De helft als het goed is. De werkgever's 1/6e de belastingdienst 1/6e. is 3/6e. Moet je zelf nog de helft betalen. Zou het nog eens goed nalezen Gijs want de vergoeding en de kosten zijn algemeen vastgelegdquote:Op maandag 6 februari 2006 10:02 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
En daar betaal jij dan 1/3 van toch?Precies wat ik zeg
1dag per week 76 euro per maand, 2 dagen per week 150 euro per maand
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:16 schreef silver-surfer het volgende:
Ik ben weer een zwerver...
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
@Cho, ik heb die aanvraag zelf ingevuld... maar krijg hem 2 maal terug omdat de electronische
Als in... ik heb geen geld :')quote:
Met jouw denkvermogen wel jahquote:Op maandag 6 februari 2006 10:16 schreef silver-surfer het volgende:
Wordt steeds lastiger om een tt te verzinnen
Britse humor gijs?quote:Op maandag 6 februari 2006 10:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Met jouw denkvermogen wel jah
Bijdrage van de werkgever is per wet aan een minimum vastgelegd maar het mag meer zijn en dat staat dan weer in de coa van je bedrijftak. Wij krijgen 1/3dequote:Op maandag 6 februari 2006 10:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De helft als het goed is. De werkgever's 1/6e de belastingdienst 1/6e. is 3/6e. Moet je zelf nog de helft betalen. Zou het nog eens goed nalezen Gijs want de vergoeding en de kosten zijn algemeen vastgelegd
Ah, dan zijn wij allemaal zwerversquote:Op maandag 6 februari 2006 10:21 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Als in... ik heb geen geld :\')
Ah, als je er gaat huilen word je depressief tochquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:29 schreef -Struikrover- het volgende:
Dat cafe word ook tot de bodem toe afgekraak zeg maar :\')
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:31 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ah, als je er gaat huilen word je depressief toch
Liever nietquote:Op maandag 6 februari 2006 10:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
![]()
![]()
mag jij mij troosten zaterdag![]()
Fantastisch he!!quote:Op maandag 6 februari 2006 10:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ah, dan zijn wij allemaal zwervers
Ik ga voor Interpolisquote:Op maandag 6 februari 2006 10:30 schreef Quinny het volgende:
Zijn jullie er trouwens al uit welke verzekering je gaat nemen? Ook zo\'n leuk geintje van de overheidEen voordeel we hebben niet meer dat gezeik op het werk van dat klasseverzekerd zijn
Nee mevrouw u gaat gewoon op zaal tussen de aso\'s
Centraal Beheer...krijg ik nog iets van korting via onze collectiviteitsregeling.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:30 schreef Quinny het volgende:
Zijn jullie er trouwens al uit welke verzekering je gaat nemen? Ook zo\'n leuk geintje van de overheid![]()
Krijg je datquote:Op maandag 6 februari 2006 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
Zaterdag gaat voor mij trouwens helaas niet lukken.![]()
Is er iemand ernstig ziek gijsquote:Op maandag 6 februari 2006 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Is er iemand ernstig ziek gijs:X
andere reden kan ik niet verzinnen
ja ik las hetquote:Op maandag 6 februari 2006 10:29 schreef -Struikrover- het volgende:
Dat cafe word ook tot de bodem toe afgekraak zeg maar :\')
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:44 schreef Quinny het volgende:
Ja het is me gelukt om mijn icoon aan te passen
Er zijn een paar dingen waar je aan moet wennen idd...quote:Op maandag 6 februari 2006 10:40 schreef Chocobo het volgende:
IE7 is wel goed maar wel nog wat traag.... hoop dat dat wel weg gaat. Plus ik moet wennen aan de favorites lokatie. Cleartype font is welTrekt die door in je mailclient !!
Die review slaat echt nergens op. Prima pub hoor,........ volgens de meeste mensen die ik ken. Sommige zweren erbijquote:Op maandag 6 februari 2006 10:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja ik las het
Bier is goed.. maar als pub slecht![]()
Tis maar wat je er zelf van maakt toch?
Kijkquote:Op maandag 6 februari 2006 10:45 schreef Bastard het volgende:
Wij hebben de Friesland Verzekeringen ofzo.. ben ff de naam kwijt.. 100% vergoeding voor hele gezin voor een "normaal" tarief.
Ik zet het allemaal op de beta Gijs..... komt wel goed !quote:Op maandag 6 februari 2006 10:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
je kunt bv ook je werkbalken niet makkelijk verplaatsen..
Ik ben 1x weggegaan uit een cafe.. werd niet goed van de Leidse Studenten daar.. allemaal elkaar afkeurend aankijken.. daar kom ik niet voorquote:Op maandag 6 februari 2006 10:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die review slaat echt nergens op. Prima pub hoor,........ volgens de meeste mensen die ik ken. Sommige zweren erbij :') maar als mensen het niet goed vinden kunnen ze altijd nog ergens anders naar toe
nee hoor, werkgever is zeker niet verplicht mee te betalenquote:Op maandag 6 februari 2006 10:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Bijdrage van de werkgever is per wet aan een minimum vastgelegd maar het mag meer zijn en dat staat dan weer in de coa van je bedrijftak. Wij krijgen 1/3de
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:47 schreef Magneet het volgende:
[..]
nee hoor, werkgever is zeker niet verplicht mee te betalen
Die Chris Mellor ging er altijd naartoe... die ken jij ook nog wel toch?quote:Op maandag 6 februari 2006 10:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja ik las het
Bier is goed.. maar als pub slecht![]()
Tis maar wat je er zelf van maakt toch?
Oja, ik praat poepquote:Op maandag 6 februari 2006 10:47 schreef Magneet het volgende:
[..]
nee hoor, werkgever is zeker niet verplicht mee te betalen
Ja vaag nog.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die Chris Mellor ging er altijd naartoe... die ken jij ook nog wel toch?
http://www.ouders.nl/mkopv2004-wetgeving.htmquote:
quote:#
Kostenverdeling
Vanaf 1 januari 2005 worden de kosten voor kinderopvang gedeeld door drie partijen:
# ouders;
# werkgevers;
# de rijksoverheid (belastingdienst).
Deze verdeling suggereert dat elke partij een derde deel van de kosten draagt, maar dat is maar schijn. De mate waarin de overheid meebetaalt, hangt namelijk af van uw inkomen. Daarover straks meer.
Wat de bijdrage van de werkgever(s) betreft:
# als er sprake is van twee werkgevers (dus als beide ouders werken), betaalt elke werkgever in principe een zesde deel van de kosten. Deze bijdragen zijn belastingvrij;
# als er sprake is van één werkgever, betaalt die in principe een zesde deel (belastingvrij). Deze werkgever mag, als hij dat wil, nog bijpassen tot maximaal een derde deel van de kosten. Daarboven wordt de bijdrage beschouwd als (belastbaar) loon;
# als er helemaal geen sprake is van een werkgever, bijvoorbeeld als u zelfstandig ondernemer bent, betaalt de overheid een grotere bijdrage.
Let op: werkgevers zijn niet verplicht om bij te dragen. Wat dat in de praktijk betekent, leest u hieronder.
Er rijden geen treinen tussen Leiden en Schiphol wegens werkzaamheden. Dan zou ik dus moeten bussen, en dat betekend dat ik al om 22:30 uur zo wegmoeten wil ik nog thuis geraken. Meet lijkt me heel leuk, maar die ellende heb ik er niet voorover.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |