Ik ben om 4 uur toch met hond naar boven gegaan, hij hoefde er voor niet extra te plassen, dus ik durfde het wel aan. Ik vraag me dus af of het vocht zo wel weg gaat..quote:Op zondag 5 februari 2006 13:50 schreef jessie het volgende:
Moussy hoe is de nacht met de hond gegaan?
Die kosten een paar weken terug nog iets van 8,95 ofzo.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:57 schreef E.T. het volgende:
Ff vraagje.. we hadden \'t laatst over die regenponcho\'s van Jip en Janneke bij de Hema..
Weet iemand wat die kosten? En of ze ze nog hebben (zal vast wel).
Schoot me te binnen als evt. kadootje voor Saskia d\'r verjaardag om te vragen ..
Ja, ondanks dat het hier heel erg mistig is buitenquote:Op zondag 5 februari 2006 15:21 schreef sjak het volgende:
Wordt ie wel minder benauwd, Moussy?
vreselijk moeilijk lijkt dat mequote:Op zondag 5 februari 2006 18:20 schreef Maggie het volgende:
Ja het was echt zo fijnHeb er super van genoten
Als het goed is komt hij eind maart weer bij mij
dikke tranen bij het afscheid natuurlijk
Volgens mij zijn ze inderdaad iets van 8,95...Weet het niet 100% zeker...maar kan wel ff kijken voor je morgen op werkquote:Op zondag 5 februari 2006 13:57 schreef E.T. het volgende:
Ff vraagje.. we hadden \'t laatst over die regenponcho\'s van Jip en Janneke bij de Hema..
Weet iemand wat die kosten? En of ze ze nog hebben (zal vast wel).
Schoot me te binnen als evt. kadootje voor Saskia d\'r verjaardag om te vragen ..
Ik ben dan geen poemojn, maar weet dat een kat erg slecht vane en wond afblijft... Amputeren, is daar (ook) al aan gedacht?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:09 schreef LadyS het volgende:
poemojn, mag ik even van je zoekvaardigheden gebruik maken?
Ik zoek info over huidtransplantaties bij katten. Prijs, slagingspercentages, werkwijze, verzorging enz enz enz.
alvast bedankt!
Deze kat blijft er gewoon vanafquote:Op zondag 5 februari 2006 21:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ben dan geen poemojn, maar weet dat een kat erg slecht vane en wond afblijft... Amputeren, is daar (ook) al aan gedacht?
Hier kan dat het hele jaar doorquote:Op maandag 6 februari 2006 09:16 schreef Lois het volgende:
In de zomer is het er fantastisch, in de winter ga je van verveling voorbij komende vogeltjes tellen denk ik.
En dat is precies waarom Schanulleke het zo leuk vindt...En waarom ik er een klein beetje tegenop zie.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:16 schreef Lois het volgende:
...in de winter ga je van verveling voorbij komende vogeltjes tellen denk ik.
Oh ja wil ik straks wel ff doen, we crossen er wel ff heenquote:Op maandag 6 februari 2006 09:30 schreef sjak het volgende:
[..]
En dat is precies waarom Schanulleke het zo leuk vindt...En waarom ik er een klein beetje tegenop zie.
Slaap lekker Lois
Hee Moussy, maak eens een foto van de nieuwe brievenbussen, jullie krijgen de primeur hoorde ik op het nieuws vanochtend!
Het is een leuk dagje uit las ik ergens. De plaatsing wordt ceremonieel gedaan, de militairen doen mee en Neerlands dichter, Driek van Wissen is er! Een feestje dus. Kan je eens wat anders doen dan volgeltjes tellenquote:Op maandag 6 februari 2006 09:31 schreef moussy het volgende:
Oh ja wil ik straks wel ff doen, we crossen er wel ff heenDie staan hier zo'n 8 km vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |