Die keur ik uiteraard ook af. maar ben jij niet ophitsbaar als er weer een leuke volksmenner opstaat?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Maar je moet toegeven dat dit vergelijkbaar is met de gebeurtenissen in Syrië en Libanon.
-2 overdaad aanquote:Op zondag 5 februari 2006 14:57 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
jij hebt vooral geen respect voor mensenlevens![]()
Nee. Verstandige mensen (wij, het Westen) zeggen: boeiend, een belediging. Nou en.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:56 schreef Meki het volgende:
vind je dat niet verontrustend ???
dat iedereen nu elkaar gaat beledigen ??
nou ik weet dat vanaf nu elke belediging toegestaan is en daarom trek ik mijn afkeuring van de AEL spotprenten terugquote:Op zondag 5 februari 2006 14:57 schreef milagro het volgende:
[..]
wat zeur je dan over die spotprenten van die Deense krant
nee gewoon het leger er op af als het echt uit de klauwen loopt. geen gemekker. nooit het verkeerde voorbeeld geven, dat is essentieel en zeer belangrijk om te winnen in noodsituaties.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ooh, dat verhaal van die jeugdhonken en buurthuizen weer? Nee, dank je, daar doe ik niet aan mee.
je zei minder ontwikkelden...quote:Op zondag 5 februari 2006 14:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee. Verstandige mensen (wij, het Westen) zeggen: boeiend, een belediging. Nou en.
Maar de minder ontwikkelden kunnen dat alleen beantwoorden met geweld.
En dan over Meki zeuren in FB.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:56 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
als ze alle moslims eruit zouden schoppen, gewoon weer ergens in de woestij droppen, dan zou ik dat eigenlijk best fijn vinden.
doe mij maar mensen die wel dankbaar zijn en de westerse samenleving als een paradijs zien en niet als een melkkoe die je ook nog ff flink mishandelt
En eerst beweerde je nog dat "Denemarken", waarmee je vermoedelijk de Deense regering bedoelde, in had moeten grijpen.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:56 schreef Meki het volgende:
[..]
jawel . en AEL ook
vind je dat niet verontrustend ???
dat iedereen nu elkaar gaat beledigen ??
waarom niet gezamenlijk elke belediging veroordelen
Ik heb meer het idee dat er zich een moderne Kristallnacht in de moslimlanden afspeelt, gezien het oproepen tot geweld en moord tegen Denen en andere Westerse burgers en het vernielen van gebouwen in moslimlanden.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:52 schreef du_ke het volgende:
Even een vraagje tussendoor wat zouden jullie doen als er een moderne kristallnacht in Nederland plaats zou vinden? Zo dit topic bekijkende vrees ik dat toch wel eigenlijk.
daarmee zaag je dus de poten onder je eigen verontwaardiging wegquote:Op zondag 5 februari 2006 14:58 schreef Meki het volgende:
[..]
nou ik weet dat vanaf nu elke belediging toegestaan is en daarom trek ik mijn afkeuring van de AEL spotprenten terug
Nóg ongeloofwaardiger? Het is bijna de president van Iran man...quote:Op zondag 5 februari 2006 14:58 schreef Plato1980 het volgende:
Je maakt jezelf echt volkomen ongeloofwaardig.![]()
Nee die blazen huizen met alle inzittenden en al opquote:Op zondag 5 februari 2006 14:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoeveel Joden hebben zelfmoordaanslagen in palestijnse schoolbussen gepleegd?
wie heeft het over mensenlevens?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:57 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
jij hebt vooral geen respect voor mensenlevens![]()
Iets wat zij aan zichzelf te danken hebben. Door dit soort toestanden en eerdere voorvallen maken zij zichzelf compleet belachelijk en ongeloofwaardig. Een land als Syrië laat weer eens zien hoe onbetrouwbaar het is. Voor de goedbedoelende moslims is dat inderdaad behoorlijk zuur. Voor hen zou het dus tijd worden eens de straat op te gaan en te protesteren tegen hun gestoorde geloofsgenoten.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:53 schreef zoalshetis het volgende:
weet je wat nou het allerkuttigste is voor de moslims, en dat vind ik voor de goedbedoelenden best wel jammer, is dat ze met reguliere middelen meer respect hadden afgedwongen en zich niet al mondiaal pispaaltje laten kennen.
en zo gaat het al zolang ik hier rondloop. en nog veel veel langer.
Tja het is moeilijk maar alle moslims het land uitschoppen werkt ook niet echt ben ik bang. Dat heeft Stalin in Tsjetjenie geprobeerd en daar is 70 jaar later nog altijd gedonder.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ooh, dat verhaal van die jeugdhonken en buurthuizen weer? Nee, dank je, daar doe ik niet aan mee.
Nee, dat werkt ook zeker niet, maar het punt van praten is op sommige punten allang gepasseerd, zo zie je vandaag ook weer in Beiroet.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja het is moeilijk maar alle moslims het land uitschoppen werkt ook niet echt ben ik bang. Dat heeft Stalin in Tsjetjenie geprobeerd en daar is 70 jaar later nog altijd gedonder.
dank jequote:Op zondag 5 februari 2006 18:29 schreef Drugshond het volgende:
En weer open.... Let a.u.b. op de discussie en nieuwswaarde van dit topic.
Was de meerderheid van de bevolking in Libanon vroeger niet christen of was het alleen Beiroet waar de meerderheid christen was? Waar zijn zij gebleven?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:31 schreef sp3c het volgende:
wat stel je voor naast praten??
alle moslims Libanon uittrappen?
Ja dag, dan komen ze allemaal hierheenquote:Op zondag 5 februari 2006 18:31 schreef sp3c het volgende:
wordt flink trappen dan.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:31 schreef sp3c het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |