abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34798162
Leuk artikel, goede reactie ook van Raffa.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_34802290
Raff deze keer :

pi_34802762
Duidelijk de knapste overgebleven Idol .
  maandag 6 februari 2006 @ 19:06:23 #104
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_34803456
Maar ze is niet meer zo knap geweest als bij de workshops
  maandag 6 februari 2006 @ 23:28:53 #105
88233 Steve
Still the best.
pi_34814237
Jezus, wat een gezeur om die zwangerschap.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_34814367
quote:
Op maandag 6 februari 2006 18:35 schreef migebiggie het volgende:
knip
Leuke shots!
pi_34816822
Al 771 reacties op HJ's weblogje over Raf&Rafje.
Heeft behoorlijk wat losgemaakt.
Maar heb vertrouwen in dr, ze komt er wel. Zelfs met kleine!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 09:21:20 #108
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34820183
Ze blijft zo wel lekker in de aandacht.
Veelbesproken zijn is okay !
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 11:23:21 #109
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_34822755
Veelbesproken --> dan raak je iig niet in de vergetelheid.
En het zal allemaal wel goed komen toch, eerst maar zien of ze ver komt en of ze de finale haalt. En als ze wint, ja dan wordt het wat geregel rond augustus....
We zien het wel. Het is niet handig gepland van haar (is niet gepland weet ik) en Raffaëla haar uitspraak was niet zo handig dat het een foutje van de natuur was, want ze gebruikte zelf geen middel om de natuur te dwarsbomen........
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_34828779
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:23 schreef J-net het volgende:
En als ze wint,
Don't worry. Ze wint niet
En das maar goed ook!
pi_34829331
Ik vind Idols maar een ballenprogramma maar ik kijk er de afgelopen paar weken wel naar.

Hoewel het bot overkwam ben ik het helemaal eens met Henk Jan. Raffaella zegt a maar doet b en niet één keer maar meerdere keren. Ik ben het ook helemaal met Henk Jan eens dat sterk de indruk wordt gewekt, of het echt zo is kan ik niet beoordelen, dat ze fake is en in het begin wat popie jopie heeft gedaan om in de belangstelling te komen en populair te worden. Enkele maanden een nieuwe relatie hebben en dan ook al 10 weken zwanger zijn?? . Komt niet over als een echt bewuste keus waar goed over is nagedacht en gesproken. En als het wel een bewuste keus is dan zegt dat veel over Raffaella. Dan ben je een opportunist en zo komt ze ook echt op mij over. En daar wordt vaak snel doorheen geprikt. Als je graag in de belangstelling staat en op een podium als deze staat kun je een reactie zoals Henk Jan die gaf verwachten. Ik vind het sneu voor haar en gun haar een gezond kind, een duurzame relatie en ze hoeft er van mij niet uit (idols interesseert mij geen reet) maar ze moet zichzelf geen slachtofferrol aanmeten. Er is maar één manier om hier mee om te gaan. Keihard terugslaan, op het podium en niet anders. Laat maar zien wat je waard bent. Maar het zal me niet verbazen als ze er binnen een paar weken uitgaat.

Fd
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:21:06 #112
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_34861854
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 09:21 schreef BVO het volgende:
Ze blijft zo wel lekker in de aandacht.
Veelbesproken zijn is okay !
Eensch!!!

Ach, HenkJannetje heeft ook wel een punt en het is natuurlijk lekker Nederlands om daar allemaal overheen te vallen he?!??
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:53:31 #113
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34862857
Hollanders zijn gewoon probleemmakers .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_34862987
Een dag niet gezeikt is een dag niet geleefd
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:02:18 #115
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34873395
quote:
Wat is je leukste drankervaring?
“Dat ik nooit drank te kort kom. Mijn vriend heeft namelijk een kroeg en altijd wel een paar duizend liter alcohol op voorraad!”

En je slechtste ervaring met drank?
“Dat ik ooit naar huis fietste en onderweg de bosjes in reed. Dat had ik al een paar keer eerder gedaan, maar nu stond er ineens een boom. Ik snap nog steeds niet waar die zomaar vandaan kwam!”
.
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:03:25 #116
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34873441
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:02 schreef BVO het volgende:

[..]

.
. Geweldig toch.

Maar waar haal je dit vandaan?
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:04:01 #117
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34873466
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

. Geweldig toch.

Maar waar haal je dit vandaan?
Pagina 1, daar quotte WithMe het .
pi_34873531
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:32 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja psies, en toen begon ze te huilen, en ik had echt zoiets van, kom op mensen laat er afgaan, ff bijkomen. maar goed, aan de andere kant vond ik een opmerking van Raffa ook een beetje raar \"een foutje van de natuur\" verdomme, je hebt het hier wel over je kind.
Heeft ze dat laatste echt gezegd?
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:07:23 #119
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34873601
Ja pff, je snap toch wat ze bedoelt.
Het was niet gepland, een ongelukje, maar nu is ze er wel geoon blij mee.
pi_34873671
Ze zei er ook direct achteraan: "Voor mij is het geen foutje"
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:09:11 #121
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34873684
Raffaela heeft een beetje een uitspraken probleempje als ze serieus is, dan zegt ze dingen erg nadelig. Ik snap natuurlijk dat ze het allemaal zo positief mogelijk bedoeld, maar niet iedereen is zo verhelderd. .
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 9 februari 2006 @ 18:32:21 #122
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34908778
Wat zou ze gaan zingen? Lovesongs, misschien moet ze my guy nog een keer doen .
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 9 februari 2006 @ 21:09:11 #123
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34914618
Waarom krijg ik het ongemakkelijke gevoel dat er nog maar weinig Raffaela"fans" zijn?
(Retorische vraag, en antwoorden is niet nodig. Ik zie debui al hangen als hier mensen op gaan reageren die niet zo op Raffaela gesteld zijn)
Hoogachtend,
Erik.
pi_34916431
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom krijg ik het ongemakkelijke gevoel dat er nog maar weinig Raffaela"fans" zijn?
(Retorische vraag, en antwoorden is niet nodig. Ik zie debui al hangen als hier mensen op gaan reageren die niet zo op Raffaela gesteld zijn)
Ik ben er nog. .
Mensen als Raffaëla roepen nu eenmaal weerstand op. Neem bevoorbeeld het hele 'verliefd op HJ-gedoe', meteen bij de eerste beelden van de auditie vond ik haar al tof. Ze stak de draak met Idols, met zichzelf, maar toonde wél meteen dat ze ambitie heeft. Voor mij was het dan ook meteen duidelijk dat ze een grap maakte en ik vond het een goede grap. Helaas ben ik in de minderheid. .
Ik vind Raffa leuk, omdat ze echt wel serieus is, maar zichzelf niet superserieus neemt, in tegenstelling tot Floortje, die voor mij de saaiheid zelve is. Floor kan beter zingen, maar Raffa spettert! Daar is níks ongeloofwaardigs aan, Floor is voor mij veel ongeloofwaardiger. Een saai poldermeisje is namelijk geen Idol en iemand met starquality (Raffa dus he ) wél.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  donderdag 9 februari 2006 @ 21:53:39 #125
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34916525
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:50 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Ik ben er nog. .
Mensen als Raffaëla roepen nu eenmaal weerstand op. Neem bevoorbeeld het hele 'verliefd op HJ-gedoe', meteen bij de eerste beelden van de auditie vond ik haar al tof. Ze stak de draak met Idols, met zichzelf, maar toonde wél meteen dat ze ambitie heeft. Voor mij was het dan ook meteen duidelijk dat ze een grap maakte en ik vond het een goede grap. Helaas ben ik in de minderheid. .
Ik vind Raffa leuk, omdat ze echt wel serieus is, maar zichzelf niet superserieus neemt, in tegenstelling tot Floortje, die voor mij de saaiheid zelve is. Floor kan beter zingen, maar Raffa spettert! Daar is níks ongeloofwaardigs aan, Floor is voor mij veel ongeloofwaardiger. Een saai poldermeisje is namelijk geen Idol en iemand met starquality (Raffa dus he ) wél.
Hier ben ik het zo ongelofelijk, totaal, ongetwijfeld en intens mee eens .
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')