300 euro heb je een leuk setjequote:Op zondag 5 februari 2006 20:02 schreef HMaster-II het volgende:
Falcon Eyes setje aanschaffen.. 2 statieven, 2 flitseres en een Plu en een softbox...
uhh nee, maar hij stond ik een ander topic... mag ik die dan niet ook hier plaatsen?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:15 schreef RonaldV het volgende:
Dawnbreaker, ik neem aan dat je van BB of Prupke wel toestemming hebt gehad voor het gebruik van hun foto/bandbreedte?
Eigenlijk niet. Maar BB is hier, laat hij het maar zeggen.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:18 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
uhh nee, maar hij stond ik een ander topic... mag ik die dan niet ook hier plaatsen?
er staan rechten op foto'squote:Op zondag 5 februari 2006 20:18 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
uhh nee, maar hij stond ik een ander topic... mag ik die dan niet ook hier plaatsen?
zolang hij op onze server staat mag hij hier blijven staanquote:Op zondag 5 februari 2006 20:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Maar BB is hier, laat hij het maar zeggen.
dat ziet er zeer leuk uit...quote:Op zondag 5 februari 2006 20:36 schreef blackbully het volgende:
voor minder heb je dit en heb je dus meer instel mogenlijkheden
Dat is een mooier setje inderdaad...quote:Op zondag 5 februari 2006 20:36 schreef blackbully het volgende:
voor minder heb je dit en heb je dus meer instel mogenlijkheden
Wordt geleverd;quote:Op zondag 5 februari 2006 20:40 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
dat ziet er zeer leuk uit...
p.s. daar zitten de statieven en alles bij?
soms handig als catchlightquote:Op zondag 5 februari 2006 20:39 schreef blackbully het volgende:
dit kan of met je normale flits van je cam. (ze reageren namelijk op licht)
waar kan ik dit navragen... ik heb zelf D50 en lijkt me niet fijn om nog met je standaart flitser erbij te gaan flitsen.... maar hoe weet ik hoe mijn D50 de flitsers aanstuurt?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:39 schreef blackbully het volgende:
waar je rekening mee moet houden is dat je de flitsers aan moet sturen.
dit kan of met je normale flits van je cam. (ze reageren namelijk op licht)
het kan met een kabeltje (als dat in je cam kan bij mijn D70 kan dat dus niet)
ik heb daarom een RF trigger. dan kan ik draadloos de flitsers aansturen.
en hoef dus niet mijn flits te gebruiken. wat weer fijn is als je dus schaduw effecten wil hebben
9 van de 10 hebben een lichtgevoelige cel erin zitten , anders kun je een radio / infrarood trigger nemen met zend en ontvang unit , deze prik je in de stereojacket plugquote:Op zondag 5 februari 2006 20:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
waar kan ik dit navragen... ik heb zelf D50 en lijkt me niet fijn om nog met je standaart flitser erbij te gaan flitsen.... maar hoe weet ik hoe mijn D50 de flitsers aanstuurt?
die wil ik nog voor erbijquote:Op zondag 5 februari 2006 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
deze is traploos instelbaar voor 150 watt/s
http://www.fotosg.nl/product_info.php?cPath=24_127&products_id=1161
hoe kleiner je ruimte en dichter je op het model moet werken
des te belangrijker wordt het om je licht goed te kunnen afstellen
je kan alleen via je hotshoe je flitser aansturen.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
waar kan ik dit navragen... ik heb zelf D50 en lijkt me niet fijn om nog met je standaart flitser erbij te gaan flitsen.... maar hoe weet ik hoe mijn D50 de flitsers aanstuurt?
is fijn dingetje , ik gebruik ze voor uitlichten lowkey en voor de achtergrond flink wit maken , ze kunnen je achtergrond tot F32 overbelichtenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:52 schreef blackbully het volgende:
[..]
die wil ik nog voor erbij
morgen eens bellen
En we hebben een portemonnee van uienleer....quote:Op zondag 5 februari 2006 21:02 schreef blackbully het volgende:
hebben de zware al staan maar wil nog wat meer mogenlijkheden hebben.
net als dat ik wat accesoires mis. wil nog wat verschillende plu\'s softboxen, een snoot en een kleppenset.
dan weer nieuwe lampjes er bij zoals een PC-Spot. om mooie scherpe aftekening te kunnen creeren
Klopt dat het heel wat kost idd.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:30 schreef lostminds het volgende:
goedkope hobby is het zeker niet
als ik bedenk wat het allemaal al gekost heeft
en dan nog maar te zwijgen over wat ik allemaal nog op m'n verlanglijstje heb staan![]()
en dan heb ik het maar over stoelen kussens euh kleding euhquote:Op zondag 5 februari 2006 23:12 schreef lostminds het volgende:
da's nou juist wat een hoop mensen onderschatten
als je eenmaal een stuk of 4-5 lenzen hebt dan heb je wel genoeg
maar backdrops, doeken, klemmen, statieven, lampen, softboxen, reflectieschermen, tassen, koffers, etc etc kosten helaas ook veel geld
gelukkig zijn een hoop van die dingen in delen aan te schaffen
zo ben ik ook begonnen, 2 bouwlampen en een reflectieschermquote:Op zondag 5 februari 2006 23:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
of zoals ik met dit topic wil proberen...
zelf na te maken.
ow vandaar dat je iedere keer zo weinig aan hebt, ik maar denken dat het erotisch bedoeld wasquote:Op zondag 5 februari 2006 23:15 schreef prupke het volgende:
[..]
en dan heb ik het maar over stoelen kussens euh kleding euh![]()
ow sorry dacht je dat echt?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:21 schreef lostminds het volgende:
[..]
ow vandaar dat je iedere keer zo weinig aan hebt, ik maar denken dat het erotisch bedoeld was![]()
lekker portable ookquote:Op zondag 5 februari 2006 23:24 schreef blackbully het volgende:
en een soort ringflitser voor de doe het zelver
[afbeelding]
en aluminiumfolie doet ook wonderenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:27 schreef lostminds het volgende:
[..]
lekker portable ook![]()
@dawnbreaker
goedkoopste reflectieschermen zijn piepschuim platen bij de bouwmarkt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |