Tja, als je er toch bentquote:Op zondag 5 februari 2006 19:31 schreef milagro het volgende:
In Beiroet maken ze gelijk van de gelegenheid gebruik om de wijk van Libanese Christenen binnen te trekken met hun vernielzucht
Niemand hoeft te weten dat je al sinds enige jaren ongesteld kan zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik word er niet misselijk van, ik ben er al jaren misselijk van.
wij beledigen ze doordat we ons niet aan de islamitische waarde hebben gehouden.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:32 schreef Youssef het volgende:
[..]
Lul niet zo slap en blijf niet hangen achter je \"normen en waarden\" & \"we moeten ons houden aan islamitische regels\". Daar draait het helemaal niet om, je beledigt ze en zij voelen zich er dus gekwetst door. Het zal ze echt niet gaan om het feit dat jij je niet aan een islamitische regel houdt.
[..]
Kun je even een onafhankelijke mod erbij halen, gezien je icoon
Volgens mij probeer je me alleen maar te provoceren en onderdrukken namelijk
Nee, je beledigt ze door te spotten met hun profeet.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wij beledigen ze doordat we ons niet aan de islamitische waarde hebben gehouden.
(wel erg wij zij verhaal wordt het)
Ach ... we moeten er maar gewoon aan wennen dat veel moslims zeer intolerant zijn. Terwijl wij in Nederland subsidies verstrekken voor de meest uiteenlopende projectjes, moslims enorme haatschuren laten bouwen en discriminatie als een autochtoon iets zien ...quote:Op zondag 5 februari 2006 19:31 schreef milagro het volgende:
In Beiroet maken ze gelijk van de gelegenheid gebruik om de wijk van Libanese Christenen binnen te trekken met hun vernielzucht
excuses zijn zóó 1990quote:Op zondag 5 februari 2006 19:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, zéker geen excuus aanbieden.
Excuus aanbieden.
haatprenten what`s next dat je gaat geloven wat die iraanse mp zegt dat een groot zionistisch complot isquote:Op zondag 5 februari 2006 19:33 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Niemand hoeft te weten dat je al sinds enige jaren ongesteld kan zijn.
Dit is prima zo. Laat de boel maar eens goed uit de hand lopen. Dat dwingt een ieder om kleur te bekennen, een standpunt in te nemen. Nu zal blijken wie zijn rug recht houdt en wie bukt voor de Westerse haatprenten.
Goh, ik voel me ook beledigd als jij ontkent dat Jezus de zoon van God is. Dat is het kernpunt van het Christendom en wordt keer op keer ontkent door moslims. Schandalig.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:32 schreef Youssef het volgende:
Het zal ze echt niet gaan om het feit dat jij je niet aan een islamitische regel houdt.
Ik vind het een leuke avatar.quote:Kun je even een onafhankelijke mod erbij halen, gezien je icoon
spotquote:
wat niet mag volgens de koran.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee, je beledigt ze door te spotten met hun profeet.
Of de Denen zijn varkens, en afhankelijk van de invalshoek hoeft het dan geen provocatie te zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:32 schreef Youssef het volgende:
Ja....en?quote:Op zondag 5 februari 2006 19:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee, je beledigt ze door te spotten met hun profeet.
Die icoon inderdaadquote:Op zondag 5 februari 2006 19:32 schreef Youssef het volgende:
Denk eens na over de achterliggende gedachten van de cartoons. Veel terreurdaden tegen niet-moslims worden uit naam van de desbetreffende profeet gepleegd ....quote:Op zondag 5 februari 2006 19:33 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Nu zal blijken wie zijn rug recht houdt en wie bukt voor de Westerse haatprenten.
Ik zie lekkere Deense hamquote:Op zondag 5 februari 2006 19:37 schreef Drugshond het volgende:
Zie je de ironie van mijn icoon. Het is maar net wat je erin ziet. Hetzelfde als die spotprenten![]()
quote:AMMAN De twee Jordaanse journalisten
die vastzaten wegens het afdrukken van
de cartoons over Mohammed,zijn weer
vrij.Ze kunnen celstraf krijgen wegens
"schending van het religieus gevoel".
quote:Op zondag 5 februari 2006 19:38 schreef stevan_A het volgende:
[afbeelding]
dit mag je gewoon plaatsen in het westen geen gezeik, is gewoon grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |