abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:14:55 #76
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_35934936
Het veld van Maassluis is hergekeurd. En goed bevonden.

Weinig echte krakers in A dit weekend. De wedstrijd met de grootste (tegengestelde) belangen is Hoek tegen Rijnsburgse Boys.
pi_35935513
Programma:

AFC Ajax - DOTO
Koploper DOTO zal tegen het in eigen huis vrij zwak draaiende Ajax de winst willen en kunnen grijpen.

Excelsior Maassluis - Katwijk
De ploeg van de naar Zwolle vertrekkende Jan Everse is nog niet helemaal veilig, dus zal het niet heel eenvoudig worden voor Katwijk.

FC Lisse - Kloetinge
Lisse heeft de punten nodig in de titelstrijd, Kloetinge in de strijd om handhaving. Lisse lijkt favoriet vandaag.

Hoek - Rijnsburgse Boys
Zoals Hoornes al zei: tegengestelde belangen. Hoek is wat opgeklommen en moet zich veilig spelen, terwijl Rijnsburg moet winnen om de druk op DOTO aan te houden.

Quick Boys - Capelle
Sinds het bananenincident een beladen duel, bij winst kan Capelle QB inhalen in punten, met nog een duel in het vooruitzicht.

Ter Leede - ARC
Wil Ter Leede nog iets, dan moet het winnen. ARC uiteraard ook, om het vege lijf te redden.

Scheveningen - Noordwijk is afgelast.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35948019
AFC Ajax - DOTO 1-3 (DOTO doet wat het moet doen)
Hoek - Rijnsburgse Boys 0-3 (alle goals tussen de 20e en 36e minuut)
FC Lisse - Kloetinge 1-0 (goaltje Jeffrey Winter, 90 +3)
Quick Boys - Capelle 1-1 (Capelle pakte 10 minuten voor tijd de leiding, maar stond die nog af)
Ter Leede - ARC 2-2 (ARC leek te stunten, tot Florencio Cornelia 1-1 maakte in de 83e minuut, en in blessuretijd ook de 2-2 na de 1-2 in de 88e minuut)
Excelsior Maassluis - Katwijk 1-1 (schiet met name Maassluis weinig mee op)

STAND

1. DOTO 18-38
2. Rijnsburgse Boys 20-38
3. FC Lisse 19-37
4. Quick Boys 19-29 (+8)
5. Ter Leede 19-29 (+1)
6. Katwijk 19-27
7. Noordwijk 17-26
8. Capelle 18-26
9. Excelsior Maassluis 19-22
10. AFC Ajax 17-21
11. Kloetinge 19-19
12. Hoek 18-14
13. ARC 18-13
14. Scheveningen 18-11
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 11 maart 2006 @ 19:50:49 #79
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_35948572
Helaas 2 punten verloren deze middag. Katwijk begon de eerste 25-30 minuten prima. Het voetbal was goed verzorgd maar het ontbrak aan daadkracht. Dat probleem deed zich niet bij Maassluis voor de eerste (en vrijwel enige, met één uitzondering in de slotfase) kans was gelijk raak.
Katwijk oogde een beetje van slag. En wist het laatste kwartier van de eerste helft niet meer in de buurt van het eerder getoonde niveau te komen. De rust kwam Katwijk derhalve niet slecht uit.
De tweede helft was een 45 minuenlang oranje-zwart offensief. Maassluis, met onder de lat een uitstekende keeper, wist Katwijk maar met moeite van het lijf te houden. Uiteindelijk kwam Katwijk toch dikverdiend op 1-1. Dat Katwijk de tweede helft niet vaker tot scoren kwam was eigenlijk opmerkelijk.

Desalniettemin een prima optreden onder leiding van een eveneens prima scheidsrechter.
pi_35948777
Deed Robert Visser nog mee bij Maassluis?

Volgend seizoen moet ASWH maar weer bij de bollenclubs zitten. Leukere sfeer bij uitduels, minder ver weg.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 11 maart 2006 @ 20:15:22 #81
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_35949444
Dat weet ik niet eigenlijk. Ik weet wel dat Robbert v/d Velde een bere-partij keepte. En dat de Bruin ook goed speelde. Dat in tegenstelling tot van Katwijk...

Kevin Vink ontbrak vanwege een schorsing.
pi_35949542
Okee. Wie scoorde namens Katwijk?
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 11 maart 2006 @ 20:19:44 #83
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_35949600
Op zich valt er wel iets te zeggen voor een Topklasse (bij voorkeur meerdere). In de huidige opzet is de kwaliteit te zeer gefragmenteerd. Zelf zou ik het liefst 4 Topklassen zien (Noord, oost, ...) En 8 1e Klassen.
pi_35949679
Tja, in dat opzicht heb je wellicht gelijk. Maar veel moeite met de huidige opzet heb ik niet echt. Is ook wel gewenning natuurlijk.

Daarbij speel ik toch liever tegen Heerjansdam of Barendrecht dan tegen pakweg Gemert of Haaglandia.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 11 maart 2006 @ 20:21:35 #85
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_35949683
Voor de duidelijkheid (een combi van zondag en zaterdag dus. Het is toch kolder dat wij naar Zeeuws Vlaanderen moeten terwijl VVSB (zondag Hoofdklasse A) 10 km bij ons vandaan gevestigd is.
pi_35949729
Ja, dat snap ik ook wel, maar dan toch zeker niet op vrijdagavond of op zaterdagmiddag om 16.00?
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 11 maart 2006 @ 21:03:51 #87
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_35951421
Vrijdagavond geen optie. Zaterdag 16:00 niet optimaal, maar heeft wel voordelen (bijvoorbeeld minder vrijwing tussen supporten en zelf spelen in een ander elftal).
De zaterdag zal iets in moeten leveren wanneer het tot een compromis komt en in dat licht vind ik 16:00 wel een acceptabele handreiking.
  zondag 12 maart 2006 @ 14:47:42 #88
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_35965259
Transfers en transfergeruchten:

Nieuw:
Arie Jonker (terug van NAC Breda)

Niet nieuw:
Jean-Pascal Biezen. Blijft bij DOVO.

Weg:
Arno van der Voort, Raymond van Es, Jerry van Wonderen, Jerry de Groot, Benjamin van der Zwan, Ronald Pronk.

Vraagteken:
Ronald Turenhout
pi_35968424
Van der Voort heeft het al snel weer bekeken dan zeg... Terug naar Argon?

En 16.00 vind ik niet zo'n goed idee, liever gewoon 14.30.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 12 maart 2006 @ 16:40:42 #90
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_35968704
Katwijk had het al weer snel bekeken met v/d Voort...
Lijkt voor de hand liggend, maar ik zie hem ook zo maar naar een andere Bollenstreekclub verkassen.
pi_35969012
Wellicht is het wat voor Spakenburg.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 12 maart 2006 @ 16:58:04 #92
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_35969185
Die kopen iedereen. Vorig seizoen haalde ze Honsbeek die ze een half uur hadden zien spelen.
Heeft ASWH de vacature tussen de palen al opgevuld voor volgend seizoen?
pi_35969355
Die wordt intern opgelost. We hebben al twee jonge keepers gehaald voor dit seizoen, die nu in het tweede om de week keepen. Volgend seizoen wordt één van hen de eerste man.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 14 maart 2006 @ 12:33:43 #94
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_36018872
Achter de schermen lijkt de exodus bij Lisse steeds meer gestalte te krijgen. Netteb, Nijlhof en Homan zouden naar Spakenburg vertrekken. Zoet(?!) en Moudou zouden naar buurman IJsselmeervogels verkassen. Ook een langer verblijf van Heemskerk (onbekend) en De Goede (ADO'20) lijkt onwaarschijnlijk.

Deze aderlating komt bovenop het reeds eerder aangekondigde vertrek van Jeffrey en Kevin Winter. Eerder dit seizoen pakten Mendoza (vanwege een slepende blessure) en Sleur (gedwongen) al hun biezen.

Aan de andere kant wordt Nick Schnater (Spakenburg) in verband gebracht met Lisse en Rijnsburgse Boys.
pi_36020033
quote:
Op zondag 12 maart 2006 17:05 schreef methodmich het volgende:
Die wordt intern opgelost. We hebben al twee jonge keepers gehaald voor dit seizoen, die nu in het tweede om de week keepen. Volgend seizoen wordt één van hen de eerste man.
Maakt Joan een goede kans?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_36031837
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 12:33 schreef Hoornes het volgende:
Achter de schermen lijkt de exodus bij Lisse steeds meer gestalte te krijgen. Netteb, Nijlhof en Homan zouden naar Spakenburg vertrekken. Zoet(?!) en Moudou zouden naar buurman IJsselmeervogels verkassen. Ook een langer verblijf van Heemskerk (onbekend) en De Goede (ADO'20) lijkt onwaarschijnlijk.

Deze aderlating komt bovenop het reeds eerder aangekondigde vertrek van Jeffrey en Kevin Winter. Eerder dit seizoen pakten Mendoza (vanwege een slepende blessure) en Sleur (gedwongen) al hun biezen.

Aan de andere kant wordt Nick Schnater (Spakenburg) in verband gebracht met Lisse en Rijnsburgse Boys.
Hetzelfde RBB dat zich heeft versterkt met Dennis van der Steen en Tim van Breukelen van IJsselmeervogels. Goede aanwinsten!
www.thuisuiteten.nl
pi_36031917
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 13:13 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Maakt Joan een goede kans?
Lijkt mij de enige optie eerlijk gezegd. Wat ik van beide keepers heb gezien, bevalt Joan me veel beter. Veel meer uitstraling.

In die oefenpotjes keepten ze steeds beiden een helft en het was steeds Kuipers die de ballen van de tweede klassers tegen kreeg. Kan je hem niet alleen aanrekenen, maar zegt toch wel iets.

Verder spreek ik regelmatig spelers van het tweede en die gaan allemaal voor Van Belzen. Die heeft tot nu toe pas 2 goals moeten incasseren in ASWH 2, de andere 6 tegengoals waren voor Kuipers. Ze keepen daar ook beurtelings, de ander is dan reserve bij ASWH 1. Voor de winterstop had Joan nog geen tegengoal gekregen bij het tweede.

Dus ik zeg: volgend seizoen eerste keeper.
www.thuisuiteten.nl
pi_36059292
Nog een mooie transfer voor Jack van den Berg.

De topscorer van DOTO, Benjamin Martha, gaat naar Barendrecht.

Jack volgend seizoen mogelijk in de eerste klasse (want promotie is lang niet zeker) met Richard Lodder, Xander van der Veeke, Giovanni Franken, Ramon Barendregt en Benjamin Martha!
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 15 maart 2006 @ 21:24:24 #99
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_36069028
Dat is een aardige groep ja.

Lekker voor Scheveningen als ze er uit vliegen. Hoek heeft het daarentegen een stuk gemakkelijker, mocht het 1C voor de Zeeuws-Vlamingen worden.
pi_36094103
Ja, precies. Daar staat VVGZ tweede en dat is een vrij matig team dat van ons tweede elftal zou verliezen waarschijnlijk.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')