Is zelfs per direct vertrokken bij NAC Breda dus. Jammer.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:44 schreef Insistor het volgende:
Er bestaat een kans dat Arie Jonker (die afgelopen zomer naar NAC vertrok) binnenkort weer in het oranjezwart van vv Katwijk te bewonderen is: http://www.vvkatwijk.nl/actueel/artikel/399
quote:Emans verbaasd over maatregel
TERNEUZEN - Gerrit Emans heeft uiterst verbaasd gereageerd op de mededeling dat het bestuur en de eerste selectie van Hoek het vertrouwen in de technische commissie hebben opgezegd. ,,Dat is nieuw voor mij’’, zei Emans stellig. ,,Ik snap er niets van. Er staat een elftal, er zijn trainers en Hoek heeft nu juist behoefte aan rust. Iedereen werkt er hard aan om Hoek in de hoofdklasse te houden.’’
Emans verbleef de afgelopen dagen voor scoutingswerk voor Olympiakos Piraeus in Barcelona en keerde gisteren terug. ,,Ik ben met stomheid geslagen. We hebben woensdag vergaderd met de technische commissie en zijn tot de conclusie gekomen dat we het voor volgend seizoen iets breder moeten opzetten. Dat is best een zware taak en daarom willen we de technische commissie iets uitbreiden.“
Het voorstel zou vanuit de stichting naar het bestuur van de club gaan. ,,De besturen hebben deze week samen vergaderd en voor zover ik weet waren ze het eens over hoe de technische commissie er uit moest zien.’’
Emans is van mening dat de commissie er tot nu toe alles aan heeft gedaan. ,,We hebben voor dit seizoen een selectie samengesteld en ik heb de afgelopen jaren twee keer voor een trainer gezorgd. Daarom begrijp ik ook niet goed wat voorzitter Kees de Feijter nu wil. Bennie Langeraert, Dirk de Bruin en ik werken voor de stichting. Als het bestuur dit wil, dan zal het eerst bij het stichtingsbestuur aan moeten kloppen.“
quote:Eddy Maas: vete van echte Hoek-mensen
door Frits Bakker
HOEK - Het is bij Eddy Maas koud op zijn dak gevallen, maar de voorzitter van de sponsorstichting van Hoek had het al zien aankomen. ,,We zijn al twee jaar aan het bakkeleien en er komt maar geen eind aan.“. De voorzitter, die met zijn stichting verantwoordelijk is voor de technische commissie van de voetbalclub, betreurt het dat er een breuk is ontstaan binnen zijn club. ,,Het ergste is dat het allemaal echte Hoek-mensen zijn. Van Kees de Feijter tot Gerrit Emans, om nog maar niet te spreken van John Bravenboer en Dirk de Bruin. Maar het gaat om persoonlijke vetes die worden uitgevochten. Daar worden we als club niet beter van.“
Volgens Maas is het bestuursbesluit (het buitenspel zetten van de technische commissie) nog niet tot heel de club doorgedrongen. ,,Ik ben wel ingelicht, maar ik wacht af tot het officieel aan onze stichting is meegedeeld.“
,,Tot die tijd hoop ik alleen dat we gaan winnen op het veld, al zal ook dat de problemen aan de bestuurstafel niet meer oplossen.“
quote:Persbericht 12 februari 2006
Het volledig bestuur van de stichting promotie HSV Hoek is geschokt over de berichtgeving betreffende de technische commissie van de stichting promotie HSV Hoek, zoals deze afgelopen zaterdag door de voorzitter van vereniging HSV Hoek naar buiten is gebracht, via de media.
Het bestuur van de stichting promotie HSV Hoek alsmede Erevoorzitter John Bravenboer en de supportersvereniging de Purperen Hei, distantiëren zich volledig van deze uitspraken en staan unaniem achter de technische mensen, welke er alles aan doen, om het optimale rendement uit de spelersgroep te halen.
Voorzitter Kees de Feyter kiest er blijkbaar voor om via de media te communiceren, terwijl hij afgelopen donderdag nadat dit “zogenaamde besluit” genomen zou zijn, de desbetreffende mensen (Ben Langeraert en Dirk de Bruin) welke ter plaatse waren, niet mondeling op de hoogte heeft gesteld.
Hij kiest ervoor om mensen, welke jarenlang op vrijwillige basis en tevens medegrondleggers van het huidige HSV Hoek zijn, publiekelijk te beschadigen, in plaats van in een onderling gesprek de confrontatie aan te gaan en op een fatsoenlijke manier uitleg te geven.
Maandag jl. werd in een vergadering tussen het bestuur van de vereniging en het bestuur van de stichting, de blauwdruk inzake het technische beleid voor het komend seizoen besproken en in principe akkoord bevonden.
De huidige voorzitter van de vereniging, welke zelf vroeger als bestuurslid deel uitmaakte van de stichting promotie HSV Hoek, weet als geen ander dat het technische beleid van het eerste elftal onder de verantwoordelijkheid van de stichting promotie HSV Hoek valt.
Als vertegenwoordigers van de sponsoren van de HSV Hoek betreuren wij het dat we op deze manier naar buiten moeten treden
Als stichting promotie HSV Hoek hebben wij ook maar 1 belang en dat is de HSV Hoek.
Het bestuur van de stichting promotie HSV Hoek, Erevoorzitter John Bravenboer en Supportersvereniging de Purperen Hei staan dan ook unaniem achter Dirk de Bruin, Ben Langeraert en Gerrit Emans.
Had Kluivers niet gezegd te vertrekken als Voorschoten niet promoveert?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:09 schreef Hoornes het volgende:
1B wordt zo een elite klasse. Kluivers (Voorschoten), Carvalho Rodrigues en Garcia-Mendes (TOGR), Mark v/d Berg (JAC) etc.
Onbegrijpelijk in sommige gevallen.
quote:16/02/2006
Bestuur voetbalclub Hoek stapt op
--------------------------------------------------------------------------------
Het bestuur van voetbalvereniging Hoek
is woensdagavond opgestapt. Alleen
penningmeester Leo Breepoel bleef aan.
Voorzitter Kees de Feijter zegde
vorige week het vertrouwen op in de
technische commissie. Dat viel slecht
bij de sponsorstichting waarvan de
technische commissie deel uitmaakt.
Woensdagavond bleek dat Breepoel het
niet eens is met de rest van het
bestuur. Dat stapte toen op. Waarom
niet Breepoel is vertrokken, is nog
onduidelijk
quote:Rivallino Sleur is bij FC Lisse om disciplinaire redenen uit de selectie gezet. Sleur kreeg het meerdere malen aan de stok met medespelers. Ook Cesar Mendoza maakt geen deel meer uit van de selectie. Langdurig blessureleed is daar debet aan.
Sjoerd is zeker goed. Snel, goede techniek. Niet voor niets gisteren ook meegedaan bij het nationaal amateurelftal. Maar vorig seizoen kon hij vaak belangrijk zijn als invaller, omdat Van Kleef de verdedigers al moe gemaakt had of omdat ASWH de nodige ruimte had door een voorsprong. Dan is hij met zijn snelheid levensgevaarlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:35 schreef Lissov het volgende:
Ik vind btw Sjoerd van der Waal bij ASWH wel sterk als ie invalt.... Moet ik wel afgaan op wedstrijden tegen Lisse
nou, nou..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:47 schreef Hoornes het volgende:
Schitterende derby waarin Katwijk de eerste helft beter was. Rijnsburg was de tweede helft echter veel beter. Dus concluderend: een gewonnen punt.
Lullig voor AFC Ajax dus.quote:Punt straf voor Ajax wegens schuld aan afgelasting
10 maart
De tuchtcommissie KNVB heeft Ajax schuldig bevonden aan het niet doorgaan van de thuiswedstrijd tegen Quick Boys op zaterdag 4 februari.
De voetbalbond heeft Ajax een punt in mindering gebracht en een geldboete van 150 euro opgelegd. De wedstrijd, die nog niet is ingehaald, wordt omgezet in een thuiswedstrijd voor Quick Boys. Een datum is nog niet bekend.
Later meer.
Maakt Joan een goede kans?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:05 schreef methodmich het volgende:
Die wordt intern opgelost. We hebben al twee jonge keepers gehaald voor dit seizoen, die nu in het tweede om de week keepen. Volgend seizoen wordt één van hen de eerste man.
Hetzelfde RBB dat zich heeft versterkt met Dennis van der Steen en Tim van Breukelen van IJsselmeervogels. Goede aanwinsten!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:33 schreef Hoornes het volgende:
Achter de schermen lijkt de exodus bij Lisse steeds meer gestalte te krijgen. Netteb, Nijlhof en Homan zouden naar Spakenburg vertrekken. Zoet(?!) en Moudou zouden naar buurman IJsselmeervogels verkassen. Ook een langer verblijf van Heemskerk (onbekend) en De Goede (ADO'20) lijkt onwaarschijnlijk.
Deze aderlating komt bovenop het reeds eerder aangekondigde vertrek van Jeffrey en Kevin Winter. Eerder dit seizoen pakten Mendoza (vanwege een slepende blessure) en Sleur (gedwongen) al hun biezen.
Aan de andere kant wordt Nick Schnater (Spakenburg) in verband gebracht met Lisse en Rijnsburgse Boys.
Lijkt mij de enige optie eerlijk gezegd. Wat ik van beide keepers heb gezien, bevalt Joan me veel beter. Veel meer uitstraling.quote:
oke...ik ken hem persoonlijk, wel geschikte man verderquote:Op maandag 20 maart 2006 22:23 schreef Hoornes het volgende:
Vorig seizoen hadden we hem tegen IJsselmmeervogels in de uitwedstrijd.
Eigenlijk niet negatiefs op aan te merken, en geen kaarten.
Door de keuring!
Harold vd Ketterij? Doet ie nog steeds fluiten?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:26 schreef methodmich het volgende:
Van de Ketterij! Dat is die homo, die floot ons bij Kozakken Boys uit.
Scheelt trouwens wel dat Louis van Kleef erg weinig gespeeld heeft.
En wij hebben ook een paar keer van die oude ervaren mannen gehad die weinig kaarten trekken. Auke enzo.
quote:De reserves van Quick Boys hebben hun bekerfaam wederom waargemaakt. In de derde bekerronde schakelde het tweede elftal op 'Nieuw Zuid' met 4-2 hoofdklasser Excelsior M. uit.
In vorige rondes waren eersteklasser Vitesse Delft en tweedeklasser NSVV stukgelopen op het Katwijkse schaduwteam. In de achtste finales ontmoet Quick Boys 2 de winnaar van Haaglandia 2 - Spijkenisse.
Kloetinge niet de morele winnaar, als je twee minuten voor tijd de 2-2 tegen krijgt is dat niet best...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:07 schreef Hoornes het volgende:
Kloetinge - Hoek 2-2 (0-1, 1-1, 2-1 en 2 minuten 2-2 door Buijse. Gat blijft gehandhaafd, competitie een week verder: Kloetinge de morele winnaar)
vrees dat ze geen kampioen worden...misschien kunnen ze nog van iemand de periodetitel overnemenquote:Op maandag 3 april 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
Heb je er nog vertrouwen in Bjoro?
als ze dat niet zouden reddenquote:Op maandag 3 april 2006 19:55 schreef methodmich het volgende:
Eerste vijf is ook beker, dacht ik.
Die ja, oud-speler van Volendam en MVV:quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:41 schreef methodmich het volgende:
Quincy van Ommeren, de oud-speler van MVV en ik dacht Telstar en Volendam?
Ga dan kijken denk ik als dat de beslissing wordtquote:Op maandag 17 april 2006 15:02 schreef methodmich het volgende:
13 mei, laatste speeldag.
quote:Capelle - Ajax op last van politie afgelast
17 april
Op advies van de politie gaat de wedstrijd Capelle - Ajax, die om 17.00 uur zou beginnen, niet door. Er waren aanwijzigingen voor een treffen tussen Feyenoord- en Ajax-aanhangers.
Het is nog niet bekend waar en wanneer de wedstrijd nu gespeeld wordt.
Later meer.
Whehehe, ze wilden alleen maar een leuke pot voetbal zien.quote:
quote:Capelle - Ajax uit voorzorg afgelast
CAPELLE AAN DEN IJSSEL (ANP) - Om eventuele problemen met supporters van Feyenoord te voorkomen, is maandagmiddag het duel tussen de amateurs van Capelle en Ajax afgelast. Ongeveer twee uur voor aanvang van het duel in de zaterdag hoofdklasse hadden zich tientallen supporters van Feyenoord op sportpark 't Slot in Capelle aan den IJssel verzameld. De groep werd steeds groter, waarna het bestuur van de thuisclub na overleg met politie en Ajax besloot het duel af te gelasten. Ook de hekken van het sportpark gingen dicht. De aanhang van Feyenoord vertrok overigens zonder problemen.
Capelle wilde de verantwoordelijkheid voor eventuele rellen niet nemen en dus nam het bestuur deze beslissing, aldus een woordvoerder van de hoofdklasser. Het is nog onbekend wanneer het duel wordt ingehaald. Deze week treffen Feyenoord en Ajax elkaar twee keer in play-offs voor een plaats in de voorronde van de Champions League.
Hup Scheveningen dan maar, al denk ik dat het ijdele hoop is...quote:Op maandag 17 april 2006 19:46 schreef methodmich het volgende:
Scheveningen dus ook gewonnen en de kloof met Hoek verkleind tot zes punten. Volgende week gaan ze naar Hoek, dus wie weet kan het nog...
Ja.quote:Op maandag 17 april 2006 22:39 schreef Hoornes het volgende:
Ik hoorde overigens dat Holwijn vandaag zwaar geblesseerd het veld heeft verlaten. Heb jij daar nog iets van meegekregen Methodmich?
of via internet: http://rtvwest.nl/static/westlive/tvwestlive.asxquote:Op donderdag 20 april 2006 11:41 schreef Hork het volgende:
Komende zaterdag weer eens kijken bij Katwijk.
Voor geinteresseerden in regio Haaglanden: QB-Katwijk wordt as. zaterdag live op TV West uitgezonden.
Weliswaar een prestigeduel, maar deze wedstrijden staan meestal garant voor sfeer en spektakel.
Naast de Katwijker derby zijn vooral Hoek - Scheveningen en de duels van de titelkandidaten interessant.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:44 schreef Bjoro het volgende:
hier het volledige programma van zaterdag 22 april:
Ajax - Rijnsburgse Boys
Capelle - DOTO
FC Lisse - Noordwijk
Hoek - Scheveningen
Kloetinge - ARC
Quick Boys - Katwijk
Ter Leede - Excelsior M.
De wedstrijd was inderdaad niet om over naar huis te schrijven.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:43 schreef methodmich het volgende:
Quick Boys - Katwijk 0-0 (saaie derby geweest of ontbraken alleen de goals??)
Dennis Iliohan maakt in de 90+6e min nog 2-0quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:43 schreef methodmich het volgende:
FC Lisse - Noordwijk 1-0 (wegens het bloemencorso pas om 17.00 begonnen, dus een tussenstand)
Kan me wel voorstellen dat hij de zooi bij DOTO een beetje zat geworden was, flinke chaos daar de afgelopen weken. Zo komt het althans wel over. En DOTO verliest toch wel enkele belangrijke spelers, zal meespelen.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:27 schreef dotofan het volgende:
De 26-jarige centrale verdediger Nixon Dias, van het Pernisser DOTO, speelt met ingang van het seizoen 2006/2007 voor ASWH. Hij is dan vier seizoenen verbonden geweest aan de club van trainer Jasper de Muijnck. Vorige clubs waar Dias speelde zijn Excelsior M, ADO Den Haag en Sparta.
Zijn motivatie om bij ASWH te komen voetballen is dat hij ook eens om prijzen wil spelen. Wij wensen hem daarbij van harte succes.
ASWH toch ook niet armlastig dan? Daarbij kon Dias dit seizoen voor prijzen voetballen, maar gaf hij zelden de indruk dat dit hem erg belangrijk leek.
Is vrijdagavond gespeeld op sportpark de Vlotter, de thuisbasis van ADO'20. Hoorde het een half uur voor aanvang, maar toen zat ik al in Alkmaar in de kroeg, anders was ik wel even langs gegaan. Uitslag 1-3.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Capelle - Ajax dus niet op het veld van Hoek morgen, het was te vroeg uitgelekt
aangezien onze eigen comp. voorbij is zaterdag misschien even naar RBB-QB lijkt me wel een mooi potje....als het lekker weer is, zou het helemaal lekker zijn natuurlijk !quote:Op donderdag 27 april 2006 09:35 schreef Bjoro het volgende:
zaterdag 6 mei:
ARC - Capelle
Excelsior M. - Ajax
Hoek - DOTO
Katwijk - FC Lisse
Noordwijk - Kloetinge
Rijnsburgse Boys - Quick Boys
Scheveningen - Ter Leede
ook bedoel je ....weet het nog niet, wil ook wel naar de meet van FOK! eigenlijkquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
Je kan beter naar Lisse een week later, mooie topper is het dan.
Via Joost Kuhlmann gehoord dat ze alleen kaarten in de voorverkoop verkochten en dat kon ik dus niet meer regelen, vandaar !quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:24 schreef Hoornes het volgende:
Bedoelde je trouwens kaarten voor RBB-qb?
Daar waren 3.500 man. Dus daar konden er nog best een paar bij. Is het trouwens wel eens voorgekomen dat een amateurwedstrijd uitverkocht was?
klopt, was zaterdag pas z'n 4e geloof ik, dat is inderdaad te weinig.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:42 schreef Hoornes het volgende:
The bastard.
Prima spits Kühlmann hij scoort alleen sporadisch. Toch niet geheel onbelangrijk.
werd gisteren nog gebeld of ik mee wilde, had al afgesproken om naar de VBL-meet te gaan.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:08 schreef methodmich het volgende:
Gaat Bjoro nog kijken bij Lisse - Rijnsburg?
Die waren bang voor ons, twee keer verloren dit seizoen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:29 schreef Hoornes het volgende:
Dat is een mooi elftalletje methodmich.
Weet je trouwens waarom Spakenburg heeft afgezegd?
Ze staan inderdaad al in de finale van de districtsbeker, zaterdag tegen DOTO.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:06 schreef Bjoro het volgende:
RBB staat nog in de halve finale vd Gatorade-Cup.
Als ze daar in de finale komen en ze zouden evt. alg zat. kampioen wordne moeten ze nog TIEN wedstrijden spelen, verteld Joost mij gisteren !
Tis nogal wat !
quote:Gepubliceerd op 18 mei 2006, 20:02
Joost Kuhlmann is de negende amateurvoetballer van het jaar in de door het Leidsch Dagblad georganiseerde verkiezing. De spits van Rijnsburgse Boys volgt Hendrik van Beelen van Quick Boys op. De overwinning volgt op het behaalde kampioenschap afgelopen zaterdag in de hoofdklasse A. ,,Het is niet zo belangrijk als de titel, maar het jaar kan nu helemaal niet meer stuk'', reageert Kuhlmann. ,,Dit is pure waardering.''
De laatste weken werd de tussenstand niet meer gepubliceerd om het spannend te houden. Het veranderde niets aan de eindstand. Kuhlmann eindigt met een gemiddelde van 7,25 en laat daarmee teamgenoot Dennis Groot achter zich. De aanvoerder van Rijnsburgse Boys komt tot 7,08. Een groot verschil aangezien beiden 24 wedstrijden speelden. Wekelijks kregen de spelers van de regionale hoofdklassers - Rijnsburgse Boys, Quick Boys, Katwijk, FC Lisse, Noordwijk, Ter Leede, ARC en VVSB - een cijfer van de rapporteurs van deze krant. Om in aamerking te komen voor een eindklassering dienden de amateurvoetballers minimaal zestien beoordelingen te hebben ontvangen.
heb het ge-C/Pt van de site van HBC....nee dusquote:Op maandag 22 mei 2006 19:44 schreef methodmich het volgende:
Leuk, zo'n initiatief!
Weet je wie er verder nog in de top 10 zijn geëindigd?
wel een heel hoog RBB gehalte... en geen van de topscorers in het elftalquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:15 schreef Hoornes het volgende:
Het L.D. komt tot het volgende elftal voor wat betreft de Bollenstreek:
.......
Kenny Heemskerk behoorde wat betreft gemiddelde cijfer overigens eveneens tot de Top-11. Terwijl Ascension als 28e eindigde.
Erwin vd Lugt had toch ook een goed seizoen gedraaid ?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:37 schreef Hoornes het volgende:
Vraagtekens te over.
Bij onze eigen speler van het jaar verkiezing werd Verkuijlen 8e, van Leeuwen 9e en Hensen 10e. Terwijl Patrick Leeflang met afstand 1e werd.
En het overdreven RBB-gehalte is idd ook twijfelachtig.
En dan nog geen Bart Freke in het elftal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |