We wisten van niets. Was puur toevalquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 6 februari 2006 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
zeg ik van niet dan. Hetwas omdat die film tot in den treure herhaald wordt
Lost in Translation
Daar zijn we nog overin beraad, we hopen spoedig meer mededelingen tekunnen doen.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:35 schreef Breetai het volgende:
Word het nou dit topic of het andere?
maar dan wel zonder iedere keer dat Tieten! roepenquote:
juist niet, zie TT van Ynskequote:Op maandag 6 februari 2006 13:35 schreef Plato1980 het volgende:
Wel in het topic dat Ynske geopend heeft.![]()
Misschien ff t kijken waardquote:Op maandag 6 februari 2006 13:35 schreef Plato1980 het volgende:
Wel in het topic dat Ynske geopend heeft.![]()
Bij mij ook, ik plan nooit namelijkquote:Op maandag 6 februari 2006 13:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We wisten van niets. Was puur toeval
was te moeilijk om te spellenquote:
Er waren toen ik in Cambodja was ook Nederlanders die idd speciaal voor dat feest in die periode waren gegaanquote:Op maandag 6 februari 2006 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij ook, ik plan nooit namelijk
in januari dacht ik dat het wel leuk was om naar nz te gaan, blijkt er in die periode een feestdag te zijn
Toch maar eens op gaan letten.....
Tieten!1quote:Op maandag 6 februari 2006 13:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar dan wel zonder iedere keer dat Tieten! roepen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||||||| - |||||| . - |||||| > ||||||| -/ -- ||||||'( - .' \ .-' | | | / \ \ \ -- - | `---:.`.\ ____________._> \\_\\____ ,--.__ -- ,--"" / `- . |)_) '\ '\ / " | .-' / \ '\ ,/ \ .' '\ | | " " " \ / '\, / | " , =_____`-. .-'_________________,--"" - | " " /"/' /\>-' ( < \ " ",/ / - ( < |\_) \ ",",_/,-' |\_) -- -'-;.__:-' |
Geen naamtopics, ook niet voor kiwisquote:
ik ook!quote:Op maandag 6 februari 2006 13:42 schreef Breetai het volgende:
Ik ga maar eens verder met werk.
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:52 schreef Jumparound het volgende:
gvd, droom al het hele weekend dat ik een vriendin heb
Lekker kut wakker worden
Ja, zwaar irritant, zo kan ik ook wel aan mijn posts komen met Latouret syndroom uitingen..quote:Op maandag 6 februari 2006 13:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar dan wel zonder iedere keer dat Tieten! roepen
Tenzij het een ontzettend takkewijf was natuurlijk...quote:Op maandag 6 februari 2006 13:52 schreef Jumparound het volgende:
gvd, droom al het hele weekend dat ik een vriendin heb
Lekker kut wakker worden
Daar heb je een punt ja...quote:Op maandag 6 februari 2006 13:55 schreef Jumparound het volgende:
dan was het ook niet mn vriendin geweest natuurlijk
Ik heb juist een puntenslijper nodigquote:
Juist geen kutquote:Op maandag 6 februari 2006 13:59 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
..een punt hebben en dan kut wakker worden...![]()
quote:
Ergens in Dromenlandquote:Op maandag 6 februari 2006 14:06 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
ik was me ook al aan t afvragen waar die kut dan nu was
Ik vond die tegenstelling toch wel ironisch.. Je wordt kut wakker met een erectie.. (zal ie er wel op gelegen hebben...auwch..quote:
.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:11 schreef JoeyT het volgende:
En?
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:13 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik vond die tegenstelling toch wel ironisch.. Je wordt kut wakker met een erectie.. (zal ie er wel op gelegen hebben...auwch..)
Nee. Godver!quote:Op maandag 6 februari 2006 14:11 schreef JoeyT het volgende:
En?
Rustig maar... ben morgen bij jequote:Op maandag 6 februari 2006 14:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee. Godver!
Iedereen neukt zich te pletter, behalve ik!![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee. Godver!
wat doe jij met een nat kussen in je bed?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:15 schreef Jumparound het volgende:
ja, en ik werd wakker met hoofdpijn, mn kussen was opgedroogd
maar wel de enigstequote:Op maandag 6 februari 2006 14:17 schreef Jumparound het volgende:
hoho! je bent niet de enige mokster
Geen reden om jaloers te zijn... Je zou waarschijnlijk niet willen ruilenquote:Op maandag 6 februari 2006 14:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee. Godver!
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat doe jij met een nat kussen in je bed?
is dat zo?quote:
nou, kom eens om de hoek met die detailsquote:
mn kussen is zoooquote:Op maandag 6 februari 2006 14:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
nou, kom eens om de hoek met die details
jacksonquote:
Haiquote:
Klopt.... we spreken elkaar te weinig inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2006 14:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ah gelukkig!
Long time no see trouwens!
Heb ik ook geen tijd voor... daarom vraag ik aan mok wat we gaan etenquote:Op maandag 6 februari 2006 14:25 schreef Jumparound het volgende:
eten? er moet geneukt worden jackson...
geen tijd om te koken dus...
ohhh, dan heeft ze tijd zat om te kokenquote:Op maandag 6 februari 2006 14:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb ik ook geen tijd voor... daarom vraag ik aan mok wat we gaan eten
Ik moet helaas eerst werken dus voor 6uur kan ik er niet zijn helaasch
Hey! Jij snapt hetquote:Op maandag 6 februari 2006 14:26 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ohhh, dan heeft ze tijd zat om te koken
Ach... moet soms gebeuren hehquote:
Vrouwen die niet kokenquote:
Ik ben dol op koken, maar laat ik nou ook tot 6 uur moeten werken...quote:Op maandag 6 februari 2006 14:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb ik ook geen tijd voor... daarom vraag ik aan mok wat we gaan eten
Ik moet helaas eerst werken dus voor 6uur kan ik er niet zijn helaasch
ik kook niet graag, maar voor mijn man welquote:
Heh... jammer... nouja... anders neuken we alleen maarquote:Op maandag 6 februari 2006 14:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben dol op koken, maar laat ik nou ook tot 6 uur moeten werken...
dat schoonmaken is gewoon een moederkloekafwijkingquote:Op maandag 6 februari 2006 14:33 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik kook niet graag, maar voor mijn man wel![]()
zo kuis ik ook extra grondig als hij thuiskomt en zo. dan WIL ik gewoon kuisen![]()
trouwens, nog geen maand meer en het is zover, het komt wel héééééééél dichtbij![]()
ik zeg niet dat ik niet kookquote:
aha, nu moet ik ervandoor, ik zal me er deze avond eens mee bezighoudenquote:Op maandag 6 februari 2006 14:34 schreef Ynske het volgende:
dat schoonmaken is gewoon een moederkloekafwijking
je kunt nu wel weer de usericoonmanager gebruik
Ook goed!quote:Op maandag 6 februari 2006 14:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Heh... jammer... nouja... anders neuken we alleen maar
Mijn gedachte dwalen af...quote:
quote:
rustig rustig..je bent niet de enige..quote:Op maandag 6 februari 2006 14:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee. Godver!
Ach... Ik zit op mn werk. Het kan dus erger!quote:Op maandag 6 februari 2006 14:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Mijn gedachte dwalen af...
En dat op stage![]()
Dwalen jou gedachtes dan ook afquote:Op maandag 6 februari 2006 14:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ach... Ik zit op mn werk. Het kan dus erger!
Vertelquote:
daarquote:
quote:
frustiquote:
eh, ja..maar PPS heeft ook andere hobbies...quote:Op maandag 6 februari 2006 14:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Heh... jammer... nouja... anders neuken we alleen maar
nah eigenlijk om te slapenquote:
Zoals ?!quote:Op maandag 6 februari 2006 14:43 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
eh, ja..maar PPS heeft ook andere hobbies...
dat eerste is natuurlijk ook een heerlijke bezigheidquote:Op maandag 6 februari 2006 14:46 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Komt dat door de sex-talk?
of juist,omdat een vermoeiend onderwerp is?
Stil nou... ik moet me nog concentrerenquote:Op maandag 6 februari 2006 14:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat eerste is natuurlijk ook een heerlijke bezigheid
kunt natuurlijk je ook gaan vermaken met de blundertopics uit sexquote:Op maandag 6 februari 2006 14:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Stil nou... ik moet me nog concentreren
Tostiquote:
Kan allemaalquote:Op maandag 6 februari 2006 14:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
kunt natuurlijk je ook gaan vermaken met de blundertopics uit sex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |