Inderdaad, zéker geen excuus aanbieden.quote:Deens beroep op Arabische leiders
KOPENHAGEN De Deense regering heeft een
klemmend beroep gedaan op de Arabische
leiders om de gemoederen in hun land
tot bedaren te brengen.Minister Möller
van Buitenlandse Zaken sprak van een
kritieke situatie,na de brandstichting
in Deense ambassades en consulaten in
Beiroet en Damascus.
De Arabische betogers eisen een excuus
voor de publicatie van spotprenten over
de profeet Mohammed.Denemarken zegt dat
niet te kunnen doen,met het oog op de
persvrijheid in het land.
Möller zei dat alles moet worden gedaan
om te voorkomen dat de rel uitloopt op
een confrontatie tussen twee culturen.
Ik word er niet misselijk van, ik ben er al jaren misselijk van.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:20 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Alles aan doen om iemand een klap in het gezicht te geven.. Als dat werkelijk zou was dan zouden 12 prentjes niet volstaan lijkt mij zo. Komop zeg wees een beetje redelijk. Het is niet zo alsof de Mohammedanen te boek staan als engeltjes die nooit iets over zichzelf af kunnen roepen, zeker vandaag de dag neit. Niet gek dat er soms mensen zijn die spotprentjes maken. De hypocritie om enerzijds wel van niet-moslims respect voor bepaalde islamitische dogma`s te eisen, maar aan de andere kant geen begrip willen opbrengen voor de vrijheid die wij hier in het Westen kennen is toch om misselijk van te worden.
Maar die klap in het gezicht gaat nogal mank.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:13 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je er alles aan doet de moslims een klap in het gezicht geeft en vervolgens verwacht dat ze niets terug doen. Bij deze, grote groepen vinden het nodig terug te slaan door de boel in de hens te steken. Ga me nu niet vertellen dat je er van staat te kijken.
die vergelijking loopt wel mank de joden kunnen niet de ambasades van die landen in de hens zetten want die hebben er geen vertegenwoordiging :')quote:Op zondag 5 februari 2006 19:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar die klap in het gezicht gaat nogal mank.
We hebben het over een interne deense publicatie. Dat een aandachtshongerige deense imam er de boer op mee gaat, veranderd daar niet aan.
Dus volgens jou moeten wij westerlingen in onze eigen interne publicaties rekening houden met islamitische normen en waarden?
Ik denk het niet.
Dat ruikt naar \\\"dhimmie-schap\\\". Ik heb geen respect voor de islam, en da\\\'s mijn zaak en mijn zaak alleen.
En wederom is\\\'t een gevalletje hypocratie, als je de dagelijkse spotprenten in arabische kranten over joden ziet. Maar daar zul je wel niet op ingaan.
Lul niet zo slap en blijf niet hangen achter je "normen en waarden" & "we moeten ons houden aan islamitische regels". Daar draait het helemaal niet om, je beledigt ze en zij voelen zich er dus gekwetst door. Het zal ze echt niet gaan om het feit dat jij je niet aan een islamitische regel houdt.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:26 schreef ExTec het volgende:
Dus volgens jou moeten wij westerlingen in onze eigen interne publicaties rekening houden met islamitische normen en waarden?
Kun je even een onafhankelijke mod erbij halen, gezien je icoonquote:Op zondag 5 februari 2006 19:29 schreef Drugshond het volgende:
@1 ofthefew, als je hier alleen komt om te rellen of vuil te spuien dan heb ik liever dat je wegblijft.
Je reakties vallen soms/vaak onder de meetlat van FAQ.
@Youssef, flamebaits heb ik hier ook niet nodig.
En als er hier één moskee in de fik gaat is het hek weer van de dam, want de moslims in Nederland hebben toch niks gedaan!!!quote:Op zondag 5 februari 2006 19:31 schreef milagro het volgende:
In Beiroet maken ze gelijk van de gelegenheid gebruik om de wijk van Libanese Christenen binnen te trekken met hun vernielzucht
Tja, als je er toch bentquote:Op zondag 5 februari 2006 19:31 schreef milagro het volgende:
In Beiroet maken ze gelijk van de gelegenheid gebruik om de wijk van Libanese Christenen binnen te trekken met hun vernielzucht
Niemand hoeft te weten dat je al sinds enige jaren ongesteld kan zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik word er niet misselijk van, ik ben er al jaren misselijk van.
wij beledigen ze doordat we ons niet aan de islamitische waarde hebben gehouden.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:32 schreef Youssef het volgende:
[..]
Lul niet zo slap en blijf niet hangen achter je \"normen en waarden\" & \"we moeten ons houden aan islamitische regels\". Daar draait het helemaal niet om, je beledigt ze en zij voelen zich er dus gekwetst door. Het zal ze echt niet gaan om het feit dat jij je niet aan een islamitische regel houdt.
[..]
Kun je even een onafhankelijke mod erbij halen, gezien je icoon
Volgens mij probeer je me alleen maar te provoceren en onderdrukken namelijk
Nee, je beledigt ze door te spotten met hun profeet.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wij beledigen ze doordat we ons niet aan de islamitische waarde hebben gehouden.
(wel erg wij zij verhaal wordt het)
Ach ... we moeten er maar gewoon aan wennen dat veel moslims zeer intolerant zijn. Terwijl wij in Nederland subsidies verstrekken voor de meest uiteenlopende projectjes, moslims enorme haatschuren laten bouwen en discriminatie als een autochtoon iets zien ...quote:Op zondag 5 februari 2006 19:31 schreef milagro het volgende:
excuses zijn zóó 1990quote:Op zondag 5 februari 2006 19:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, zéker geen excuus aanbieden.
Excuus aanbieden.
haatprenten what`s next dat je gaat geloven wat die iraanse mp zegt dat een groot zionistisch complot isquote:Op zondag 5 februari 2006 19:33 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Niemand hoeft te weten dat je al sinds enige jaren ongesteld kan zijn.
Dit is prima zo. Laat de boel maar eens goed uit de hand lopen. Dat dwingt een ieder om kleur te bekennen, een standpunt in te nemen. Nu zal blijken wie zijn rug recht houdt en wie bukt voor de Westerse haatprenten.
Goh, ik voel me ook beledigd als jij ontkent dat Jezus de zoon van God is. Dat is het kernpunt van het Christendom en wordt keer op keer ontkent door moslims. Schandalig.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:32 schreef Youssef het volgende:
Het zal ze echt niet gaan om het feit dat jij je niet aan een islamitische regel houdt.
Ik vind het een leuke avatar.quote:Kun je even een onafhankelijke mod erbij halen, gezien je icoon
spotquote:
wat niet mag volgens de koran.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee, je beledigt ze door te spotten met hun profeet.
Of de Denen zijn varkens, en afhankelijk van de invalshoek hoeft het dan geen provocatie te zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:32 schreef Youssef het volgende:
Ja....en?quote:Op zondag 5 februari 2006 19:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee, je beledigt ze door te spotten met hun profeet.
Die icoon inderdaadquote:Op zondag 5 februari 2006 19:32 schreef Youssef het volgende:
Denk eens na over de achterliggende gedachten van de cartoons. Veel terreurdaden tegen niet-moslims worden uit naam van de desbetreffende profeet gepleegd ....quote:Op zondag 5 februari 2006 19:33 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Nu zal blijken wie zijn rug recht houdt en wie bukt voor de Westerse haatprenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |