vorige deeltjesquote:Generally, of course, engine makers don't actually announce the power of their units. I believe that the only exception to that this season has been Peugeot, who stated that their engines were developing 793 bhp near the end of the year - presumably a qualifying rating. This was part of their effort to declare publicly that the problems that the Prost team were experiencing were not all the fault of Peugeot, no matter what the Prost people said.
Ik zou met een kennis van me gaan, zij komt uit Moskou, maar nu heft ze een vriendje en wil ze niet zonder hem gaanquote:Op zondag 5 februari 2006 14:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
vraag allexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mee, krijg je onderweg gelijk uitleg bij alle auto\'s die je ziet![]()
Je kan veel zeggen. Maar op het moment dat die enzo dat podium op rijd klinkt dat 100X geiler dan een lamboquote:
kijk die gozer achter dat wijf. Die kijkt als of hij denkt dat hij dood gaatquote:Op zondag 5 februari 2006 15:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
T was weer leuk in de discotheek van Stadskanaal zo te zien
dat beentje slingert dalijk weer naar achter hèquote:Op zondag 5 februari 2006 15:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kijk die gozer achter dat wijf. Die kijkt als of hij denkt dat hij dood gaat
quote:Op zondag 5 februari 2006 15:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen. Maar op het moment dat die enzo dat podium op rijd klinkt dat 100X geiler dan een lambo
Hm, als Peu betaald, ik heb al mn vakanties tot 2010 opgeschort :')quote:Op zondag 5 februari 2006 14:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
vraag allexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mee, krijg je onderweg gelijk uitleg bij alle auto\'s die je ziet![]()
jij spoort echt niet hequote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 16:20 schreef ook_gek het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=4867213270167061467&q=ferrari
dit filmpje laat zien wat een lotus kan doen tegen een GT3 en een F40 als je maar goed rijd en durft bochten te nemen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |