quote:Op maandag 6 februari 2006 12:42 schreef TrustNo het volgende:
minimale bod = 175 Euro
Ik zou voor die 125 euro voor een bril gaan.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:45 schreef boyv het volgende:
Ik open wel met ¤125
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:49 schreef TrustNo het volgende:
[..]
[..]
Ik zou voor die 125 euro voor een bril gaan.
Dat vraag ik me ook afquote:Op maandag 6 februari 2006 13:01 schreef ChrisBoer het volgende:
Van welke vrachtwagen is ie gevallen (hoe kom je eraan)?
En waarom doe je hem weg?
Ik heb hem als kado gekregen, en ik heb er geen zak aan.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:01 schreef ChrisBoer het volgende:
Van welke vrachtwagen is ie gevallen (hoe kom je eraan)?
En waarom doe je hem weg?
Er is een plugin voor Winamp hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 20:46 schreef TrustNo het volgende:
Blijkbaar moet je hier alles uitleggen.
In een opwelling leek het allemaal erg leuk zo'n Ipod voor in de auto ,maar bleek niet niet te passen in mijn auto ( moet ik het type ook opnoemen voor je ? ).
En van Itunes wist ik dat het irritant werkt, in een opwelling de software gekocht online.
Nog meer irrelevante vragen ?
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:48 schreef TrustNo het volgende:
Ik heb hem als kado gekregen, en ik heb er geen zak aan.
Begrijp ik goed dat je in een opwelling een ipod cadeau hebt gekregen?!quote:Op maandag 6 februari 2006 20:46 schreef TrustNo het volgende:
In een opwelling leek het allemaal erg leuk zo'n Ipod voor in de auto
Lees wat je wilt lezen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:56 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
[..]
Begrijp ik goed dat je in een opwelling een ipod cadeau hebt gekregen?!
Of ruik ik hier tegenstrijdige verkoopverhalen?![]()
Dus geen garantiebewijs aanwezig? Heb je dan misschien een serienummer of iets dergelijks waarmee de 'legaliteit' te controleren is?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:25 schreef TrustNo het volgende:
[..]
Lees wat je wilt lezen.
Ik kreeg hem , leek leuk , kocht software ervoor , paste niet in de auto.
Heb er niks aan dus verkoop hem.
Heb je echt interesse in dat ding ? , dan kan je me mailen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:37 schreef boyv het volgende:
[..]
Dus geen garantiebewijs aanwezig? Heb je dan misschien een serienummer of iets dergelijks waarmee de 'legaliteit' te controleren is?
140 euro excl verzenden dan is hij voor jouquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:48 schreef haakaap het volgende:
Nee echt ik ga niet hoger als 140, maar dan hebben wij wel een deal
Fijne avond!
Ik kan uit voorgaande niet opmaken of boyv wellicht per mail toch net iets hoger dan 140 heeft geboden. If so, dan is er niet veel aan de hand (jij gaf tenslotte zelf aan dat je beslist niet hoger zou gaan). If not so, dan is het een beetje sneu.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:20 schreef haakaap het volgende:
Boyv, bedankt ouwe peenvogel mooi die Ipod voor me neus weggekaapt, petje af! Bied voortaan lekker zelf voordat je als een aasgier op andermans bod afvliegt.
TS heeft 'm inderdaad aan jou toegezegd... Nou, beetje vreemd dan....quote:Op maandag 13 februari 2006 12:21 schreef TrustNo het volgende:
140 euro excl verzenden dan is hij voor jou
Maar TS heeft 'm toch echt aan een ander toegezegdquote:Op maandag 13 februari 2006 18:26 schreef boyv het volgende:
Ik heb inderdaad gewoon een bod via de mail gedaan, en bovendien kom ik hem ophalen.
Tuurlijk niet joh.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar TS heeft 'm toch echt aan een ander toegezegd
[TK] Ipod Nano 2GB + Anapod Explorer
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:33 schreef haakaap het volgende:
ik wens je veel plezier en gehoorbeschadiging toe met je ipod!
Mwah, grensgevalletje. Either way: hij is verkocht dusquote:Op maandag 13 februari 2006 18:29 schreef Skv het volgende:
Tuurlijk niet joh.
haakaap zegt niet hoger dan 140 te gaan. boyv biedt 140 excl. verzenden..
Daar haalt TS dus een wist van 5,50 euro uit. Het is dus het goed recht van TS om op dat bod in te gaan, imho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |