Volgens mij mag je nog een keer... En Esco wil een bitch-slap...quote:
Tsskkk... hij vindt het lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:37 schreef TeleluvR het volgende:
Volgens mij mag je nog een keer... En Esco wil een bitch-slap...![]()
Die indruk kreeg ik ook... mijn dank is groot!quote:
Idd. Trouwens een verzoekje om met de topicstarter te mailen i.v.m. het vermiste spelletje. Krijg je geen resultaat, of reply, mail mij dan even op ShaoliN@fok.nl.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:59 schreef Ruzbeh het volgende:
[TR/TK] PLaystation 2/ Gamecube/ PS 1 spellen
Mag het nutteloze reactie van de kleuter verwijderd worden?
Done.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:30 schreef Tha_Flash het volgende:
[TK] Daihatsu Feroza, voor de handige knutselaar...........
Mag dicht is verkocht !!![]()
TS schijnt druk bezig te zijn en reageert om de zoveel dagen. Ik heb er vertrouwen in, maar ik onthou wel wat je hebt gezegd, bedankt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:15 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Idd. Trouwens een verzoekje om met de topicstarter te mailen i.v.m. het vermiste spelletje. Krijg je geen resultaat, of reply, mail mij dan even op ShaoliN@fok.nl.
Zou hier alsnog een slotje op mogen? Hij is nog niet dicht. Alvast bedankt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:07 schreef Laniboekje het volgende:
[TK] [PS2] 'Zeldzame' games: Disgaea + Phantom Brave
Deze mag gesloten worden, alvast bedankt.
Nu is ie dichtquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:27 schreef Laniboekje het volgende:
Zou hier alsnog een slotje op mogen? Hij is nog niet dicht. Alvast bedankt.
Het was me nog niet opgevallenquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:16 schreef Oversight het volgende:
Mirage is bevallen
Aiden Douglas Adams
OMGquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:41 schreef Dizer het volgende:
[TK] Een aantal DVD's
Offtopic mag weg. Lief hoor, die vrienden van me die het topic omhoog houdenmaar overzichtelijk is het niet
Ik raad je aan voortaan dit icoontje te gebruiken:quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:41 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Kan een modje hier even kijken: [TK] lichtgevende stickers
Offtopic en kan als racistisch gezien worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |