreef Pheno het volgende:
sex!
Even je stoel wat lager zettenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:03 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Al die sex talk gaat wel tot mijn verbeelding werken... Als ik strax maar niet klem ga zitten tussen mijn stoel en de onderkant van mijn buro..
Ik hou sex en eten gescheidenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:04 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Er moet toch ook een keer gegeten worden..alhoewel dat wel tijdens sex kan..
ook niet met slagroom en aardbeitjes spelen tijdens de sex?quote:
Is een optie maar saus dingen hoeven van mij dan weer nietquote:Op maandag 6 februari 2006 15:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
ook niet met slagroom en aardbeitjes spelen tijdens de sex?
of chocoladesaus?
dan de aardbeitjes of ander fruit maarquote:Op maandag 6 februari 2006 15:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Is een optie maar saus dingen hoeven van mij dan weer niet![]()
yummie! Een paar keer gedaan, alleen kreeg de persoon in questie gigantische huisuitslag van de chocolade saus en is toen ook een paar dagen rood gebleven..quote:Op maandag 6 februari 2006 15:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
ook niet met slagroom en aardbeitjes spelen tijdens de sex?
of chocoladesaus?
Banaantje erbij?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan de aardbeitjes of ander fruit maar
* Ynske is een meloen-freakje
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:14 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Te laat, hij staat al in wip-stand..![]()
quote:
Lag je eral in danquote:Op maandag 6 februari 2006 15:19 schreef Ynske het volgende:
[..]bananen
echt daar krijg je me heel snel mijn bed mee uit
*rilt*
neeeeeeequote:
Op iemand.. of van jezelfquote:
dat eerste duurt nog wel wat langerquote:
Wat moet je op bed dan thuisquote:Op maandag 6 februari 2006 15:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat eerste duurt nog wel wat langer
moet nu nog ff iets afmaken, en reistijd naar huis
Waar val jij dan mee te paaien?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:19 schreef Ynske het volgende:
[..]bananen
echt daar krijg je me heel snel mijn bed mee uit
*rilt*
ff slapen, ben moe, weinig geslapen vannachtquote:Op maandag 6 februari 2006 15:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat moet je op bed dan thuisover 2 uur
Ok dan... handjes boven de dekens enzo heh!quote:Op maandag 6 februari 2006 15:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
ff slapen, ben moe, weinig geslapen vannacht
veel, zolang het maar geen bananen zijnquote:Op maandag 6 februari 2006 15:24 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Waar val jij dan mee te paaien?![]()
tis dat je t zo lief vraagtquote:Op maandag 6 februari 2006 15:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Ok dan... handjes boven de dekens enzo heh!
Ach... als je et niet doet is et ook primaquote:
Ah, zwanger..das dan (een beetje, aangezien ik geen vrouw ben) te bgrijpen.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
veel, zolang het maar geen bananen zijn
ik heb echt een zo'n ontzettende hekel aan die dingen
kword er al misselijk van als ik ze ruik
zul je zien dat wanneer ik ooit zwanger ben, ik snak naar die dingen
je leest verkeerdquote:Op maandag 6 februari 2006 15:31 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ah, zwanger..das dan (een beetje, aangezien ik geen vrouw ben) te bgrijpen.
Het was maar natte vinger werk.. (ik giste maar wat)
heb je aangeklikt dat hij de juiste moet gebruiken?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:33 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Nou heb ik net een nieuwe user icon aangemaakt en succesvol geupload..ook staat ie in mijn profiel..maar dus niet als ik post...
![]()
Ja..niet zwanger..hehequote:Op maandag 6 februari 2006 15:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
je leest verkeerd
ik ben niet zwanger, en ik haat bananen
niet dat ik weetquote:Op maandag 6 februari 2006 15:35 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ja..niet zwanger..hehe
Ik was afgeleid door mijn stomme user icon project.. dat zwaar mislukte...
Maar eh, vroeger een nare ervaring met bananen gehad, ofzo?
En aangeklikt dat je em wil gaan gebruiken ?!quote:Op maandag 6 februari 2006 15:33 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Nou heb ik net een nieuwe user icon aangemaakt en succesvol geupload..ook staat ie in mijn profiel..maar dus niet als ik post...
![]()
Bananen opzich vind ik weinig aan moet ik zeggen. Maar iets met bananen smaak kan ik goed hebbenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet dat ik weet
k heb ze nooit echt lekker gevonden
en wat al helemaal smerig is, is denken dat je vanillevla gaat eten, en t is dan bananenvla
Das m niet nee, maar ik heb m al gevonden..quote:Op maandag 6 februari 2006 15:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je aangeklikt dat hij de juiste moet gebruiken?
hij geeft in je profiel nog altijd deze aan
http://forum.fok.nl/usericons/40398/P_P_S.gif
en die is er niet
Cheers!quote:
condooms?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Bananen opzich vind ik weinig aan moet ik zeggen. Maar iets met bananen smaak kan ik goed hebben
Dat dacht ik alquote:Op maandag 6 februari 2006 15:38 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Das m niet nee, maar ik heb m al gevonden..
yeay! ik had het 'vinken' over het hoofd gezien..
Geen idee... nog nooit aan een bananencondoom gelikt...quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen idee... nog nooit aan een bananencondoom gelikt...
Ik ookquote:Op maandag 6 februari 2006 15:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ook niet, en dat wilde ik graag zo houden
hmm, lekker chemisch moet dat zijn..quote:Op maandag 6 februari 2006 15:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen idee... nog nooit aan een bananencondoom gelikt...
Lul maar stomquote:Op maandag 6 februari 2006 15:43 schreef liefie_ het volgende:
lieve mensen
ik zeg het nog een keer
ik wil wel spellen maar ik kan het niet sorry hoor
en mijn posts zijn meestal zo kort dat je een hoofdletter af en toe echt niet mist
maja als jullie zo graag iets willen houden om over te zeuren ga je gang
Dat zal ongetwijfeldquote:Op maandag 6 februari 2006 15:43 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
hmm, lekker chemisch moet dat zijn..
het gaat niet om de hoofdletters meisjequote:Op maandag 6 februari 2006 15:43 schreef liefie_ het volgende:
lieve mensen
ik zeg het nog een keer
ik wil wel spellen maar ik kan het niet sorry hoor
en mijn posts zijn meestal zo kort dat je een hoofdletter af en toe echt niet mist
maja als jullie zo graag iets willen houden om over te zeuren ga je gang
chemisch, doet me denken aan gelly-puddingquote:
Mooie vrouwen mogen wazige zinnen hebbenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
het gaat niet om de hoofdletters meisje
waar het om ging is dat je het wel eens gebeurt dat je 3x een post die je geplaatst hebt, moet overlezen omdat hij anders niet begrijpbaar is.
en als je dyslectisch bent (kweet niet of dat zo is) heb je idd problemen met spellen maar dat is toch helemaal geen probleem
ik gebruik ook bijna nooit hoofdletters, maar wel leestekens en dat maakt het al een stuk makkelijker leesbaar
ik geloof dat ik Liefie_'s fobo dan toch maar eens moet gaan checkenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Mooie vrouwen mogen wazige zinnen hebben
Dat heb ik gedaanquote:Op maandag 6 februari 2006 15:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik geloof dat ik Liefie_'s fobo dan toch maar eens moet gaan checken
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:51 schreef liefie_ het volgende:
ja sorry
als ik duidelijker kon maken wat ik bedoel zou ik t wel doen lijkt me
en trouwens het is een forum
is het niet leesbaar, reageer je toch lekker niet simpel
sorry hoor, ik bedoelde het alleen maar goedquote:Op maandag 6 februari 2006 15:51 schreef liefie_ het volgende:
ja sorry
als ik duidelijker kon maken wat ik bedoel zou ik t wel doen lijkt me
en trouwens het is een forum
is het niet leesbaar, reageer je toch lekker niet simpel
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:52 schreef Jumparound het volgende:
her en der een komma, dan komt het wel goed
of een punt natuurlijk!
het is zo simpelquote:Op maandag 6 februari 2006 15:51 schreef liefie_ het volgende:
ja sorry,
als ik duidelijker kon maken wat ik bedoel, dan zou ik t wel doen lijkt me!
en trouwens het is een forum!
is het niet leesbaar, reageer je toch lekker niet... simpel
O ja... We lopen weer tegelijkquote:Op maandag 6 februari 2006 15:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry hoor, ik bedoelde het alleen maar goed
je hoef nu niet zo geïrriteerd te reageren
ik ben degene die ongesteld is
..met wodka! (wow, gevaarlijkquote:Op maandag 6 februari 2006 15:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
chemisch, doet me denken aan gelly-pudding
niet te vaak eten, maar voor een keer wel lekker
bedoelde het ook niet boos tegen jou hoor! je reactie was heel aardigquote:Op maandag 6 februari 2006 15:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nou jackson, zoek je zuidwester en je oliejas maar op!quote:
quote:
Ik wilde er nix over zeggen....quote:Op maandag 6 februari 2006 15:56 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Nou jackson, zoek je zuidwester en je oliejas maar op!
ik hoorde dat het slecht weer was op de rode zee
Ik ben er morgen weer vanaf!quote:Op maandag 6 februari 2006 15:56 schreef Ynske het volgende:
[..]maar vanaf deze maand niet meer
ga ff wat eerder beginnen met de pil, aangezien ik zaterdag de hele dag in t water ga hangen, wil ik dan wel van die rotzooi af zijn
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik wilde er nix over zeggen....
Maar mok! ik kan vanaf vrijdag pas weer
Sorry... woensdag kan ik weerquote:
aaah, dan blijven we bijna gelijk lopenquote:
Neuken ?!quote:Op maandag 6 februari 2006 16:00 schreef Mokster het volgende:
Ach ja... Da's het mooie van die virtuele-nooit-werkelijkheid-wordende dates: het maakt geen reet uit of je ongesteld bent of niet!
Oh, oh...quote:Op maandag 6 februari 2006 15:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
quote:
Huh? leg uit? Hoe heb jij gedate de laatste tijd?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:00 schreef Mokster het volgende:
Ach ja... Da's het mooie van die virtuele-nooit-werkelijkheid-wordende dates: het maakt geen reet uit of je ongesteld bent of niet!
Dat mag gewoon hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 16:02 schreef Ynske het volgende:
[..]t stomme is, ik ben gewoon zo ontzettend vrolijk vandaag
Euh... niet dus!quote:Op maandag 6 februari 2006 16:02 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Huh? leg uit? Hoe heb jij gedate de laatste tijd?
nou niet want er staat dat ze geen werkelijkheid wordenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:02 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Huh? leg uit? Hoe heb jij gedate de laatste tijd?
jewelquote:Op maandag 6 februari 2006 16:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou niet want er staat dat ze geen werkelijkheid worden
Stom? Ik zou dat als een opluchting zien (dat t ook een keer op een normale, niet humeur beinvloedende manierquote:Op maandag 6 februari 2006 16:02 schreef Ynske het volgende:
[..]t stomme is, ik ben gewoon zo ontzettend vrolijk vandaag
+4 oplettendquote:Op maandag 6 februari 2006 16:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou niet want er staat dat ze geen werkelijkheid worden
oeh dat had ik gemist!quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:04 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Stom? Ik zou dat als een opluchting zien (dat t ook een keer op een normale, niet humeur beinvloedende manier) Zie het als een reclame-maanverband-gevoel, zonder maandverband
( en recalme)
Nee hoor! Morgen doen we het gewoon weer!quote:Op maandag 6 februari 2006 16:05 schreef liefie_ het volgende:
oeh dat had ik gemist!
ik dacht dat dat alleen (natte) droom was van annie
lekker tochquote:Op maandag 6 februari 2006 16:05 schreef Anthraxx het volgende:
als lunches tegenwoordig onder dates vallen dan heb ik elke dag wel een date.
Zal wel even lukken toch... >:Oquote:Op maandag 6 februari 2006 16:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah klopt ook wel, normaal ben ik behoorlijk emo en lichtgeraakt. maar volgens mij heb ik dat er zaterdag allemaal al uitgegooid
ben benieuwd hoelang ik die vrolijkheid ga volhouden
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeh dat had ik gemist!
ik dacht dat dat alleen (natte) droom was van annie
lucky anniequote:Op maandag 6 februari 2006 16:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee hoor! Morgen doen we het gewoon weer!![]()
Ik voel me ineens niet zo bijzonder meerquote:Op maandag 6 februari 2006 16:05 schreef Anthraxx het volgende:
als lunches tegenwoordig onder dates vallen dan heb ik elke dag wel een date.
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee hoor! Morgen doen we het gewoon weer!![]()
Ben je dat wel danquote:Op maandag 6 februari 2006 16:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik voel me ineens niet zo bijzonder meer![]()
quote:
Zie Pi enzoquote:
Gelukkigquote:
Ja,... hoiquote:
En postersquote:
PPS vermoed niet lang, aangezien je het al over je bed had..maar...hoe langer hoe beter!quote:Op maandag 6 februari 2006 16:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah klopt ook wel, normaal ben ik behoorlijk emo en lichtgeraakt. maar volgens mij heb ik dat er zaterdag allemaal al uitgegooid
ben benieuwd hoelang ik die vrolijkheid ga volhouden
Ja, die ook jaquote:
Daar val je niet onder begrijp ik ?quote:
Tofheid je gebruikt PI'squote:
ik behoor tot de luie posters... zo min mogelijk PI's e.d.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Daar val je niet onder begrijp ik ?
Vlegel.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:20 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik behoor tot de luie posters... zo min mogelijk PI's e.d.
heb er net 1 gebruikt
Kijk je uit ?!quote:Op maandag 6 februari 2006 16:20 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik behoor tot de luie posters... zo min mogelijk PI's e.d.
heb er net 1 gebruikt
Daarom gebruik ik het ook graag doch met matequote:Op maandag 6 februari 2006 16:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Tofheid. Nostalgie-opwekkend woord.
Puik.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik het ook graag doch met mate
Ik moet nog een uur hier en vanavond ook nog 3uur ergens anders werkenquote:
jaquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik wel knap van je. Serieus. Ook alleen omdat ik dat niet zou kunnen.
Zou haast arrogant worden zoquote:Op maandag 6 februari 2006 16:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niet alleen lekker maar ook nog slim
Ach... wat is oud?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
jaik word ook al oud
vanavond maar eens kadootje van mijn broer openmaken..
The Glenrothes speyside single malt
ga naar -> FBquote:
40+quote:
hey.. ik heb het over drank... moet ik dan naar LIF of CULquote:
Nee, je zit al goedquote:Op maandag 6 februari 2006 16:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
hey.. ik heb het over drank... moet ik dan naar LIF of CUL
Tsssquote:
Neehee.... Jij bent jong. Lekker jong! Damned!quote:Op maandag 6 februari 2006 16:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Godver, ik ben ook oud.
en bedankt stomme blaag.![]()
niet zo wanhopig doen moksquote:Op maandag 6 februari 2006 16:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Neehee.... Jij bent jong. Lekker jong! Damned!![]()
Vanaf een jaartje of 21/22...quote:Op maandag 6 februari 2006 16:31 schreef Jumparound het volgende:
[edit] ik las veels te jong.... [/sub]
Oh okay. Geef me nog eens een complimentje vuige sletquote:Op maandag 6 februari 2006 16:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
dan kan dat andere jaartje er ook nog wel afquote:Op maandag 6 februari 2006 16:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Vanaf een jaartje of 21/22...
Da's toch wel legaal denk ik?![]()
Twist kan dan toch wel?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Vanaf een jaartje of 21/22...
Da's toch wel legaal denk ik?![]()
Niet zo vissen, vrouwquote:Op maandag 6 februari 2006 16:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh okay. Geef me nog eens een complimentje vuige slet, ik ben nogal chagerijnig vandaag.
![]()
ook al ongesteld?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh okay. Geef me nog eens een complimentje vuige slet, ik ben nogal chagerijnig vandaag.
![]()
Moks is wanhopigquote:
En je ziet er heerlijk sletterig uit in rokje!quote:Op maandag 6 februari 2006 16:33 schreef Twisted_fok het volgende:
![]()
moks is liefquote:
tsk.. een ongelijk lopende vrouw...quote:Op maandag 6 februari 2006 16:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, dat moest er nog eens bij komen.![]()
Braaf, lekker wijf.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
En je ziet er heerlijk sletterig uit in rokje!![]()
Net is net genoeg,quote:
Vrouwen in dezelfde SC worden tegelijk ongesteld?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
tsk.. een ongelijk lopende vrouw...wat moet je daar nou mee
rebels he.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
tsk.. een ongelijk lopende vrouw...wat moet je daar nou mee
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:36 schreef GF het volgende:
[..]
Vrouwen in dezelfde SC worden tegelijk ongesteld?![]()
quote:
Hey Mokster, hoe oud ben je eigenlijk? (jaja, zoiets vraag je niet aan een dama, blabla...dit is 2006..)quote:Op maandag 6 februari 2006 16:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Lees je inquote:Op maandag 6 februari 2006 16:37 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hey Mokster, hoe oud ben je eigenlijk? (jaja, zoiets vraag je niet aan een dama, blabla...dit is 2006..)
Deze risicovolle vraag had je niet eens hoeven stellen,quote:Op maandag 6 februari 2006 16:37 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hey Mokster, hoe oud ben je eigenlijk? (jaja, zoiets vraag je niet aan een dama, blabla...dit is 2006..)
72....quote:Op maandag 6 februari 2006 16:37 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik zou zeggen check mn profiel of fobo en do the math!!quote:Op maandag 6 februari 2006 16:37 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Tiepfoutje! 27 toch?quote:
Je bent vergeten om te rekenen naar euro'squote:
72 *2....quote:Op maandag 6 februari 2006 16:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bent vergeten om te rekenen naar euro's.
nee joh.. 25 tochquote:
dat is kut...quote:
Ik zou et combinerequote:Op maandag 6 februari 2006 16:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is kut...
want tis ook bijna valentijn, 2 kadotjes dus!
Ooh... iets met delenquote:
ah..ik heb t gezien... nou dan ben je niet de oudste hier..Is dat een pleister op de wonden?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zou zeggen check mn profiel of fobo en do the math!!![]()
nee daar scoor je punten mee bij een meisje!quote:
Ik heb al 2 cadeausquote:Op maandag 6 februari 2006 16:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is kut...
Als het goed is heb je die al gescoordquote:Op maandag 6 februari 2006 16:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee daar scoor je punten mee bij een meisje!
Valentijn... Da's toch dierendag voor vrouwen?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is kut...
Doe niet zo ouderwetschquote:Op maandag 6 februari 2006 16:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee daar scoor je punten mee bij een meisje!
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Valentijn... Da's toch dierendag voor vrouwen?
Ik schoot serieus in de lach!quote:Op maandag 6 februari 2006 16:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Valentijn... Da's toch dierendag voor vrouwen?
niet ouderwets... verwent!quote:
Stangen als in palen?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:45 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Zeg, maar kunnen jullie wel, een dame op leeftijd stangen?
Nou... vooruit...quote:Op maandag 6 februari 2006 16:43 schreef Private_Part_Sir het volgende:
ah..ik heb t gezien... nou dan ben je niet de oudste hier..Is dat een pleister op de wonden?
quote:
het is zo zwaar...quote:Op maandag 6 februari 2006 16:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou... vooruit...
Het valt ook gewoon niet mee om 25 te zijn!![]()
You talkin't to me?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:49 schreef Mokster het volgende:
En dan ook nog gewoon vrijwel tegelijkertijd weer verschijnen...
Kleffie en beffie!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |