Beledigen?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee Denemarken heeft het express vertoond om zo de moslims kwaad te maken. en dit heeft gevolgen. Nu gaat iedereen mensen beledigen dankzij Denemarken
Nee de schuld ligt hierbij bij Denemarken en andere landen die hiermee door zijn gegaanquote:Op zondag 5 februari 2006 22:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tuurlijk en uiteindelijk is het allemaal de schuld van de Joodse lobby in de VS.![]()
Nee, jij kent de definitie van het woord vrijheid niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:24 schreef Meki het volgende:
[..]
en dara gaat men de fout in . Elke belediging in de voeten van vrijheid schuiven . Jullie weten blijkbaar niet de verschil van vrijheid en belediging
Onzin, de mensen waarover we praten zouden elke afbeelding als belediging ervaren.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:24 schreef Meki het volgende:
[..]
en dara gaat men de fout in . Elke belediging in de voeten van vrijheid schuiven . Jullie weten blijkbaar niet de verschil van vrijheid en belediging
De deense staat wou niemand beledigen. Een krant publiceerde spotprentjes van een cartoonist, weet je nog? En de krant zelf, besloot die cartoons te publiceren... Maar sinds wanneer moet elke krant achter een cartoon staan voor het gepubliceerd mag worden? Zulke kranten komen niet ver.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:23 schreef Meki het volgende:
[..]
De Denen hebben onrust veroorzaakt over de hele wereld van Marokko tot Indonesie etc.
Denemarken wilt graag beledigen en dan moeten ze hun verantwoordelijkheid nemen
Voor de zoveelste en laatste keer: er is een groot verschil tussen de Deense staat en een Deense krant. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee de schuld ligt hierbij bij Denemarken en andere landen die hiermee door zijn gegaan
als de priester dood is door een aanleiding van spotprenten dat ligt de schuld indirect bij Denemarkenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:24 schreef typtypo het volgende:
[..]
Beledigen?
.... je bedoeld priesters doden.
Dat is geen belediging dat is moord.
Lees nou eens goed wat ik schrijf. Ik schrijf dat je de teringzooi die mensen in andere delen van de wereld veroorzaken omdat een Deense krant een paar tekeningen heeft gepubliceerd, niet op het conto van de Denen te schrijven is. En ik ben van mening dat ik de vrijheid moet hebben om iemand te beledigen. Als jij tegen mij zegt dat ik een malloot ben omdat ik een overtuigd atheïst ben, en ik daarom zal branden in de hel, dan moet je dat vooral doen en daar zal ik geen minuut korter om slapen. Noch zal ik je ruiten er om ingooien of je MekiShop DDOSsen.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Als Denemarken niemand wou beledigen hadden ze de verantwoordelijkheid genomen en de verantwoordelijken gestraftquote:Op zondag 5 februari 2006 22:25 schreef VendoR het volgende:
[..]
De deense staat wou niemand beledigen. Een krant publiceerde spotprentjes van een cartoonist, weet je nog? En de krant zelf, besloot die cartoons te publiceren... Maar sinds wanneer moet elke krant achter een cartoon staan voor het gepubliceerd mag worden? Zulke kranten komen niet ver.
Er is geen Deen betrokken geweest bij die moord.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:26 schreef Meki het volgende:
[..]
als de priester dood is door een aanleiding van spotprenten dat ligt de schuld indirect bij Denemarken
Ik zie dat je alweer moordenaars verdedigt?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Als Denemarken niemand wou beledigen hadden ze de verantwoordelijkheid genomen en de verantwoordelijken gestraft
Dus als ik nu nar buiten zou lopen en een moslim dood omdat ik me geërgerd heb aan jouw posts op FOK dan is dat indirect jouw schuld?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:26 schreef Meki het volgende:
[..]
als de priester dood is door een aanleiding van spotprenten dat ligt de schuld indirect bij Denemarken
quote:Denen smeken geweld te staken
Gepubliceerd op 05 februari 2006, 22:09
beiroet/kopenhagen -
Denemarken heeft de Arabische leiders gesmeekt een eind te maken aan de gewelddadigheden tegen alles wat Deens is. Dit weekeinde escaleerde het geweld in onder meer Damascus en Beiroet, waar het Deense consulaat door duizenden woedende moslims in brand werd gestoken.
Aanleiding voor deze ongeregeldheden vormen de spotprenten van de profeet Mohammed die werden gepubliceerd door een Deense krant.
Bij de rellen in de Libanese hoofdstad kwam een betoger om het leven. Veiligheidstroepen arresteerden 174 demonstranten. Niet alleen Deense gebouwen en vlaggen werden door woedende moslims belaagd en in brand gestoken, ook andere westerse panden en christelijke kerken moesten het ontgelden.
En daarmee zeg jij indirect dat jij het gerechtvaardigd vind.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Je hebt hier gerust de vrijheid om te beledigen (sterker nog, hoeveel meiden worden er dagelijk niet uitgescholden voor hoer, of slet, door de (marrokaanse) medemens?). als je het niet aanstaat, ga je na de rechter.. Als het stelsel matig gebeurd, klaag je ze aan voor smaad. AZo werkt vrijheid hier.. je hebt fde vrijheid om te beledigen, en de vrijheid om er wat aan te doen.. Maar we gaan niet voor eigen rechter spelenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:24 schreef Meki het volgende:
[..]
De verschillen hoef je niet te zoeken, deze zijn zo groot dat je ze niet over het hoofd kan zien.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als zoiets over gereformeerden zou worden getekend, zou er een oude boer uit Staphorst een boze brief schrijven en zijn abonnement opzeggen. De moslimwereld daarentegen vindt het een goed idee om de boel in de hens te gaan steken en te gaan oproepen tot moord.
Zoek de verschillen.
Dan heb ik nog wat te doen hier.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus als ik nu nar buiten zou lopen en een moslim dood omdat ik me geërgerd heb aan jouw posts op FOK dan is dat indirect jouw schuld?![]()
Ik zie ze wel, er zijn er echter in dit topic ( 1x radenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:28 schreef rutger05 het volgende:
[..]
De verschillen hoef je niet te zoeken, deze zijn zo groot dat je ze niet over het hoofd kan zien.
de aanleiding ligt wel bij de spotprentenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:27 schreef HiZ het volgende:
[..]
Er is geen Deen betrokken geweest bij die moord.
Denemarken KAN de verantwoording niet nemen, snap je dat niet?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Als Denemarken niemand wou beledigen hadden ze de verantwoordelijkheid genomen en de verantwoordelijken gestraft
Dus als ik jouw hoofd plet onder een blok beton, kan ik dat rechtvaardigen door te zeggen dat ik het niet eens was met de aanslag op het WTC? Cool!quote:Op zondag 5 februari 2006 22:30 schreef Meki het volgende:
[..]
de aanleiding ligt wel bij de spotprenten
Er bestaan geen 'aanleidingen' voor moord. Moord is moord, en jij praat het goed.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:30 schreef Meki het volgende:
[..]
de aanleiding ligt wel bij de spotprenten
nee ik keur het af . Alleen ben ik woedend dat Denemarken niet kan nadenken en gelijk begint met beledigenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:27 schreef VendoR het volgende:
[..]
En daarmee zeg jij indirect dat jij het gerechtvaardigd vind.
Helaas begrijpen heel veel moslims dat niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:30 schreef VendoR het volgende:
[..]
Denemarken KAN de verantwoording niet nemen, snap je dat niet?
Je keurt het niet af, je praat het goed.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:31 schreef Meki het volgende:
[..]
nee ik keur het af . Alleen ben ik woedend dat Denemarken niet kan nadenken en gelijk begint met beledigen
Je keurt het af? Ik geloof er geen reet van.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:31 schreef Meki het volgende:
[..]
nee ik keur het af . Alleen ben ik woedend dat Denemarken niet kan nadenken en gelijk begint met beledigen
Ik geloof niet dat jij de aangewezen persoon bent om anderen op een beperkt verstandelijk vermogen te wijzen.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:31 schreef Meki het volgende:
[..]
nee ik keur elke moord af maar ik kijk dan ook naar de aanleidingquote:Op zondag 5 februari 2006 22:31 schreef HiZ het volgende:
[..]
Er bestaan geen 'aanleidingen' voor moord. Moord is moord, en jij praat het goed.
Ik ook niet. Het is overduidelijk dat hij het veel erger vindt dat er wat mensen beledigd zijn dan dat er iemand vermoord is.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:32 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Je keurt het af? Ik geloof er geen reet van.
Het is één krant die de spotprenten heeft afgedrukt. Niet het land Denemarken. Niet de bevolking van Denemarken. Begrijp je dat?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zal nooit een moord goedkeurenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:32 schreef HiZ het volgende:
[..]
Je keurt het niet af, je praat het goed.
Kijk kijk. Daar hebben we de eeuwige "maar" weer, hoor. Afkeuren, m'n neus.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:33 schreef Meki het volgende:
[..]
nee ik keur elke moord af maar ik kijk dan ook naar de aanleiding
Maar, de moslims plaatsen ook cartoons over christenen en joden. Dus, de moslims kunnen óók niet nadenken en beginnen gelijk met beledigen!quote:Op zondag 5 februari 2006 22:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat is erger? Belediging van een geloof of moord? Een direct antwoord graag en geen gewauwel dat je moet kijken naar de aanleiding. WAT is erger?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:33 schreef Meki het volgende:
[..]
nee ik keur elke moord af maar ik kijk dan ook naar de aanleiding
Dat wordt nog een moeilijk leven voor je, jongen.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:33 schreef Meki het volgende:
[..]
ik zal nooit een belediging goedkeuren
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Het is één krant die de spotprenten heeft afgedrukt. Niet het land Denemarken. Niet de bevolking van de Denemarken. Begrijp je dat?
Dat doen ze dus perfect. Ze zijn geen partij. Wat heb je verder nog te klagen?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:36 schreef Meki het volgende:
[..]
dat weet ik . toen de krant het had geplaast was er een storm van protesten . toen deed de overheid helemaal niks. ik vind dat de overheid afstand moet houden van beledigingen
Je weet niet eens waar je over praat, want dat heeft de Deense regering ook gedaan.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:36 schreef Meki het volgende:
[..]
dat weet ik . toen de krant het had geplaast was er een storm van protesten . toen deed de overheid helemaal niks. ik vind dat de overheid afstand moet houden van beledigingen
Leuk geprobeerd, heh. Hoeveel zullen we wedden dat er een "maar" in z'n antwoord zit?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:34 schreef HiZ het volgende:
[..]
Wat is erger? Belediging van een geloof of moord? Een direct antwoord graag en geen gewauwel dat je moet kijken naar de aanleiding. WAT is erger?
Dan is de stap naar de rechter de meest logisch stap. En niet door geweld te plegen.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat jij dat vind, betekent niet dat het dus mogelijk is? Toch? Snap je eigenlijk wel waarom het niet kan? Waarom Balkenende dit ook niet kan doen nadat deze prenten herdrukt werden in de nederlandse kranten?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:36 schreef Meki het volgende:
[..]
De overheid heeft dan ook niemand beledigd, beter kan het niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:36 schreef Meki het volgende:
[..]
De makers zijn niet strafbaar omdat in Denemarken, net als in andere Westerse landen, zij niet strafbaar zijn. Het uiten van een mening, binnen bepaalde grenzen, is in Denemarken toegestaan. De makers van de betreffende hebben geen grenzen overschreden, zodat hun cartoons onder de vrijheid van meningsuiting vallen. Valt het kwartje nu?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:26 schreef Meki het volgende:
[..]
en dat doet het ook. Het zegt dat het er niks mee te maken heeft, enkel dat ze geen excuses wilen aanbieden (want, het is immers hun zaak helemaal niet.. )quote:Op zondag 5 februari 2006 22:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Post hier als je een denemark-avatar hebt <<< Doe hier een postje!quote:Op zondag 5 februari 2006 22:05 schreef LXIV het volgende:
Wanneer je de vlag van Denemarken in je avatar hebt graag hier één postje plaatsen.
Zodat we kunnen tellen hoeveel FOK!\\\\\\\'ers nu deze vlag in hun avatar voeren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |