vorige deeltjesquote:Generally, of course, engine makers don't actually announce the power of their units. I believe that the only exception to that this season has been Peugeot, who stated that their engines were developing 793 bhp near the end of the year - presumably a qualifying rating. This was part of their effort to declare publicly that the problems that the Prost team were experiencing were not all the fault of Peugeot, no matter what the Prost people said.
Ik zou met een kennis van me gaan, zij komt uit Moskou, maar nu heft ze een vriendje en wil ze niet zonder hem gaanquote:Op zondag 5 februari 2006 14:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
vraag allexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mee, krijg je onderweg gelijk uitleg bij alle auto\'s die je ziet![]()
Je kan veel zeggen. Maar op het moment dat die enzo dat podium op rijd klinkt dat 100X geiler dan een lamboquote:
kijk die gozer achter dat wijf. Die kijkt als of hij denkt dat hij dood gaatquote:Op zondag 5 februari 2006 15:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
T was weer leuk in de discotheek van Stadskanaal zo te zien
dat beentje slingert dalijk weer naar achter hèquote:Op zondag 5 februari 2006 15:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kijk die gozer achter dat wijf. Die kijkt als of hij denkt dat hij dood gaat
quote:Op zondag 5 februari 2006 15:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen. Maar op het moment dat die enzo dat podium op rijd klinkt dat 100X geiler dan een lambo
Hm, als Peu betaald, ik heb al mn vakanties tot 2010 opgeschort :')quote:Op zondag 5 februari 2006 14:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
vraag allexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mee, krijg je onderweg gelijk uitleg bij alle auto\'s die je ziet![]()
jij spoort echt niet hequote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 16:20 schreef ook_gek het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=4867213270167061467&q=ferrari
dit filmpje laat zien wat een lotus kan doen tegen een GT3 en een F40 als je maar goed rijd en durft bochten te nemen![]()
Omdat ik een enzo niet geiler vind klinken dan een Lambo? :')quote:
dus dit is geen muziek voor jouw oren?quote:Op zondag 5 februari 2006 16:31 schreef M5 het volgende:
[..]
Omdat ik een enzo niet geiler vind klinken dan een Lambo? :\')
D\'r is maar één auto die geil klinkt en dat is een Carrera GT imo.
http://video.google.com/videoplay?docid=1294420330942974226&q=porschequote:Op zondag 5 februari 2006 16:31 schreef M5 het volgende:
[..]
Omdat ik een enzo niet geiler vind klinken dan een Lambo? :\')
D\'r is maar één auto die geil klinkt en dat is een Carrera GT imo.
ik wilde ook net dit filmpje hier knallenquote:Op zondag 5 februari 2006 16:38 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=1294420330942974226&q=porsche![]()
't is mooi, maar haalt het lang niet bij de sound van een V10.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dus dit is geen muziek voor jouw oren?
http://video.google.com/videoplay?docid=3891118438710288804&q=ferrari
moet je eens op gumball zoeken, 125 filmpjesquote:Op zondag 5 februari 2006 16:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik wilde ook net dit filmpje hier knallen![]()
Inderdaad dit klinkt heel erg lekker ja
kansloos..... :')quote:Op zondag 5 februari 2006 16:59 schreef PeuRac het volgende:
Oh shit, vanavond naar een vriendin van me die net is gaan samenwonen in een nieuw huis, heb ik niks om mee te nemen :\')
langs een begraaf plaats lopen. Daar liggen genoeg bloemen. Vergeet alleen niet het kaartje er af te halenquote:Op zondag 5 februari 2006 16:59 schreef PeuRac het volgende:
Oh shit, vanavond naar een vriendin van me die net is gaan samenwonen in een nieuw huis, heb ik niks om mee te nemen :\')
:') zij woont tenminste niet tot dr 27e thuisquote:Op zondag 5 februari 2006 17:06 schreef Alfisti het volgende:
[..]
kansloos..... :\')
je zou je automatten weg kunnen geven
ben ik het toch nog eens een keer met je eensquote:Op zondag 5 februari 2006 17:12 schreef ook_gek het volgende:
mensen die lang thuis blijven wonen zijn slim. want die kunnen sparen![]()
en dan nutteloze cd spelers kopen :')quote:Op zondag 5 februari 2006 17:12 schreef ook_gek het volgende:
Om vervolgens dure troep van te kopen als radio's en tv's :')quote:Op zondag 5 februari 2006 17:12 schreef ook_gek het volgende:
rij langs een rijk gesorteerde benzine pompquote:Op zondag 5 februari 2006 16:59 schreef PeuRac het volgende:
26 :')quote:Op zondag 5 februari 2006 17:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
:\\\') zij woont tenminste niet tot dr 27e thuis
Minimaal verschil :')quote:
vertel dat anders even aan je ouders met hun stelton en alessi spullenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Om vervolgens dure troep van te kopen als radio\'s en tv\'s :\')
Wie heeft t over mij? Ik woon ook nog thuisquote:Op zondag 5 februari 2006 17:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
maar ik heb geen plakband en foute matjes :\')
quote:Op zondag 5 februari 2006 17:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
vertel dat anders even aan je ouders met hun stelton en alessi spullen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |