vorige deeltjesquote:Generally, of course, engine makers don't actually announce the power of their units. I believe that the only exception to that this season has been Peugeot, who stated that their engines were developing 793 bhp near the end of the year - presumably a qualifying rating. This was part of their effort to declare publicly that the problems that the Prost team were experiencing were not all the fault of Peugeot, no matter what the Prost people said.
Ik zou met een kennis van me gaan, zij komt uit Moskou, maar nu heft ze een vriendje en wil ze niet zonder hem gaanquote:Op zondag 5 februari 2006 14:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
vraag allexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mee, krijg je onderweg gelijk uitleg bij alle auto\'s die je ziet![]()
Je kan veel zeggen. Maar op het moment dat die enzo dat podium op rijd klinkt dat 100X geiler dan een lamboquote:
kijk die gozer achter dat wijf. Die kijkt als of hij denkt dat hij dood gaatquote:Op zondag 5 februari 2006 15:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
T was weer leuk in de discotheek van Stadskanaal zo te zien
dat beentje slingert dalijk weer naar achter hèquote:Op zondag 5 februari 2006 15:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kijk die gozer achter dat wijf. Die kijkt als of hij denkt dat hij dood gaat
quote:Op zondag 5 februari 2006 15:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen. Maar op het moment dat die enzo dat podium op rijd klinkt dat 100X geiler dan een lambo
Hm, als Peu betaald, ik heb al mn vakanties tot 2010 opgeschort :')quote:Op zondag 5 februari 2006 14:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
vraag allexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mee, krijg je onderweg gelijk uitleg bij alle auto\'s die je ziet![]()
jij spoort echt niet hequote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 16:20 schreef ook_gek het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=4867213270167061467&q=ferrari
dit filmpje laat zien wat een lotus kan doen tegen een GT3 en een F40 als je maar goed rijd en durft bochten te nemen![]()
Omdat ik een enzo niet geiler vind klinken dan een Lambo? :')quote:
dus dit is geen muziek voor jouw oren?quote:Op zondag 5 februari 2006 16:31 schreef M5 het volgende:
[..]
Omdat ik een enzo niet geiler vind klinken dan een Lambo? :\')
D\'r is maar één auto die geil klinkt en dat is een Carrera GT imo.
http://video.google.com/videoplay?docid=1294420330942974226&q=porschequote:Op zondag 5 februari 2006 16:31 schreef M5 het volgende:
[..]
Omdat ik een enzo niet geiler vind klinken dan een Lambo? :\')
D\'r is maar één auto die geil klinkt en dat is een Carrera GT imo.
ik wilde ook net dit filmpje hier knallenquote:Op zondag 5 februari 2006 16:38 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=1294420330942974226&q=porsche![]()
't is mooi, maar haalt het lang niet bij de sound van een V10.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dus dit is geen muziek voor jouw oren?
http://video.google.com/videoplay?docid=3891118438710288804&q=ferrari
moet je eens op gumball zoeken, 125 filmpjesquote:Op zondag 5 februari 2006 16:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik wilde ook net dit filmpje hier knallen![]()
Inderdaad dit klinkt heel erg lekker ja
kansloos..... :')quote:Op zondag 5 februari 2006 16:59 schreef PeuRac het volgende:
Oh shit, vanavond naar een vriendin van me die net is gaan samenwonen in een nieuw huis, heb ik niks om mee te nemen :\')
langs een begraaf plaats lopen. Daar liggen genoeg bloemen. Vergeet alleen niet het kaartje er af te halenquote:Op zondag 5 februari 2006 16:59 schreef PeuRac het volgende:
Oh shit, vanavond naar een vriendin van me die net is gaan samenwonen in een nieuw huis, heb ik niks om mee te nemen :\')
:') zij woont tenminste niet tot dr 27e thuisquote:Op zondag 5 februari 2006 17:06 schreef Alfisti het volgende:
[..]
kansloos..... :\')
je zou je automatten weg kunnen geven
ben ik het toch nog eens een keer met je eensquote:Op zondag 5 februari 2006 17:12 schreef ook_gek het volgende:
mensen die lang thuis blijven wonen zijn slim. want die kunnen sparen![]()
en dan nutteloze cd spelers kopen :')quote:Op zondag 5 februari 2006 17:12 schreef ook_gek het volgende:
Om vervolgens dure troep van te kopen als radio's en tv's :')quote:Op zondag 5 februari 2006 17:12 schreef ook_gek het volgende:
rij langs een rijk gesorteerde benzine pompquote:Op zondag 5 februari 2006 16:59 schreef PeuRac het volgende:
26 :')quote:Op zondag 5 februari 2006 17:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
:\\\') zij woont tenminste niet tot dr 27e thuis
Minimaal verschil :')quote:
vertel dat anders even aan je ouders met hun stelton en alessi spullenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Om vervolgens dure troep van te kopen als radio\'s en tv\'s :\')
Wie heeft t over mij? Ik woon ook nog thuisquote:Op zondag 5 februari 2006 17:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
maar ik heb geen plakband en foute matjes :\')
quote:Op zondag 5 februari 2006 17:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
vertel dat anders even aan je ouders met hun stelton en alessi spullen![]()
dat is mijn tekstquote:Op zondag 5 februari 2006 18:58 schreef BoJo het volgende:
Ik verveel me :\')
ik was aan het etenquote:Op zondag 5 februari 2006 19:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
duurde te lang voordat jij ermee kwam en ik alleen hoefde te quoten![]()
oh...quote:Op zondag 5 februari 2006 19:24 schreef ook_gek het volgende:
ik heb chinees gegeten
Het was heerlijk jaquote:
en jij dan? Heb jij ook zo lekker gegeten net als ik?quote:
Dat betwijfel ik.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en jij dan? Heb jij ook zo lekker gegeten net als ik?
vertelquote:
Jup known fact dat elise in bochten en bij aanremmen van bochten iedereen weer terug paktquote:Op zondag 5 februari 2006 16:20 schreef ook_gek het volgende:
dit filmpje laat zien wat een lotus kan doen tegen een GT3 en een F40 als je maar goed rijd en durft bochten te nemen![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 17:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Om vervolgens dure troep van te kopen als radio\'s en tv\'s :\')
Z'n vleugel als mukie wil voor op je alfaquote:Op zondag 5 februari 2006 20:00 schreef BoJo het volgende:
ik wil wat kopen
m\'n koopziekte speelt op![]()
die heb ik gelukkig gemist :')quote:Op zondag 5 februari 2006 20:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Z\'n vleugel als mukie wil voor op je alfa:\')
Ik ben wijs en spaar op het moment :')quote:Op zondag 5 februari 2006 20:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
die heb ik gelukkig gemist :\')
nee ik wil wat anders kopen, niet al m\'n geld hoeft in m\'n auto\'s:\')
zou ik ook moeten zijn, maar ik wil gewoon wat hebben maar ik weet niet wat :')quote:Op zondag 5 februari 2006 20:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben wijs en spaar op het moment :\')
de nieuwe iMac Intel?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:06 schreef BoJo het volgende:
maar ik moet me echt inhouden want ik ken deze buien, zo kocht ik ook mijn tv,laptop,camera,mp3 spelers etc.:\')
In de crib van mn ouders is het prima :') In de FBG-dungeon moet nog het een en ander gebeuren.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:14 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Hoe is het in de crib? [afbeelding]
Bo houd er niet van om opgejaagd te worden, hij stond ook niet te springen om in die van mij te stappenquote:
hou je mond nou...je moet het niet gaan voedenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:13 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
de nieuwe iMac Intel?
Of anders de laatste serie iMac G5\'s met cam, die gaan weg voor zeeer goede prijzen
geef mij idd maar rally, lekker in me eentje met de bomen.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:18 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Bo houd er niet van om opgejaagd te worden, hij stond ook niet te springen om in die van mij te stappen
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
In de crib van mn ouders is het prima :\') In de FBG-dungeon moet nog het een en ander gebeuren.
Alsof je er spijt van gaat krijgenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
hou je mond nou...je moet het niet gaan voeden![]()
Voor jou kunnen we ook bomen op de kartbaan zettenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
geef mij idd maar rally, lekker in me eentje met de bomen.![]()
best, als niemand maar achter me aan loopt te zenuwen :')quote:Op zondag 5 februari 2006 20:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voor jou kunnen we ook bomen op de kartbaan zettenVan staal
Hard genoeg rijdenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
best, als niemand maar achter me aan loopt te zenuwen :\')
Neehoor, en het bgegint ook wel lekker op te schieten, maar goed er zijn altijd wat dingetjes die je niet voorzien hebt.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:20 schreef Zonda_F het volgende:
[..]![]()
Valt het tegen wat er moet gebeuren?
Koop er een voor mijquote:Op zondag 5 februari 2006 20:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
hou je mond nou...je moet het niet gaan voeden![]()
ineens ongekend kart/race talent, word ik geinterviewd:quote:
Kleine stap dusquote:
Ik houd jullie op de hoogtequote:Op zondag 5 februari 2006 20:26 schreef Zonda_F het volgende:
Wanneer is de FBG house warming/demolishing party?
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:26 schreef Zonda_F het volgende:
Wanneer is de FBG house warming/demolishing party?
Ik heb net alles opgeknapt komen jullie het zeker aan gort rokenquote:
mjah... toch maar niet :')quote:Op zondag 5 februari 2006 20:30 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
iMac intel core duo 17\" voor ¤ 1379.0
iMac G5 20\" ¤1589
20\\\" is chilll
zekahsquote:Op zondag 5 februari 2006 20:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb net alles opgeknapt komen jullie het zeker aan gort roken
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar dat was voor je koni\'s en die heb ik nog steeds niet gezien
Kijk dan hoe strak 'ie ligtquote:
Die sticker staat 'm goed ehquote:
alzheimersquote:Op zondag 5 februari 2006 20:49 schreef Klonk het volgende:
ik wil iets zeggen, maar weet niet wat....
Zeg maar: "Ik wil dat Fwnk een pijnlijke dood sterft."quote:Op zondag 5 februari 2006 20:49 schreef Klonk het volgende:
ik wil iets zeggen, maar weet niet wat....
en langzamequote:Op zondag 5 februari 2006 20:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zeg maar: \"Ik wil dat Fwnk een pijnlijke dood sterft.\"
Met een gezwel aan z'n kontgat?quote:
Dat is wel een nare manier om te gaan danquote:
dat je ontploft omdat de schijt nergens heen kanquote:
Je voelt een knobbeltje tussen je billen?quote:
als je dat in de darkroom hoortquote:Op zondag 5 februari 2006 21:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je voelt een knobbeltje tussen je billen?![]()
Ik kom daar niet vaak meer, ik zou het niet weten :')quote:
toen pim er nog kwam was alles beter....quote:Op zondag 5 februari 2006 21:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik kom daar niet vaak meer, ik zou het niet weten :\')
Valt de film tegen?quote:
ik heb net een heel paper geschreven daarover ja :')quote:Op zondag 5 februari 2006 21:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
toen pim er nog kwam was alles beter....
Hoofdstuk 3: De Darkroom :')quote:Op zondag 5 februari 2006 21:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ik heb net een heel paper geschreven daarover ja :\')
stukje zwart papier inleveren wat naar poep ruiktquote:Op zondag 5 februari 2006 21:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoofdstuk 3: De Darkroom :\')
Hoofdstuk 4: Zijn eerste buttplugquote:Op zondag 5 februari 2006 21:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoofdstuk 3: De Darkroom :\')
Respect, zo nauw die bochten nemen, heb je echt wat stuurmanskunsten voor nodig!!quote:Op zondag 5 februari 2006 16:20 schreef ook_gek het volgende:
Mijn copyrights wat doe je :'(quote:Op zondag 5 februari 2006 20:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kijk dan hoe strak 'ie ligt
[afbeelding]
Met de zomerbanden
Die secetaresse is echt een knappe vrouwquote:Op zondag 5 februari 2006 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn copyrights wat doe je :\'(Zojuist \"Der Untergang\"gekeken. indrukwekkende film.
lijkt als twee druppels water op een kennis van me.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die secetaresse is echt een knappe vrouw
blinde hondquote:Op zondag 5 februari 2006 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
waar is het voorwiel? :\\\')
edit: daar dus :\')
't is duur of het kost goedkoperquote:Op zondag 5 februari 2006 21:30 schreef Sjoewe het volgende:
Benzine kost duur hoor :\')
Mja maar hun van de belasting geve het alleen terug als ik hen een fractuurje kan voorleggenquote:Op zondag 5 februari 2006 21:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
\'t is duur of het kost goedkoper
Als je het uit de auto van de buurman tankt wel ja :')quote:
Vaak moet je hun nog zelf optelefoneren ook, luie hondenquote:Op zondag 5 februari 2006 21:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja maar hun van de belasting geve het alleen terug als ik hen een fractuurje kan voorleggen
ik krijg geen donder meer van de verzekering, stelletje kankermongoluhquote:Op zondag 5 februari 2006 21:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In vergelijking met jouw schade\'s is alles goedkoop ja :\')
Had je ook maar meer moete petalequote:Op zondag 5 februari 2006 21:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik krijg geen donder meer van de verzekering, stelletje kankermongoluh![]()
true truequote:Op zondag 5 februari 2006 21:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had je ook maar meer moete petale
Waar ga je volgende keer tegenaan rijden?quote:
niks van gemerkt. mestal zien we de zwaailampjes bij burgum wel. zal wel flink mistig geweest zijn vannacht denk ik?quote:
ik nergens, andere mensen moeten niet tegen mij aanrijdenquote:Op zondag 5 februari 2006 21:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Waar ga je volgende keer tegenaan rijden?
Ik dacht dat het alweer jouw beurt was :')quote:Op zondag 5 februari 2006 21:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik nergens, andere mensen moeten niet tegen mij aanrijden
kom maar op met die 190, rij ik met plezier in puinquote:Op zondag 5 februari 2006 21:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik dacht dat het alweer jouw beurt was :\')
Barbaarquote:Op zondag 5 februari 2006 21:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
kom maar op met die 190, rij ik met plezier in puin![]()
quote:There was a little girl who went up to her mom, and asked, \"Whats that?\"
Her Mom said,\"A vagina.\"
The little girl said, \"When will I get one?\"
\"When you get older,\" said her Mom.
Then the little girl went up to her Dad and asked, \"Whats that?\"
Her Dad said,\"A penis.\"
The little girl asked, \"When will I get one?\"
The Dad said, \"When your Mom goes to work!\"![]()
Diep triestquote:Op zondag 5 februari 2006 22:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb niet mogen delen in de feestvreugde
NASN op de kabelquote:Op zondag 5 februari 2006 22:33 schreef Fugie het volgende:
ik ben lid van zon site die us ppv streamt
nba kijken enzo
Euhmquote:Op zondag 5 februari 2006 22:47 schreef Mukie het volgende:
FOK!Userfoto's #200
kijk eens wat ik dit weekend heb gedaan
een fotoshoot vedommequote:Op zondag 5 februari 2006 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Euhm
Naar een zigeunerfeest geweest?![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben de verdulleme trots op ook
Zie er mooi uit
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie er mooi uit
Ik heb 8 uur staan schilderen vandaagquote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is zondagavond. waarom heb ik dan nergens
[..]
gezien?
dat moeten er dus minstens 14 uur zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 23:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb 8 uur staan schilderen vandaag
Ik moet ook weer eens naar Rotterdam.. het jeukt... maar dan wel in de autoquote:Op zondag 5 februari 2006 23:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
Morgen ben ik vrij, dus ik ga morgenochtendMaar je let goed op zeg
![]()
Volgende week zie je het ook niet want dan blijf ik in R'dam
Woensdag is het klaarquote:Op zondag 5 februari 2006 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat moeten er dus minstens 14 uur zijn
(ons huis is nog niet afgeschilderd, teriwjl wij zo'n 12 uur per dag deden, dus ik kan het weten)
Vragen of je een rijles van 8 uur kunt krijgen en naar R'dam cruisenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik moet ook weer eens naar Rotterdam.. het jeukt... maar dan wel in de auto
Die arme ligt super ziek in bedjequote:Op zondag 5 februari 2006 23:04 schreef Zonda_F het volgende:
[..]![]()
Mooi kado voor je vriendje ook O~)
Da's gaarquote:Op zondag 5 februari 2006 23:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
Die arme ligt super ziek in bedje![]()
Ben na de shoot direct even langs gegaan, maar kon hem zelfs niet knuffelen![]()
dat vinnik nou ookquote:
Nee idd, er staat een lekker wijf op die foto's manquote:Op zondag 5 februari 2006 23:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat vinnik nou ook
Tis net alsof ik het niet ben, zo onwerkelijk :')
Mijn zusjequote:Op zondag 5 februari 2006 23:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's gaar
Wie heeft die foto's gemaakt dan?
Dat bedoel ikquote:Op zondag 5 februari 2006 23:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee idd, er staat een lekker wijf op die foto\'s man
Ik heb even mijn signature aangepast.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie er mooi uit
hihihi lolquote:Op zondag 5 februari 2006 23:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb even mijn signature aangepast.
Ben er erg tevreden meequote:
Das snelquote:
Ik ga wel met de Sjaggo Arosaquote:Op zondag 5 februari 2006 23:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vragen of je een rijles van 8 uur kunt krijgen en naar R'dam cruisen!
Ik ben er al eens eerder geweest te spottenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Denk je dat je R'dam wel kunt vinden?
Mja, opzich is het ook niet echt te missen neequote:Op zondag 5 februari 2006 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben er al eens eerder geweest te spotten![]()
ben ik nu gek geworden, of is de wereld gek?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
al die mensen met deense vlaggen ineens in hun avatar...
al die moslims die er na een half jara nog eens achter komen dat er een paar tekeningen zijn gemaakt
Dan heb ik er bijna een week aan geklustquote:
Cummulatieve radicalisatie.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ben ik nu gek geworden, of is de wereld gek?
sommige lui hebben geen gevoel voor humorquote:Op zondag 5 februari 2006 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ben ik nu gek geworden, of is de wereld gek?
Hm, ik denk hetquote:
ik heb na anderhalf jaar pas de laatste verhuisdoos oprgeruimdquote:Op zondag 5 februari 2006 23:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan heb ik er bijna een week aan geklust
Oke, even serieus, is dit nu echt een droom van je? Of is het gewoon patserij?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm, ik denk het
Zou er in de puinhopen van de derde wereldoorlog plek zijn voro een onafhankliejk Fryslân?
Ik heb nog nooit iets opgeruimd :')quote:Op zondag 5 februari 2006 23:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb na anderhalf jaar pas de laatste verhuisdoos oprgeruimd :')
Wat een aflevering weer zegquote:
TOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETquote:Op zondag 5 februari 2006 23:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat een aflevering weer zeg
Die gasten staan gewoon in de tuin te zeiken
En wat een mogolen in die kroeg gek hahah
Ik weet zeker dat de monden van alle chicks openvallen, dan is het alleen nog maar een kwestie van goed mikkenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:48 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga gewoon hendig pimpen met mn nieuwe huis
Preciesquote:Op zondag 5 februari 2006 23:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat de monden van alle chicks openvallen, dan is het alleen nog maar een kwestie van goed mikken
Droom!quote:Op zondag 5 februari 2006 23:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oke, even serieus, is dit nu echt een droom van je? Of is het gewoon patserij?
Je beseft je ook wel dat je iemand als Dhr. Brenninkmeijer nodig hebt om dat te kunnen financieren?quote:
Dat besef ik.... Daarom zal Groningen mee moeten doen met hun bodemschatten.. en die willen nietquote:Op zondag 5 februari 2006 23:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je beseft je ook wel dat je iemand als Dhr. Brenninkmeijer nodig hebt om dat te kunnen financieren?
Jullie hebben 0 facaliteitenEn als je onafhankelijk wil worden zul je dat allemaal moeten huren van Nederland...
Mooi, hoofdstuk afgesloten :') !quote:Op zondag 5 februari 2006 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat besef ik.... Daarom zal Groningen mee moeten doen met hun bodemschatten.. en die willen niettot zover een onafhenkelijk Fryslân :')
Ik denk idd dat dat een beter te realiseren idee is jaquote:Op zondag 5 februari 2006 23:55 schreef Sjoewe het volgende:
Ik wordt dictator van FrieslandLaat donker Afrika maar hangen
Skutsjes ombouwenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk idd dat dat een beter te realiseren idee is ja
En heb ik gelijk ook m'n kustlijn om m'n kano's om te bouwen tot gevechtsschepen
word eens tijd danquote:Op zondag 5 februari 2006 23:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets opgeruimd :\')
Absoluutquote:Op zondag 5 februari 2006 23:55 schreef ook_gek het volgende:
Hermandeperman
Het moet toch geweldig zijn om daar een keer te gaan stappen met wat mensen van PTA
Hugster
Sjoewe
jij
ik
ballebek
ThaFreak
Bazzos
Om maar even wat namen te noemen![]()
Behoorlijk jaquote:Op zondag 5 februari 2006 23:48 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga gewoon hendig pimpen met mn nieuwe huis
Daarom nemen we ze ook mee.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Absoluut!
Ware het niet dat ThaFreak en Bazzos al ervaring genoeg hebben met het stappen in zo'n gehucht
Ik ben zelf een boerquote:Op zondag 5 februari 2006 23:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daarom nemen we ze ook mee.
Tjabbo nemen we ook mee als gids. Alexxxxx nemen we mee om die boeren te laten schrikken![]()
PeuRac nemen we mee om de lelijke meisjes een leuke avond te geven![]()
En FWNK kan PeuRac goed helpen![]()
Tjabbo en TF kunnen ook duidelijk maken wat wij willen, aangezien ze ons vast niet verstaanquote:Op zondag 5 februari 2006 23:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daarom nemen we ze ook mee.
Tjabbo nemen we ook mee als gids. Alexxxxx nemen we mee om die boeren te laten schrikken![]()
PeuRac nemen we mee om de lelijke meisjes een leuke avond te geven![]()
En FWNK kan PeuRac goed helpen![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:00 schreef Sjoewe het volgende:
Noem maar een tijd en een plaats, ik kom wel :\')
Ik ben altijd wel in voor zulke sneue avonden :\')
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een heerlijk sneue post
rustig rustig ik ben voor jou nog een goeie plek aan het verzinnen net als voor andere usersquote:
shitquote:Op maandag 6 februari 2006 00:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij bent een lekker wijf, die horen neit thuis op sneue feesten
ok dan hoor ik het morgen wel, ga nu slaapjes doenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
rustig rustig ik ben voor jou nog een goeie plek aan het verzinnen net als voor andere users
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:04 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.cindyenjo.com/hoofdpaginas/hoofdindex.htm![]()
Check ook demo's![]()
![]()
Over amateuristisch gesproken
![]()
![]()
Trustenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
ok dan hoor ik het morgen wel, ga nu slaapjes doen
FIjne avond jongens
Eeeej dat is een goeie ja.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tjabbo en TF kunnen ook duidelijk maken wat wij willen, aangezien ze ons vast niet verstaan
trustequote:Op maandag 6 februari 2006 00:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
ok dan hoor ik het morgen wel, ga nu slaapjes doen
FIjne avond jongens
Hoe durf je dit een cover te noemenquote:
Ik zou er maar snel voor zorgenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
godver ik heb bde benodigde plugins niet
vuurvosje kan ze niet vindenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zou er maar snel voor zorgenWant het is echt de moeite waard
JA :')quote:Op maandag 6 februari 2006 00:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe durf je dit een cover te noemen![]()
![]()
Ik ging daarnet serieus bijna dood tijdens die eerste uithaal![]()
Mediaplayer 9quote:
wacht mn geniale deel 794 even afquote:Op maandag 6 februari 2006 00:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
JA :\')
Maar ik ben slapen, morgen weer vroeg aan de bak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |