oke dan,quote:Op maandag 6 februari 2006 01:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Van mij wel.
Het waren trouwens algemene vragen en opmerkingen dus niet tegen 1 iemand gericht.
Als er één is die hier in fabeltjes gelooft, ben jij het.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:46 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Blijf maar in die fabeltjes geloven. Het is al meerdere malen op zelfs Fok te lezen geweest dat islamitische landen de grootste donorlanden waren bij de ramp in Pakistan.
Bij de recente scheepsramp hebben ook Saudische schepen deelgenomen aan de zoektocht.
Voor mijn part blijf je maar lekker gefrustreerd roepen dat het allemaal de schuld is van de moslims, gekke Lonsdaler. Als jij je op die manier wil afreageren ben je veel rustiger en efficienter dan als jij 's maandags weer achter de vuilniswagen staat.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:53 schreef fanneke het volgende:
[..]
Als er één is die hier in fabeltjes gelooft, ben jij het.
Koran, grootste sprookjesboek ter wereld.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 01:57 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Voor mijn part blijf je maar lekker gefrustreerd roepen dat het allemaal de schuld is van de moslims, gekke Lonsdaler. Als jij je op die manier wil afreageren ben je veel rustiger en efficienter dan als jij \'s maandags weer achter de vuilniswagen staat.
kijk zo moeilijk was dat toch niet?quote:Op maandag 6 februari 2006 01:57 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Voor mijn part blijf je maar lekker gefrustreerd roepen dat het allemaal de schuld is van de moslims, gekke Lonsdaler. Als jij je op die manier wil afreageren ben je veel rustiger en efficienter dan als jij 's maandags weer achter de vuilniswagen staat.
Geloof kreeg daar later pas een vinger in de pap, toen was de oorlog al in volle gang.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar vlogen bevolkingsgroepen/geloven elkaar ook in de haren. 10 jaar geleden. In Europa.
tuurlijk is het niet allemaal de schuld van de moslims.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:57 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Voor mijn part blijf je maar lekker gefrustreerd roepen dat het allemaal de schuld is van de moslims, gekke Lonsdaler. Als jij je op die manier wil afreageren ben je veel rustiger en efficienter dan als jij 's maandags weer achter de vuilniswagen staat.
De man beroept zich op hetzelfde waar jij je ook op beroept, namelijk de vrijheid van meningsuitingquote:Op maandag 6 februari 2006 02:16 schreef Bill_E het volgende:
[afbeelding]
En denemarken mag geen spotprenten maken maar dit mag wel..
*deleted *
Dit is een van de weinig zinnige dingen die ik gehoord heb. Waar ik mensen dan weer weinig over hoor is dat Amerika en Engeland de gang van zaken veroordeeld heeft. Dat mag je toch vrij opmerkelijk noemen.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:43 schreef Vampess het volgende:
Ik wou dat iedereen elkaar eens in waarde liet. De eerste pulblicatie had niet zulke rellen moeten veroorzaken, en herpublicatie is absoluut smakeloos.
'de gang van zaken veroordelen' vind ik echt zo'n nietszeggende opmerking, geeft toch niet weer wat je er werkelijk van vindt. ik vind dat alleen het gedrag van die oerstomme relschoppers veroordeeld moet worden...quote:Op maandag 6 februari 2006 02:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dit is een van de weinig zinnige dingen die ik gehoord heb. Waar ik mensen dan weer weinig over hoor is dat Amerika en Engeland de gang van zaken veroordeeld heeft. Dat mag je toch vrij opmerkelijk noemen.
Of speelgoed tanks.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:25 schreef typtypo het volgende:
kijk eens goed.
Da's meki die daar rechts naast de kinderen loopt.
Op die leeftijd zijn ze gewon kinderen in israel en spelen met autootjes.
tssssk.... ja ik ben nog wakkerquote:Op maandag 6 februari 2006 06:52 schreef indahnesia.com het volgende:
is er nog wat in de fik gezet of moet ik wachten tot de lunch?
Wat is dit voor domme toevoeging erbij? Als je serieus gaat vragen naar de mening van een zwakbegaafde ben je wel erg ver heen. Echt, je zit gewoon te vissen naar domme opmerkingen, want die kan je makkelijk aanquote:Op maandag 6 februari 2006 00:50 schreef 1ofthefew het volgende:
(en meki in het bijzonder)
vragen om z'n mening?quote:Op maandag 6 februari 2006 07:28 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat is dit voor domme toevoeging erbij? Als je serieus gaat vragen naar de mening van een zwakbegaafde ben je wel erg ver heen. Echt, je zit gewoon te vissen naar domme opmerkingen, want die kan je makkelijk aan
Nee , ik ben een avond (lees : nacht mod). En Ik heb een verschoven bio-ritme van +8 uur of meer.quote:Op maandag 6 februari 2006 07:27 schreef LXIV het volgende:
Je bent toch niet wakker gebléven hoop ik!!
Het was een veerdienst tussen Egypte en SA en dan is het bijzonder dat SA schepen stuurt? Je laat wel even weg dat Israël als eerste ter plekke kon zijn maar die hulp werd geweigerd.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:46 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Blijf maar in die fabeltjes geloven. Het is al meerdere malen op zelfs Fok te lezen geweest dat islamitische landen de grootste donorlanden waren bij de ramp in Pakistan.
Bij de recente scheepsramp hebben ook Saudische schepen deelgenomen aan de zoektocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |