Motivatie?quote:

^-- wat hij zegtquote:Op maandag 6 februari 2006 15:07 schreef Eb het volgende:
Wat bij Ajax moet blijven:
Johan
4-3-3
Ruud Krol
Godenzonen
F-side
Engelen zingen
Het Gulden Schot
Wat bij Ajax moet oprotten:
ArenA
Adidas
AEX
Relatiemanagement
Hostessen
SMS-en
Ajax-koffie
Ik zou zeggen: vul aan

Alsof sfeer word veroorzaakt door een paar vlaggetjes en geverfde dekbeddenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Heeft ie waarschijnlijk niet, arnhemmers houden gewoon niet van sfeer.

Jij wil zeggen dat Vak 410 alleen dekbedden verft en voor de rest geen geluid maken??quote:Op maandag 6 februari 2006 16:18 schreef ArnhemCasual het volgende:
[..]
Alsof sfeer word veroorzaakt door een paar vlaggetjes en geverfde dekbedden![]()
Ben vaak zat in Engeland geweest en maak mij niet wijs dat daar geen sfeer is.

Alsof dat de enige sfeer is die 410 maakt, maargoed het is wel duidelijk dat jij er nooit op hebt gestaan..quote:Op maandag 6 februari 2006 16:18 schreef ArnhemCasual het volgende:
[..]
Alsof sfeer word veroorzaakt door een paar vlaggetjes en geverfde dekbedden![]()

Ik heb in Engeland nog nooit Engelen horen zingen....quote:Op maandag 6 februari 2006 16:18 schreef ArnhemCasual het volgende:
[..]

Er werd gevraagd waarom 410 weg moest, niet of er volgens jou sfeer is in 410.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:18 schreef ArnhemCasual het volgende:
[..]

Mooi toch, dat men daar zo trots op is?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:36 schreef StarGazer het volgende:
Een speciale dvd omdat ze eindelijk eens 2 keer in een seizoen winnen?

Ja met een biertje, maar niet met een dvd. Dat doet wel erg zielig aan.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:37 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Mooi toch, dat men daar zo trots op is?
Als PSV-erhoor ik heel het jaar dat er geen andere wedstrijd om doet dan dé klassieker.
Nu heeft de klassieker dit jaar 2 maal dezelfde winnar (een unicum schijnbaar), dan mag dat toch gevierd worden?

Maar het blijft wel triest, en geeft alleen maar meer aan wat voor minderwaardigheidscomplex fnoord heeft ten opzichte van ons. Zie je zoiets bij ons al gebeuren?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:37 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als PSV-erhoor ik heel het jaar dat er geen andere wedstrijd om doet dan dé klassieker.
Nu heeft de klassieker dit jaar 2 maal dezelfde winnar (een unicum schijnbaar), dan mag dat toch gevierd worden?

Mag best, maar dit vind ik wel erg overdrevenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:37 schreef Elgigante het volgende:
[..]

Oh dat vind ik ok wel een beetje, maar zwaar triest vind ik het niet bijv.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mag best, maar dit vind ik wel erg overdreven

Thuis tegen psv, azquote:Op maandag 6 februari 2006 16:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Oh dat vind ik ok wel een beetje, maar zwaar triest vind ik het niet bijv.
Maar goed, welke zware wedstrijden heeft Ajax nog op het programma vóór de play-offs beginnen?

Dat zijn inderdaad 4 zware wedstrijden...quote:Op maandag 6 februari 2006 16:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Thuis tegen psv, az
Uit tegen Groningen en Roda

Alle wedstrijden zijn zwaar voor Ajax in deze fase...quote:Op maandag 6 februari 2006 16:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Maar goed, welke zware wedstrijden heeft Ajax nog op het programma vóór de play-offs beginnen?

Elke wedstrijd is nu een zware wedstrijdquote:Op maandag 6 februari 2006 16:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]

Roda uit is traditioneel ook altijd lastigquote:Op maandag 6 februari 2006 16:50 schreef BoNi het volgende:
[..]
Alle wedstrijden zijn zwaar voor Ajax in deze fase...
Maar m.i. de zwaarste:
- Willem II thuis
- ADO uit
- RBC thuis
- Heracles uit
- Sparta thuis
- PSV thuis
- Groningen uit
- NAC thuis
- Roda JC uit
- AZ thuis
- Vitesse thuis
- RKC uit

Iddquote:Op maandag 6 februari 2006 16:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Roda uit is traditioneel ook altijd lastig

Klopt, aangepast....quote:Op maandag 6 februari 2006 16:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Roda uit is traditioneel ook altijd lastig

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |