Het is verboden in de Islaam om Mohammed te beledigen en na te doen. aan de regel houden 1,3 miljard mensen . en dan komt Denemarken onnodig die groep zomaar beledigen zonder een aanleiding daarvan. en zo escaleert hetquote:Op zondag 5 februari 2006 13:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet, hè?
Je moet je hier gewoon aan de wet houden. En de wet zegt dat je de holocaust niet mag ontkennen. Die wet geldt voor iedereen.
De wet zegt niet dat je Mohammed niet mag beledigen.
Als jij wilt dat dit ook de wet wordt, dan moet je dat proberen te regelen. Echter betekent dat dat je geen enkele religieuze figuur meer mag beledigen. Je mag dan ook niet meer zeggen dat Jezus niet de zoon van God is, omdat je daarmee alle Christenen beledigt.
gewoon weg uit die regio. wordt toch alleen maar oorlog en ellende daar.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
O la la... Kunnen we die Nederlandse militairen van Afganistan niet beter in ambassades gaan plaatsen
Zomaar een gedachte
Varkenstransportje die kant op werkt ook prima. Scheelt nogal in de kosten enzo.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
O la la... Kunnen we die Nederlandse militairen van Afganistan niet beter in ambassades gaan plaatsen
Zomaar een gedachte
Neeje, juist die ambassades zijn het doelwit.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zomaar een gedachte
Fijn dat de regering bepaalt wat me met ons leger doen maar niet luistert naar de wil van het volk.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gewoon weg uit die regio. wordt toch alleen maar oorlog en ellende daar.
Dat zou ik dan weer erg jammer vinden. In al zijn frustratie heeft Abou Jahjah namelijk als een van de weinigen de essentie van deze affaire begrepen. Hij gooit niet met stenen, hij roept niet op tot geweld, hij betaalt ons terug met gelijke munt; met een stel vuige prenten waarvan hij WEET dat hij daarmee de Westerse wereld diep in het hart kwetst. Een vileine stoot onder de gordel.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:22 schreef Gia het volgende:
Maar beste AEL-letje, daarom staan ze ook in westerse kranten, want hier is dat niet verboden.
Echter hier zijn dergelijke prenten over holocaust ontkenning WEL verboden. Dus jullie zijn in overtreding en wij lekker niet.
In jouw land en volgens jouw geloof is dat misschien verboden, maar in ons land en volgens onze normen, waarden en wetten is dat niet verboden.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is verboden in de Islaam om Mohammed te beledigen en na te doen. aan de regel houden 1,3 miljard mensen . en dan komt Denemarken onnodig die groep zomaar beledigen zonder een aanleiding daarvan. en zo escaleert het
en omdat Europa het niet afkeurt gaan sommige partijen dat ook zoals wat AEL heeft gedaan omdat zij niet weten of een het een belediging is . het zaak Denemarken geeft hun daarvan de aanleiding te doen en dat is de schuld van Denemarken en de laffe optreden van Europa
Voor de honderdste keer: een Deense krant staat niet gelijk aan Denemarken. Onthoud dat nu eens!quote:Op zondag 5 februari 2006 13:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is verboden in de Islaam om Mohammed te beledigen en na te doen. aan de regel houden 1,3 miljard mensen . en dan komt Denemarken onnodig die groep zomaar beledigen zonder een aanleiding daarvan. en zo escaleert het
en omdat Europa het niet afkeurt gaan sommige partijen dat ook zoals wat AEL heeft gedaan omdat zij niet weten of een het een belediging is . het zaak Denemarken geeft hun daarvan de aanleiding te doen en dat is de schuld van Denemarken en de laffe optreden van Europa
en de AEL staat niet aan Moslimsquote:Op zondag 5 februari 2006 13:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voor de honderdste keer: een Deense krant staat niet gelijk aan Denemarken. Onthoud dat nu eens!
sorry?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:04 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Fijn dat de regering bepaalt wat me met ons leger doen maar niet luistert naar de wil van het volk.
Denemarken beledigd de moslims niet. De bedoeling van spotprenten is over het algemeen om bepaalde misstanden in een situatie te belichten, het liefst nog met humor.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:58 schreef Meki het volgende:
[..]
nu erken ik ze allebei
Denemarken beledigt moslims maar heeft vrijheid ervan
AEL beledigt joden maar heeft vrijheid van meningsuiting ervan
Nee, hij doet iets wat hier verboden is, namelijk holocaust ontkenning. Hij daagt hiermee de westerse wereld uit, stappen tegen hem te ondernemen.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:05 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer erg jammer vinden. In al zijn frustratie heeft Abou Jahjah namelijk als een van de weinigen de essentie van deze affaire begrepen. Hij gooit niet met stenen, hij roept niet op tot geweld, hij betaalt ons terug met gelijke munt; met een stel vuige prenten waarvan hij WEET dat hij daarmee de Westerse wereld diep in het hart kwetst. Een vileine stoot onder de gordel.
Of Abou Jahjah het gelijk aan zijn kant heeft, doet niet terzake; hij hanteert simpelweg het juiste instrument.
respect kennen ze blijkbaar niet in Europaquote:Op zondag 5 februari 2006 13:06 schreef Gia het volgende:
[..]
In jouw land en volgens jouw geloof is dat misschien verboden, maar in ons land en volgens onze normen, waarden en wetten is dat niet verboden.
De morele grenzen van onze cultuur worden opgezocht en overschreden.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:05 schreef Ringo het volgende:
Dat zou ik dan weer erg jammer vinden. In al zijn frustratie heeft Abou Jahjah namelijk als een van de weinigen de essentie van deze affaire begrepen. Hij gooit niet met stenen, hij roept niet op tot geweld, hij betaalt ons terug met gelijke munt; met een stel vuige prenten waarvan hij WEET dat hij daarmee de Westerse wereld diep in het hart kwetst. Een vileine stoot onder de gordel.
Of Abou Jahjah het gelijk aan zijn kant heeft, doet niet terzake; hij hanteert simpelweg het juiste instrument.
In het Midden Oosten worden voortdurend Joden en Christenen onderdrukt dat mag hier ook niet. Zullen we dan hier ook maar even flink gaan rellen over het laffe optreden van de regeringen daar? De shoarmatent op de hoek afbranden? Nee, want wij hebben wel verstand in onze kop en begrijpen dat opblazen en afbranden NIET de oplossing is voor alle conflicten.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:03 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:08 schreef Meki het volgende:
[..]
respect kennen ze blijkbaar niet in Europa
als kranten mogen gaan beledigen zonder enige aanleiding gaan de andere partijen het ook doen.
als zij dat mogen waarom mogen het anderen niet
holocaust erbij halen is een grove belediging maar de zaak Denemarken geeft daarvan de aanleiding
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:06 schreef Gia het volgende:
In jouw land en volgens jouw geloof is dat misschien verboden, maar in ons land en volgens onze normen, waarden en wetten is dat niet verboden.
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:07 schreef Lod het volgende:
[..]
Denemarken beledigd de moslims niet. De bedoeling van spotprenten is over het algemeen om bepaalde misstanden in een situatie te belichten, het liefst nog met humor.
Dat de moslimwereld niet glimlachend de schouders op kan halen over deze geplaatste cartoons kan alleen maar betekenen dat ze niet zeker zijn over hun eigen geloof en/of dat er kern van waarheid in de prenten zat die moslims ook niet zo lekker zit.
De cartoons zijn niet om te beledigen maar om eens met een kritische blik naar bepaalde zaken te kijken. De cartoons van AEL zijn wel om te beledigen.
precies. maar wij moeten dan zo sterk zijn om onze schouders op te halen en door te gaan met de orde van de dag. er zal vast wel iemand een rechtzaak aanspannen tegen dit sujet.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, hij doet iets wat hier verboden is, namelijk holocaust ontkenning. Hij daagt hiermee de westerse wereld uit, stappen tegen hem te ondernemen.
Als hij hetzelfde had willen doen, had hij spotprenten moeten laten maken over Jahweh of Jezus of zo, maar niet over de dood van miljoenen Joden.
Het is strafbaar.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:08 schreef Meki het volgende:
holocaust erbij halen is een grove belediging maar de zaak Denemarken geeft daarvan de aanleiding
ik dacht alleen d66quote:Op zondag 5 februari 2006 13:09 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Meerderheid wil helemaal niet dat we ons leger naar Afghanistan sturen.
Nee, de moslimwereld, die loopt over van respect. Brandende ambassade's n.a.v. spotprenten, dat is respect. Een moord op iemand die kritisch is over de islam, dat is respect. Vliegtuigen in gebouwen vliegen, dat is respect. Treinen opblazen, dat is respect.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:08 schreef Meki het volgende:
[..]
In de midden-oosten weten ze niet wat de oplossing is . daarmee geeft de zaak Denemarken hun de aanleiding tot ambassades in brand steken dat is slecht maar als Denemarken niet had beledigd en Europa afstand van de deense belediging was er nu niet zo een grote relquote:Op zondag 5 februari 2006 13:09 schreef Flurry het volgende:
[..]
In het Midden Oosten worden voortdurend Joden en Christenen onderdrukt dat mag hier ook niet. Zullen we dan hier ook maar even flink gaan rellen over het laffe optreden van de regeringen daar? De shoarmatent op de hoek afbranden? Nee, want wij hebben wel verstand in onze kop en begrijpen dat opblazen en afbranden NIET de oplossing is voor alle conflicten.
Precies, worden in Denemarken als reactie op de aanval van hun grondgebied nu aanvallen op rabische ambassades uitgevoerd? Nee, natuurlijk niet en dat geeft exact het verschil weer.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:09 schreef Flurry het volgende:
[..]
In het Midden Oosten worden voortdurend Joden en Christenen onderdrukt dat mag hier ook niet. Zullen we dan hier ook maar even flink gaan rellen over het laffe optreden van de regeringen daar? De shoarmatent op de hoek afbranden? Nee, want wij hebben wel verstand in onze kop en begrijpen dat opblazen en afbranden NIET de oplossing is voor alle conflicten.
beledigen van profeet is ook strafbaar in de Islaamquote:
O, dat weet ik wel zeker. Ik zal me er ook totaal niet druk over maken. Hij plaatst ze voorlopig alleen nog maar op zijn eigen website, waar ik absoluut geen behoefte toe voel om daar te gaan kijken.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
precies. maar wij moeten dan zo sterk zijn om onze schouders op te halen en door te gaan met de orde van de dag. er zal vast wel iemand een rechtzaak aanspannen tegen dit sujet.
Er is een verschil tussen wat de regering wil en het volk, maar dat zullen ze wel merken bij de volgende verkiezingen.quote:
En als negers blank waren dan hadden nazi`s geen hekel aan zequote:Op zondag 5 februari 2006 13:11 schreef Meki het volgende:
[..]
In de midden-oosten weten ze niet wat de oplossing is . daarmee geeft de zaak Denemarken hun de aanleiding tot ambassades in brand steken dat is slecht maar als Denemarken niet had beledigd en Europa afstand van de deense belediging was er nu niet zo een grote rel
nee... de rellen zijn de directe schuld van de relschoppers en de fanaten die hen opstoken en van niemand anders.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:11 schreef Meki het volgende:
[..]
In de midden-oosten weten ze niet wat de oplossing is . daarmee geeft de zaak Denemarken hun de aanleiding tot ambassades in brand steken dat is slecht maar als Denemarken niet had beledigd en Europa afstand van de deense belediging was er nu niet zo een grote rel
Terroristen plegen aanslagen uit naam van deze profeet! Waarom hoor ik moslims daar niet over?!quote:Op zondag 5 februari 2006 13:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoe dan ? een profeet te beschilderen als een terrorist is dat soms een humor
Ofwel, als we de moslims maar braaf hun zin geven dan gaan ze niet over tot het gebruik van geweld.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:11 schreef Meki het volgende:
[..]
dus je geeft toe dat ik gelijk hebquote:Op zondag 5 februari 2006 13:12 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
En als negers blank waren dan hadden nazi`s geen hekel aan ze![]()
Idd, en zolang dat gebeurt mbv indische inkt en al dan niet misplaatste humor, kan ik die zoektocht naar morele grenzen alleen maar aanmoedigen.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:08 schreef Drugshond het volgende:
De morele grenzen van onze cultuur worden opgezocht en overschreden.
Dat laatste is afhankelijk in van de waarnemer.
Zo kun je terug blijven redeneren tot de stichting van de slam. Als dat niet gebeurd was dan was er nu ook geen rel.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:11 schreef Meki het volgende:
[..]
hebben we die dan ja :')quote:Op zondag 5 februari 2006 12:59 schreef Plato1980 het volgende:
Ik hoorde net op tv (ja \\\"hoorde op tv\\\", want er waren geen beelden) dat in Beiroet geprobeerd was om de Nederlandse ambassade aan te vallen.
Doe eens niet zo gepikeerd joh. Je woont hier en weet zelf verdomd goed dat je hier een stuk meer mag zeggen dan in bijvoorbeeld Egypte.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:09 schreef Meki het volgende:
[..]
humor kan je altijd bijhalen
AEL kan ook humor om zijn spotprenten hebben ?
Denemarken heeft niks gedaan. Het was slechts één journalist!quote:Op zondag 5 februari 2006 13:11 schreef Meki het volgende:
[..]
dat heb je goed gezegd dat zijn terroristen geen moslimsquote:Op zondag 5 februari 2006 13:12 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Terroristen plegen aanslagen uit naam van deze profeet! Waarom hoor ik moslims daar niet over?!
denk je dat het nooit gebeurd zou zijn als men van te voren had geweten wat voor commotie dit onder moslims zou veroorzaken?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:11 schreef Meki het volgende:
[..]
zeker wetenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:12 schreef Flurry het volgende:
[..]
nee... de rellen zijn de directe schuld van de relschoppers en de fanaten die hen opstoken en van niemand anders.
Ah, maar laat ik nu altijd gedacht hebben dat de AEL een Europese organisatie is.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:12 schreef Meki het volgende:
[..]
beledigen van profeet is ook strafbaar in de Islaam
ontkennen van holocaust is niet strafbaar daar in het midden oosten
Ten eerste: de wetten van de Moslims gelden niet in het Westen.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Dan is er nog altijd een meerderheid die niet aan die regel houdt. Omdat het niet in de (lokale) wet staat en daarom ook niet verkeerd is ...quote:Op zondag 5 februari 2006 13:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Toch leuk dat je reageert op de bijzaak, de humor.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:09 schreef Meki het volgende:
[..]
humor kan je altijd bijhalen
AEL kan ook humor om zijn spotprenten hebben ?
Maar in Nederland wel en dat is waar we nu zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:12 schreef Meki het volgende:
[..]
ontkennen van holocaust is niet strafbaar daar in het midden oosten
Veel moslims veroordelen het terrorisme helemaal niet. Niet klaar dus.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:13 schreef Meki het volgende:
[..]
dat heb je goed gezegd dat zijn terroristen geen moslims
dat zijn de zaken van de terroristen wij veroordelen dat en klaar
ik vind dan dat de overheid ervoor moest zorgen dat het niet mosten afgedrukt omdat je simpelweg miljard mensen beledigd en ik vind dat de andere Europese landen hier niet mee moesten meebemoeienquote:Op zondag 5 februari 2006 13:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Denemarken heeft niks gedaan. Het was slechts één journalist!
Europa heeft al helemaal niks gedaan.
Ja, ik vraag me altijd af op welke pagina in het grote boek staat dat dat wel gerechtvaardigd is ... Of gelden dan ineens andere regels?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:12 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Terroristen plegen aanslagen uit naam van deze profeet! Waarom hoor ik moslims daar niet over?!
in Nederland is beledigen wel toegestaan ?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar in Nederland wel en dat is waar we nu zijn.
Waar ligt de Islam?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Al een reden om lak te hebben aan die bende.quote:ontkennen van holocaust is niet strafbaar daar in het midden oosten
Persvrijheid, vrijheid van meningsuiting. Klaar.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:14 schreef Meki het volgende:
[..]
ik vind dan dat de overheid ervoor moest zorgen dat het niet mosten afgedrukt omdat je simpelweg miljard mensen beledigd en ik vind dat de andere Europese landen hier niet mee moesten meebemoeien
jij leest geen kranten, dus zoveel zul je niet gezien hebben in eerste instantie.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:14 schreef Meki het volgende:
[..]
ik vind dan dat de overheid ervoor moest zorgen dat het niet mosten afgedrukt omdat je simpelweg miljard mensen beledigd en ik vind dat de andere Europese landen hier niet mee moesten meebemoeien
Dubbel moraal ... Juist door die terroristen hebben moslims een slechte naam. En aangezien er weinig massale protesten tegen terroristen zijn lijkt er veel sympathie voor ze te bestaan ....quote:Op zondag 5 februari 2006 13:13 schreef Meki het volgende:
[..]
dat heb je goed gezegd dat zijn terroristen geen moslims
dat zijn de zaken van de terroristen wij veroordelen dat en klaar
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij leest geen kranten, dus zoveel zul je niet gezien hebben in eerste instantie.
Je pleit dus nu voor censuur. Hoe zie je dat voor je? Moeten alle kranten voordat ze gedrukt worden gecontroleerd worden door een overheidsfunctionaris?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:14 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waar ligt de Islam?
[..]
Al een reden om lak te hebben aan die bende.
Ach gut.... (wat een kul-argument)quote:Op zondag 5 februari 2006 13:08 schreef Meki het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, want klaarblijkelijk zijn de moslims wel degelijk in staat tot massale protesten.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:15 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Dubbel moraal ... Juist door die terroristen hebben moslims een slechte naam. En aangezien er weinig massale protesten tegen terroristen zijn lijkt er veel sympathie voor ze te bestaan ....
censuur voor andere mensen beledigen daar pleit ik voorquote:Op zondag 5 februari 2006 13:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je pleit dus nu voor censuur. Hoe zie je dat voor je? Moeten alle kranten voordat ze gedrukt worden gecontroleerd worden door een overheidsfunctionaris?
Massaal feesten na 9/11 en hier in Nederland na de moord op Theo van Gogh lijkt eerder op goedkeuring/steun dan op iets anders idd...quote:Op zondag 5 februari 2006 13:15 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Dubbel moraal ... Juist door die terroristen hebben moslims een slechte naam. En aangezien er weinig massale protesten tegen terroristen zijn lijkt er veel sympathie voor ze te bestaan ....
Maar dat is toch altijd zo?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:16 schreef Ludwig het volgende:
Ik hoor dezelfde argumenten nu voor de tachtigste keer voorbij komen. Volgens mij is Meki de enige die hier de boel levendig houdt, ware het niet dat dat op een zeer negatieve manier is. De discussie komt namelijk nooit verder. De verschillen worden alleen maar weer eens bevestigd.
Wat is volgens jouw beledigen dan? Hoeveel mensen moeten zich ergens door beledigd volen?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:17 schreef Meki het volgende:
[..]
censuur voor andere mensen beledigen daar pleit ik voor
Hoe Zuid-Afrika het heeft gedaan
en blijkbaar is Engeland de slimste van heel Europa
Ja, beledigen mag. Maar holocaust ontkennen mag niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:15 schreef Meki het volgende:
[..]
in Nederland is beledigen wel toegestaan ?
Het is inderdaad wachten op het moment dat de Sun met die cartoons komt.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Meki heeft nooit een poging gedaan ook maar iets verder te komen dat de standaard argumentatie die hij waarschijnlijk van zijn pappie heeft overgenomen.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
waarom reageren we nog op Meki... het lijkt wel een gezwel die gast. Als we nu eens niet meer reageren, misschien gaat het dan wel weg.
Dat kan de overheid niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:14 schreef Meki het volgende:
[..]
ik vind dan dat de overheid ervoor moest zorgen dat het niet mosten afgedrukt
Een miljard Deenssprekende Moslims, die voor hun nieuwsvoorziening aangewezen zijn op deze krant?quote:omdat je simpelweg miljard mensen beledigd
dat is slechts een excuus om ermee door te gaan met beledigenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Persvrijheid, vrijheid van meningsuiting. Klaar.
Wil je dan aan de islamitische voorgangers vragen om ongelovigen niet meer als varkens af te schilderen?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:17 schreef Meki het volgende:
[..]
en als de belediging je niet bevalt kun je naar een rechterquote:Op zondag 5 februari 2006 13:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, beledigen mag. Maar holocaust ontkennen mag niet.
Dus uitspraken van Iran over dat Israel van de kaart moet worden geveegd mag dan ook niet meer?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Engeland wil haar positie in Irak niet verde onder druk zetten ..... That's allquote:Op zondag 5 februari 2006 13:17 schreef Meki het volgende:
[..]
die zijn slim die willen geen provocatie en beledigenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is inderdaad wachten op het moment dat de Sun met die cartoons komt.![]()
Massaal feesten in Nederland na de moord op Van Gogh? Daar heb ik nog nooit wat over gehoord.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:17 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Massaal feesten na 9/11 en hier in Nederland na de moord op Theo van Gogh lijkt eerder op goedkeuring/steun dan op iets anders idd...
Hij heeft een mening is daar iets op tegenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
waarom reageren we nog op Meki... het lijkt wel een gezwel die gast. Als we nu eens niet meer reageren, misschien gaat het dan wel weg.
Waarom beledig jij mij door te zeggen dat Jezus niet de zoon van God is?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:16 schreef Meki het volgende:
[..]
De Islaam is de godsdienst van vele mensen . respecteren daarvan is geen moeite. en onnodig beledigen maak je veel mensen kwaad
Meki topics :')quote:
Of hij nu daadwerkelijk de holocaust ontkent, daar wil ik over zwijgen; in ieder geval maakt hij een spotprent waarin de holocaust wordt ontkend. Maw, hij maakt een spotprent over een fenomeen waar HIER een onbetwistbaar taboe op rust, zoals er een onbetwistbaar taboe rust op de vernedering van de profeet in moslimlanden.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:08 schreef Gia het volgende:
Nee, hij doet iets wat hier verboden is, namelijk holocaust ontkenning. Hij daagt hiermee de westerse wereld uit, stappen tegen hem te ondernemen.
We kunnen hier zijn gevoel voor humor ter discussie stellen. Hij gaat smakeloosheid met smakeloosheid te lijf, en gaat misschien nog wel verder.quote:Als hij hetzelfde had willen doen, had hij spotprenten moeten laten maken over Jahweh of Jezus of zo, maar niet over de dood van miljoenen Joden.
ik kan ze natuurlijk in de submit gooienquote:Op zondag 5 februari 2006 13:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is inderdaad wachten op het moment dat de Sun met die cartoons komt.![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ach gut.... (wat een kul-argument)Respect voor verkrachte vrouwen in Iran. Respect voor homo\\\'s in Iran. De 100-den aanslagen op medeburgers in Irak + Turkije + Marokko Respect voor joden. Respect voor christenen.
bla bla bla..... en dat noem je respect buiten Europa.
Noem eens een land op wat wel respectvol met zijn burgers omgaat. Als je dan toch moet kiezen.of we nou Joden of Moslims of homo´s beledigen dat is niet goed. elke mens beledigen in zijn waarde is slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
Nee, die cartoons zijn hét excuus om ambassades in brand te steken en dadelijk ook ongetwijfeld Denen, Fransen etc. in het midden-oosten te ontvoeren en/of te vermoorden. Welke pagina in je grote boek rechtvaardigt dat?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:18 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is slechts een excuus om ermee door te gaan met beledigen
Het is een oproep hem links te laten liggen. De discussie komt zo nooit verder omdat Meki enkel met simpele oneliners komt.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij heeft een mening is daar iets op tegen![]()
En stop met op de man spelen, daar is deze discussie niet geschikt voor.
Of je gaat discusseren over de inhoud van zijn postings of je slaat hem over.
Nee dat is een van de belangrijkste vrijheden die we hier in de Westerse wereld hebben.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:18 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is slechts een excuus om ermee door te gaan met beledigen
Dat massaal feesten viel hier in Nederland wel mee. Maar het is wel een feit dat terrorisme door de bank genomen onvoldoende veroordeeld wordt door de islamitische wereld en door moslimorganisaties in Nederland. Altijd en eeuwig wordt dan gesteld dat die terroristen geen moslims zijn en daar moeten we dan maar genoegen mee nemen. De vraag waarom er aanslagen in naam van de islam en nooit in de naam van bijvoorbeeld het Hindoeïsme plaatsvinden wordt daardoor nooit beantwoord.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:17 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Massaal feesten na 9/11 en hier in Nederland na de moord op Theo van Gogh lijkt eerder op goedkeuring/steun dan op iets anders idd...
Psies. En dat is blijkbaar meer moeite dan lekker op je vrije dag (volgens mij hoeven ze daar in het midden-oosten nooit te werken; elke dag tijd voor een demonstratie ....) even te gaan rellen ...quote:Op zondag 5 februari 2006 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en als de belediging je niet bevalt kun je naar een rechter
Op de man spelen? Nah... in vrijwel iedere post komt een bepaalde reeks woorden terug. Dat is zo jammer. Maar goed, ik leer het al 'm totaal te negeren hoor.. Soms schiet ik echter uit mijn slof. Ik ben echter alweer terug in die slof gekropenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij heeft een mening is daar iets op tegen![]()
En stop met op de man spelen, daar is deze discussie niet geschikt voor.
Of je gaat discusseren over de inhoud van zijn postings of je slaat hem over.
Mekipraatpoep.nl nu de nieuwe site met onbevooroordeelde meningen !!!quote:Op zondag 5 februari 2006 13:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar het beledigen van homo;s en Joden gaat ook lijnrecht in tegen onze waarden. Moeten wij dan ook de Iraanse ambassade in brand gaan steken?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:20 schreef Meki het volgende:
[..]
of we nou Joden of Moslims of homo´s beledigen dat is niet goed. elke mens beledigen in zijn waarde is slecht
Nee natuurlijk niet dat is een belediging van Israelquote:Op zondag 5 februari 2006 13:18 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Dus uitspraken van Iran over dat Israel van de kaart moet worden geveegd mag dan ook niet meer?
Als die cartoonist deze plaatjes in een arabisch land in een krant had geplaatst, zou hij terecht opgepakt zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
Of hij nu daadwerkelijk de holocaust ontkent, daar wil ik over zwijgen; in ieder geval maakt hij een spotprent waarin de holocaust wordt ontkend. Maw, hij maakt een spotprent over een fenomeen waar HIER een onbetwistbaar taboe op rust, zoals er een onbetwistbaar taboe rust op de vernedering van de profeet in moslimlanden.
De reactie van Jahjah is die van een vooruitgeschoven woestijnbewoner, die denkt dat de wereld geindoctrineerd is door ''de'' Joden.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
Of hij nu daadwerkelijk de holocaust ontkent, daar wil ik over zwijgen; in ieder geval maakt hij een spotprent waarin de holocaust wordt ontkend. Maw, hij maakt een spotprent over een fenomeen waar HIER een onbetwistbaar taboe op rust, zoals er een onbetwistbaar taboe rust op de vernedering van de profeet in moslimlanden.
[..]
We kunnen hier zijn gevoel voor humor ter discussie stellen. Hij gaat smakeloosheid met smakeloosheid te lijf, en gaat misschien nog wel verder.
Zolang hij inziet dat het meest verregaande gebrek aan smaak nogal altijd beter is dan het gebruik van wat voor geweld ook, zal ik hem met respect tegemoet treden.
ze worden betaald door de staat natuurlijk.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. En dat is blijkbaar meer moeite dan lekker op je vrije dag (volgens mij hoeven ze daar in het midden-oosten nooit te werken; elke dag tijd voor een demonstratie ....) even te gaan rellen ...
en het beledigen van Moslims gaan niet tegen onze waarden mogen wij dan alleen moslims beledigen enkel hun alleen ?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar het beledigen van homo;s en Joden gaat ook lijnrecht in tegen onze waarden. Moeten wij dan ook de Iraanse ambassade in brand gaan steken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |