Had andersom moeten zijn. Ik had nog zo gehoopt op Huntelaar's enkels.quote:
Oke als jij het zegt is dat zo.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:15 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is moeilijk of niet sukkel.Voor die 1600 heb ik tenminste nog respect,die volgen hun cluppie tenminste.Jij roept maar wat,zonder zelf te gaan![]()
![]()
![]()
Dat slaat echt nergens op. Ik vraag vriendelijk of jullie weer naar je eigen topic kunnen gaan zodat we het hier weer over Ajax kunnen hebben.quote:
Zo kom je niet aan je hap-quotum hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:18 schreef twi het volgende:
Ah, heb de usericontjes al gezien. Tot het volgende topic, ga niet eens energie aan het lezen besteden.
Klopt. Maar binnen feynoord was 't ook niet allemaal gezond.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zo bagger was het vorig jaar niet hoor. Tot Feyenoord - Ajax in april geloof ik stond Feyenoord gewoon gelijk met Ajax.Daarna hebben ze het verprutst. Maar het was bij Feyenoord lang niet zo slecht als bij Ajax dit jaar.
Ajax uitlachen na een 3-2 overwinning van Feyenoord heeft alles met Ajax te maken. Moet je maar voor lief nemen bij een Klassieker.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:19 schreef jna het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op. Ik vraag vriendelijk of jullie weer naar je eigen topic kunnen gaan zodat we het hier weer over Ajax kunnen hebben.
Helemaal niks voor Amsterdam!, Helemaal niks voor Amsterdam!quote:Danny Blind gisteravond : Wij nemen de punten mee naar huis
Aanvallende middenvelderquote:Op zondag 5 februari 2006 18:20 schreef FrankyMcG het volgende:
Die Sarpong, is dat een aanvaller of middenvelder?
Nee, wat wil je met Ruud Gullit en Petrovic.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Klopt. Maar binnen feynoord was \'t ook niet allemaal gezond.
Dan open je maar een apart topic of je doet het in het feyenoord-ajax topic.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ajax uitlachen na een 3-2 overwinning van Feyenoord heeft alles met Ajax te maken. Moet je maar voor lief nemen bij een Klassieker.
Hij speelde linkshalf. Dus het zal wel een aanvaller zijn Blind kennendequote:Op zondag 5 februari 2006 18:20 schreef FrankyMcG het volgende:
Die Sarpong, is dat een aanvaller of middenvelder?
Neuh.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:21 schreef jna het volgende:
[..]
Dan open je maar een apart topic of je doet het in het feyenoord-ajax topic.
Dat klopt.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, wat wil je met Ruud Gullit en Petrovic.Maar het was nog lang niet zo slecht als bij Ajax, geldt voor zowel het spel als de organisatie.
Het moge duidelijk zijn dat goede spelers kopen alleen niet genoeg is.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat klopt.
Gelukkig is onnze TD al begonnen aan volgend seizoen, en hoe.
Ajax heeft ervaring en routine nodig, dus wat dat betreft zijn ze op de goede weg. Maar er moet wel een team van worden gemaakt.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat goede spelers kopen alleen niet genoeg is.
Om eerlijk te zijn heeft Huntelaar mij nog geen minuut kunnen imponeren sinds hij in het ajax shirt speelt.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik vind dat Stekelenburg veel \"makkelijke\" ballen doorlaat.
Ik vond Huntelaar helemaal niks vandaag, daar kon zijn goaltje geen verandering in brengen.
Urby is trouwens wel een toppertje.
(Tot zover over ajax)
Dat kan ik uit de mond van een Feyenoorder wel begrijpen vandaag, wanneer 'ie twee keer stil blijft staan over de middellijn, waaruit 2 goals vallen.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Urby is trouwens wel een toppertje.
Dat komt ook nog wel wees maar niet bang mén.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heeft Huntelaar mij nog geen minuut kunnen imponeren sinds hij in het ajax shirt speelt.
Ik meen dit bloedserieus, ik vind dat hij zeker als hij mee naar voren gaat voor veel dreiging zorgt....quote:Op zondag 5 februari 2006 18:26 schreef twi het volgende:
Dat kan ik uit de mond van een Feyenoorder wel begrijpen vandaag, wanneer \'ie twee keer stil blijft staan over de middellijn, waaruit 2 goals vallen.
Ik ook hoor, vooral tegen ado en heracles.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:33 schreef Fok_you het volgende:
Huntelaar speelt tot nu toe gewoon waardeloos. Ik vind hem ook steeds irritanter worden, hij neemt het \\\'ajax\\\' al echt in zich op. Wil niet zeggen dat het geen speler met potentie is, maar niet in dit team. Hij is er om die ballen er in te schoppen en niet meer dan dat. Daarom mag hij ook kuyt\\\'s schoenen nog niet kussen, die schopt ze er in, zorgt dat anderen ze er in schoppen, motiveert het hele team, draagt ook op andere posities zijn steentje bij etc.
Urby is een hele goeie speler denk ik,.... maar vandaag niet. Toch kan die kan het nog ver gaan schoppen denk ik.
jna, daar zeg je ook wel wat als .... makkelijke tegenstanders en het moet eigenlijk kunnen maar ik zie ze nog gerust minstens 1 of 2 keer punten laten liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |