dat verklaart de warme achtergrond kleurquote:Op zondag 5 februari 2006 23:36 schreef Dawnbreaker het volgende:
nope, alleen zolderraam licht van links en bouwlamp licht reflecteren op de muur van schuin-voor-rechts.
Gewoon portretten en soms misschien een keer product.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:59 schreef PKfotografie het volgende:
ehhh wat wil je er gaan schieten?
mensen/ portretten dan dus
of wil je meer iets doen aan product fotografie?
ps. ga eens in die ruimte staan met je camera en maak wat foto's van je man, staand zittend liggend , en kijk of de ruimte dus groot genoeg is voor je.
heb zelf in zo'n ruimte wel eens geschoten maar vond het teklein (hebben toen dus 2 ruimtes omgewisseld nu gaat het wel)quote:Op zondag 30 juli 2006 01:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Gewoon portretten en soms misschien een keer product.
Maar goede tip, zal morgen eens kijken, thnx.
al eens in een studio geschoten? voor je er geld aan gaat uitgeven?quote:Op zondag 30 juli 2006 01:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Gewoon portretten en soms misschien een keer product.
Maar goede tip, zal morgen eens kijken, thnx.
Dat mag ik binnenkort gaan doen bij een vriend van ons die een studio heeft, ben er wel een aantal keer bijgeweest maar heb zelf nog niet geschoten.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:13 schreef blackbully het volgende:
[..]
al eens in een studio geschoten? voor je er geld aan gaat uitgeven?
je woont denk ik redelijk in de buurt dus als je een keer langs wil komen roep je maar op de mail of msn.
binnekort inieminie studio meet groningen.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:39 schreef MotionMan0 het volgende:
ik ben wel benieuwd hoe iedereens studio in totaal eruit ziet incl apparatuur enzo.....
Ik ookquote:Op zondag 30 juli 2006 01:39 schreef MotionMan0 het volgende:
ik ben wel benieuwd hoe iedereens studio in totaal eruit ziet incl apparatuur enzo.....
zal ik dan maar aftrappen?quote:Op zondag 30 juli 2006 01:39 schreef MotionMan0 het volgende:
quote:Op zondag 30 juli 2006 01:42 schreef blackbully het volgende:
[..]
binnekort inieminie studio meet groningen.
intresse? dan overleg ik met de rest
aha, ik dacht al, maar goed hoor!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:52 schreef Shark.Bait het volgende:
Drie studio topics gemerged naar 1, mocht iemand zich afvragen wat er gebeurd is
Dank je voor je reactie. Je foto's zien er erg mooi uit !quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:33 schreef PKfotografie het volgende:
ga voor de falconeyes.
4 seconde wachten voor je weer kan flitsen is erg lang.
maar van falconeyes is er ook een DE(getal) B serie die is ook traploos.
zelf werk ik met de DE300B voornamelijk. en dat bevald prima.
tuurlijk,quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:24 schreef ienemien het volgende:
[..]
Dank je voor je reactie. Je foto's zien er erg mooi uit !. Mag ik vragen met wat voor camera je werkt en wat voor objectief ?
Je vergeet er bij te vermelden dat jouw studio groter is als het huis van veel mensenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
jinbei is ook goed en stabieler dan falcon eyes , ik heb nu falcon eyes maar ga er wat jinbei bij nemen
ik heb 1x 900 watt/s , 2x 600 watt/s , 1x 500 watt/s , 2x 150 watt/s , wil er 2x 400 of 2x 600 bij hebben
het is nu 20m2 groter geworden (opslag) , sinds je laatste keer , en jullie hangen aan de muur op 40x60 met jullie handen op de buik foto , ruimte is 12 meter diep en 5,20 breed en 3,20 hoogquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:21 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Je vergeet er bij te vermelden dat jouw studio groter is als het huis van veel mensen![]()
Ik denk dat lang niet iedereen dat kwijt kan in zijn thuis studio hoor
wow gaaf hoor. We komen nog wel een keer kijken als dat mag.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is nu 20m2 groter geworden (opslag) , sinds je laatste keer , en jullie hangen aan de muur op 40x60 met jullie handen op de buik foto , ruimte is 12 meter diep en 5,20 breed en 3,20 hoog
en losse opslag nu van 4x5 waar alle spullen bewaard kunnen worden , zal wel fotos gaan posten als het helemaal af is
je weet wat ik gezegd heb als je een keer wil oefenen met shooten moet je het gewoon aangevenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:47 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
wow gaaf hoor. We komen nog wel een keer kijken als dat mag.
Beetje afhankelijk hoeveel je op je stoppen/groepen wilt/gaat/kunt zetten ook.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:13 schreef snakelady het volgende:
Ok, misschien een vreemde vraag maar hoeveel stopcontacten heb je minimaal nodig?
op 1 stopcontact kun je 2 flitsers kwijt. (4 als het 300W max is)quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:13 schreef snakelady het volgende:
Ok, misschien een vreemde vraag maar hoeveel stopcontacten heb je minimaal nodig?
zo 'gewoon' is het niet hoor, er zijn immers 3 dimensies, dus dat biedt ruimte voor 2 hoeken van 45 graden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:09 schreef Toeps het volgende:
45 graden, lijkt me gewoon van schuin voren. En als je dat van 2 kanten doet, heb je dus niet van die nare schaduwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |