grenzen? ze weet die grenzen? wie heeft haar die grenzen dan geleerd?quote:Op zondag 5 februari 2006 16:31 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dan zal ik het maar aan jou uitleggen.
Mijn moeder heeft de vrijheid zich aan te kleden zoals zij het wilt.
Zij weet gelukkig wat de grenzen voor haar zijn en hoe ze zich moet gedragen.
Mijn vader vind mijn moeder een prima vrouw.
Overigens staat er in de Koran dat je alle wensen van je vrouw moet vervullen.
Amerika (en Engeland volgens mij ook) heeft/hebben de tekeningen ook afgekeurd.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:32 schreef milagro het volgende:
[..]
Er zijn wel angstaanjagend veel moslims en leiders die geen enkele afkeuring uitspreken over deze acties maar enkel hameren op een niet verkregen excuus vanwege het doorbreken van een regel die de onze niet is, namelijk het afbeelden van een profeet.
Wanneer spreken ze Vietnam nu aan vanwege dat doek in die tempel in de hoofdstad??
Dit prachtige kleed moet dus wegquote:Op zondag 5 februari 2006 16:34 schreef Singa het volgende:
[..]
Daar gaat het al mis, want moslims hebben het RECHT niet om dat van anderen te eisen. Als wij mohammed willen afbeelden dan doen wij dat!
Jij ziet ook overal iets slechts en beledigends in hè? Wordt je niet moe van jezelf?quote:Op zondag 5 februari 2006 16:33 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dus om ervoor te zorgen dat er geen tekeningen meer gemaakt worden over o.a. de Profeet moeten er eerst 6 Miljoen moslims sneuvelen? (En dus dat de vrijheid van meningsuiting word bepaald door een geloof? )
opdoekenquote:Op zondag 5 februari 2006 16:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Dit prachtige kleed moet dus weg
[afbeelding]
Het is duidelijk dat jij geen respect hebt voor Moslimsquote:Op zondag 5 februari 2006 16:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat doek hangt er al sinds mensenheugenis, hoor
Moet de Vietnamese regering dat doek dus maar weghalen omdat er een paar muzelmannen aan de andere kant van de wereld er problemen mee hebben?
Niet moslims mogen WEL een afbeelding van de profeet maken, die regel geldt niet voor hen.
Dadelijk ga je nog beslissen dat varkensvlees eten in het bijzijn van een moslim beledigend is, zeg
Lul niet milagro, voor zover ik heb gezien heb op die site naar \"Mohammeds\" afbeeldingen, leken het allen leerzame of informatieve/aanbiddende afbeeldingen. Dat het fout is om hem (en mensen in het algemeen) af te beelden staat vast, maar 1. het werd niet opgemerkt door moslims of 2. het was niet gemaakt door moslims dus ze weten niet beter, of het werd wel gemaakt door moslims en zij wisten op dat moment niet beter.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:21 schreef milagro het volgende:
Een afbeelding van Mohammed in een leesboekje mag ook niet? Is dat ook een rel als deze waard?
Een afbeelding in een tempel in Vietnam? Een schilderij in een Schots Museum?
Oh nu is de grote Satan ineens wel het grote voorbeeldquote:Op zondag 5 februari 2006 16:36 schreef DjDev het volgende:
[..]
Amerika (en Engeland volgens mij ook) heeft/hebben de tekeningen ook afgekeurd.
Het antwoord van je 2e vraag zou ik niet weten
het is duidelijk dat moslims niks tegen gezond verstand weten in te brengen.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:37 schreef DjDev het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij geen respect hebt voor Moslims
Er zijn wel meer zaken niet toegestaan binnen de Islam, die toch gewoon in het Westen gebeuren.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:15 schreef gelly het volgende:
Dus ja, men heeft doelbewust Mohammed afgebeeld wetende dat het goevelig ligt en zelfs niet is toegstaan binnen de Islam.
Mijn moeder weet haar grenezen.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
grenzen? ze weet die grenzen? wie heeft haar die grenzen dan geleerd?
kom uit je hol en kijk rond, wees niet zo bang van de wereld en haar vele facetten, hooguit leer je nog wat en verrijk je jezelf.
Gelukkig hebben moslims wel respect voor niet moslims hè?quote:Op zondag 5 februari 2006 16:37 schreef DjDev het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij geen respect hebt voor Moslims
Boeddha beelden, eeuwenoude kunst verloren gegaan, symbolen van andermans religie en geen islamitsche haan die er naar kraaitquote:Op zondag 5 februari 2006 16:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
opdoeken![]()
welke beelden had die keurige taliban eigenlijk ook alweer met grof geweld vernield?
Gelukkig maar dat Amerika het ook afkeurt! Daarnaast bombarderen ze wel Iraq en Afghanistan plat, martelen ze onschuldige moslims in Guantanamo Bay en verscheuren ze Korans. Maar dat maakt niet uit. Zolang ze maar geen cartoons plaatsen van Mohammed!quote:Op zondag 5 februari 2006 16:36 schreef DjDev het volgende:
[..]
Amerika (en Engeland volgens mij ook) heeft/hebben de tekeningen ook afgekeurd.
Het antwoord van je 2e vraag zou ik niet weten
Oh.. Naja , een jongen uit mn klas z'n pa ging pas dus naar Mekka. Dus hij helemaal blij enzo '' Ja dan kan ik alles doen wat ik wil'' ! Wat bedoel je ?? "ja dan hoor ik de rol van mn vader over te nemen zeg maar '' Dus dan heeft je moeder niks te zeggen?? "jaja want mn pa is er dan niet''quote:Op zondag 5 februari 2006 16:34 schreef DjDev het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Ik heb nooit tegen mijn moeder gezegd
Doe een hoofddoekje om (Ik vind het eerlijk gezegd het eigenlijk best stom uitzien zo\'n hoofddoekje bij mijn moeder :\') )
Lijkt mij duidelijk dat hier met 2 maten gemeten wordt.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Dus er bestaan geen \\\\\\\"normale\\\\\\\" moslims, want iedere moslim zou zo (willen) reageren of keurt het iig goed of heeft er begrip voor?
Waarom dan geen begrip voor een daadn van 1 idioot hier die een moskee in de hens steekt omdat er een Nederlander de strot doorgesneden is door 1 moslim en een aanzienlijk deel vd moslims zegt \\\\\\\"eigen schuld!\\\\\\\"?
aha. ok joh. nou als je vader en haar vader en haar zoon haar er maar afentoe aan herinneren en haar kledingstijl gedogen, zoals ze nu gekleed is, dan is het prima! petje afquote:Op zondag 5 februari 2006 16:39 schreef DjDev het volgende:
[..]
Mijn moeder weet haar grenezen.
Ze weet hoe ze zich moet kleden en hoe niet (daarmee bedoel ik dus een minirokje en een strakke shirt..Een moeder moet weten hoe ze zich moet kleden..ze moet een voorbeeld zijn)
Ik keur het niet goed wat de taliban heeft gedaan hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 16:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
opdoeken![]()
welke beelden had die keurige taliban eigenlijk ook alweer met grof geweld vernield?
Nee waarom?quote:Op zondag 5 februari 2006 16:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Dit prachtige kleed moet dus weg
[afbeelding]
Mijn vader zegt nooit iets tegen haar hoe ze zich moet kleden..Sommige dingen weten mensen zelf wel.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aha. ok joh. nou als je vader en haar vader en haar zoon haar er maar afentoe aan herinneren en haar kledingstijl gedogen, zoals ze nu gekleed is, dan is het prima! petje af
Nee, niemand is er bij gebaat op zo een manier te provoceren, dat zien de VS en de Britten gelukkig ook in. Want voor hen heeft de haat tegen de Westerlingen die momenteel alleen maar is gestegen natuurlijk ook negatieve effecten. Niemand is er bij gebaat, behalve die paar sukkels die dachten het weer nodig te vinden teentjes te trappen (het R@b effect)quote:Op zondag 5 februari 2006 16:39 schreef filmfreek het volgende:
Gelukkig maar dat Amerika het ook afkeurt! Daarnaast bombarderen ze wel Iraq en Afghanistan plat, martelen ze onschuldige moslims in Guantanamo Bay en verscheuren ze Korans. Maar dat maakt niet uit. Zolang ze maar geen cartoons plaatsen van Mohammed!![]()
wij hebben ook een pauze van jou nodig...quote:Op zondag 5 februari 2006 16:42 schreef DjDev het volgende:
Ik ben weg trouwens :\')
Ik ben moe van dit :\')
Tot vanavond/Morgen ofzo![]()
Is hij toch nog moe geworden van zichzelf.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:42 schreef DjDev het volgende:
Ik ben weg trouwens :\')
Ik ben moe van dit :\')
Tot vanavond/Morgen ofzo![]()
Afbeelding van Mohammed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |