precies. maar wij moeten dan zo sterk zijn om onze schouders op te halen en door te gaan met de orde van de dag. er zal vast wel iemand een rechtzaak aanspannen tegen dit sujet.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, hij doet iets wat hier verboden is, namelijk holocaust ontkenning. Hij daagt hiermee de westerse wereld uit, stappen tegen hem te ondernemen.
Als hij hetzelfde had willen doen, had hij spotprenten moeten laten maken over Jahweh of Jezus of zo, maar niet over de dood van miljoenen Joden.
Het is strafbaar.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:08 schreef Meki het volgende:
holocaust erbij halen is een grove belediging maar de zaak Denemarken geeft daarvan de aanleiding
ik dacht alleen d66quote:Op zondag 5 februari 2006 13:09 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Meerderheid wil helemaal niet dat we ons leger naar Afghanistan sturen.
Nee, de moslimwereld, die loopt over van respect. Brandende ambassade's n.a.v. spotprenten, dat is respect. Een moord op iemand die kritisch is over de islam, dat is respect. Vliegtuigen in gebouwen vliegen, dat is respect. Treinen opblazen, dat is respect.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:08 schreef Meki het volgende:
[..]
respect kennen ze blijkbaar niet in Europa
In de midden-oosten weten ze niet wat de oplossing is . daarmee geeft de zaak Denemarken hun de aanleiding tot ambassades in brand steken dat is slecht maar als Denemarken niet had beledigd en Europa afstand van de deense belediging was er nu niet zo een grote relquote:Op zondag 5 februari 2006 13:09 schreef Flurry het volgende:
[..]
In het Midden Oosten worden voortdurend Joden en Christenen onderdrukt dat mag hier ook niet. Zullen we dan hier ook maar even flink gaan rellen over het laffe optreden van de regeringen daar? De shoarmatent op de hoek afbranden? Nee, want wij hebben wel verstand in onze kop en begrijpen dat opblazen en afbranden NIET de oplossing is voor alle conflicten.
Precies, worden in Denemarken als reactie op de aanval van hun grondgebied nu aanvallen op rabische ambassades uitgevoerd? Nee, natuurlijk niet en dat geeft exact het verschil weer.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:09 schreef Flurry het volgende:
[..]
In het Midden Oosten worden voortdurend Joden en Christenen onderdrukt dat mag hier ook niet. Zullen we dan hier ook maar even flink gaan rellen over het laffe optreden van de regeringen daar? De shoarmatent op de hoek afbranden? Nee, want wij hebben wel verstand in onze kop en begrijpen dat opblazen en afbranden NIET de oplossing is voor alle conflicten.
beledigen van profeet is ook strafbaar in de Islaamquote:
O, dat weet ik wel zeker. Ik zal me er ook totaal niet druk over maken. Hij plaatst ze voorlopig alleen nog maar op zijn eigen website, waar ik absoluut geen behoefte toe voel om daar te gaan kijken.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
precies. maar wij moeten dan zo sterk zijn om onze schouders op te halen en door te gaan met de orde van de dag. er zal vast wel iemand een rechtzaak aanspannen tegen dit sujet.
Er is een verschil tussen wat de regering wil en het volk, maar dat zullen ze wel merken bij de volgende verkiezingen.quote:
En als negers blank waren dan hadden nazi`s geen hekel aan zequote:Op zondag 5 februari 2006 13:11 schreef Meki het volgende:
[..]
In de midden-oosten weten ze niet wat de oplossing is . daarmee geeft de zaak Denemarken hun de aanleiding tot ambassades in brand steken dat is slecht maar als Denemarken niet had beledigd en Europa afstand van de deense belediging was er nu niet zo een grote rel
nee... de rellen zijn de directe schuld van de relschoppers en de fanaten die hen opstoken en van niemand anders.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:11 schreef Meki het volgende:
[..]
In de midden-oosten weten ze niet wat de oplossing is . daarmee geeft de zaak Denemarken hun de aanleiding tot ambassades in brand steken dat is slecht maar als Denemarken niet had beledigd en Europa afstand van de deense belediging was er nu niet zo een grote rel
Terroristen plegen aanslagen uit naam van deze profeet! Waarom hoor ik moslims daar niet over?!quote:Op zondag 5 februari 2006 13:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoe dan ? een profeet te beschilderen als een terrorist is dat soms een humor
Ofwel, als we de moslims maar braaf hun zin geven dan gaan ze niet over tot het gebruik van geweld.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:11 schreef Meki het volgende:
[..]
dus je geeft toe dat ik gelijk hebquote:Op zondag 5 februari 2006 13:12 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
En als negers blank waren dan hadden nazi`s geen hekel aan ze![]()
Idd, en zolang dat gebeurt mbv indische inkt en al dan niet misplaatste humor, kan ik die zoektocht naar morele grenzen alleen maar aanmoedigen.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:08 schreef Drugshond het volgende:
De morele grenzen van onze cultuur worden opgezocht en overschreden.
Dat laatste is afhankelijk in van de waarnemer.
Zo kun je terug blijven redeneren tot de stichting van de slam. Als dat niet gebeurd was dan was er nu ook geen rel.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:11 schreef Meki het volgende:
[..]
hebben we die dan ja :')quote:Op zondag 5 februari 2006 12:59 schreef Plato1980 het volgende:
Ik hoorde net op tv (ja \\\"hoorde op tv\\\", want er waren geen beelden) dat in Beiroet geprobeerd was om de Nederlandse ambassade aan te vallen.
Doe eens niet zo gepikeerd joh. Je woont hier en weet zelf verdomd goed dat je hier een stuk meer mag zeggen dan in bijvoorbeeld Egypte.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoe dan ? een profeet te beschilderen als een terrorist is dat soms een humor
humor kan je altijd bijhalen
AEL kan ook humor om zijn spotprenten hebben ?
Denemarken heeft niks gedaan. Het was slechts één journalist!quote:Op zondag 5 februari 2006 13:11 schreef Meki het volgende:
[..]
dat heb je goed gezegd dat zijn terroristen geen moslimsquote:Op zondag 5 februari 2006 13:12 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Terroristen plegen aanslagen uit naam van deze profeet! Waarom hoor ik moslims daar niet over?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |