abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 februari 2006 @ 21:04:06 #276
15985 huiz
Man in Black
pi_35555240
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:43 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Ik ben Kleintje. Ik wil altijd wel model staan.
Ben in een hoekje 'erotisch' en 'naakt' gepropt, en daar wil ik uit.
Ik ben overal voor in.

Dus.....
Owkee
Ik zal je deze week wel even mailen
Scope Pure Colombia BV
  dinsdag 28 februari 2006 @ 09:30:18 #277
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_35565687
Net ff alles gelezen, ik vind niet dat 'wij' FOT ontoegankelijk maken voor newbies. Wanneer er normaal en leuk wordt gepost wordt er echt niet iemand weer weggejaagd door de zogenaamde incrowd. Ook ik ben hier ooit gewoon eens naarbinnen gewandeld en heb me nooit onwelkom gevoeld. Ik vind het jammer dat sommige mensen het niveau te hoog vinden om zodoende zelf geen foto's meer te durven plaatsen. Moet ik dan alleen mijn mindere foto's plaatsen en de betere op andere fora?

en even over mijn opmerking om de wedstrijd coordinatie wel op me te willen nemen. Dat heb ik enkel en alleen gezegd omdat Sub aangaf het misschien uit handen te willen geven. Het is geen open sollicitatie, maar een reactie op die melding dus.
alhoewel ik heel sterk het gevoel heb dat Sub er niet warm voor loopt om mij dat te laten doen omdat ik ook 1 van die mensen ben die wel kritiek heeft geleverd op sommige moderatiegebeurens. Ik heb tevens het gevoel dat Sub zich enkele vormen van kritiek nogal persoonlijk aantrekt wat absoluut niet de bedoeling is (van mij iig niet, ik kan niet voor anderen spreken)
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 09:38:27 #278
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_35565790
in maart is het 1 jaar sinds dat Ouwesok weggegaan is.

Even een balans opmaken:

kliek van vorig jaar:
Pea4fun, RonaldV, PdeHoog, Xilantof, Puckzzz, Ultra_Ivo, luap, huiz, Shark.Bait, Offy, Subhuman, Re, Ouwesok, Bowiefan, Rewimo, qltel, Nonix, Borelius, fotoloog.

Kliekje van dit jaar:
Pea4fun, RonaldV, PdeHoog, Xilantof, Puckzzz, Ultra_Ivo, luap, huiz, Shark.Bait, Offy, Subhuman, Re, HMasterII, Kleintje, Mauro, -Marjo-, Ynske, djengiz, Jelleee, Esto, lostminds

En ik ben er vast nog een stel vergeten. Er zijn zo te zien dus meer nieuwe lui dan er vorig jaar mensen weggegaan zijn.

Misschien weer tijd voor een filmpje van een brandende kat om echt vernieuwend te zijn?

[ Bericht 1% gewijzigd door Shark.Bait op 28-02-2006 09:53:14 ]
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  dinsdag 28 februari 2006 @ 10:25:28 #279
40714 Subhuman
Televised confession
pi_35566560
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 09:30 schreef Puckzzz het volgende:
en even over mijn opmerking om de wedstrijd coordinatie wel op me te willen nemen. Dat heb ik enkel en alleen gezegd omdat Sub aangaf het misschien uit handen te willen geven. Het is geen open sollicitatie, maar een reactie op die melding dus.

alhoewel ik heel sterk het gevoel heb dat Sub er niet warm voor loopt om mij dat te laten doen omdat ik ook 1 van die mensen ben die wel kritiek heeft geleverd op sommige moderatiegebeurens.
Ik heb daar nog niet op gereageerd omdat ik nog niet zeker weet of ik het uit handen ga geven. Pas als dat vaststaat kunnen we kijken naar mogelijke kandidaten.
quote:
Ik heb tevens het gevoel dat Sub zich enkele vormen van kritiek nogal persoonlijk aantrekt wat absoluut niet de bedoeling is (van mij iig niet, ik kan niet voor anderen spreken)
Waarom denken jullie toch de hele tijd dat ik dingen persoonlijk opvat? Ik reageer m.i. inhoudelijk en op een neutrale toon op argumenten die hier gegeven worden, en gelijk krijg ik het commentaar dat ik op mijn teentjes getrapt ben. Waarom toch? Niks is minder waar; ik vraag mij echt af waar dat steeds vandaan gehaald wordt.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 11:43:43 #280
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_35568330
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 10:25 schreef Subhuman het volgende:

Waarom denken jullie toch de hele tijd dat ik dingen persoonlijk opvat? Ik reageer m.i. inhoudelijk en op een neutrale toon op argumenten die hier gegeven worden, en gelijk krijg ik het commentaar dat ik op mijn teentjes getrapt ben. Waarom toch? Niks is minder waar; ik vraag mij echt af waar dat steeds vandaan gehaald wordt.
Ik denk dat dat komt door de manier waarop je reageert.
Maargoed, als jij zegt dat het niet zo is dan is het niet zo. Gelukkig maar.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 14:51:40 #281
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_35573734
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_35574207
Sja.... dan zal ik het ook wel verkeerd zien Sub.
Ik bedoel het (voor 1 keertje) niet lullig

Ik heb dus ook vaak het idee dat je het te serieus neemt. En dat is dus niet de bedoeling...
Ik zal mijn lolbroek en grapjas weer aandoen en het ook weer van de lollige kant bekijken....
  dinsdag 28 februari 2006 @ 15:45:11 #283
40714 Subhuman
Televised confession
pi_35575244
Ik ben altijd serieus in mijn reacties hier in het feedbacktopic, dat klopt. Maar serieus is iets heel anders dan boos, geïrriteerd of op mijn teentjes getrapt. Als ik wel boos ben dan merk je dat heus wel aan mijn posts. Maar meestal post ik gewoon niet als ik boos ben.
pi_35575411
Ik denk dat het er ook aan ligt bij het negeren van foto's in het 'verbeter mijn foto topic' dat het aan het, ehm.. niveau ligt van degene die daarna post, als bijvoorbeeld een iemand een hele mooie foto post die hier al lang op fok zit, en een nieuweling moet daar op reageren, komt dat best suf over.. en denk je misschien dat je met zo'n niveau toch niet serieus word genomen.. ofzo.
Nee.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:00:10 #285
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_35575665
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 15:51 schreef Jelleee het volgende:
Ik denk dat het er ook aan ligt bij het negeren van foto's in het 'verbeter mijn foto topic' dat het aan het, ehm.. niveau ligt van degene die daarna post, als bijvoorbeeld een iemand een hele mooie foto post die hier al lang op fok zit, en een nieuweling moet daar op reageren, komt dat best suf over.. en denk je misschien dat je met zo'n niveau toch niet serieus word genomen.. ofzo.
ook een pro kan leren van een amateur hoor
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:39:41 #286
15985 huiz
Man in Black
pi_35578931
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 09:38 schreef Shark.Bait het volgende:
in maart is het 1 jaar sinds dat Ouwesok weggegaan is.

Even een balans opmaken:

kliek van vorig jaar:
Pea4fun, RonaldV, PdeHoog, Xilantof, Puckzzz, Ultra_Ivo, luap, huiz, Shark.Bait, Offy, Subhuman, Re, Ouwesok, Bowiefan, Rewimo, qltel, Nonix, Borelius, fotoloog.

Kliekje van dit jaar:
Pea4fun, RonaldV, PdeHoog, Xilantof, Puckzzz, Ultra_Ivo, luap, huiz, Shark.Bait, Offy, Subhuman, Re, HMasterII, Kleintje, Mauro, -Marjo-, Ynske, djengiz, Jelleee, Esto, lostminds

En ik ben er vast nog een stel vergeten. Er zijn zo te zien dus meer nieuwe lui dan er vorig jaar mensen weggegaan zijn.

Misschien weer tijd voor een filmpje van een brandende kat om echt vernieuwend te zijn?
Ha! Ik sta ook in de lijst met kliekjes! Ik hoor er dus toch bij
Morgen zal ik wel even een filmpje maken van mijn brandende EOS 10D zodra ik de 5D binnen heb Ik denk dat dat meer effect heeft in dit forum dan een brandende kat

@ Puckzzz: Ik heb zelf ook niet echt het gevoel gehad dat ik niet welkom was of dat mensen me graag weg wilden hebben, maar voor mijn gevoel zijn er wel van die gezellige ons-kent-ons groepjes die zich voornamelijk met zichzelf bezig houden. En sommige nieuwelingen worden heel gemakkelijk in de groep opgenomen zoals Kleintje en jij toen bijvoorbeeld, anderen weer niet zo makkelijk. Dat zal dan ook wel aan die persoon liggen, en in mijn geval dus aan mij
Wat ik zelf persoonlijk jammer vond was toen ik eindelijk een modelshoot gedaan had dat er toen hooguit 2 of 3 reacties op kwamen na enige tijd en pas na enig aandringen in de op dat moment zeer goedlopende slowchat. Toen voelde ik me niet echt serieus genomen Verder heb ik geen problemen met dit forum.
Scope Pure Colombia BV
  woensdag 1 maart 2006 @ 08:18:27 #287
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_35596346
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:00 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

ook een pro kan leren van een amateur hoor
En van het geven van commentaar op een mooie foto kan je als beginner ook heel veel leren. Waarom vindt je de foto mooi? Als je dat weet ben je al een stuk verder als beginneling.
Life is what you make it.
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:08:08 #288
140050 ableton
stereotyped invader
pi_35596842
Subhuman, je moet gewoon meer smilies planten, probleem opgelost.

IK BEN NIET BOOS!!!

IK BEN NIET BOOS!!!

zie het verschil.
arthur bostrom : held voor het leven!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 1 maart 2006 @ 09:11:03 #289
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_35596893
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:08 schreef ableton het volgende:
Subhuman, je moet gewoon meer smilies planten, probleem opgelost.

IK BEN NIET BOOS!!!

IK BEN NIET BOOS!!!

zie het verschil.
de laatste komt helemaal niet overtuigd over
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:12:56 #290
140050 ableton
stereotyped invader
pi_35596938
denk trouwens dat beginnelingen niet zo snel durven te reageren op forto's juist vanwege de gevorderde-fotografen.

denk dat ze het niet fijn vinden om hun mening te geven ("ja ik vind de kleuren heel mooi") als vervolgens iemand komt met "goede witbalans, goede DOF, mooi de horizon op 1/3". dat hoor ik in ieder geval van personen om mij heen.
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:15:38 #291
3744 Kleintje
op en top!
pi_35596999
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:12 schreef ableton het volgende:
denk trouwens dat beginnelingen niet zo snel durven te reageren op forto's juist vanwege de gevorderde-fotografen.

denk dat ze het niet fijn vinden om hun mening te geven ("ja ik vind de kleuren heel mooi") als vervolgens iemand komt met "goede witbalans, goede DOF, mooi de horizon op 1/3". dat hoor ik in ieder geval van personen om mij heen.
Goh... dat klinkt bekend.
Ik vind bijna alles nog mooi... puur omdat ik het nog niet eens op die manier kan.
Ik kijk nog naar compleet andere dingen.
Maar het is wel goed om in ieder geval te lezen in dat soort topics en dingen te vragen als je het niet snapt. Want ik wist ook niet wat DOF was. Nu ik dat weet kan ik erop letten.

En ik had niet het idee dat iemand me aan het uitlachen was dat ik niet wist wat DOF was. Misschien stiekem thuis achter hun pc, maar ze gaven mij zeker dat gevoel niet. Dus ze willen de newbies echt wel wat leren.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 1 maart 2006 @ 09:19:14 #292
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_35597075
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:15 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Goh... dat klinkt bekend.
Ik vind bijna alles nog mooi... puur omdat ik het nog niet eens op die manier kan.
Ik kijk nog naar compleet andere dingen.
Maar het is wel goed om in ieder geval te lezen in dat soort topics en dingen te vragen als je het niet snapt. Want ik wist ook niet wat DOF was. Nu ik dat weet kan ik erop letten.

En ik had niet het idee dat iemand me aan het uitlachen was dat ik niet wist wat DOF was. Misschien stiekem thuis achter hun pc, maar ze gaven mij zeker dat gevoel niet. Dus ze willen de newbies echt wel wat leren.
en toch ben ik van mening dat voor jou een andere situatie is dan voor anderen.
vraag me niet precies waarom, maar dat gevoel reist (of is dat met een lange ij) hier

het gaat ook niet om de vragen van wat bv dof is, maar om het reageren met opbouwende critiek wat ik iig niet echt kan. wanneer je zelf niet veel toe kan voegen, zullen op jouw foto''s ook veel minder gereageerd worden dan van mensen die bekender zijn, nieuw of niet nieuw
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:23:09 #293
3744 Kleintje
op en top!
pi_35597161
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:19 schreef Ynske het volgende:

[..]

en toch ben ik van mening dat voor jou een andere situatie is dan voor anderen.
vraag me niet precies waarom, maar dat gevoel reist (of is dat met een lange ij) hier

het gaat ook niet om de vragen van wat bv dof is, maar om het reageren met opbouwende critiek wat ik iig niet echt kan. wanneer je zelf niet veel toe kan voegen, zullen op jouw foto''s ook veel minder gereageerd worden dan van mensen die bekender zijn, nieuw of niet nieuw
Dat gevoel is misschien niet helemaal onterecht.
Omdat ik al 'model' was.
Maar voor de meet, had ik me hier echt maar een stuk of 10 keer laten zien.
Het is dat ik met RonaldV naar de meet kon, anders had ik het nooit gedaan.
En die meet heeft een hoop verandert voor me.

Ik denk zelf dat het fotograferen van modellen ook net wat makkelijker is voor mij, omdat ik aan hun kant heb gestaan. Maar dat is nog maar een gevoel,dat moet zich uitwijzen.

Maar back ontopic... idd.
Ik heb met mijn foto's alleen van het 'kliekje' reactie gehad. De rest niet. Logisch, want ik reageer ook niet bij de rest...
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:39:44 #294
140050 ableton
stereotyped invader
pi_35597521
Dus... verplicht één keer per dag op foto's van een ander reageren
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 1 maart 2006 @ 09:48:14 #295
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_35597696
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:39 schreef ableton het volgende:
ik denk niet dat je daar wat mee bereikt, behalve overtrokken moet reacties
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:51:27 #296
3744 Kleintje
op en top!
pi_35597799
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:39 schreef ableton het volgende:
Ik wil het anders uitdrukken....
Niet alleen op 'my active topics klikken' maar wat meer door het subforum heen gaan. Dan zie je vanzelf wat je wel en niet boeiend vind.
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:00:11 #297
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_35607142
De link uit de > Eerst lezen: Fotografie FAQ [1 feb 2006] :
quote:
  • Vragen over het bewerken van je foto's [centraal] Fotobewerking/Photoshop!
  • heeft ook een deel twee gekregen, dus misschien moet die aangepast worden ofzo .

Nieuw deel:
    [centraal] Fotobewerking/Photoshop! deeltje 2

Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
    Hoogachtend,
    Erik.
      woensdag 1 maart 2006 @ 15:04:05 #298
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35607281
    quote:
    Op woensdag 1 maart 2006 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
    De link uit de > Eerst lezen: Fotografie FAQ [1 feb 2006] :
    [..]

heeft ook een deel twee gekregen, dus misschien moet die aangepast worden ofzo .

Nieuw deel:
    [centraal] Fotobewerking/Photoshop! deeltje 2
    Dank voor de melding, is aangepast!
    - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
    - Privacy Matters
    pi_35607409
    ik neem de schuld op mezelf van die hele discussie in het slowchatttopic

het zal niet meer gebeuren
    Werewolf
    Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
      woensdag 1 maart 2006 @ 15:10:41 #300
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_35607516
    quote:
    Op woensdag 1 maart 2006 15:07 schreef sararaats het volgende:
    ik neem de schuld op mezelf van die hele discussie in het slowchatttopic

het zal niet meer gebeuren
    Niks aan de hand, als je maar volledig bent, dus geen losse kreten mer, ok?

de rest is gewoon gekdoenerij.
    - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
    - Privacy Matters
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')