Owkeequote:Op maandag 27 februari 2006 20:43 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik ben Kleintje. Ik wil altijd wel model staan.
Ben in een hoekje 'erotisch' en 'naakt' gepropt, en daar wil ik uit.
Ik ben overal voor in.
Dus.....
Ik heb daar nog niet op gereageerd omdat ik nog niet zeker weet of ik het uit handen ga geven. Pas als dat vaststaat kunnen we kijken naar mogelijke kandidaten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:30 schreef Puckzzz het volgende:
en even over mijn opmerking om de wedstrijd coordinatie wel op me te willen nemen. Dat heb ik enkel en alleen gezegd omdat Sub aangaf het misschien uit handen te willen geven. Het is geen open sollicitatie, maar een reactie op die melding dus.
alhoewel ik heel sterk het gevoel heb dat Sub er niet warm voor loopt om mij dat te laten doen omdat ik ook 1 van die mensen ben die wel kritiek heeft geleverd op sommige moderatiegebeurens.
Waarom denken jullie toch de hele tijd dat ik dingen persoonlijk opvat? Ik reageer m.i. inhoudelijk en op een neutrale toon op argumenten die hier gegeven worden, en gelijk krijg ik het commentaar dat ik op mijn teentjes getrapt ben. Waarom toch? Niks is minder waar; ik vraag mij echt af waar dat steeds vandaan gehaald wordt.quote:Ik heb tevens het gevoel dat Sub zich enkele vormen van kritiek nogal persoonlijk aantrekt wat absoluut niet de bedoeling is (van mij iig niet, ik kan niet voor anderen spreken)
Ik denk dat dat komt door de manier waarop je reageert.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:25 schreef Subhuman het volgende:
Waarom denken jullie toch de hele tijd dat ik dingen persoonlijk opvat? Ik reageer m.i. inhoudelijk en op een neutrale toon op argumenten die hier gegeven worden, en gelijk krijg ik het commentaar dat ik op mijn teentjes getrapt ben. Waarom toch? Niks is minder waar; ik vraag mij echt af waar dat steeds vandaan gehaald wordt.
ook een pro kan leren van een amateur hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:51 schreef Jelleee het volgende:
Ik denk dat het er ook aan ligt bij het negeren van foto's in het 'verbeter mijn foto topic' dat het aan het, ehm.. niveau ligt van degene die daarna post, als bijvoorbeeld een iemand een hele mooie foto post die hier al lang op fok zit, en een nieuweling moet daar op reageren, komt dat best suf over.. en denk je misschien dat je met zo'n niveau toch niet serieus word genomen.. ofzo.
Ha! Ik sta ook in de lijst met kliekjes! Ik hoor er dus toch bijquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:38 schreef Shark.Bait het volgende:
in maart is het 1 jaar sinds dat Ouwesok weggegaan is.
Even een balans opmaken:
kliek van vorig jaar:
Pea4fun, RonaldV, PdeHoog, Xilantof, Puckzzz, Ultra_Ivo, luap, huiz, Shark.Bait, Offy, Subhuman, Re, Ouwesok, Bowiefan, Rewimo, qltel, Nonix, Borelius, fotoloog.
Kliekje van dit jaar:
Pea4fun, RonaldV, PdeHoog, Xilantof, Puckzzz, Ultra_Ivo, luap, huiz, Shark.Bait, Offy, Subhuman, Re, HMasterII, Kleintje, Mauro, -Marjo-, Ynske, djengiz, Jelleee, Esto, lostminds
En ik ben er vast nog een stel vergeten. Er zijn zo te zien dus meer nieuwe lui dan er vorig jaar mensen weggegaan zijn.
Misschien weer tijd voor een filmpje van een brandende kat om echt vernieuwend te zijn?
En van het geven van commentaar op een mooie foto kan je als beginner ook heel veel leren. Waarom vindt je de foto mooi? Als je dat weet ben je al een stuk verder als beginneling.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ook een pro kan leren van een amateur hoor
de laatste komt helemaal niet overtuigd overquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:08 schreef ableton het volgende:
Subhuman, je moet gewoon meer smilies planten, probleem opgelost.
IK BEN NIET BOOS!!!
IK BEN NIET BOOS!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zie het verschil.
Goh... dat klinkt bekend.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:12 schreef ableton het volgende:
denk trouwens dat beginnelingen niet zo snel durven te reageren op forto's juist vanwege de gevorderde-fotografen.
denk dat ze het niet fijn vinden om hun mening te geven ("ja ik vind de kleuren heel mooi") als vervolgens iemand komt met "goede witbalans, goede DOF, mooi de horizon op 1/3". dat hoor ik in ieder geval van personen om mij heen.
en toch ben ik van mening dat voor jou een andere situatie is dan voor anderen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:15 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Goh... dat klinkt bekend.
Ik vind bijna alles nog mooi... puur omdat ik het nog niet eens op die manier kan.
Ik kijk nog naar compleet andere dingen.
Maar het is wel goed om in ieder geval te lezen in dat soort topics en dingen te vragen als je het niet snapt. Want ik wist ook niet wat DOF was. Nu ik dat weet kan ik erop letten.
En ik had niet het idee dat iemand me aan het uitlachen was dat ik niet wist wat DOF was. Misschien stiekem thuis achter hun pc, maar ze gaven mij zeker dat gevoel niet. Dus ze willen de newbies echt wel wat leren.
Dat gevoel is misschien niet helemaal onterecht.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
en toch ben ik van mening dat voor jou een andere situatie is dan voor anderen.
vraag me niet precies waarom, maar dat gevoel reist (of is dat met een lange ij) hier
het gaat ook niet om de vragen van wat bv dof is, maar om het reageren met opbouwende critiek wat ik iig niet echt kan. wanneer je zelf niet veel toe kan voegen, zullen op jouw foto''s ook veel minder gereageerd worden dan van mensen die bekender zijn, nieuw of niet nieuw
ik denk niet dat je daar wat mee bereikt, behalve overtrokken moet reactiesquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:39 schreef ableton het volgende:
Dus... verplicht één keer per dag op foto's van een ander reageren
Ik wil het anders uitdrukken....quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:39 schreef ableton het volgende:
Dus... verplicht één keer per dag op foto's van een ander reageren
heeft ook een deel twee gekregen, dus misschien moet die aangepast worden ofzoquote:Vragen over het bewerken van je foto's [centraal] Fotobewerking/Photoshop!
Dank voor de melding, is aangepast!quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
De link uit de > Eerst lezen: Fotografie FAQ [1 feb 2006] :
[..]
heeft ook een deel twee gekregen, dus misschien moet die aangepast worden ofzo.
Nieuw deel:
[centraal] Fotobewerking/Photoshop! deeltje 2
Niks aan de hand, als je maar volledig bent, dus geen losse kreten mer, ok?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:07 schreef sararaats het volgende:
ik neem de schuld op mezelf van die hele discussie in het slowchatttopic
het zal niet meer gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |