De positieve benadering: ik had jouw wonderschone verschijning in gedachten gecombineerd met zo'n übergeil Limburgs-zachte-G accent...quote:Op maandag 6 februari 2006 10:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
juk limburg!
ik weet dat ik dom over kom, maar zo dom?
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De positieve benadering: ik had jouw wonderschone verschijning in gedachten gecombineerd met zo'n übergeil Limburgs-zachte-G accent...![]()
![]()
gelukkig heb k totaaaaaal geen brabants accentquote:Op maandag 6 februari 2006 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De positieve benadering: ik had jou wonderschone verschijning in gedachten gecombineerd met zo'n übergeil Limburgs-zachte-G accent...![]()
![]()
How are you doin'?quote:
Ook met de harde gggrrrrrrr?quote:Op maandag 6 februari 2006 10:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gelukkig heb k totaaaaaal geen brabants accent
echt niet! praat heel nederlands
kan het alleen niet spellen maja
Dat heb ik van meer Tilburgse dames gehoord...quote:Op maandag 6 februari 2006 10:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Daar hebben we niets van gemerktquote:Op maandag 6 februari 2006 10:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dan reserveer ik er ook alvast één voor aankomende vrijdag...quote:Op maandag 6 februari 2006 10:48 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Weer een naamtopic?
neej geen harde gquote:Op maandag 6 februari 2006 10:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ook met de harde gggrrrrrrr?
, afknapper.
Nu nog Nederlands leren spellen en je kunt tevreden zijn.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:46 schreef liefie_ het volgende:
Deze:quote:Op maandag 6 februari 2006 10:29 schreef Pheno het volgende:
Deze (1):
[afbeelding]
of deze (2):
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:50 schreef melismay het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties en bedankt voor het verjaardagstopic Liefie_
Gefeliciteerd Melis.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:50 schreef melismay het volgende:
graag gedaan!quote:Op maandag 6 februari 2006 10:50 schreef melismay het volgende:
quote:
Wellusquote:Op maandag 6 februari 2006 10:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
goedquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:54 schreef PhaE het volgende:
[..]
Wellus
Inclusief zachte G, en een lief stemmetje
Dat wilde ik horen!quote:Op maandag 6 februari 2006 10:54 schreef PhaE het volgende:
[..]
Wellus
Inclusief zachte G, en een lief stemmetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |