De helft als het goed is. De werkgever's 1/6e de belastingdienst 1/6e. is 3/6e. Moet je zelf nog de helft betalen. Zou het nog eens goed nalezen Gijs want de vergoeding en de kosten zijn algemeen vastgelegdquote:Op maandag 6 februari 2006 10:02 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
En daar betaal jij dan 1/3 van toch?Precies wat ik zeg
1dag per week 76 euro per maand, 2 dagen per week 150 euro per maand
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:16 schreef silver-surfer het volgende:
Ik ben weer een zwerver...
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
@Cho, ik heb die aanvraag zelf ingevuld... maar krijg hem 2 maal terug omdat de electronische
Als in... ik heb geen geld :')quote:
Met jouw denkvermogen wel jahquote:Op maandag 6 februari 2006 10:16 schreef silver-surfer het volgende:
Wordt steeds lastiger om een tt te verzinnen
Britse humor gijs?quote:Op maandag 6 februari 2006 10:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Met jouw denkvermogen wel jah
Bijdrage van de werkgever is per wet aan een minimum vastgelegd maar het mag meer zijn en dat staat dan weer in de coa van je bedrijftak. Wij krijgen 1/3dequote:Op maandag 6 februari 2006 10:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De helft als het goed is. De werkgever's 1/6e de belastingdienst 1/6e. is 3/6e. Moet je zelf nog de helft betalen. Zou het nog eens goed nalezen Gijs want de vergoeding en de kosten zijn algemeen vastgelegd
Ah, dan zijn wij allemaal zwerversquote:Op maandag 6 februari 2006 10:21 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Als in... ik heb geen geld :\')
Ah, als je er gaat huilen word je depressief tochquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:29 schreef -Struikrover- het volgende:
Dat cafe word ook tot de bodem toe afgekraak zeg maar :\')
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:31 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ah, als je er gaat huilen word je depressief toch
Liever nietquote:Op maandag 6 februari 2006 10:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
![]()
![]()
mag jij mij troosten zaterdag![]()
Fantastisch he!!quote:Op maandag 6 februari 2006 10:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ah, dan zijn wij allemaal zwervers
Ik ga voor Interpolisquote:Op maandag 6 februari 2006 10:30 schreef Quinny het volgende:
Zijn jullie er trouwens al uit welke verzekering je gaat nemen? Ook zo\'n leuk geintje van de overheidEen voordeel we hebben niet meer dat gezeik op het werk van dat klasseverzekerd zijn
Nee mevrouw u gaat gewoon op zaal tussen de aso\'s
Centraal Beheer...krijg ik nog iets van korting via onze collectiviteitsregeling.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:30 schreef Quinny het volgende:
Zijn jullie er trouwens al uit welke verzekering je gaat nemen? Ook zo\'n leuk geintje van de overheid![]()
Krijg je datquote:Op maandag 6 februari 2006 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
Zaterdag gaat voor mij trouwens helaas niet lukken.![]()
Is er iemand ernstig ziek gijsquote:Op maandag 6 februari 2006 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Is er iemand ernstig ziek gijs:X
andere reden kan ik niet verzinnen
ja ik las hetquote:Op maandag 6 februari 2006 10:29 schreef -Struikrover- het volgende:
Dat cafe word ook tot de bodem toe afgekraak zeg maar :\')
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:44 schreef Quinny het volgende:
Ja het is me gelukt om mijn icoon aan te passen
Er zijn een paar dingen waar je aan moet wennen idd...quote:Op maandag 6 februari 2006 10:40 schreef Chocobo het volgende:
IE7 is wel goed maar wel nog wat traag.... hoop dat dat wel weg gaat. Plus ik moet wennen aan de favorites lokatie. Cleartype font is welTrekt die door in je mailclient !!
Die review slaat echt nergens op. Prima pub hoor,........ volgens de meeste mensen die ik ken. Sommige zweren erbijquote:Op maandag 6 februari 2006 10:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja ik las het
Bier is goed.. maar als pub slecht![]()
Tis maar wat je er zelf van maakt toch?
Kijkquote:Op maandag 6 februari 2006 10:45 schreef Bastard het volgende:
Wij hebben de Friesland Verzekeringen ofzo.. ben ff de naam kwijt.. 100% vergoeding voor hele gezin voor een "normaal" tarief.
Ik zet het allemaal op de beta Gijs..... komt wel goed !quote:Op maandag 6 februari 2006 10:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
je kunt bv ook je werkbalken niet makkelijk verplaatsen..
Ik ben 1x weggegaan uit een cafe.. werd niet goed van de Leidse Studenten daar.. allemaal elkaar afkeurend aankijken.. daar kom ik niet voorquote:Op maandag 6 februari 2006 10:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die review slaat echt nergens op. Prima pub hoor,........ volgens de meeste mensen die ik ken. Sommige zweren erbij :') maar als mensen het niet goed vinden kunnen ze altijd nog ergens anders naar toe
nee hoor, werkgever is zeker niet verplicht mee te betalenquote:Op maandag 6 februari 2006 10:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Bijdrage van de werkgever is per wet aan een minimum vastgelegd maar het mag meer zijn en dat staat dan weer in de coa van je bedrijftak. Wij krijgen 1/3de
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:47 schreef Magneet het volgende:
[..]
nee hoor, werkgever is zeker niet verplicht mee te betalen
Die Chris Mellor ging er altijd naartoe... die ken jij ook nog wel toch?quote:Op maandag 6 februari 2006 10:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja ik las het
Bier is goed.. maar als pub slecht![]()
Tis maar wat je er zelf van maakt toch?
Oja, ik praat poepquote:Op maandag 6 februari 2006 10:47 schreef Magneet het volgende:
[..]
nee hoor, werkgever is zeker niet verplicht mee te betalen
Ja vaag nog.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die Chris Mellor ging er altijd naartoe... die ken jij ook nog wel toch?
http://www.ouders.nl/mkopv2004-wetgeving.htmquote:
quote:#
Kostenverdeling
Vanaf 1 januari 2005 worden de kosten voor kinderopvang gedeeld door drie partijen:
# ouders;
# werkgevers;
# de rijksoverheid (belastingdienst).
Deze verdeling suggereert dat elke partij een derde deel van de kosten draagt, maar dat is maar schijn. De mate waarin de overheid meebetaalt, hangt namelijk af van uw inkomen. Daarover straks meer.
Wat de bijdrage van de werkgever(s) betreft:
# als er sprake is van twee werkgevers (dus als beide ouders werken), betaalt elke werkgever in principe een zesde deel van de kosten. Deze bijdragen zijn belastingvrij;
# als er sprake is van één werkgever, betaalt die in principe een zesde deel (belastingvrij). Deze werkgever mag, als hij dat wil, nog bijpassen tot maximaal een derde deel van de kosten. Daarboven wordt de bijdrage beschouwd als (belastbaar) loon;
# als er helemaal geen sprake is van een werkgever, bijvoorbeeld als u zelfstandig ondernemer bent, betaalt de overheid een grotere bijdrage.
Let op: werkgevers zijn niet verplicht om bij te dragen. Wat dat in de praktijk betekent, leest u hieronder.
Er rijden geen treinen tussen Leiden en Schiphol wegens werkzaamheden. Dan zou ik dus moeten bussen, en dat betekend dat ik al om 22:30 uur zo wegmoeten wil ik nog thuis geraken. Meet lijkt me heel leuk, maar die ellende heb ik er niet voorover.quote:
En dan terugkomt met zo`n roze velletje onder je ruitenwisserquote:Op maandag 6 februari 2006 10:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja vaag nog.
Is er een beetje te parkeren daar dat je weet?
Zie er weer zo tegenop om naar die stad te rijden ook .. niet omdat ik niet kan rijden, maar omdat je altijd weer anders moet rijden om ergens uit te komen. Het dan opgeeft en de auto ergens neerzet, vervolgens 500 meter lopen..
Je kan parkeren achter de Bart Smit daar. Zocht even een overzicht van parkeershit in DH maar kan niks vinden... anders had ik het je laten zien. Is erg dichtbij.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja vaag nog.
Is er een beetje te parkeren daar dat je weet?
Zie er weer zo tegenop om naar die stad te rijden ook .. niet omdat ik niet kan rijden, maar omdat je altijd weer anders moet rijden om ergens uit te komen. Het dan opgeeft en de auto ergens neerzet, vervolgens 500 meter lopen..
Dat ziet ernaar uit dat Struik toch wat meer moet betalen dan die denktquote:Op maandag 6 februari 2006 10:52 schreef Magneet het volgende:
[..]
http://www.ouders.nl/mkopv2004-wetgeving.htm
[..]
Tis 2006 gijsquote:Op maandag 6 februari 2006 10:52 schreef Magneet het volgende:
[..]
http://www.ouders.nl/mkopv2004-wetgeving.htm
[..]
http://www.denhaag.nl/smartsite.html?id=29039quote:Op maandag 6 februari 2006 10:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je kan parkeren achter de Bart Smit daar. Zocht even een overzicht van parkeershit in DH maar kan niks vinden... anders had ik het je laten zien. Is erg dichtbij.
das idd mooi als het erin staat ( heb zelf geen cao ) en gaan ANgs thuisblijven?quote:Op maandag 6 februari 2006 10:55 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Tis 2006 gijs
maar het maakt mij niks uit. Het staat in de coa van mijn baas en die telt. + ws gaat die van ons niet naar kinderopvang dus....
Daar hebben we wat aanquote:Op maandag 6 februari 2006 10:56 schreef Magneet het volgende:
[..]
http://www.denhaag.nl/smartsite.html?id=29039
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:56 schreef Magneet het volgende:
[..]
http://www.denhaag.nl/smartsite.html?id=29039
Anders gaan we weer naar Anniesquote:Op maandag 6 februari 2006 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Er rijden geen treinen tussen Leiden en Schiphol wegens werkzaamheden. Dan zou ik dus moeten bussen, en dat betekend dat ik al om 22:30 uur zo wegmoeten wil ik nog thuis geraken. Meet lijkt me heel leuk, maar die ellende heb ik er niet voorover.![]()
He,.... volgende meet regel jij ok?quote:Op maandag 6 februari 2006 10:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Daar hebben we wat aan
En jij woont er nog het verste vanaf
Poep Sjo
2 dagen in de week werken en een weekend om en om. Gemiddeld dus 3 dagen ipv de 4,5 (=max in de zorg) die ze nu nog draaitquote:Op maandag 6 februari 2006 10:57 schreef Magneet het volgende:
[..]
das idd mooi als het erin staat ( heb zelf geen cao ) en gaan ANgs thuisblijven?
Ik prop m wel ergens tussen danquote:Op maandag 6 februari 2006 10:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]Genoeg dus B.... ik bedoel die naast het politiebureau !! http://www.q-park.nl/web/(...)_65LEQE?opendocument
Ja,... ok... ook goedquote:
Ik zou min ouders of schoonouders niet willen gebruiken als opvang iedere weekquote:Op maandag 6 februari 2006 10:59 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
2 dagen in de week werken en een weekend om en om. Gemiddeld dus 3 dagen ipv de 4,5 (=max in de zorg) die ze nu nog draait
Dus maar 2 dagen per week opas nodig . Oma`s
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:59 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
2 dagen in de week werken en een weekend om en om. Gemiddeld dus 3 dagen ipv de 4,5 (=max in de zorg) die ze nu nog draait
Dus maar 2 dagen per week opas nodig . Oma`s
Ik zou dat ook niet fijn vinden maar mijn schoonmoeder WIL het Gijs... ze past vrijdag's vaak s'middags opquote:Op maandag 6 februari 2006 11:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou min ouders of schoonouders niet willen gebruiken als opvang iedere week
mijn moeder deed wel bij men zus oppassen door de weeks maar daarvoor kreeg ze gewoon betaaldquote:Op maandag 6 februari 2006 11:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou min ouders of schoonouders niet willen gebruiken als opvang iedere week
Als ik heel eerlijk ben had me dat leuker geleken.. maar dat is omdat ik een graf hekel aan het verkeer heb van Den haag (Of ieder ander grote stad)quote:Op maandag 6 februari 2006 11:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... ok... ook goedik vind het best.
Nee want jij komt toch niet buiten regio Den Haagquote:Op maandag 6 februari 2006 10:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
He,.... volgende meet regel jij ok?
Leiden is voor mij weer een stuk kutter te bereiken, moet dan zo goed als lags jouw huis over die n11 of wat is het?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben had me dat leuker geleken.. maar dat is omdat ik een graf hekel aan het verkeer heb van Den haag (Of ieder ander grote stad)
Die van mij willen het ook... maar ik nietquote:Op maandag 6 februari 2006 11:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet fijn vinden maar mijn schoonmoeder WIL het Gijs... ze past vrijdag's vaak s'middags op![]()
Niet te vaak idd. Maar 1 keer per week lijkt me echt primaquote:Op maandag 6 februari 2006 11:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet fijn vinden maar mijn schoonmoeder WIL het Gijs... ze past vrijdag's vaak s'middags op![]()
Kan niet zeggen dat je onduidelijk spreektquote:Op maandag 6 februari 2006 11:04 schreef Quinny het volgende:
Als we naar Annies gaan ga ik niet mee. Sorry maar vind het een kuttent.
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:04 schreef Quinny het volgende:
Als we naar Annies gaan ga ik niet mee. Sorry maar vind het een kuttent.
Klare taal iddquote:Op maandag 6 februari 2006 11:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat je onduidelijk spreekt
Gijs, prima.... vind het bestquote:Op maandag 6 februari 2006 11:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben had me dat leuker geleken.. maar dat is omdat ik een graf hekel aan het verkeer heb van Den haag (Of ieder ander grote stad)
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:08 schreef -Struikrover- het volgende:
Nieuwe link in m`n sigDankzij Quinny
![]()
Zo gaat het bij ons staks dus ook als alles goed gaatquote:Op maandag 6 februari 2006 11:07 schreef Quinny het volgende:
Mijn moeder is top in oppassen. Beide kids vinden het geweldig als ze er is. Ze wilt er geen geld voor. Dus krijgt ze geregeld een bloemetje ofzo iets. Ben erg blij met mijn moeder dat ze het wilt doen. En ze bemoeit zich echt totaal niet met de opvoeding.
Nog 164 dagenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:08 schreef -Struikrover- het volgende:
Nieuwe link in m`n sigDankzij Quinny
![]()
Gijs ik meen het......... ben ff klaar met die meet! Ik kan moeilijk iedereens wensen vervullen. Ik sta open voor suggestie. Sterker nog.... ik hoor wel waar we naar toe gaan. Wat mij betreft is die Fidler meet nu stopgezet totdat ik anders hoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:03 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee want jij komt toch niet buiten regio Den Haag
mijn moeder had toen een uitkering dus een extratje was wel lekker. Voor het af en toe 's avonds of smiddags oppassen zou ik ook geen geld willen ( heb het vaak zat gedaan ) Maars als het echt regulier word ( x uur in de week vast ) zou ik er toch goede afspraken over makenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:07 schreef Quinny het volgende:
Mijn moeder is top in oppassen. Beide kids vinden het geweldig als ze er is. Ze wilt er geen geld voor. Dus krijgt ze geregeld een bloemetje ofzo iets. Ben erg blij met mijn moeder dat ze het wilt doen. En ze bemoeit zich echt totaal niet met de opvoeding.
Heb ik je iig voor mezelf bollequote:Op maandag 6 februari 2006 11:08 schreef silver-surfer het volgende:
Gaat nou ineens niemand meer
Fidler
Gijs stel je niet aan, doe niet zo verschrikkelijk homo dramaqueen we gaan gewoon neuken meeten zaterdag in die tentquote:Op maandag 6 februari 2006 11:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik meen het......... ben ff klaar met die meet! Ik kan moeilijk iedereens wensen vervullen. Ik sta open voor suggestie. Sterker nog.... ik hoor wel waar we naar toe gaan. Wat mij betreft is die Fidler meet nu stopgezet totdat ik anders hoor.
Kankermeet................
Erg belangrijk inderdaad.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:07 schreef Quinny het volgende:
Gijs, ik neem het je echt niet kwalijk of niks hoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:09 schreef Chocobo het volgende:
Gijs ik meen het......... ben ff klaar met die meet! Ik kan moeilijk iedereens wensen vervullen. Ik sta open voor suggestie. Sterker nog.... ik hoor wel waar we naar toe gaan. Wat mij betreft is die Fidler meet nu stopgezet totdat ik anders hoor.
Overtrokken reactie +12quote:Op maandag 6 februari 2006 11:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn moeder werkt ook niet in vaste loondienst om het zo maar te zeggen. Maar ik vind het zelf ook raar staan als ik haar moet betalen voor het oppassen. Als ze er op zou staan had ik het wel gedaan. Maar zo is ze gewoon niet. Ze wilt ons gewoon heel graag helpen. En stimuleerd het ook dat ik moet blijven werken.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
mijn moeder had toen een uitkering dus een extratje was wel lekker. Voor het af en toe 's avonds of smiddags oppassen zou ik ook geen geld willen ( heb het vaak zat gedaan ) Maars als het echt regulier word ( x uur in de week vast ) zou ik er toch goede afspraken over maken
De Fiddler meet gaat doorquote:Op maandag 6 februari 2006 11:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
op zich is het ook raar hoor maar mijn moeder had toen gewoon moeite om rond te kunnen komen en dus was het wel lekker. Nu past ze ook regelmatig op als ze niet hoeft te werken en daar krijgt ze geen rooie cent voor.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:12 schreef Quinny het volgende:
[..]
Mijn moeder werkt ook niet in vaste loondienst om het zo maar te zeggen. Maar ik vind het zelf ook raar staan als ik haar moet betalen voor het oppassen. Als ze er op zou staan had ik het wel gedaan. Maar zo is ze gewoon niet. Ze wilt ons gewoon heel graag helpen. En stimuleerd het ook dat ik moet blijven werken.
Fiets ?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, ik neem het je echt niet kwalijk of niks hoor.Is gewoon even overmacht door de NS. Of die meet nu in Den Haag of in Leiden was geweest had voor de rest niks uitgemaakt.
Luister, ik heb gewoon bewust de keuze gemaakt om mijn auto weg te doen, en ik wist van tevoren dat dit het gevolg kon zijn.
En ik heb ook geen zin om continu bij mensen te moeten bedelen voor een lift. Ik ben er volgende keer gewoon weer bij. Klaar.
Merlijn morgen 6 weken, gaat echt nergens over. Wat wel grappig is is dat iemand bij mij op de badminton een dag na mj papa is geworden dus dat is wel leuk vergelijkenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Slechts
Maar gaat hard hoor.. En Jasmijn is ook alweer 3 maanden oud.
San ik geef er geen ruk om waar die meet is of hoever het is, ik pik waarschijnlijk QueenR ook nog op wat toch zeker een omweg is van een km of 60quote:Op maandag 6 februari 2006 11:16 schreef Quinny het volgende:
Sorry maar ben het met Sjo eens over die meet.
Ook al worden er geintjes over gemaakt. Toch balen jullie ervan dat het weer op kruip afstand is van ons. Maar ik wil gewoon dicht in de buurt blijven van de kinderen voor als er wat is. Zodat we snel naar huis kunnen.
Ja prima tochquote:Op maandag 6 februari 2006 11:16 schreef Quinny het volgende:
Ook al worden er geintjes over gemaakt. Toch balen jullie ervan dat het weer op kruip afstand is van ons. Maar ik wil gewoon dicht in de buurt blijven van de kinderen voor als er wat is. Zodat we snel naar huis kunnen.
Wacht nou even, ik vind het begrijpelijk dat jullie in de buurt van de kinderen willen zijn. Ik wil niet dat al die ophef door mij komt.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:16 schreef Quinny het volgende:
Hee, de wereld draait niet om jou hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 11:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wacht nou even, ik vind het begrijpelijk dat jullie in de buurt van de kinderen willen zijn. Ik wil niet dat al die ophef door mij komt.
Wel.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:24 schreef Bastard het volgende:
Hee, de wereld draait niet om jou hoor
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:10 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb ik je iig voor mezelf bolle![]()
Poepzakquote:Op maandag 6 februari 2006 11:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wel.
Voor mij is het gewoon overmacht, en verder bedoel ik er echt niks mee.Ik keek gewoon net pas op de reiswijzer.
Eigenlijk van het pad he gijs... hoe hard dat gaat....quote:Op maandag 6 februari 2006 11:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Slechts
Maar gaat hard hoor.. En Jasmijn is ook alweer 3 maanden oud.
Overdreven valt wel mee.... voorspelde dit zelfs. Je kan gewoon niet iedereen blij maken..... maar dat is te verwachten en normaal.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Overtrokken reactie +12
Gijs.. Filder it is.. dan had iemand anders maar moeten organiseren.
Voor mijn part is de volgende in Den Bosh.
Ik ga nog eens even uitzoeken hoe het met bussen e.d. gaat. Ik had er zeker zin in.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:29 schreef Chocobo het volgende:
@ Strol,.. Gijs ben niet boos hoor,... helemaal al niet op jouw... ik vind echter dat je moet proberen om een rit te regelen. Ik had het vermoeden dat je er zin in had
Mijn tante die ik eens in het jaar zie zag dat ik rookte,..... was belachelijk.... ook moest Daan een sjaal om... krijg de tering dacht ik.... volledig genegeerd,... GEEN sjaal omgedaan en een peuk opgestoken. Weet godver zelf wel of het te koud is voor mijn zoon of niet. Ga eens fietsen aub....quote:Op maandag 6 februari 2006 11:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Erg belangrijk inderdaad.
Ik ben bang dat het bij mij wel zo zou gaan lopen uiteindelijk.. hoor ze nu er totaal niet over hoor.
Dat, en de goeie mensen roken.. kan moeilijk vragen of ze op het balkon gaan staan.. wat ze overigs wel doen als we langs komen
Gijs wil je aub proberen te komen. Dat is gewoon hartstikke leuk joh,............ !quote:Op maandag 6 februari 2006 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga nog eens even uitzoeken hoe het met bussen e.d. gaat. Ik had er zeker zin in.Maar ik hoop ook dat je begrijpt dat ik geen zin heb om elke keer om een lift te moeten vragen. Ik wis dat dit weleens kon gebeuren en heb me er bij neergelegd.
Ow ja. NS![]()
![]()
![]()
mijn zus heeft ook altijd wel iets te zeiken maar die negeren we dan ook compleet somsquote:Op maandag 6 februari 2006 11:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn tante die ik eens in het jaar zie zag dat ik rookte,..... was belachelijk.... ook moest Daan een sjaal om... krijg de tering dacht ik.... volledig genegeerd,... GEEN sjaal omgedaan en een peuk opgestoken. Weet godver zelf wel of het te koud is voor mijn zoon of niet. Ga eens fietsen aub....
Je kan d'r een hartverzakking geven door te zeggen dat je een tatoo hebtquote:Op maandag 6 februari 2006 11:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn tante die ik eens in het jaar zie zag dat ik rookte,..... was belachelijk.... ook moest Daan een sjaal om... krijg de tering dacht ik.... volledig genegeerd,... GEEN sjaal omgedaan en een peuk opgestoken. Weet godver zelf wel of het te koud is voor mijn zoon of niet. Ga eens fietsen aub....
Ja dat ook iddquote:Op maandag 6 februari 2006 11:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Daar is je oma nog van aan het bijkomen. Het was een wonder geloof ik voor haar om te zien dat iemand met een tattoo toch tijd heeft en de skills om papa te zijnquote:Op maandag 6 februari 2006 11:36 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je kan d'r een hartverzakking geven door te zeggen dat je een tatoo hebt
Daan kijkt SotC mee,.............. als ik met grote reuzen vecht is het soms.... OOHHH JEEEE kijk uuuuuitquote:Op maandag 6 februari 2006 11:40 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe gaan jullie je kinderen eigenlijk met games introduceren?
Nieuw-Vennep, naast Hoofddorp/Schiphol.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:41 schreef Magneet het volgende:
Strol hoe heet dat gat ook weer waar jij woont?
verstaat ze toch nog niks van, als ze een beetje gaat praten moet je wel op gaan passen want die kleintjes nemen alles overquote:Op maandag 6 februari 2006 11:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat ook idd
Ah zo was ik bij mn ouders van het weekend.. en Jasmijn had een mayo majoo.. majootje.. fuck it.. zon ding aan.
Maar na verschonen heb ik altijd ruzie met dat kledingstuk om aan te krijgen.. dus ik zeg tegen Jasmijn .. "Zo.. nu nog dat kut ding aan doen he"
En mn moeder meteen "dat zeg je toch niet?" .. Ik zeg "Waarom niet, ik zeg het toch ook altijd"
Hoezo introduceren, ze heeft van het weekend ook met DOA4 mee zitten kijken.. vind ze prachtigquote:Op maandag 6 februari 2006 11:40 schreef Strolie75 het volgende:
zonder dat op de route is het 201 km, met is het 230. * Magneet twijfeltquote:Op maandag 6 februari 2006 11:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nieuw-Vennep, naast Hoofddorp/Schiphol.
+6 Dr Philquote:Op maandag 6 februari 2006 11:41 schreef Magneet het volgende:
[..]
verstaat ze toch nog niks van, als ze een beetje gaat praten moet je wel op gaan passen want die kleintjes nemen alles over
Schelden.... ja op den duur moet je daar op letten.... zeg ook wel eens groffe dingen in mijn woede en dat neemt hij toch op.... ik bedoel.... als Daan de telefoon ophangt zegt die eerst: daag pik !quote:Op maandag 6 februari 2006 11:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat ook idd
Ah zo was ik bij mn ouders van het weekend.. en Jasmijn had een mayo majoo.. majootje.. fuck it.. zon ding aan.
Maar na verschonen heb ik altijd ruzie met dat kledingstuk om aan te krijgen.. dus ik zeg tegen Jasmijn .. "Zo.. nu nog dat kut ding aan doen he"
En mn moeder meteen "dat zeg je toch niet?" .. Ik zeg "Waarom niet, ik zeg het toch ook altijd"
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:41 schreef Chocobo het volgende:
Daan kijkt SotC mee,.............. als ik met grote reuzen vecht is het soms.... OOHHH JEEEE kijk uuuuuit
Hoeft niet Gijs. Maar bedankt. Ik verzin nog wel iets.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:42 schreef Magneet het volgende:
zonder dat op de route is het 201 km, met is het 230. * Magneet twijfelt
Niet iedereen is gamer zeg maar. Ga het er iig niet instampen. Papa gamed wel ja... hopelijk totdat ik het niet meer kan.... wat hij doet weet ik niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als ik ooit kinderen zou krijgen zou ik wel de neiging hebben om ze met Pong of een oude NES te laten beginnen en dan elke paar jaar een nieuwere console. Zo is papa ook begonnen.
Misschien dat iemand je wel bv thuis kan afzetten zodat je alleen met de train hoeft te komen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoeft niet Gijs. Maar bedankt. Ik verzin nog wel iets.
Ja dat woord zeg ik ook niet in huis.. iets te grof uit een kindermondquote:Op maandag 6 februari 2006 11:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Schelden.... ja op den duur moet je daar op letten.... zeg ook wel eens groffe dingen in mijn woede en dat neemt hij toch op.... ik bedoel.... als Daan de telefoon ophangt zegt die eerst: daag pik !
Een woord als kanker wil ik gewoon niet uit zijn onschuldige mondje horen en ik heb dat wel eens gezegt... .'s nachts haalde ik Daan toen die wakker werd en bracht hem naar beneden. Liep met mijn slaaphoofd tegen een wasrek aan die in mijn oog belandde.... er kwam een diepe kanker uit en daar had ik wel spijt van.....
Racen leertie vanzelf welquote:Op maandag 6 februari 2006 11:40 schreef Strolie75 het volgende:
Sletquote:Op maandag 6 februari 2006 11:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat woord zeg ik ook niet in huis.. iets te grof uit een kindermond
En ik moet mezelf afleren om GODVERDOMME te zeggen .. met name als ik game
Of Bitch....
Precies.... voordat er ineens een goftedomke uit komt ofzoquote:Op maandag 6 februari 2006 11:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat woord zeg ik ook niet in huis.. iets te grof uit een kindermond
En ik moet mezelf afleren om GODVERDOMME te zeggen .. met name als ik game
Of Bitch....
En ik scheld veel in DOA hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 11:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Precies.... voordat er ineens een goftedomke uit komt ofzo
Niet vast te leggen,..... genoeg iigquote:Op maandag 6 februari 2006 12:02 schreef -Struikrover- het volgende:
Oja, wat kost een kleine ongeveer per maand aan onderhoud? Lees luiers en voeding
Borstvoeding is ook niet gratis.. moet je weer flesjes hebben en kolfapparaten.. alles kost wel geld. Maar hoop spullen zijn eenmalig aanschaf..quote:Op maandag 6 februari 2006 12:02 schreef -Struikrover- het volgende:
Oja, wat kost een kleine ongeveer per maand aan onderhoud? Lees luiers en voeding
+/-90 euroquote:Op maandag 6 februari 2006 12:02 schreef -Struikrover- het volgende:
En 6.567 rompertjesquote:Op maandag 6 februari 2006 12:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
+/-90 euro
1 pak voeding per week +/- 10 euro
1 pak luiers per week +/- 12 euro
Ohja en elke dag een wasquote:
Als beste getest? Waar.... ? In de etos magazine zeker.... wat een drama dingen zijn dat zegquote:Op maandag 6 februari 2006 12:20 schreef -Struikrover- het volgende:
Had zitten kijken, etos luiers waren als beste getest ( paar jaar geleden) en daar krijgen we 10% korting op met de jonge gezinnenpas
Etos luiers is rode billen luiers. Geloof mequote:Op maandag 6 februari 2006 12:20 schreef -Struikrover- het volgende:
Had zitten kijken, etos luiers waren als beste getest ( paar jaar geleden) en daar krijgen we 10% korting op met de jonge gezinnenpas
Dat houd niet op he Gijs..... wat een wasquote:
Ja leuk is dat he.... je wordt ook immers vader.... Wordt een jaar hoor Gijsquote:Op maandag 6 februari 2006 12:22 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ah, we hebben er al zo`n duizend gehad ofzoIedereen is zo enthousiast
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:22 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ah, we hebben er al zo`n duizend gehad ofzoIedereen is zo enthousiast
Je hebt hem toch niet "beloond" he??quote:Op maandag 6 februari 2006 12:22 schreef Quinny het volgende:
Dit weekend had Sjo trouwens gewassen voor me![]()
Consumentenbond !quote:Op maandag 6 februari 2006 12:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als beste getest? Waar.... ? In de etos magazine zeker.... wat een drama dingen zijn dat zegNee,... Pampers alllll they way. Kruidvat zijn ook goed idd
WHAHAHAHAHHAA... ik zie je woede voor me gijsquote:Op maandag 6 februari 2006 11:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
En ik scheld veel in DOA hoor
"Godverdomme.. godbver.. BITCHJ STERF DAN GODVERDOMME.... zie je dat?? zag je dat... die speelt verdomme gewoon vals... eooeoeoeooOEOOEOEOEOEO... kom hierrrrrrrrrr dan"
is een zin wat wel voorkomt.
Maar dat ga ik aanpassen aan mezelf
Gisteren nogquote:Op maandag 6 februari 2006 12:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHHAA... ik zie je woede voor me gijs![]()
Gooi je nog wel eens met je controlers?
Mooie kamer gijsquote:Op maandag 6 februari 2006 12:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
veel kaarten al
[afbeelding]
meubels, marktplaats heerst
[afbeelding]
Tig kleertjes al gehad
[afbeelding]
Sokjes van 0 tot 12 maanden
[afbeelding]
Fris groen kleurtje
[afbeelding]
Knuffels
[afbeelding]
De kamer
Heerlijk he!! ... Koel je woede op de controler...quote:
Een slaapzakje?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Mooie kamer gijsEn je bent al helemaal klaar ook
![]()
Maar WTF is dat groene lange ding dat in de kast hangt??
Trappel/slaapzak gijs, daar slaapt hij/zij na een tijdje inquote:Op maandag 6 februari 2006 12:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
LEUKquote:Op maandag 6 februari 2006 12:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
veel kaarten al
[afbeelding]
meubels, marktplaats heerst
[afbeelding]
Tig kleertjes al gehad
[afbeelding]
Sokjes van 0 tot 12 maanden
[afbeelding]
Fris groen kleurtje
[afbeelding]
Knuffels
[afbeelding]
De kamer
Aha...quote:Op maandag 6 februari 2006 12:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Trappel/slaapzak gijs, daar slaapt hij/zij na een tijdje in
Nee ... is het wat? Of wil je hem gaan huren?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:59 schreef -Struikrover- het volgende:
Iemand Hostage al gezien ?
Ja, leuke film.. niet voorspelbaar in ieder gevalquote:Op maandag 6 februari 2006 12:59 schreef -Struikrover- het volgende:
Niet bang om domme vragen te stellen +8quote:Op maandag 6 februari 2006 12:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet bang om domme vragen te stellen +8
al?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:59 schreef -Struikrover- het volgende:
Niet voor iedereen zijn gecopieerde films vanzelfsprekendquote:Op maandag 6 februari 2006 14:22 schreef QueenR het volgende:
[..]
al?die film is toch al best oud? Maar goed, ja het was wel leuk idd.
bruce weer flink onder het bloed en rommel zoals altijd
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet voor iedereen zijn gecopieerde films vanzelfsprekend
oh jaquote:Op maandag 6 februari 2006 14:25 schreef QueenR het volgende:
[..]
ook voor de niet gecopieerde is ie er al een tijd
niet dat ik nooit iets downloadquote:
Ik heb nog nooit een film gedownloadquote:Op maandag 6 februari 2006 14:33 schreef QueenR het volgende:
[..]
niet dat ik nooit iets download![]()
(voor de kids gisteren bambi 2... leuke film!)
tja ik vind het altijd wel makkelijk omdat ik toch niet zo heel makkelijk naar de bios kan (oppas zoeken, iemand om mee te gaan want in mijn eentje zuigt) Films die ik dan echt goed vond koop ik daarna orgineel en bagger kan de prullenbak in. Films die me echt spectaculair lijken download ik meestal NADAT ik ze in de bios heb gezien en ze idd gaaf waren. Weet niet of er enigzins logica in zitquote:Op maandag 6 februari 2006 14:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een film gedownload
er stak een lipje langsquote:Op maandag 6 februari 2006 14:44 schreef Bastard het volgende:
http://www.abum.com/show/12756/kate-strips.wmv
Ok.. nu ben ik geil
Ik durf hem niet aan te klikken ...quote:Op maandag 6 februari 2006 14:44 schreef Bastard het volgende:
Ok.. nu ben ik geil
Net gezienquote:Op maandag 6 februari 2006 13:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee ... is het wat? Of wil je hem gaan huren?
Neuh hoor. Meeste is voor een jongen en meisje wel te dragenquote:Op maandag 6 februari 2006 13:29 schreef Quinny het volgende:
Leuk kamertje hoor Struik
Maarre gaat iedereen ervan uit dat het een jongetje word
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:44 schreef Bastard het volgende:
Ok.. nu ben ik geil
Zalf ,.... in,... je,... ogen ....quote:Op maandag 6 februari 2006 14:56 schreef kepler het volgende:
ik heb lasogen en dat doet zeer!:X
het begon gistermiddag en het viel nog best mee, maar ik werd vannacht om een uurtje of 1 wakker en het was net of er schuurpapier onder mijn oogleden zat![]()
Ik kreeg ze ook bijna niet meer open en zag alles een beetje wazig. Toen maar ff naar het ziekenhuis gefietst (kon nog wel genoeg zien) en daar heb ik een verdovende zalf gekregen. Omdat ik alleen was heeft een zuster in 1 oog zalf gedaan en daarna afgedekt. Het andere oog moest ik maar zelf thuis doen
het kwam omdat we gisteren dus een boot hebben gelast en blijkbaar kan je dus ook lasogen krijgen als je er alleen bij staat (nee ik heb niet direct gekeken)... ik kan het niemand aanraden![]()
en ik moest het nog zelf doen ookquote:Op maandag 6 februari 2006 14:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zalf ,.... in,... je,... ogen ....
Succes Gijs !!
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:01 schreef kepler het volgende:
de fiets van Roy is weeeeeeer kapot
die jongen is waarschijnlijk nog steeds niet thuis![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:58 schreef kepler het volgende:
[..]
en ik moest het nog zelf doen ook
maar beter dan schuurpapier onder je oogleden![]()
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:02 schreef QueenR het volgende:
[..]
ik ken het ja... ook ooit eens gehad. Zo'n zeer! met zonnebril op en ogen dicht en dan nog dat het licht je pijn doet aan je ogen
![]()
![]()
succes!
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:03 schreef Chocobo het volgende:
Pleur net keihard in een ticket het volgende:
Beter check ik eerst goed wat er onder mijn clipboard hangt
Whahahahahquote:Op maandag 6 februari 2006 15:03 schreef Chocobo het volgende:
yep, was kind en ging stiekem onder de hoogtezon en vond die lampies wel leuk, ongeveer een 10 minuten in liggen kijken (terwijl je onder zo'n ding moet beginnen met 30 sec of zoiets) Dus resultaat, zo blind als het maar zijn kon met rode dikke ogen, en een paarsachtige kop met brandblarenquote:
Btw, Muriel bruist ook van de levensvreugde wa?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:03 schreef Chocobo het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:07 schreef QueenR het volgende:
[..]
yep, was kind en ging stiekem onder de hoogtezon en vond die lampies wel leuk, ongeveer een 10 minuten in liggen kijken (terwijl je onder zo'n ding moet beginnen met 30 sec of zoiets) Dus resultaat, zo blind als het maar zijn kon met rode dikke ogen, en een paarsachtige kop met brandblaren![]()
ps je hebt mail
Gijs het stond dus keihard in een worklog en in een action to doquote:Op maandag 6 februari 2006 15:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whahahahah
Ah niemand die er commentaar gaat geven hoor Gijs
we moesten allemaal wel hequote:Op maandag 6 februari 2006 15:17 schreef kepler het volgende:
[..]
werd weer eens tijd en de ouwe is toch kwijt
Gaat niet goed hoor.......... drama................. zaterdag onder een biertje Gijs.... !quote:Op maandag 6 februari 2006 15:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Btw, Muriel bruist ook van de levensvreugde wa?
Jaaaa leukquote:Op maandag 6 februari 2006 15:19 schreef Chocobo het volgende:
Iedereen heeft nieuwe avatarsLeukste zou zijn als we allemaal voor elkaar icons zouden moeten maken / beslissen.... kan je elkaar goed dissen. Maand lang die avatar dan houden ook
mooi is ze hequote:
Nee he,..... alleen nu al weet ik een leuke avatarquote:
Ik ben tegenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:19 schreef Chocobo het volgende:
Iedereen heeft nieuwe avatarsLeukste zou zijn als we allemaal voor elkaar icons zouden moeten maken / beslissen.... kan je elkaar goed dissen. Maand lang die avatar dan houden ook
Ja ik heb er ook geen zin in, maar ik verveel me nuquote:
Ze klinkt zwaarrr depressief in ieder geval Gijsquote:Op maandag 6 februari 2006 15:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gaat niet goed hoor.......... drama................. zaterdag onder een biertje Gijs.... !
Ik dacht dat je avatar iemand was uit Oblivion ofzoquote:Op maandag 6 februari 2006 15:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook geen zin in, maar ik verveel me nu
Dat is graaf Draculaquote:Op maandag 6 februari 2006 15:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik dacht dat je avatar iemand was uit Oblivion ofzo
Trek het niet ....quote:Op maandag 6 februari 2006 15:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze klinkt zwaarrr depressief in ieder geval Gijs![]()
Ja niks,.... geen idee,.. zocht op avatar gisteren omdat stink FOK! mijne heeft verwijderdquote:Op maandag 6 februari 2006 15:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja nu je het zegt inderdaad
Maar wat moet JIJ daarmee dan![]()
oh ja? vertel..quote:Op maandag 6 februari 2006 15:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee he,..... alleen nu al weet ik een leuke avatar
'Een remote' ...quote:Op maandag 6 februari 2006 15:44 schreef Chocobo het volgende:
Noot een remote etc. etc.
Dat tattoo ding was een NY teken van de New York Yankees zoals op mn witte muts staat, plaatje van nu is geen steen maar een Boedhaquote:Op maandag 6 februari 2006 15:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja niks,.... geen idee,.. zocht op avatar gisteren omdat stink FOK! mijne heeft verwijderdWat moet ik dan? Jij had dat tattoo ding en nu een grote steen.... Noot een remote etc. etc.
en verrekkes kleurloos meneer de klagerquote:Op maandag 6 februari 2006 15:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
'Een remote' ...
TIS DE REVOLUTION CONTROLLER GEK!
vind dit wel bij je passen:quote:
Die doet me denken aan die bizarre konijnen met die lange haren... Ik weet niet meer precies hoe ze heten, maar volgens mij kwam jij met die site?quote:
post ik een avatar is ie ineens pleittequote:Op maandag 6 februari 2006 15:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Helaas.. hij is zo juist overleden.
Ja.. heel spijtig.
Ontvoerd, verkracht, onthoofd en gedumpt in de sloot bij ons achter.quote:
angorakonijnen? stoere beesten hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die doet me denken aan die bizarre konijnen met die lange haren... Ik weet niet meer precies hoe ze heten, maar volgens mij kwam jij met die site?
Ja die WHAHAHAAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 6 februari 2006 16:00 schreef QueenR het volgende:
[..]
angorakonijnen? stoere beesten hoor![]()
[afbeelding]
beest heet gewoon powerpuff ook...![]()
vind ze er echt humor uitzien, maar ben benieuwd of het beest zelf ook de humor ervan in zietquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ontvoerd, verkracht, onthoofd en gedumpt in de sloot bij ons achter.
Gijs, ik kijk de serie Rome, en toen was het ook al feest hoor elke dag. De mens blijft de mens.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:04 schreef Bastard het volgende:
Die krant ook weer.. daar terreur om een paar plaatjes, daar iemand die is neergestoken omdat ie wat zei over zijn scooter die werd omgeduwd. Daar word iemand in een winkel neergeschoten, daar een bomaanslag, daar corrupte agenten, daar staatsgeheimen op straat... pffff soms vraag je je wel eens af of er uberhaupt nog wel lammetjes worden geboren.
Oh gelukkig, ik voel me meteen een stuk beter.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, ik kijk de serie Rome, en toen was het ook al feest hoor elke dag. De mens blijft de mens.
Romeinen.... uitvinders van anale sex met mannenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, ik kijk de serie Rome, en toen was het ook al feest hoor elke dag. De mens blijft de mens.
Graag gedaan Gijs.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik voel me meteen een stuk beter.
Maar chocobo's zijn lief gijs.... vind je mij lief ?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat tattoo ding was een NY teken van de New York Yankees zoals op mn witte muts staat, plaatje van nu is geen steen maar een Boedha
Jij moet gewoon lekker een chocobo kuiken nemen denk ik Gijs..
jawel hoor, maar alleen maar van dezequote:Op maandag 6 februari 2006 16:04 schreef Bastard het volgende:
Die krant ook weer.. daar terreur om een paar plaatjes, daar iemand die is neergestoken omdat ie wat zei over zijn scooter die werd omgeduwd. Daar word iemand in een winkel neergeschoten, daar een bomaanslag, daar corrupte agenten, daar staatsgeheimen op straat... pffff soms vraag je je wel eens af of er uberhaupt nog wel lammetjes worden geboren.
jij bent stiekem wel lief jaquote:Op maandag 6 februari 2006 16:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar chocobo's zijn lief gijs.... vind je mij lief ?
waren de grieken ze niet al voor?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Romeinen.... uitvinders van anale sex met mannen
Nee, de hele naam Chocobo doe je ook geen eer aan, maar dat is het punt nietquote:Op maandag 6 februari 2006 16:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar chocobo's zijn lief gijs.... vind je mij lief ?
Volgens mij doen apen het ook, dus waren de Afrikanen het eerst.quote:
Ik denk dat die profeet Mohamed de allereerste wasquote:Op maandag 6 februari 2006 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij doen apen het ook, dus waren de Afrikanen het eerst.
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij doen apen het ook, dus waren de Afrikanen het eerst.
Nee, Moslims lopen achter, die moeten sarcasme en humor nog uitvinden.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat die profeet Mohamed de allereerste was
Scherp +7quote:Op maandag 6 februari 2006 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, Moslims lopen achter, die moeten sarcasme en humor nog uitvinden.
hmm de naam doet jou wel eer aan, toch?quote:
ben je bekeerd dan gijs?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, Moslims lopen achter, die moeten sarcasme en humor nog uitvinden.
Chocobo? Want?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:17 schreef QueenR het volgende:
[..]
hmm de naam doet jou wel eer aan, toch?
zucht...quote:
een lief schattig vogeltje? of voor iemand die niet weet wat het is een lekker chocolaatje??quote:
Iedereen gebruikt je om verder te komen maar meer dan een Gryshal krijg je niet...quote:
Kwarkquote:Op maandag 6 februari 2006 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Iedereen gebruikt je om verder te komen maar meer dan een Gryshal krijg je niet...
Oh ja.. nu is ie wel leukquote:Op maandag 6 februari 2006 16:23 schreef QueenR het volgende:
[..]
zucht...zo geweldig als je een grap uit moet leggen. (ok betekend dat de term grap helaas niet lukt
) Ik bedoelde dus dat hij ook moslim was aangezien ie geen humor heeft , haha....
niet?
![]()
Gaat het alweer wat beter Gijsquote:Op maandag 6 februari 2006 16:39 schreef -Struikrover- het volgende:
War of the Worlds ook gezien
Hostage was leuker
quote:
Morgen weer gijsquote:Op maandag 6 februari 2006 16:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gaat het alweer wat beter GijsWoensdag weer beginnen.... rustig aan doen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |