Iddquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:44 schreef space-kees het volgende:
geweeeeeeldig einde..
Ik kan me niet voorstellen dat je je kunt inhouden en niet even snel leest wat er gebeurt in aflevering 1.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:44 schreef space-kees het volgende:
geweeeeeeldig einde.. had echt met Jack te doen... hoe zal het verder gaan?
hebben de fok!kers ideeën.. zonder naar topic over season 5 te kijken?!
Dat kan niemand, ik verheug me er nu al weer op....weet niet of ik zo lang kan wachten...quote:Op maandag 13 februari 2006 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je je kunt inhouden en niet even snel leest wat er gebeurt in aflevering 1.
Ik kan me inhoudenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je je kunt inhouden en niet even snel leest wat er gebeurt in aflevering 1.
Ik laat het wel om in dat topic te kijken. Ik wacht wel weer tot septemberquote:Op maandag 13 februari 2006 00:51 schreef 7eVeNL het volgende:
Echt hoor... ik raad IEDEREEN af om in het topic van seizoen 5 rond te kijken, want al op de eerste pagina's krijg je pijnlijke spoilers te zien die je NIET wilt weten...
de zogenaamde fake death van bauer was ik ook via FoK te weten gekomen, erg jammer, dus ik bekijk nooit meer topics van komende seizoenen, zelfde geldt voor Lost etc
Zeker weten.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:40 schreef DjowY het volgende:
Goede list van Jack, lekker open einde.. Seizoen 5 wordt echt mega..!
Ik moet zeggen dat je volgens mij de eerste bent die zegt dat hij de Kim Bauer achtige verhaal lijnen mistequote:Op maandag 13 februari 2006 00:50 schreef Zombine het volgende:
Was weer een vet seizoen, maar ik vond het het slechtste seizoen van de 4. Mede omdat er veel te veel gebeurde en ik de kim-bauer-achtige-verhaal-lijnen miste.
Ik hoop dat seizoen weer beetje richting seizoen 1 2 en 3 gaat.
Wat hij zegtquote:Op maandag 13 februari 2006 00:51 schreef 7eVeNL het volgende:
Echt hoor... ik raad IEDEREEN af om in het topic van seizoen 5 rond te kijken, want al op de eerste pagina's krijg je pijnlijke spoilers te zien die je NIET wilt weten...
HAHA daar heb je wel gelijk in. Iedereen haat die verhaallijnen. Ik vind ze juist wel wat hebben ( en niet alleen om kim bauerquote:Op maandag 13 februari 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat je volgens mij de eerste bent die zegt dat hij de Kim Bauer achtige verhaal lijnen miste... Zo ongeveer iedereen was blij dat dat er juist niet in zat.
Wat mij betreft was 4, samen met 3, het beste seizoen. Ik heb nu de eerste 7 delen van seizoen 5 gezien, maar dat kan nog wel eens de beste gaan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |