Ik vind Idols maar een ballenprogramma
![]()
maar ik kijk er de afgelopen paar weken wel naar.
Hoewel het bot overkwam ben ik het helemaal eens met Henk Jan. Raffaella zegt a maar doet b en niet één keer maar meerdere keren. Ik ben het ook helemaal met Henk Jan eens dat sterk de indruk wordt gewekt, of het echt zo is kan ik niet beoordelen, dat ze fake is en in het begin wat popie jopie heeft gedaan om in de belangstelling te komen en populair te worden. Enkele maanden een nieuwe relatie hebben en dan ook al 10 weken zwanger zijn??
![]()
. Komt niet over als een echt bewuste keus waar goed over is nagedacht en gesproken. En als het wel een bewuste keus is dan zegt dat veel over Raffaella. Dan ben je een opportunist en zo komt ze ook echt op mij over. En daar wordt vaak snel doorheen geprikt. Als je graag in de belangstelling staat en op een podium als deze staat kun je een reactie zoals Henk Jan die gaf verwachten. Ik vind het sneu voor haar en gun haar een gezond kind, een duurzame relatie en ze hoeft er van mij niet uit (idols interesseert mij geen reet) maar ze moet zichzelf geen slachtofferrol aanmeten. Er is maar één manier om hier mee om te gaan. Keihard terugslaan, op het podium en niet anders. Laat maar zien wat je waard bent. Maar het zal me niet verbazen als ze er binnen een paar weken uitgaat.
Fd