Ik ben om 4 uur toch met hond naar boven gegaan, hij hoefde er voor niet extra te plassen, dus ik durfde het wel aan. Ik vraag me dus af of het vocht zo wel weg gaat..quote:Op zondag 5 februari 2006 13:50 schreef jessie het volgende:
Moussy hoe is de nacht met de hond gegaan?
Die kosten een paar weken terug nog iets van 8,95 ofzo.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:57 schreef E.T. het volgende:
Ff vraagje.. we hadden \'t laatst over die regenponcho\'s van Jip en Janneke bij de Hema..
Weet iemand wat die kosten? En of ze ze nog hebben (zal vast wel).
Schoot me te binnen als evt. kadootje voor Saskia d\'r verjaardag om te vragen ..
Ja, ondanks dat het hier heel erg mistig is buitenquote:Op zondag 5 februari 2006 15:21 schreef sjak het volgende:
Wordt ie wel minder benauwd, Moussy?
vreselijk moeilijk lijkt dat mequote:Op zondag 5 februari 2006 18:20 schreef Maggie het volgende:
Ja het was echt zo fijnHeb er super van genoten
Als het goed is komt hij eind maart weer bij mij
dikke tranen bij het afscheid natuurlijk
Volgens mij zijn ze inderdaad iets van 8,95...Weet het niet 100% zeker...maar kan wel ff kijken voor je morgen op werkquote:Op zondag 5 februari 2006 13:57 schreef E.T. het volgende:
Ff vraagje.. we hadden \'t laatst over die regenponcho\'s van Jip en Janneke bij de Hema..
Weet iemand wat die kosten? En of ze ze nog hebben (zal vast wel).
Schoot me te binnen als evt. kadootje voor Saskia d\'r verjaardag om te vragen ..
Ik ben dan geen poemojn, maar weet dat een kat erg slecht vane en wond afblijft... Amputeren, is daar (ook) al aan gedacht?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:09 schreef LadyS het volgende:
poemojn, mag ik even van je zoekvaardigheden gebruik maken?
Ik zoek info over huidtransplantaties bij katten. Prijs, slagingspercentages, werkwijze, verzorging enz enz enz.
alvast bedankt!
Deze kat blijft er gewoon vanafquote:Op zondag 5 februari 2006 21:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ben dan geen poemojn, maar weet dat een kat erg slecht vane en wond afblijft... Amputeren, is daar (ook) al aan gedacht?
Hier kan dat het hele jaar doorquote:Op maandag 6 februari 2006 09:16 schreef Lois het volgende:
In de zomer is het er fantastisch, in de winter ga je van verveling voorbij komende vogeltjes tellen denk ik.
En dat is precies waarom Schanulleke het zo leuk vindt...En waarom ik er een klein beetje tegenop zie.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:16 schreef Lois het volgende:
...in de winter ga je van verveling voorbij komende vogeltjes tellen denk ik.
Oh ja wil ik straks wel ff doen, we crossen er wel ff heenquote:Op maandag 6 februari 2006 09:30 schreef sjak het volgende:
[..]
En dat is precies waarom Schanulleke het zo leuk vindt...En waarom ik er een klein beetje tegenop zie.
Slaap lekker Lois
Hee Moussy, maak eens een foto van de nieuwe brievenbussen, jullie krijgen de primeur hoorde ik op het nieuws vanochtend!
Het is een leuk dagje uit las ik ergens. De plaatsing wordt ceremonieel gedaan, de militairen doen mee en Neerlands dichter, Driek van Wissen is er! Een feestje dus. Kan je eens wat anders doen dan volgeltjes tellenquote:Op maandag 6 februari 2006 09:31 schreef moussy het volgende:
Oh ja wil ik straks wel ff doen, we crossen er wel ff heenDie staan hier zo'n 8 km vandaan
dat wou ik ook net vragenquote:Op maandag 6 februari 2006 09:46 schreef sjak het volgende:
[..]
Hoe is de hond de nacht trouwens doorgekomen?
Hmmm, ik heb het idee dat de buren dat gevoel ook wel hebbenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:26 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Waarom zit alles mij tegen!
ik wilde 't net zeggen!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Hmmm, ik heb het idee dat de buren dat gevoel ook wel hebben![]()
Dat mag hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 14:13 schreef jessie het volgende:Gezellig hoor
Te lang geleden he. En ik blijf de hele dag naar je staren dat weet ik nu al
Ha, ik ben na een periode van ikhebliefdesverdritengeenbaandusikmoetsteedshuilen al m'n achterstallige werk aan het inhalen. Ik moet nu nog precies vijf geschreven artikelen overtypen en ik ben klaar en en en m'n gebit is weer wat witterquote:
En hoe gaat het met de peukies?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:45 schreef Luchtbel het volgende:
Haha maar voorlopig geen taartjes voor mij hoor holladiejee ik eet nooit meer iets slechts![]()
Ik had je al gemaild!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:52 schreef bixister het volgende:
ladyS, moet ik je die cellstof matjes nog toesturen? mail me maar even op het adres uit m'n profiel.
Deze had een vriendin van mij ook en was er ook lyrisch over. Andere dingen (van de dokter) hielpen haar ook niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:23 schreef m@x het volgende:
Ik had er na de bevalling heel veel last van. Sperti en de spullen die ik via de huisarts kreeg hielpen voor geen meter. Mijn kraamhulp kreeg toen van een bevriende verloskundige de tip om via apotheek Van den Bergh in Hilversum een andere zalf te bestellen. Ik weet de naam van de zalf niet meer, maar hij hielp echt geweldig. Je kan het telefonisch bestellen en dan sturen ze het naar je huisadres toe. Je moet alleen later nog wel even een recept nasturen (heeft de verloskundige toen voor mij geschreven). Het telefoonnummer van de apotheek is: 035-6214174.
Volgens de dichter leek het een begravenisquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:20 schreef m@x het volgende:
Wat een plechtig moment Moussy
Ja hij wordt als 1 van de eersten uitgezonden om de boel daar op te bouwen. Hij is nu nog druk met de laatste oefeningen voor die missie en ik verwacht dat hij in maart al vertrekt. En dan is hij 4 maanden weg.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:52 schreef Belana het volgende:
by the way, jouw man wordt dus toch uitgezonden he? sterkte hoor!
Nou, das niet niks! heel veel sterkte samen gewenst!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:03 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ja hij wordt als 1 van de eersten uitgezonden om de boel daar op te bouwen. Hij is nu nog druk met de laatste oefeningen voor die missie en ik verwacht dat hij in maart al vertrekt. En dan is hij 4 maanden weg.
Ja, ik heb een paar jaar geleden een heel revalidatieprogramma in het ziekenhuis doorlopen. Het is gewoon iets chronisch en eens in de zoveel tijd speelt het op. Rust helpt meestal het beste. Maar misschien dat nu door de zwangerschap de boel wat sneller slap wordt ofzo.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:07 schreef Rewimo het volgende:
Snoopy, ben je al eens bij een fysiotherapeut geweest met die rug? Misschien kan die iets voor je doen. Je kunt er tegenwoordig zo heen zonder verwijskaart.
eh... wanneer? (heb nog steeds niks binnen!) wel naar bixister apestaart yahoo punt com gedaan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:44 schreef LadyS het volgende:
Ik had je al gemaild!Blijkbaar niet aangekomen dan, ik ga je nog een keer mailen.
vlak nadat je had gezegd dat je van die dingen had. eergisteren dus volgens mij. Maar ik heb via de webmail van chello gemaild en ik verdenk dat ervan dat het vaker niet aankomtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:53 schreef bixister het volgende:
[..]
eh... wanneer? (heb nog steeds niks binnen!) wel naar bixister apestaart yahoo punt com gedaan?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:41 schreef LadyS het volgende:
[..]
OMG, ik heb het even opgezocht en ik heb idd punt nl gedaan
Ik ga hem zo opnieuw naar je versturenen dan wel naar punt com
tja en het is bij deze missie toch wel reeel helaas, het gevaar bedoel ik en dus het misschien niet terug komen. Ow wat een bewondering heb ik voor jullie, het lijkt me zo moeilijk! Ik zou dat niet kunnen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
Dank je wel Belana. Het is best moeilijk inderdaad. Je moet over heel veel dingen na denken. En de meest nare gedachten is dan wel wat als je niet terug komt. Hoe en wat wil je dan gedaan hebben en het is ook best een moeilijk gespreksonderwerp aangezien ik getrouwd ben met een binnenvetter die weinig los laat.
Maar ook als uitzendkracht heb je toch wel rechten?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:09 schreef mallemeid het volgende:
Ja, schijnt normaal te zijn op deze manier in 'de uitzendwereld'.
Hee Faat, verdwaald?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:38 schreef Faat het volgende:
Nou moe, ik heb gegoogled op Sjak en Spaarndam en kom in een topic op Fok in Ouders terecht
Wat is dit eigenlijk voor topic? Ohw en Sjak, wat ik me net zit bedenken jij met je vliegtuiglawaai...
Je woont nu in een straat waar om de haverklap een tingelende tram voorbij komt
In de eerste 26 weken heb je geen poot om op te staan volgens mij. Maar ik zit nu wel in de ziektewet en krijg als het goed is geld van het uwv. Misschien beter om dit te bespreken in WGR ofzoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:35 schreef sjak het volgende:
[..]
Maar ook als uitzendkracht heb je toch wel rechten?
Eeeej Rewimoquote:
Laat ze het maar niet horenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:04 schreef Faat het volgende:
Ik ben stiefmoeder van 2 voorbeeldige babies dus ik mag hier ook wel even komen denk ik![]()
We zijn te klef, het is nu bekendquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:28 schreef snoopy het volgende:
Hebben jullie elkaar soms aangestoken?![]()
JIj ook beterschap![]()
lol, sommige patronen doen me denken aan de keukengordijnen die we hadden toen ik kind wasquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:53 schreef coolbabe het volgende:
Sugar ik kwam een linkje tegen en moest aan je denken
http://www.metzonderjas.nl/sjop/
ikke?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:21 schreef jessie het volgende:
Nieuwe drukkertjes eraan naaien?
en als ik het broekje omdraai, lukt het andere pijpje ook?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:24 schreef jessie het volgende:
Snoopy dan moet het linkerpijpje lukken toch![]()
![]()
![]()
Dan Morris maar ombouwenquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:34 schreef snoopy het volgende:
en als ik het broekje omdraai, lukt het andere pijpje ook?![]()
Ik zal me er eens in verdiepen. Het is vast pokkenwerk al die drukkertjes vervangen.
Ah, ik zie dat we een vrijwilliger hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:44 schreef Luchtbel het volgende:
Man dat kan ik zelfs. Dat kan gewoon met de hand.
Dan heb je deze toch zeker al wel gekocht?quote:Op woensdag 8 februari 2006 07:29 schreef Sugar het volgende:
Gaaf, coolbabe! Ik kende 'm al, maar echt superleuke dingen hebben ze, ja!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:46 schreef Rewimo het volgende:
Ah, ik zie dat we een vrijwilliger hebben
Oh ik ben niet de enige met zo'n ochtend dus... blijkbaar heerst het ofzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:01 schreef Lois het volgende:
Dit is niet mijn dagNet viel eerst mijn mobieltje in het water, die dus nu helemaal niets meer doet
en vervolgens wis ik per ongeluk de harde schijf van de dvd-recorder. Alle leuke Pingu's en Dora's en Zoostraat-afleveringen die ik zo zorgvuldig aan elkaar had geplakt weg
![]()
Ik ben anderhalf uur op, anderhalf uur en nu al zo'n chaos....
![]()
Ik doe niets meer, ik kruip zo gewoon weer in bed met de dekens over mijn hoofd.
Tsssk alleen als je het even langs komt brengen met Morris erbij.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:59 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik stuur het wel even die kant op!
Hoe is het LB? Nog ziek?![]()
Een nieuwe baby maken?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:31 schreef Rottdog het volgende:
Wel een hele leuke kinderkamer oke beetje duur maar wat moet ik nou weer met een nieuwe babykamer ohw dilemma's, dilemma's
ieeeeeks dat meen je nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:37 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou hem ook waarschuwen en het ding terug laten leggen. 't Is geen lolly tenslotteDie zou ik betalen maar het kind zou hem niet krijgen van me trouwens als ie er ongevraagd aan had gezeten.
Eerst de voorkant bekijkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:10 schreef snoopy het volgende:
En wat te doen in het volgende geval?:
[afbeelding]
Ik vind het wel een goeie oplossingquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:17 schreef coolbabe het volgende:
Jasper liep vrolijk door de hele winkel heen met een toeter in z`n klep..en omdat ik altijd zeg dat hij overal van af moet blijven..heb ik dat ding gekocht en hem de helft van het geld aan me terug laten betalen.
Ik stond echt ff na te denken wat ik moest doen..omdat ik het naar mijn idee niet kon maken om zo`n bekwijld ding terug te gooien in de bak
Dit werkt niet altijd! Sommige netwerken maken tegenwoordig onderscheid tussen prepaid en postpaid simlocks.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:39 schreef E.T. het volgende:
anders een pre-paid toestel kopen van dezelfde provider Lois.. je eigen sim-kaartje erin en klaar
heerlijk is dat somsquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:29 schreef Lois het volgende:
Sjak je ging vroeg naar bed maar dan is deze vast voor morgenochtend:
Ik vond een eftelingfoto!!!
Ik ben op zoek naar foto's van onze box en ledikantje voor iemand die ze misschien wil hebben en blijf maar zwijmelen bij alle babyfoto's van Eva en andere leuke dingen die ik tegenkom op de cd's.
Schiet niet op zo..![]()
staat vast wel in z'n zilveren boekjequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:19 schreef Lois het volgende:
Ik ben haar (user)naam kwijt en die jongen weet ik echt niet.
Tara zou het wel weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |