De deuren van justitie blijven dicht en de media is ongeinteresserd. Ergo: geen strafbare feiten en verder te oninteressant om zelfs maar in de privé te plaatsen. Dus hier dan ook maar een slotje?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:34 schreef FrancisC het volgende:
[..]
De deuren van justitie blijven voor mij dicht - de media ongeintereseerd, het handhaven van de soap is luctratiever dan het beeindigen ervan - ik kies voor een forum om mij te ventileren - vraag Manu82 eens waarom hij geintereseerd is in een topic waar hij \"geen touw aan kan vastknopen\" of anderen eens waarom zij in een forum een mening of roddel neerleggen - Ik ben geen anonieme deelnemer - je kunt mijn profiel zien en het staat je vrij om met mij te mailen dan deel ik mijn bronnen met je - kun je zelf eens navraag doen ......
Geen idee.. maar ik zie ook niet hoe dat relevant isquote:Op zondag 5 februari 2006 14:40 schreef FrancisC het volgende:
Je zegt echter ook dat wij PRETENDEREN feiten te kennen: Nogmaals eens:
Voor wie staat de schuilnaam Flame op de albums van het duo Timmerman?
Geen idee.. maar ik zie ook niet hoe dat relevant isquote:Wie was de secretaresse van Gert en Hermien Timmerman toen zij nog in Usselo woonden?
Geen idee.. maar ik zie ook niet hoe dat relevant isquote:Voor wie staat de afkorting mevrouw L? (een van de kindermeisjes uit die tijd?)
Geen idee.. maar ik zie ook niet hoe dat relevant isquote:In welke relatie stond Koos S. tot Mevrouw L?
Geen idee.. maar ik zie ook niet hoe dat relevant isquote:Op welke school zaten Sheila Timmerman en Gertje Timmerman Jr. ten tijde van de onrust in Usselo?
quote:En wat is de reden dat de bouwer van Gerts Studio in Usselo ineens de benen nam?
Geen idee.. zwak gestel? Maar ik zie ook niet hoe dat relevant isquote:Om welke redenen werd Gertje Timmerman Junior meerdere malen s\\\'nachts naar het ziekenhuis (Het huidige MST te Enschede) vervoert en de volgende dag weer ontslagen?
Ik zie werkelijk niet in wat je met deze vragen probeert te bereiken.. Als ik jouw posts tot nu toe goed geinterpreteerd heb, zeg jij dat jij weet (door verschillende bronnen) dat de beschuldigingen tegen Gert waar zijn. Als jij dat kunt aantonen middels een goed onderbouwd, bewijsbaar verhaal zal justitie daar zeker voor openstaan...quote:Als er geen nieuwe informatie door mij naar buiten wordt gebracht zijn deze vragen gemakkelijk te beantwoorden.
Speak for yourself.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:42 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
De deuren van justitie blijven dicht en de media is ongeinteresserd. Ergo: geen strafbare feiten en verder te oninteressant om zelfs maar in de privé te plaatsen. Dus hier dan ook maar een slotje?
een film is dus nog niet uitgeslotenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:03 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid: Ik beschik over de informatie die de visie van Gert Timmerman op eigen carriere ondermijnt! Ik wil deze met het publiek dat geintereseerd is delen! Ik wil geen geld, geen boeken, geen contracten, maar de gebeurtenissen verduidelijken die met hem samenhangen!!!!!
IS DIT DUIDELIJK?
[offtopic]quote:
Je ziet de relevantie niet omdat je de zaak inhoudelijk niet kent .... maar blijkbaar ben je er zeker van dat ik Pretendeer - jammer .....quote:Op zondag 5 februari 2006 14:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
Geen idee.. maar ik zie ook niet hoe dat relevant is
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Geen idee.. zwak gestel? Maar ik zie ook niet hoe dat relevant is
[..]
Ik zie werkelijk niet in wat je met deze vragen probeert te bereiken.. Als ik jouw posts tot nu toe goed geinterpreteerd heb, zeg jij dat jij weet (door verschillende bronnen) dat de beschuldigingen tegen Gert waar zijn. Als jij dat kunt aantonen middels een goed onderbouwd, bewijsbaar verhaal zal justitie daar zeker voor openstaan...
Bovenstaande vragen voegen daar imho niets aan toe
Zou ik niet doen....als je je al zo snel monddood laat maken dan wordt het helemaal nooit wat met die eventuele genoegdoening!!quote:Op zondag 5 februari 2006 14:53 schreef FrancisC het volgende:
Mijn bijdrage aan het forum beeindig ik in deze -
Ik spreek altijd voor mezelf. Ik vind alleen dat er behoorlijke zware beschuldigingen worden geuit hier, als dan blijkt dat justitie geen belangstelling heeft en de media ook niet, denk ik dat er weinig fundamenten bestaan voor deze beschuldigingen. Ik vind dat je in zaken als deze gewoon erg voorzichtig moet zijn. Ik heb daar meer dan genoeg narigheid van gezien.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:48 schreef APK het volgende:
[..]
Speak for yourself.![]()
Ik vind het helemaal niet oninteressant en wie weet durven andere betrokkenen zich misschien binnenkort ook uit te laten over eventuele misstanden.
Het topic heeft mijns inziens toegevoegde waarde aangezien er dus wel degelijk een duistere kant aan die lieve Gert uit HBB zou kunnen zitten.
Of willen mensen dat niet weten?
Dus jij vindt het raar dat je in een discussie gevraagd wordt je mening te onderbouwenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:53 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Je ziet de relevantie niet omdat je de zaak inhoudelijk niet kent .... maar blijkbaar ben je er zeker van dat ik Pretendeer - jammer .....
Mijn bijdrage aan het forum beeindig ik in deze - als ik een justitiele zaak had open willen krijgen had ik die wel gevoerd inmiddels - het bewijst alleen maar dat je over Gert Timmerman iets kunt zeggen op een forum als het in de begrijpelijke termen gebeurd - in vieze grappen of gedachteloze praat - het kennen van feiten maakt je verdacht - en maakt je minder geloofwaardig dan een Gert Timmerman die alles kan roepen omdat hij zo nu en dan een cd-tje verkoopt en daarom niets meer hoeft te ondersteuenen van wat hi jzegt klaarblijkelijk - tot slot nog een nadenker: je stelde ook dat Gert timmerman een publieke figuur is die dit alles kan verwachten - hoeveel andere publieke figuren ken je nog die zomaar zijn beschuldigd? Uit het niets?
En nu gaat Francis stoppen met zijn ziekelijke hetse.. en uithuilenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:53 schreef FrancisC het volgende:
Mijn bijdrage aan het forum beeindig ik in deze - als ik een justitiele zaak had open willen krijgen had ik die wel gevoerd inmiddels - het bewijst alleen maar dat je over Gert Timmerman iets kunt zeggen op een forum als het in de begrijpelijke termen gebeurd - in vieze grappen of gedachteloze praat - het kennen van feiten maakt je verdacht - en maakt je minder geloofwaardig dan een Gert Timmerman die alles kan roepen omdat hij zo nu en dan een cd-tje verkoopt en daarom niets meer hoeft te ondersteuenen van wat hi jzegt klaarblijkelijk
Discussie is een ding: maar als deze niet constructief is - als de tegenpartij cinisme opwerpt in plaats van mijn beweringen onderuit haald omdat ze over een betere stelling beschikken is er gene punt om verder te gaan - het eindigd dan in het timmreman taktiekje - het voortduren gooien met woorden in plaats van de kern te pakken te krijgen.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:57 schreef Manu82 het volgende:
Ik snap je ook niet Francis, er zijn toch mensen die ingaan op je posts?? Een forum is er toch voor discussie?
Wat heb jij bijgedragen tot nu toe? Behalve je zielige opmerkingen heb ik je niets horen opmelden ...quote:Op zondag 5 februari 2006 14:58 schreef Mabelle het volgende:
[..]
En nu gaat Francis stoppen met zijn ziekelijke hetse.. en uithuilenin zijn niet gehoorde hoekje omdat hij de taal van het forum niet denkt te spreken
dag Francis
Hou er vooral geen rekening mee dat het wel eens waarheid zou kunnen zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:58 schreef Mabelle het volgende:
En nu gaat Francis stoppen met zijn ziekelijke hetse.. en uithuilenin zijn niet gehoorde hoekje omdat hij de taal van het forum niet denkt te spreken
dag Francis
Waarom is dat belangrijk?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:17 schreef Timmerhout het volgende:
E E N vraag zal ik beantwoorden, H.Flame is een pseudoniem van Gert Timmerman, en is gebaseerd op Hermien ( hoop dat ik het zo goed uitleg ).
Beste Francis, je bouwt alles verkeerd op! Dit is de derde keer dat ik het zeg, maar zet in 1 post wat je wil zeggen geef je onderbouwingen (en duidelijk graag zonder koetsen) en dan weer discussieren!quote:Op zondag 5 februari 2006 15:10 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Discussie is een ding: maar als deze niet constructief is - als de tegenpartij cinisme opwerpt in plaats van mijn beweringen onderuit haald omdat ze over een betere stelling beschikken is er gene punt om verder te gaan - het eindigd dan in het timmreman taktiekje - het voortduren gooien met woorden in plaats van de kern te pakken te krijgen.
Je weet wel beterquote:Op zondag 5 februari 2006 15:12 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Wat heb jij bijgedragen tot nu toe? Behalve je zielige opmerkingen heb ik je niets horen opmelden ...
Mail mij eens op apfcapelle@home.nlquote:Op zondag 5 februari 2006 15:17 schreef Timmerhout het volgende:
Francis, je staat NIET alleen. Ooit hoop ik je nog eens persoonlijk te spreken, wellicht kunnen we samen iets gaan ondernemen. Volgens mij heeft gert Timmerman ook een website, daar kunnen de andere forumleden ook hun vragen en meningen aan gert ZELF kwijt. E E N vraag zal ik beantwoorden, H.Flame is een pseudoniem van Gert Timmerman, en is gebaseerd op Hermien ( hoop dat ik het zo goed uitleg ).
En ga hier NIET stoppen, een discussie als deze is alleen mar goed !! Jij verdient een lauwerkrans door je lef om dit allemaal ter sprake te brengen. En ik sta je bij in je meningen ......
OKay Manu - dit is het probleem - het aantal opmerkelijke, onderling aan elkaar verbonden gebeurtenissen laten zich niet in een post vangen. Ik wil met je discussieren, ik wil informatie uitwisselen. Ik meld de bronnen. Maar de zin van dat laatste zou toch alleen kunnen bestaan uit het feit dat die bronnen dan ook worden nagetrokken?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Beste Francis, je bouwt alles verkeerd op! Dit is de derde keer dat ik het zeg, maar zet in 1 post wat je wil zeggen geef je onderbouwingen (en duidelijk graag zonder koetsen) en dan weer discussieren!
Moet dit allemaal persé op Fok!quote:Op zondag 5 februari 2006 15:17 schreef Timmerhout het volgende:
Francis, je staat NIET alleen. Ooit hoop ik je nog eens persoonlijk te spreken, wellicht kunnen we samen iets gaan ondernemen. Volgens mij heeft gert Timmerman ook een website, daar kunnen de andere forumleden ook hun vragen en meningen aan gert ZELF kwijt. E E N vraag zal ik beantwoorden, H.Flame is een pseudoniem van Gert Timmerman, en is gebaseerd op Hermien ( hoop dat ik het zo goed uitleg ).
En ga hier NIET stoppen, een discussie als deze is alleen mar goed !! Jij verdient een lauwerkrans door je lef om dit allemaal ter sprake te brengen. En ik sta je bij in je meningen ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |