in hetzelfde jaar kan Ajax meteen z'n afscheidswedstrijd organiseren.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wij hebben stam volgend jaar, fok Vlaar.
Mag ie weleens zijn best doen wat op dit moment wordt hij links en rechts voorbij gelopen en het passen en schieten lukt ook voor geen meter meer...quote:
Over wie heb je het in godsnaam?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:40 schreef mr2004 het volgende:
De meest walgelijke club van het continent. Jammer dat de grootste muil momenteel bij AZ zit. Die zou ik het liefst eens keihard op zijn kanus gstompt zien worden. Is ook overal mislukt trouwens.
Was inderdaad een mooi gebaar. En het weekend ervoor werd ie nog uitgefloten door datzelfde publiek.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:45 schreef smashnl het volgende:
Yes Feyenoord nummer 1
en dat sneijder arrogant is en weet ik wat nog meer bullshit hij was wel een van de weinige speler die naar utrecht ging om een bloemetje en zijn meedeleven te betuigen aan de over leden speler daar (ben even zijn naam kwijt)
Mag wel een echt feyenoord fan zijn maar dat vond ik netjes
Ik vind het bijzonder arrogant.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee klopt. In ieder geval vind ik de uitspraken van Kuyt niet arrogant. Mensen vinden te snel iets arrogant vind ik.
misschien wel. maar dan nog hebben we 'm iig een jaarquote:Op zondag 5 februari 2006 14:45 schreef Nyrem het volgende:
[..]
in hetzelfde jaar kan Ajax meteen z\'n afscheidswedstrijd organiseren.
vind Sneijder dit seizoen juist een realist, hij is "wat normaler" gaan doen. Ik vind hem tegenwoordig best te pruimen in interviews.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee klopt. In ieder geval vind ik de uitspraken van Kuyt niet arrogant. Mensen vinden te snel iets arrogant vind ik.
Dat vind ik ook.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vind Sneijder dit seizoen juist een realist, hij is \"wat normaler\" gaan doen. Ik vind hem tegenwoordig best te pruimen in interviews.
Ik denk dat je op termijn meer hebt aan Vlaar dan aan Stam. Hoewel ajax natuurlijk ervaring goed kan gebruiken is ook Stam geen echte leider in het veld.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Heel goed zelfs, hij is onwijs volwassen geworden.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vind Sneijder dit seizoen juist een realist, hij is \"wat normaler\" gaan doen. Ik vind hem tegenwoordig best te pruimen in interviews.
maar wel in de verdediging. hij is op dit moment iig nog 10 klassen beter dan Vlaar.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik denk dat je op termijn meer hebt aan Vlaar dan aan Stam. Hoewel ajax natuurlijk ervaring goed kan gebruiken is ook Stam geen echte leider in het veld.
Ik denk dat Ajax meer aan stam heeft. Schilder, Vermaelen zijn ook jonge verdedigers en zo'n topspeler is Vlaar nou ook weer niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik denk dat je op termijn meer hebt aan Vlaar dan aan Stam. Hoewel ajax natuurlijk ervaring goed kan gebruiken is ook Stam geen echte leider in het veld.
Heeft ook nog weinig laten zien daardoor kan hij niet naast de schoentjes gaan lopen.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Stam, volgend seizoen 34 jaarquote:Op zondag 5 februari 2006 14:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
En hij heeft bijgetekend!quote:Op zondag 5 februari 2006 14:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heel goed zelfs, hij is onwijs volwassen geworden..
Van Gaal niks gepresteerd :')quote:
en toch deed ie dat eerst wel. en nu dus niet meer. snap je?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:48 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Heeft ook nog weinig laten zien daardoor kan hij niet naast de schoentjes gaan lopen.
Nou. 2002 was zeker ook leuk om hem uit de kuip weg te sturenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:48 schreef manou het volgende:
FEYENOORD!!!!!EN PIERRE IN HET VELD!! GEWELDIG!!!
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 14:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar wel in de verdediging. hij is op dit moment iig nog 10 klassen beter dan Vlaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |