Arrogant ten top!.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waar of niet, arrogant is het wel.
Sowieso houd ik er niet van als spelers zo vol van zichzelf zijn. Kuijt heeft daar heel erg een handje van.
Noem 1 uitspraak van Sneijder dit seizoen?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sneijder maakt z\'n uitspraken niet waar, Kuyt wel. Dat vind ik het verschil.
blijft het arrogant.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sneijder maakt z\'n uitspraken niet waar, Kuyt wel. Dat vind ik het verschil.
Leuk spelletje he voetbal? Een en al genieten zo te zienquote:Op zondag 5 februari 2006 14:40 schreef mr2004 het volgende:
Zo dan! Een heerlijke 3-2 overwinning. Stinkajax op weg naar de onderste plaats van het linkerrijtje, daar waar ze thuishoren. Eindelijk weer eens een halfjaar verlost van dat vieze arrogante zelfingenomen schreeuwerige abnamro ajaxsupporters publiek. Je zag ze hier al weer op het forum hun grote muilen openen. De meest walgelijke club van het continent. Jammer dat de grootste muil momenteel bij AZ zit. Die zou ik het liefst eens keihard op zijn kanus gstompt zien worden. Is ook overal mislukt trouwens.
Ja een elleboog ook. (op Paauwe met bloedneus)quote:Op zondag 5 februari 2006 14:40 schreef _moder8or_ het volgende:
Van achteren was toch een rode kaart?
Ajax wilde hem zelf niet meer hoor, het was niet Ronnie die niet wilde. Het was Ajax die van een transfer afzag.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:40 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
En toch komt hij naar Feyenoord, moet je eens nagaan hoe groot die aantrekkingskracht is![]()
Wie dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:41 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Ja een elleboog ook. (op Paauwe met bloedneus)
Dat hij de man voor de 10 plaats is en niet Perez.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Noem 1 uitspraak van Sneijder dit seizoen?.
dat is tegen hem gezegdquote:Op zondag 5 februari 2006 14:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat hij de man voor de 10 plaats is en niet Perez.
En dat is hij toch ook gewoon?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is op basis wat hem beloofd is.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar denk ik toch anders over.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:41 schreef jimjim1983 het volgende:
overigens is er niets mis met een redelijke portie arrogantie.
Ho is. Hij bedoelde dat meer dat hij er alles aan gaat doen om op 10 te komen en niet zomaar zijn plek laat afpakken.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Winnen ze een keer, en is hij nog gefrustreerd. Het zit wel diep he dat je clubje gewoon een stuk minder is dan Ajax.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:40 schreef mr2004 het volgende:
Zo dan! Een heerlijke 3-2 overwinning. Stinkajax op weg naar de onderste plaats van het linkerrijtje, daar waar ze thuishoren. Eindelijk weer eens een halfjaar verlost van dat vieze arrogante zelfingenomen schreeuwerige abnamro ajaxsupporters publiek. Je zag ze hier al weer op het forum hun grote muilen openen. De meest walgelijke club van het continent. Jammer dat de grootste muil momenteel bij AZ zit. Die zou ik het liefst eens keihard op zijn kanus gstompt zien worden. Is ook overal mislukt trouwens.
Zo zie je maar dat hun scoutingbeleid ook niet klopt.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ajax wilde hem zelf niet meer hoor, het was niet Ronnie die niet wilde. Het was Ajax die van een transfer afzag..
Missie wel, maar toch hij komt wel. Denk trouwens wel dat Ajax daar nu van baalt, hoe je het ook went ook keert, die jongen heeft vandaag een puike wedstrijd gespeeld.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ajax wilde hem zelf niet meer hoor, het was niet Ronnie die niet wilde. Het was Ajax die van een transfer afzag..
En dan aan het einde van de rit weer met lege handen staan, zoals het al jaren gaat.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:40 schreef mr2004 het volgende:
Nee klopt. In ieder geval vind ik de uitspraken van Kuyt niet arrogant. Mensen vinden te snel iets arrogant vind ik.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is op basis wat hem beloofd is.
Sowieso is het volgende seizoen nog niet begonnen, dus op waarheid kan je het ook nog niet echt toetsen,.
wij hebben stam volgend jaar, fok Vlaar.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:43 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Missie wel, maar toch hij komt wel. Denk trouwens wel dat Ajax daar nu van baalt, hoe je het ook went ook keert, die jongen heeft vandaag een puike wedstrijd gespeeld.
Jij bevestigt wel keer op keer mijn steriotiep van de gemiddelde feyenoord-fan. :')quote:Op zondag 5 februari 2006 14:40 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
En toch komt hij naar Feyenoord, moet je eens nagaan hoe groot die aantrekkingskracht is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |