In het meer dan 100 jaar oude café Torino in Turijn ontvangt Mart Smeets gasten met wie de wedstrijddag doorgenomen wordt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:07 schreef pberends het volgende:
Wat is cafe Torino nou weer?
ow ik dacht een misdaadprogramma met oud officier van justitie Torinoquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:31 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
In het meer dan 100 jaar oude café Torino in Turijn ontvangt Mart Smeets gasten met wie de wedstrijddag doorgenomen wordt.
Da's een kutserie, die heb ik al gezien.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:34 schreef Marloes het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar die nieuwe serie die zondag begint eigenlijik, volgens mij heet 't Lotte.
Welke landen dan allemaal?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:06 schreef pberends het volgende:
Lotte is op zich misschien wel interessant, alhoewel het idee al in tig andere landen is geproduceerd.
Was op RTL Boulevard, in een aantal Zuid-Amerikaanse landen en in de VS gaan ze het ook maken met Salam Hayekquote:
Hij dacht dat het door Talpa zelf gemaakt was...quote:Op zondag 26 februari 2006 16:53 schreef calvobbes het volgende:
Aha. Dacht dat het door Talpa zalf gemaakt was, zoals Van Speijk.
Ze hebben het ook wel zelf gemaakt, alleen het script is grotendeels overgenomen van dat bestaande format.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:53 schreef calvobbes het volgende:
Aha. Dacht dat het door Talpa zalf gemaakt was, zoals Van Speijk.
Ben benieuwd hoe ze volgende week zijn, zonder dat er olypmische spelen zijnquote:2040 LOTTE 837.000
2103 VAN SPEIK 710.000
2201 POSTCODELOTERIJ 1 TEGEN 100 873.000
Weet ikquote:Op maandag 27 februari 2006 10:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zondagavond scoort al het hele jaar vrij ok hoor.
Mwah. CdS is veel en veel beter geworden sinds het vertrek van Spijkerman. Studio Voetbal is voor velen natuurlijk gewenning. Ik moet eerlijk zeggen dat ik gisteren CdS echt vele malen leuker vond dan SV.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Weet ikDat laat ook perfect zien, dat Café de Sport een kutprogramma is waar Nederland geen behoefte aan heeft
![]()
Nou niet door mij, ik word geen verslaving van de serie Pquote:Op maandag 27 februari 2006 12:51 schreef pberends het volgende:
Lotte scoort redelijk, maar de cijfers zijn vertekend door de Olymipsche Spelen. Voordeel is dat de serie een hoog verslavingsgehalte heeft heb ik zo het vermoeden.
quote:Op maandag 27 februari 2006 12:57 schreef pberends het volgende:
Hey volgende week weer mooi weer de leeuw. Slecht nieuws voor Spijkerman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |