Probeer wat je proberen kan, het is nu toch al naar de klotequote:Op zondag 5 februari 2006 19:22 schreef Radegast het volgende:
Stekelenburg; Emanuelson, Schilder, Grygera, Trabelsi; Sneijder, Maduro, Tiberkanine; Rosenberg, Huntelaar en Martina.
Waarom niet, denk ik dan?
quote:Markus Rosenberg: "De eerste helft hebben we prima gespeeld. Het had een mooie wedstrijd voor ons moeten worden, maar nu staan we er helaas nog slechter voor. Het is moeilijk voor de club, voor de fans, voor iedereen. We hebben wel alles geprobeerd wat we konden. Voor mij persoonlijk is het frustrerend dat ik vier wedstrijden op rij scoor, maar slechts één van die wedstrijden win.”
zo, kan je ook Talpa ontvangen?quote:Op zondag 5 februari 2006 19:47 schreef Jasza het volgende:
Vermaelen had bij de 2e niet moeten uitstappen en bij de 3e wel.
Dat snap ik ook niet. Of althans, ik snap het wel, maar hij is inconsequent.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom brengt blind in godsnaam een jeugdspeler in een uitwedstrijd, en de klassieker nog wel.. wanneer ajax achterstaat.
Omdat Sneijder semi-geblesseerd uit moest vallen en er geen alternatief was.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom brengt blind in godsnaam een jeugdspeler in een uitwedstrijd, en de klassieker nog wel.. wanneer ajax achterstaat.
Voor de winsterstop stond hij elke wedstrijd in de basis en nu stelt Blind hem niet meer op. Lekker geloofwaardig ook weer van Blind.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:50 schreef Radegast het volgende:
Wie anders? Boukhari?
Dat komt mede door het publiek dat 'm toch uitfluit als ie speelt.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:07 schreef S-Two het volgende:
[..]
Voor de winsterstop stond hij elke wedstrijd in de basis en nu stelt Blind hem niet meer op. Lekker geloofwaardig ook weer van Blind.
Tja, als ie hem opstelt is het ook niet goed.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:07 schreef S-Two het volgende:
[..]
Voor de winsterstop stond hij elke wedstrijd in de basis en nu stelt Blind hem niet meer op. Lekker geloofwaardig ook weer van Blind.
Daarom, Blind moet blijvenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:07 schreef S-Two het volgende:
[..]
Daar zou hij vandaag weinig last van hebben gehad. Aangezien ze een uitwedstrijd speelde en er sowieso fluitconcerten klonken wanneer Ajax aan de bal was. :')quote:Op zondag 5 februari 2006 20:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat komt mede door het publiek dat \'m toch uitfluit als ie speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |