Donequote:Op maandag 13 februari 2006 21:01 schreef o0SmOkE0o het volgende:
[GEZ] Socket-A (mobile) processor met Barton core
Mag ook gesloten worden
Ik heb een blonde dag geloof ik, want ik snap je nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:06 schreef outcast_within het volgende:
zou het niet handig zijn als je ook dit sub forum kon checken op chronologische topic start datum ipv laatste kick. Ik kom nu iedere keer dingen tegen die ik niet hoef
Donequote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:43 schreef jackson het volgende:
[TK] Trance vinyl (~1999-2004)
Done... mag dicht
Al gesloten door een van mijn lieftallige collega'squote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:01 schreef Prowl het volgende:
[Gez] 5x Pentium 3 slot 1 Processors
Doe maar een groot hangslot op
Hoe vind je 'm zo?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:14 schreef Dethroned het volgende:
Zouden jullie bij mijn topic
de titel kunnen aanpassen met de tekst Iiyama Vision Master Pro 510 A201HT 22"
?
Der is iets fout gegaan.
groet
Lim
Nou je vind hem door op de blauwe lettertjes "mijn topic" te klikken. Hoe blond ben je vandaag wel niet?quote:
Of door ShaoliNquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:02 schreef ElisaB het volgende:
Al gesloten door een van mijn lieftallige collega's
En de fiets en de skates.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:40 schreef Adelante het volgende:
Hoe gaat het met dat router en die tv trouwens, dirkh?
Damn, da's een goeie tipquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:33 schreef SolidasRock het volgende:
Nou je vind hem door op de blauwe lettertjes "mijn topic" te klikken. Hoe blond ben je vandaag wel niet?![]()
Altijd onbegrepen. Vroeg me gewoon af of het handig zou zijn als je ook de topic lijst kon sorteren op aanmaak datum.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een blonde dag geloof ik, want ik snap je niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |