Je pleit dus nu voor censuur. Hoe zie je dat voor je? Moeten alle kranten voordat ze gedrukt worden gecontroleerd worden door een overheidsfunctionaris?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:14 schreef Meki het volgende:
[..]
ik vind dan dat de overheid ervoor moest zorgen dat het niet mosten afgedrukt omdat je simpelweg miljard mensen beledigd en ik vind dat de andere Europese landen hier niet mee moesten meebemoeien
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waar ligt de Islam?
[..]
Al een reden om lak te hebben aan die bende.
Ach gut.... (wat een kul-argument)quote:Op zondag 5 februari 2006 13:08 schreef Meki het volgende:
respect kennen ze blijkbaar niet in Europa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, want klaarblijkelijk zijn de moslims wel degelijk in staat tot massale protesten.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:15 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Dubbel moraal ... Juist door die terroristen hebben moslims een slechte naam. En aangezien er weinig massale protesten tegen terroristen zijn lijkt er veel sympathie voor ze te bestaan ....
censuur voor andere mensen beledigen daar pleit ik voorquote:Op zondag 5 februari 2006 13:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je pleit dus nu voor censuur. Hoe zie je dat voor je? Moeten alle kranten voordat ze gedrukt worden gecontroleerd worden door een overheidsfunctionaris?
Massaal feesten na 9/11 en hier in Nederland na de moord op Theo van Gogh lijkt eerder op goedkeuring/steun dan op iets anders idd...quote:Op zondag 5 februari 2006 13:15 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Dubbel moraal ... Juist door die terroristen hebben moslims een slechte naam. En aangezien er weinig massale protesten tegen terroristen zijn lijkt er veel sympathie voor ze te bestaan ....
Maar dat is toch altijd zo?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:16 schreef Ludwig het volgende:
Ik hoor dezelfde argumenten nu voor de tachtigste keer voorbij komen. Volgens mij is Meki de enige die hier de boel levendig houdt, ware het niet dat dat op een zeer negatieve manier is. De discussie komt namelijk nooit verder. De verschillen worden alleen maar weer eens bevestigd.
Wat is volgens jouw beledigen dan? Hoeveel mensen moeten zich ergens door beledigd volen?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:17 schreef Meki het volgende:
[..]
censuur voor andere mensen beledigen daar pleit ik voor
Hoe Zuid-Afrika het heeft gedaan
en blijkbaar is Engeland de slimste van heel Europa
Ja, beledigen mag. Maar holocaust ontkennen mag niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:15 schreef Meki het volgende:
[..]
in Nederland is beledigen wel toegestaan ?
Het is inderdaad wachten op het moment dat de Sun met die cartoons komt.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Meki heeft nooit een poging gedaan ook maar iets verder te komen dat de standaard argumentatie die hij waarschijnlijk van zijn pappie heeft overgenomen.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
waarom reageren we nog op Meki... het lijkt wel een gezwel die gast. Als we nu eens niet meer reageren, misschien gaat het dan wel weg.
Dat kan de overheid niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:14 schreef Meki het volgende:
[..]
ik vind dan dat de overheid ervoor moest zorgen dat het niet mosten afgedrukt
Een miljard Deenssprekende Moslims, die voor hun nieuwsvoorziening aangewezen zijn op deze krant?quote:omdat je simpelweg miljard mensen beledigd
dat is slechts een excuus om ermee door te gaan met beledigenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Persvrijheid, vrijheid van meningsuiting. Klaar.
Wil je dan aan de islamitische voorgangers vragen om ongelovigen niet meer als varkens af te schilderen?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:17 schreef Meki het volgende:
[..]
en als de belediging je niet bevalt kun je naar een rechterquote:Op zondag 5 februari 2006 13:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, beledigen mag. Maar holocaust ontkennen mag niet.
Dus uitspraken van Iran over dat Israel van de kaart moet worden geveegd mag dan ook niet meer?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Engeland wil haar positie in Irak niet verde onder druk zetten ..... That's allquote:Op zondag 5 februari 2006 13:17 schreef Meki het volgende:
[..]
die zijn slim die willen geen provocatie en beledigenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is inderdaad wachten op het moment dat de Sun met die cartoons komt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |