Idd hele goeie!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:53 schreef Merkie het volgende:
Het is een goede seizoensfinale heur, vind ik.
Jack, White House en CTU is volgens mij in alle afleveringen nog een verhaallijn geweest.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:52 schreef PabloLopez het volgende:
te weinig tijd man echt kut moet meer uitgespreid worden, kan niet geloven dat alles gebeurt in 1 uitzending, zoveel dingen... china, nuke, jack, white house, ctu etc...
Die is al uit hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:57 schreef TripleQ het volgende:
Cool,
Ik kijk naar die dvd met deleted scenes uit dan:D
Op de DVD van Seizoen 4, de laatste aflevering, staat als extra een verlengde scene van in het CTU-gebouw. Behrooz is... ik zeg nog niks... spoilertje, of...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:27 schreef Arjan79 het volgende:
Over behrooz, wat is er eigelijk met dat gastje gebeurd. Laatste keer dat ik iets van die jongen heb gezien was tijdens die switch met Jack en daarna heb ik eigelijk niet meer iets gezien. Of ik moet al iets gemist hebben
Ja, heerlijk einde!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Idd hele goeie!gister nog iemand verrast! En daarna snel door met seizoen 5 die begint alleen al goed!
Je bedoeld dat de dvd die je tante in amerika heeft opgenomen eerder aankomt, toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:43 schreef TripleQ het volgende:
Niks over seizoen 5!!!!
En please ook niks over de laatste aflevering van 4 vertellen!
Ik heb 't nog niet gezien en wacht in spanning af morgenavond!
**of misschien al eerder als disc6 eerder klaar is met downloaden mijn futoristische videorecorder de in de toekomst komende aflevering heeft opgenomen![]()
WAt een tijd ook, die programmamanager van RTL5 zoude ze moeten ontslaan.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:04 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond om 23.49.
idd.. ik heb stiekem al een stukje gezien van aflevering 1 van seizoen 5 nog voordat ik de laatste aflevering van 4 heb gezienquote:Op zondag 12 februari 2006 18:23 schreef Chepke het volgende:
Ik heb em inmiddels dus ook gezien en hij is mooi!
Maar vooral de eerste aflevering van seizoen 5 is zeer heftig vind ik.
van seizoen 4 wel jaquote:Op zondag 12 februari 2006 19:40 schreef Dos37 het volgende:
Is vanavond de laatste
en de film, en seizoen 6quote:Op zondag 12 februari 2006 19:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
van seizoen 4 wel ja![]()
maar gelukkig hebben we nog seizoen 5![]()
das balen!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:23 schreef speknek het volgende:
Ik was op vakantie afgelopen week, nu heb ik aflevering 23 gemist.
Goed opletten bij de preview dan maar!!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:37 schreef speknek het volgende:
Ja toch maar wel. Wou nog snel die aflevering downloaden, maar dat lukt ook niet.
ja man, de wekker gaat al weer bijnaquote:Op zondag 12 februari 2006 22:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
Goed opletten bij de preview dan maar!!
Nog een uurtje!![]()
Iddquote:Op maandag 13 februari 2006 00:01 schreef 7eVeNL het volgende:
die val van marwan zag er beetje nep uit
We hebben nu 7 afleveringen in amerika gezien. Zal hier nog een jaartje duren denk ik.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:28 schreef ScudRaket het volgende:
Idd, wat een kaktijd...
Maar:
Wanneer beginnen ze met het uitzenden van seizoen 5?
Denk in september weer. Veel plezier met wachten.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:28 schreef ScudRaket het volgende:
Idd, wat een kaktijd...
Maar:
Wanneer beginnen ze met het uitzenden van seizoen 5?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |