Don't worry. Ze wint nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:23 schreef J-net het volgende:
En als ze wint,
Eensch!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:21 schreef BVO het volgende:
Ze blijft zo wel lekker in de aandacht.
Veelbesproken zijn is okay!
quote:Wat is je leukste drankervaring?
“Dat ik nooit drank te kort kom. Mijn vriend heeft namelijk een kroeg en altijd wel een paar duizend liter alcohol op voorraad!”
En je slechtste ervaring met drank?
“Dat ik ooit naar huis fietste en onderweg de bosjes in reed. Dat had ik al een paar keer eerder gedaan, maar nu stond er ineens een boom. Ik snap nog steeds niet waar die zomaar vandaan kwam!”
quote:
Pagina 1, daar quotte WithMe hetquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Geweldig toch.
Maar waar haal je dit vandaan?![]()
Heeft ze dat laatste echt gezegd?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:32 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja psies, en toen begon ze te huilen, en ik had echt zoiets van, kom op mensen laat er afgaan, ff bijkomen. maar goed, aan de andere kant vond ik een opmerking van Raffa ook een beetje raar \"een foutje van de natuur\" verdomme, je hebt het hier wel over je kind.
Ik ben er nog.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom krijg ik het ongemakkelijke gevoel dat er nog maar weinig Raffaela"fans" zijn?
(Retorische vraag, en antwoorden is niet nodig. Ik zie debui al hangen als hier mensen op gaan reageren die niet zo op Raffaela gesteld zijn)
Hier ben ik het zo ongelofelijk, totaal, ongetwijfeld en intens mee eensquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben er nog..
Mensen als Raffaëla roepen nu eenmaal weerstand op. Neem bevoorbeeld het hele 'verliefd op HJ-gedoe', meteen bij de eerste beelden van de auditie vond ik haar al tof. Ze stak de draak met Idols, met zichzelf, maar toonde wél meteen dat ze ambitie heeft. Voor mij was het dan ook meteen duidelijk dat ze een grap maakte en ik vond het een goede grap. Helaas ben ik in de minderheid..
Ik vind Raffa leuk, omdat ze echt wel serieus is, maar zichzelf niet superserieus neemt, in tegenstelling tot Floortje, die voor mij de saaiheid zelve is. Floor kan beter zingen, maar Raffa spettert! Daar is níks ongeloofwaardigs aan, Floor is voor mij veel ongeloofwaardiger. Een saai poldermeisje is namelijk geen Idol en iemand met starquality (Raffa dus he) wél.
Raar is leuk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:13 schreef superhero87 het volgende:
Toch vind ik haar acties een beetje raar
Voor mensen die het niet begrijpen wel.quote:
O sure, zwanger worden tijdens Idols is echt niet domquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Voor mensen die het niet begrijpen wel.
Dat deed ze ook bewust enzo.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:20 schreef superhero87 het volgende:
[..]
O sure, zwanger worden tijdens Idols is echt niet dom![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:21 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Heb je nooit verzorging gehad?
Moest ze maar wat veiliger vrijen, beetje dom om tijdens je idols periode zo'n risico op te lopen dat je zwanger kan rakenquote:
Hey, weet jij veel wat er gebeurd is!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:24 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Moest ze maar wat veiliger vrijen, beetje dom om tijdens je idols periode zo'n risico op te lopen dat je zwanger kan raken
hélemaal mee eens!quote:Op zondag 5 februari 2006 18:44 schreef Insomaniac het volgende:
Fake of niet, ze is de enige die in mijn ogen échte starquality heeft. Snap ook niet dat iedereen nu opeens zo over het verliefd op HJ- grapje struikelt. Voor een oplettend mens was het allang duidelijk dat het een grap is.
Mediageilheid is alleen maar goed, als artiest in dit kleine landje moet je je in de picture spelen en als je meedoet aan Idols wil je sowieso aandacht.
Overtrokken reacties allemaal zeg..
Wat dacht je van de pil?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:26 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Gescheurd rubber kan altijd bijvoorbeeld.
De pil biedt nóóóit zekerheid, je kan wel degelijk zwanger worden terwijl je de pil gewoon gebruiktquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:29 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nou, lang geleden, maar vertel es BVO![]()
Ach whatever, ik vind Raffaela raarquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:31 schreef BVO het volgende:
[..]
De pil biedt nóóóit zekerheid, je kan wel degelijk zwanger worden terwijl je de pil gewoon gebruikt.
En tja, al gebruikt ze hem niet, op sommige momenten denk je niet met je verstand.
Ieder zijn mening hè.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:32 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ach whatever, ik vind Raffaela raar![]()
Mooi dat we het daar dan wel over eens zijn.quote:Harm & Serge zijn nog veel erger
Ik zag Marescha liever nog in Idols, maar Angelique is ookquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:33 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ieder zijn mening hè.![]()
[..]
Mooi dat we het daar dan wel over eens zijn.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:37 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik zag Marescha liever nog in Idols, maar Angelique is ook![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:39 schreef Andiyan het volgende:
[..]
We zijn het tóch wel vaak eens merk ik, alleen Floortje vs Raffaëla niet.
Want we hebben natuurlijk ook nogLucie
.
waarom zou je ook niet van Lucie houdenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:43 schreef superhero87 het volgende:
Iedereen hier houdt van Lucie![]()
Tja Floortje... Ze zingt goed, maar ze interesseert me niet zoveel![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:44 schreef Insomaniac het volgende:
Fake of niet, ze is de enige die in mijn ogen échte starquality heeft. Snap ook niet dat iedereen nu opeens zo over het verliefd op HJ- grapje struikelt. Voor een oplettend mens was het allang duidelijk dat het een grap is.
Mediageilheid is alleen maar goed, als artiest in dit kleine landje moet je je in de picture spelen en als je meedoet aan Idols wil je sowieso aandacht.
Overtrokken reacties allemaal zeg..
Hier sluit ik me helemaal bij aan (zoals Jerney zou zeggenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:50 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ben er nog..
Mensen als Raffaëla roepen nu eenmaal weerstand op. Neem bevoorbeeld het hele 'verliefd op HJ-gedoe', meteen bij de eerste beelden van de auditie vond ik haar al tof. Ze stak de draak met Idols, met zichzelf, maar toonde wél meteen dat ze ambitie heeft. Voor mij was het dan ook meteen duidelijk dat ze een grap maakte en ik vond het een goede grap. Helaas ben ik in de minderheid..
Ik vind Raffa leuk, omdat ze echt wel serieus is, maar zichzelf niet superserieus neemt, in tegenstelling tot Floortje, die voor mij de saaiheid zelve is. Floor kan beter zingen, maar Raffa spettert! Daar is níks ongeloofwaardigs aan, Floor is voor mij veel ongeloofwaardiger. Een saai poldermeisje is namelijk geen Idol en iemand met starquality (Raffa dus he) wél.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |