dat is gelukkig een mening, geen feitquote:Op zondag 19 februari 2006 21:28 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
dat maakt mij ook zo een geweldige user.
Ik zou zeggen: alles op basis van fatsoen en volwassen met elkaar omgaan. Niet meer en niet minder. Een ratingsysteem als eBay komt er nietquote:Op zondag 19 februari 2006 21:01 schreef S1nn3rz het volgende:
Vertel me eens lieve modjes, hoe gaat dat in zijn werk?
En komt er in de toekomst ook een rating systeem, bv zoiets als ebay?
Dank jequote:Op zondag 19 februari 2006 21:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: alles op basis van fatsoen en volwassen met elkaar omgaan. Niet meer en niet minder. Een ratingsysteem als eBay komt er niet
ben het met je eens, alleen ga ik maar niet meer tegen Koning uitverkoop in.quote:
TT aangepastquote:Op maandag 20 februari 2006 19:37 schreef Unknowd het volgende:
Kan een modje even naar de 1e post kijken?!
[TK/TR]4 Spellen, CD(R) Speler en PS2 Multi-tap![]()
![]()
Vanwaar je interesse?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:18 schreef outcast_within het volgende:
Wat doet biermans met pcees?
Ik zie hem in elk pc topic? Heeft hij thuis duizend pcees? een hele goede?
![]()
Je voelt je "koning" te rijk he?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:55 schreef Het_Biertje het volgende:
wat is het druk op V&A
ik houd de topics gewoon niet meer bij, gebeurt mij anders nooit
De mens is nieuwschierig van aard.quote:
Stuur hem eens een mailtje; wie weet ontstaat er een leuke correspondentiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:08 schreef outcast_within het volgende:
De mens is nieuwschierig van aard.kweet niet. Twas typisch zo'n onbelangrijk detail wat me iedere keer opviel. Dus nu maar ff iets aan gedaan. Nu nog ff wachten op mss een antwoord
nee 3.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:18 schreef outcast_within het volgende:
Heeft hij thuis duizend pcees?
Donequote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:48 schreef Furious het volgende:
[TK] Xbox met 18 spellen.
Het is weer eens zover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |