De helft als het goed is. De werkgever's 1/6e de belastingdienst 1/6e. is 3/6e. Moet je zelf nog de helft betalen. Zou het nog eens goed nalezen Gijs want de vergoeding en de kosten zijn algemeen vastgelegdquote:Op maandag 6 februari 2006 10:02 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
En daar betaal jij dan 1/3 van toch?Precies wat ik zeg
1dag per week 76 euro per maand, 2 dagen per week 150 euro per maand
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:16 schreef silver-surfer het volgende:
Ik ben weer een zwerver...
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
@Cho, ik heb die aanvraag zelf ingevuld... maar krijg hem 2 maal terug omdat de electronische
Als in... ik heb geen geld :')quote:
Met jouw denkvermogen wel jahquote:Op maandag 6 februari 2006 10:16 schreef silver-surfer het volgende:
Wordt steeds lastiger om een tt te verzinnen
Britse humor gijs?quote:Op maandag 6 februari 2006 10:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Met jouw denkvermogen wel jah
Bijdrage van de werkgever is per wet aan een minimum vastgelegd maar het mag meer zijn en dat staat dan weer in de coa van je bedrijftak. Wij krijgen 1/3dequote:Op maandag 6 februari 2006 10:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De helft als het goed is. De werkgever's 1/6e de belastingdienst 1/6e. is 3/6e. Moet je zelf nog de helft betalen. Zou het nog eens goed nalezen Gijs want de vergoeding en de kosten zijn algemeen vastgelegd
Ah, dan zijn wij allemaal zwerversquote:Op maandag 6 februari 2006 10:21 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Als in... ik heb geen geld :\')
Ah, als je er gaat huilen word je depressief tochquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:29 schreef -Struikrover- het volgende:
Dat cafe word ook tot de bodem toe afgekraak zeg maar :\')
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:31 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ah, als je er gaat huilen word je depressief toch
Liever nietquote:Op maandag 6 februari 2006 10:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
![]()
![]()
mag jij mij troosten zaterdag![]()
Fantastisch he!!quote:Op maandag 6 februari 2006 10:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ah, dan zijn wij allemaal zwervers
Ik ga voor Interpolisquote:Op maandag 6 februari 2006 10:30 schreef Quinny het volgende:
Zijn jullie er trouwens al uit welke verzekering je gaat nemen? Ook zo\'n leuk geintje van de overheidEen voordeel we hebben niet meer dat gezeik op het werk van dat klasseverzekerd zijn
Nee mevrouw u gaat gewoon op zaal tussen de aso\'s
Centraal Beheer...krijg ik nog iets van korting via onze collectiviteitsregeling.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:30 schreef Quinny het volgende:
Zijn jullie er trouwens al uit welke verzekering je gaat nemen? Ook zo\'n leuk geintje van de overheid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |