Loser egel?quote:
ja was helemaal superquote:Op maandag 6 februari 2006 11:14 schreef mark_03 het volgende:
Hey Babs, hoe was De Dijk ?
ik zie twee erren.quote:
ik zag twee ss'en: losse regelquote:Op maandag 6 februari 2006 11:25 schreef Svensational het volgende:
ik zie twee erren.
Porcupines zijn stekelvarkens. Jij met je nep egels.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Porcupines zijn stekelvarkens. Jij met je nep egels.
Was een overzicht van de afgelopen 25 jaar neem ik aan... zijn er DVD opnames gemaakt?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja was helemaal super
we hadden helaas geen Arenaplaatsen, dus ik kon niet alles zien
[als je op de ring niet vooraan staat, zie je dus gewoon NIKS]
maar 't concert was helemaal goed: fantastische playlist en 't dak er [weer] af
yep, alle klassiekers kwamen langsquote:Op maandag 6 februari 2006 11:53 schreef mark_03 het volgende:
Was een overzicht van de afgelopen 25 jaar neem ik aan...
er werd gefilmd, ja.... weer nu al dat een must-have dvd wordtquote:zijn er DVD opnames gemaakt?
Ja, ga 'm ook zeker kopenquote:Op maandag 6 februari 2006 12:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep, alle klassiekers kwamen langs
[..]
er werd gefilmd, ja.... weer nu al dat een must-have dvd wordt
lichtshow en videoscherm [zwart wit] enzo waren ook echt
![]()
dan heb je dit waarschijnlijk ook al gezien:quote:Op maandag 6 februari 2006 12:04 schreef mark_03 het volgende:
Ja, ga 'm ook zeker kopen. Zag net ff de sfeerimpressie op de site, dat videoscherm
.
ik zou bijna ouderwets met een cassettebandje gaan opnemenquote:Radio 2 (10 febr)
Was je er niet bij? Of wil je het nog eens terug horen? Vrijdag 10 februari zendt radio 2 een groot gedeelte van het concert uit vanaf 21:00.
Ik heb minidiscquote:Op maandag 6 februari 2006 12:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan heb je dit waarschijnlijk ook al gezien:
[..]
ik zou bijna ouderwets met een cassettebandje gaan opnemen
Hedgehog.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]Echt?!
Altijd gedacht dat "porcupine" gewoon egel was.![]()
Wat is dan een egel in het Engels?!?!?
Wat denk je zelfquote:Op maandag 6 februari 2006 12:20 schreef babette21 het volgende:
hebben jullie vanmorgen nog GMNL gezien?? er was iemand heel mooi aan het zingen
Uitermate goed spul om moslims te provoceren op je werkquote:
Wat is het nut van die bloemen? Erg handig hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |