Idd hele goeie!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:53 schreef Merkie het volgende:
Het is een goede seizoensfinale heur, vind ik.
Jack, White House en CTU is volgens mij in alle afleveringen nog een verhaallijn geweest.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:52 schreef PabloLopez het volgende:
te weinig tijd man echt kut moet meer uitgespreid worden, kan niet geloven dat alles gebeurt in 1 uitzending, zoveel dingen... china, nuke, jack, white house, ctu etc...
Die is al uit hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:57 schreef TripleQ het volgende:
Cool,
Ik kijk naar die dvd met deleted scenes uit dan:D
Op de DVD van Seizoen 4, de laatste aflevering, staat als extra een verlengde scene van in het CTU-gebouw. Behrooz is... ik zeg nog niks... spoilertje, of...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:27 schreef Arjan79 het volgende:
Over behrooz, wat is er eigelijk met dat gastje gebeurd. Laatste keer dat ik iets van die jongen heb gezien was tijdens die switch met Jack en daarna heb ik eigelijk niet meer iets gezien. Of ik moet al iets gemist hebben
Ja, heerlijk einde!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Idd hele goeie!gister nog iemand verrast! En daarna snel door met seizoen 5 die begint alleen al goed!
Je bedoeld dat de dvd die je tante in amerika heeft opgenomen eerder aankomt, toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:43 schreef TripleQ het volgende:
Niks over seizoen 5!!!!
En please ook niks over de laatste aflevering van 4 vertellen!
Ik heb 't nog niet gezien en wacht in spanning af morgenavond!
**of misschien al eerder als disc6 eerder klaar is met downloaden mijn futoristische videorecorder de in de toekomst komende aflevering heeft opgenomen![]()
WAt een tijd ook, die programmamanager van RTL5 zoude ze moeten ontslaan.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:04 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond om 23.49.
idd.. ik heb stiekem al een stukje gezien van aflevering 1 van seizoen 5 nog voordat ik de laatste aflevering van 4 heb gezienquote:Op zondag 12 februari 2006 18:23 schreef Chepke het volgende:
Ik heb em inmiddels dus ook gezien en hij is mooi!
Maar vooral de eerste aflevering van seizoen 5 is zeer heftig vind ik.
van seizoen 4 wel jaquote:Op zondag 12 februari 2006 19:40 schreef Dos37 het volgende:
Is vanavond de laatste
en de film, en seizoen 6quote:Op zondag 12 februari 2006 19:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
van seizoen 4 wel ja![]()
maar gelukkig hebben we nog seizoen 5![]()
das balen!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:23 schreef speknek het volgende:
Ik was op vakantie afgelopen week, nu heb ik aflevering 23 gemist.
Goed opletten bij de preview dan maar!!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:37 schreef speknek het volgende:
Ja toch maar wel. Wou nog snel die aflevering downloaden, maar dat lukt ook niet.
ja man, de wekker gaat al weer bijnaquote:Op zondag 12 februari 2006 22:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
Goed opletten bij de preview dan maar!!
Nog een uurtje!![]()
Iddquote:Op maandag 13 februari 2006 00:01 schreef 7eVeNL het volgende:
die val van marwan zag er beetje nep uit
We hebben nu 7 afleveringen in amerika gezien. Zal hier nog een jaartje duren denk ik.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:28 schreef ScudRaket het volgende:
Idd, wat een kaktijd...
Maar:
Wanneer beginnen ze met het uitzenden van seizoen 5?
Denk in september weer. Veel plezier met wachten.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:28 schreef ScudRaket het volgende:
Idd, wat een kaktijd...
Maar:
Wanneer beginnen ze met het uitzenden van seizoen 5?
Iddquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:44 schreef space-kees het volgende:
geweeeeeeldig einde..
Ik kan me niet voorstellen dat je je kunt inhouden en niet even snel leest wat er gebeurt in aflevering 1.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:44 schreef space-kees het volgende:
geweeeeeeldig einde.. had echt met Jack te doen... hoe zal het verder gaan?
hebben de fok!kers ideeën.. zonder naar topic over season 5 te kijken?!
Dat kan niemand, ik verheug me er nu al weer op....weet niet of ik zo lang kan wachten...quote:Op maandag 13 februari 2006 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je je kunt inhouden en niet even snel leest wat er gebeurt in aflevering 1.
Ik kan me inhoudenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je je kunt inhouden en niet even snel leest wat er gebeurt in aflevering 1.
Ik laat het wel om in dat topic te kijken. Ik wacht wel weer tot septemberquote:Op maandag 13 februari 2006 00:51 schreef 7eVeNL het volgende:
Echt hoor... ik raad IEDEREEN af om in het topic van seizoen 5 rond te kijken, want al op de eerste pagina's krijg je pijnlijke spoilers te zien die je NIET wilt weten...
de zogenaamde fake death van bauer was ik ook via FoK te weten gekomen, erg jammer, dus ik bekijk nooit meer topics van komende seizoenen, zelfde geldt voor Lost etc
Zeker weten.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:40 schreef DjowY het volgende:
Goede list van Jack, lekker open einde.. Seizoen 5 wordt echt mega..!
Ik moet zeggen dat je volgens mij de eerste bent die zegt dat hij de Kim Bauer achtige verhaal lijnen mistequote:Op maandag 13 februari 2006 00:50 schreef Zombine het volgende:
Was weer een vet seizoen, maar ik vond het het slechtste seizoen van de 4. Mede omdat er veel te veel gebeurde en ik de kim-bauer-achtige-verhaal-lijnen miste.
Ik hoop dat seizoen weer beetje richting seizoen 1 2 en 3 gaat.
Wat hij zegtquote:Op maandag 13 februari 2006 00:51 schreef 7eVeNL het volgende:
Echt hoor... ik raad IEDEREEN af om in het topic van seizoen 5 rond te kijken, want al op de eerste pagina's krijg je pijnlijke spoilers te zien die je NIET wilt weten...
HAHA daar heb je wel gelijk in. Iedereen haat die verhaallijnen. Ik vind ze juist wel wat hebben ( en niet alleen om kim bauerquote:Op maandag 13 februari 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat je volgens mij de eerste bent die zegt dat hij de Kim Bauer achtige verhaal lijnen miste... Zo ongeveer iedereen was blij dat dat er juist niet in zat.
Wat mij betreft was 4, samen met 3, het beste seizoen. Ik heb nu de eerste 7 delen van seizoen 5 gezien, maar dat kan nog wel eens de beste gaan worden.
Mee eens hoor. Ik kan ook niet genoeg krijgen van Kim Bauer. En wie weet wat seizoen 5 brengtquote:Op maandag 13 februari 2006 00:58 schreef Zombine het volgende:
[..]
HAHA daar heb je wel gelijk in. Iedereen haat die verhaallijnen. Ik vind ze juist wel wat hebben ( en niet alleen om kim bauer), omdat ze tijd opvullen, en de emotionele banden met de characters versterken.
Wat houd dat precies in?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik raad iedereen wel aan om de prequel te pakken te krijgen. Dat is dus wat er gebeurt tussen seizoen 4 en seizoen 5.
Wil ik ook wel wat meer van weten.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef Twentyfour het volgende:
[..]
Wat houd dat precies in?
En ken je die ergens krijgen?
Video net pas bekenen, en indrdaad slechtste laatste aflevering van de laatste series.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:50 schreef Zombine het volgende:
eeehm....![]()
Ik vond dit zonder overdrijven de slechtste aflevering die ik tot nu toe in 24 ben tegengekomen.
Die val van marwan maakte geen indruk, en zag er nep uit. Die scene was sowieso cliche.
Die raket was zomaar opeens neergehaald, en binnen een paar seconden wisten ze al of er straling vrijwas gekomen en wat de gevolgen ervan waren.
Zo kan ik nog wel wat opnoemen.
Ik vond het echt een teleurstelling.
Enig pluspuntje waren de laatste paar minuten. Als ik het goed begrijp gaat Jack in seizoen 5 nu anders heten. Ben wel benieuwd.
Nog even mijn overall conclusie over dag 4:
Was weer een vet seizoen, maar ik vond het het slechtste seizoen van de 4. Mede omdat er veel te veel gebeurde en ik de kim-bauer-achtige-verhaal-lijnen miste.
Ik hoop dat seizoen weer beetje richting seizoen 1 2 en 3 gaat.
Sterker nog ik heb hem al liggenquote:Op maandag 13 februari 2006 01:06 schreef Zombine het volgende:
[..]
Wil ik ook wel wat meer van weten.
Wisten jullie dat er ook een 24 game komt?
[afbeelding]
Op de PC of een console?quote:Op maandag 13 februari 2006 09:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sterker nog ik heb hem al liggen
Hij is wel cool verteld het verhaal tussen seizoen 2 en drie je speelt iig met Jack, Chase, Tony, Michelle en Kim.
Het spel kon wat beter uitgewerkt worden maar het verhaal is wel weer cool het boeit wel!zitten ook wel weer wat leuke verrassingen in
Ja, ik zag ook niet aankomen dat Jack een homoseksuele relatie aangaat met David Palmerquote:Op maandag 13 februari 2006 11:10 schreef Isdatzo het volgende:
Die spoilers in het andere topic zijn pijnlijkauw.
Zal ik je het vertellen?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:11 schreef Sannydance het volgende:
spannende aflevering en een hoop vragen over het volgende seizoen.. het zou 24 niet zijn als hij geen jack meer zou heten toch? en komen tony en michelle terug? die hebben namelijk aan elkaar beloofd dat ze weggan bij ctu....
verleiding is groot, maar ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal niets weten over seizoen 5....
Of een amerikaanse *kuch* zender kunnen ontvangenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:58 schreef koudair het volgende:
voor degene die niet kunnen wachten hier een linkje naar de prequel en anders maar een tijdje
http://www.24la.net/videos/precuela_5ta_temporada.wmv (oh ja wel spaans ondertiteld)
Cool. Als ze een vervolg maken, maar dan voor de PS3, zou ik dat supertof vindenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zal ik je het vertellen?Neh zo flauw ben ik niet
En @ iemand hierboven hij komt PS2 exclusive (Sony heeft de rechten dus)
Wel jammer, had em graag op de pc willen spelen....quote:Op maandag 13 februari 2006 11:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zal ik je het vertellen?Neh zo flauw ben ik niet
En @ iemand hierboven hij komt PS2 exclusive (Sony heeft de rechten dus)
Als hun dat consulaat niet hadden overvallen was die kerel niet dood geweest, of het nu hun eigen schuld was of niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:18 schreef speknek het volgende:
Ik vraag me sowieso af waarom de Chinezen zouden zeuren als duidelijk was dat de Chinees die gekidnapt was weet had van de atoombom, en zijn kidnappen essentieel bleek om deze op tijd te stoppen. Ik denk dat op internationale politiek gezien ze dan helemaal niets meer in te brengen hebben.
Idd...quote:Op maandag 13 februari 2006 15:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als hun dat consulaat niet hadden overvallen was die kerel niet dood geweest, of het nu hun eigen schuld was of niet.
Eerwraak enzo..
We geloven je toch niet aangezien er nog geen DVD's van uit zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 15:22 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Idd...
Wow, seizoen 5 wordt uitmuntend. *MrManiak wacht nog steeds totdat de download binnen is de Regio 1 DVD's binnenkomen*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |