ehh waar zeg ik dat?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:17 schreef S-Two het volgende:
[..]
En daarom moet hij daadwerkelijk maar blijven?Dacht het niet!
Luis Bangal piekert er niet over; die weet dat Ajax zieker dan ziek is van binnen.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:43 schreef Houniet het volgende:
Hebben jullie ook wel gelijk in ja. DB mist inderdaad de ervaring om zo'n ploeg goed te kunnen aansturen. Misschien een plek terug in Ajax, maar dit zal wel flink zijn imago beschadigen. Ik heb dan ook liever dat hij een plek terug neemt als dat hij helemaal weggaat bij ons. Dit verdient een echte Ajacied ook niet. Ik zou zeggen, proberen met Van Gaal of Don Leo. En DB terug naar Hoofd Opleidingen.
Als Blind op dit moment (hoofdcoach Ajax 1, zeg maar vrijwel het hoogst haalbare in het Nederlandse voetbal op de bondscoach na) dergelijke dingen nog moet leren zou ik dat op zijn minst hoogst merkwaardig vinden, hij is toch niet aangesteld door Danny-fans, maar door mensen die menen de club goed te kennen en ajax weer aansluiting moet bezorgen met de top?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:54 schreef Eb het volgende:
[..]
Luis Bangal piekert er niet over; die weet dat Ajax zieker dan ziek is van binnen.
Don Leo![]()
Blind zou moeten inzien dat coachen niet alleen een kwestie is van techniek, maar ook van psychologie. Dat laatste heeft hij absoluut niet in de smiezen. Het is een autist. Een technocraat.
Hij denkt in poppetjes en gaat ervan uit dat die wel zullen presteren.
Motiveren heeft hij geen kaas van gegeten. Begrijpt-ie echt geen zak van. Leer hem dat dan.
Wegsturen wordt een te grote grap. Dat si de tigste trainer dan in een paar jaar. Alsof dat het probleem is.
Dat geeft dus te denken door wie en op welke gronden men Blind in deze functie heeft benoemd.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:58 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als Blind op dit moment (hoofdcoach Ajax 1, zeg maar vrijwel het hoogst haalbare in het Nederlandse voetbal op de bondscoach na) dergelijke dingen nog moet leren zou ik dat op zijn minst hoogst merkwaardig vinden, hij is toch niet aangesteld door Danny-fans, maar door mensen die menen de club goed te kennen en ajax weer aansluiting moet bezorgen met de top?
Uh, in beide toch? Het bestuur stelt een verkeerde trainer aan. Dat is in eerste instantie de fout van het bestuur, maar dat neemt niet weg dat de coach nog steeds niet voldoet.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:00 schreef Eb het volgende:
[..]
Dat geeft dus te denken door wie en op welke gronden men Blind in deze functie heeft benoemd.
Het heeft er alle schijn van dat het een politieke benoeming is geweest ('Hij moet de club goed kennen') in plaats van een strategische.
Met andere woorden: het probleem zit hem in de benoeming, in de krachten achter de coach. NIet in de coach zelf.
Ik denk dat je het punt gevonden hebt en imo is inderdaad de achtergrond (het is een ajacied en heeft veel betekent voor de club) de belangrijkste drijfveer om iemand aan te stellen.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:00 schreef Eb het volgende:
[..]
Dat geeft dus te denken door wie en op welke gronden men Blind in deze functie heeft benoemd.
Het heeft er alle schijn van dat het een politieke benoeming is geweest ('Hij moet de club goed kennen') in plaats van een strategische.
Met andere woorden: het probleem zit hem in de benoeming, in de krachten achter de coach. NIet in de coach zelf.
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:05 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik denk dat je het punt gevonden hebt en imo is inderdaad de achtergrond (het is een ajacied en heeft veel betekent voor de club) de belangrijkste drijfveer om iemand aan te stellen.
Allemaal leuk en aardig, maar als de persoon in kwestie niet over voldoende kwaliteiten beschikt houdt het al snel op.
Berry van Aerle als coach van PSV zou wl grappig klinken, maar liever niet nee.
Hij is weer gebanned :`).quote:Op zondag 5 februari 2006 21:37 schreef nikky het volgende:
Dirk-Kuijt kan zich niet normaal verwoorden in VBL en in zijn ondertitel. Week helemaal weg maar.
Als hij weg moet, zou het prettig zijn om eens een goede keus te maken (nadat Olsen, Wouters, Adriaanse, Koeman en Blind kennelijk niet goed genoeg waren).quote:Op maandag 6 februari 2006 14:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Uh, in beide toch? Het bestuur stelt een verkeerde trainer aan. Dat is in eerste instantie de fout van het bestuur, maar dat neemt niet weg dat de coach nog steeds niet voldoet.
Jammer dat het de zoveelste coach is, daar kan ik ook niks aan doen want ik stel ze niet aan. Hij moet gewoon weg.
Misschien eens iemand zonder zware ballast.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:15 schreef Eb het volgende:
[..]
Als hij weg moet, zou het prettig zijn om eens een goede keus te maken (nadat Olsen, Wouters, Adriaanse, Koeman en Blind kennelijk niet goed genoeg waren).
Gelukkig heeft die zakkenvuller van een Van Eijden al de pleiterik gemaakt, nu Jakke nog.
Ho, over Adriaanse ben ik het niet zo met je eens, de rest wel.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:15 schreef Eb het volgende:
[..]
Als hij weg moet, zou het prettig zijn om eens een goede keus te maken (nadat Olsen, Wouters, Adriaanse, Koeman en Blind kennelijk niet goed genoeg waren).
Gelukkig heeft die zakkenvuller van een Van Eijden al de pleiterik gemaakt, nu Jakke nog.
van Wijk heeft het te druk gehad met KLM fusie met Air France e.d. Maar zit hij niet inmiddels in de RvC?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:20 schreef Eb het volgende:
Ik zag laatst op AT5 een interview met KLM directeur Leo van Wijk.
Waarom is die man geen voorzitter van Ajax?
Heeft er zelfs nog gevoetbald, heeft een roodwit hart. Hij zou de perfecte voorzitter zijn.
We moeten het helemaal niet hebben over trainers, we moeten het hebben over bestuursleden.
De hele zaak moet op de schop.
Een bestuur dat, na een uitstekende supportersactie, weigert Ajax zijn gezicht terug te geven,
een bestuur dat weigert te luisteren naar het hart van de club, de supporters,
moet opbokken!
In slechte tijden herrineringen ophalen uit een vervlogen en roemrucht verleden is prima hoor en misschien wordet de ArenA over pakweg 50 jaar ook wel zo.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:33 schreef Eb het volgende:![]()
Ik zat in vakkie L, van waar we staan is dat links van de 'Ajax'-letters.
Ook wel het Lingvak genoemd, want zeker een helft genieten van de rechtsbuiten daar.
Als het zonnetje scheen wilde Van 't Schip ook nog wel eens scharen, maar op een bewolkte dag als deze zag je hem meestal niet.
Maar goed, dat was, maar is niet meer
Is er eindelijk de Ajax-sfeer terug met stoelen etc, breken ze hem weer afquote:Op maandag 6 februari 2006 14:40 schreef Elgigante het volgende:
[..]
In slechte tijden herrineringen ophalen uit een vervlogen en roemrucht verleden is prima hoor en misschien wordet de ArenA over pakweg 50 jaar ook wel zo.
Jouw glas is zeker ook altijd halfvol?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:52 schreef Roeni3 het volgende:
Hoe slechter dit seizoen, hoe beter het volgende wordt.
Dat dacht ik vorig jaar ook....quote:Op maandag 6 februari 2006 14:52 schreef Roeni3 het volgende:
Hoe slechter dit seizoen, hoe beter het volgende wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |